حاشیه

(فیلم) تقلید صدا و حرکات شکیب آوای باران در مقابل حمیدرضا پگاه، بایگر نقش طاها در این سریال / بنده خدا رو وسط خیابان نگه داشتن!

(فیلم) تقلید صدا و حرکات شکیب آوای باران در مقابل حمیدرضا پگاه، بایگر نقش طاها در این سریال / بنده خدا رو وسط خیابان نگه داشتن!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حمیدرضا پگاه (زادهٔ 11 دی 1350) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1372 با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با مجموعه‌های تفنگ سرپر در نقش غیبیش، و آوای باران در نقش طاها مورد توجه قرار گرفت.

به فوتبال علاقه خاصی دارد و در دوران کودکی عضو تیم نونهالان راه آهن سپس نوجوانان پاس و جوانان پرسپولیس بود. در سیزده سالگی به تیم فوتبال پرسپولیس رفت و تست دروازه بانی داد، آن زمان ضیاء عربشاهی و کاظم سید علیخانی به دروازه شوت می زدند و وحید قلیچ خانی انتخاب می کرد. حمیدرضا تست داد و انتخاب شد. دو سه هفته هم به تمرینات ادامه داد، اما چون راه خانه تا محل تمرین دور بود، دیگر ادامه نداد. آن موقع تمرینات پرسپولیس در داوودیه انجام می شد. همیشه در مدرسه و کوچه با بچه ها مشغول بازی فوتبال بود و تا پایان دبیرستان هم بازی می کرد و بعد که سربازی رفت آن را کنار گذاشت و از آن به بعد دیگر تفننی بازی می کرد. . فوتبال باشگاه های انگلیس را دنبال می کند، اسطوره دروازه بانی او در ایامی که فوتبال بازی می کرد «سپ مایر» بود. یک شناگر تمام عیار هم هست و در بین رشته های این ورزش فقط پروانه آن را بلد نیست. حمید درخشان الگوی او در فوتبال بود.

منبع:ساعد نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا