اقتصاد

اولین ETF بیت کوین 1.5 میلیارد دلار معامله می شود زیرا “تخفیف” GBTC بازتاب قیمت 69 هزار دلاری بیت کوین است.

اولین ETF بیت کوین 1.5 میلیارد دلار معامله می شود زیرا “تخفیف” GBTC بازتاب قیمت 69 هزار دلاری بیت کوین است.

بیت کوین (BTC) ابزارهای سرمایه گذاری نهادی در حال مشاهده هستند افزایش حجم قابل توجهی به دلیل ایجاد هیجان در مورد تغییرات احتمالی نظارتی .

داده‌های منابع، از جمله بلومبرگ، نشان می‌دهد که صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) و سایرین به رکورد ورودی هفتگی نزدیک می‌شوند.

تجارت BITO و GBTC 2.5 میلیارد دلار 

نشانه هایی مبنی بر اینکه ممکن است به زودی اجازه ETF مبتنی بر قیمت بیت کوین را بدهد، نه تنها تأثیر قیمت BTC – اکوسیستم اطراف از مزایای مشابهی برخوردار است.

علاوه بر صرافی‌ها و شرکت‌های معدن، گزینه‌های سرمایه‌گذاری نهادی نیز در حال مبارزه هستند. افزایش مجدد تقاضا.

همانطور که اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ اشاره کرد، حداقل دو نام خانوادگی در هفته معاملاتی منتهی به 27 اکتبر شاهد حجم قابل توجهی بودند.

از جمله آنها. ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO)، اولین ETF مبتنی بر معاملات آتی بود که در در سال 2021 چراغ سبز دریافت کرد.

«$BITO هفته گذشته 1.7 میلیارد دلار معامله شد، دومین هفته بزرگ از هفته وحشی خود. ONE، “بالچوناس در بخشی از تفسیر X (توئیتر سابق) نوشت.

او خاطرنشان کرد که صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گرای اسکیل (GBTC) 800 میلیون دلار به فروش رسید و به کاهش تخفیف آن به قیمت نقدی بیت کوین کمک کرد. پایین ترین سطح در دو سال اخیر.

“این 2.5 میلیارد دلار است (1٪ بالا در میان ETFها) به دو روش کمتر مطلوب (در مقایسه با نقطه) برای قرار گرفتن در معرض = در حالی که ما فکر می کنیم ETF های نقطه ای بعید است در روز اول رکوردی را ثبت کنند، واضح است که وجود دارد یک مخاطب،” پست X به پایان رسید.

دیگران نیز با ویلیام کلمنته، یکی از بنیانگذاران شرکت تحقیقاتی رمزنگاری Reflexivity، توصیف تجارت ETF به عنوان “بازگشت کامل”. GBTC دارای بازگشت قابل توجه در ماه های اخیر، حتی قبل از افزایش BTC/USD 15٪ در هفته گذشته.

مرتبط: حکم دادگاه برای حکم مقیاس خاکستری، راه را برای SEC هموار می کند تا ETF بیت کوین نقطه ای را بررسی کند

پیروزی های قانونی در مسیر طولانی برای کسب مجوز برای تبدیل GBTC به یک ETF نقطه ای فراهم شد. و محصول Grayscale اکنون با قیمت سهام ضمنی معامله می شود که فقط 13.1٪ کمتر از قیمت لحظه ای BTC است.

Per داده از منبع نظارتی CoinGlass، این کمترین میزان از نوامبر 2021 است، زمانی که بیت کوین در بالاترین سطح خود قرار داشت.

«تخفیف GBTC همچنان در حال کاهش است. “، تاجر محبوب بیت کوین و آلت کوین، آقای کریپتو، در همین حال پاسخ داد.

“شاید TradFi چیزی را بداند که ما هنوز نمی دانیم…”

حق بیمه GBTC در مقابل دارایی دارایی در مقابل نمودار BTC/USD (عکس صفحه). منبع: CoinGlass

با وجود این، شرکت مدیریت سرمایه گذاری ARK Invest ش را کاهش داد دارایی های GBTC همگام با افزایش قیمت سهام.

در حالی که خود ARK راه اندازی ETF بیت کوین را برنامه ریزی می کند، GBTC اکنون 10.24٪ از ETF اینترنت نسل بعدی ARK آن را تشکیل می دهد – اولین تغییر آن از نوامبر 2022.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا