درهم برهم

اگر خودت افتادی، خودت بلند شو!

اگر خودت افتادی، خودت بلند شو!

اگر خودت افتادی، خودت بلند شو یا حداقل سعی کن خودت بلند شوی. سعی کنید داستان خودتان را بنویسید نه دیگران…

Kendin düştüysen kendin kalk!

مسیری که دیگران نشان می دهند می تواند به تحصیل خوب، زندگی سالم یا ثروت منجر شود. اما در این صورت شما همان فردی خواهید شد که آنها می خواهند. خود بودن یعنی افتادن و بلند شدن، تلاش و شکست، تلاش دوباره و موفقیت یا شکست.

او به من کمک نکرد. من همیشه تنها بودم. هیچ کس هیچ وقت دستم را نگرفت. ممکن است فردی با بهانه‌های بی‌پایانی مانند “اگر کسی از من حمایت می‌کرد اینطوری می‌شدم؟” خود را متقاعد کند که چرا شکست خورده است؟

اما در اعماق وجود ما می‌دانیم که واقعاً اینگونه هستیم. خودمان را گول بزنیم ما فقط به خودمان اعتراف نمی کنیم. زیرا اگر بپذیریم، اعتراف می کنیم که شکست خورده ایم. این برای ما فایده ای ندارد.

می توانید به همان صورتی که افتادید بلند شوید

می توان گفت به راحتی می توان صحبت کرد و گفت برخیز. با این حال، در واقع انجام آن به همان اندازه که گفته می شود آسان است. اصلی ترین چیزی که ما را متوقف می کند تلاش نکردن است. تعصب “من حتی نمی توانم تلاش کنم” و اغلب نداشتن جسارت برای برداشتن اولین قدم.

انسان ها پر از ضعف ها و کاستی ها هستند. به همین دلیل، زمانی که در شرایط سختی قرار دارید، انتظار کمک از شخص دیگری کاملاً طبیعی است. چیزی که طبیعی نیست این است که مشکل یا قربانی شدنی را بپذیریم که زمانی رخ می دهد که کمک مورد انتظار شخص دیگری نیاید.

ما اغلب در داستان‌های موفقیت یا تولد جدید می‌بینیم که افرادی که می‌توانند با موفقیت به فرآیندهای تلاش برای ایستادن، موفقیت در ایستادن، و سپس قادر به ایستادن با موفقیت دست یابند، به تنهایی به اهداف خود می‌رسند، یعنی بدون حمایت دیگران یا با حداقل حمایت دقیق ترین تشخیص برای این افراد افرادی است که داستان های خود را می نویسند.

پس باید بپرسیم. اگر شخص دیگری توانست به تنهایی بایستد، چرا شما نتوانید؟ یا چرا فقط تلاش نکنیم، چه رسد به موفقیت؟ حتی زمانی که فکر می کنید قطعا موفق نخواهید شد…

چرا؟ ساموئل بکت احتمالا بهترین پاسخ را به این سوال داد. “تو همیشه تلاش کردی. شما همیشه شکست خورده اید. بگذار باشد. دوباره امتحان کنید. دوباره شکست بخورد بهتر ضربه بزن!» با گفتن.
زیرا گاهی تلاش و شکست بهتر از ناله کردن در مورد گذشته و امیدهای مشکوک به کسی است.

روز خلاص شدن از شر افراد مزخرف

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا