سریال و انمیشن

انیمیشن غول های لامانچا ؛ داستان، شخصیت‌ها، تاریخ اکران

انیمیشن غول های لامانچا ؛ داستان، شخصیت‌ها، تاریخ اکران

انیمیشن غول های لامانچا یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Giants of La Mancha آشنا شوید.

ژانر انیمیشن غول های لامانچا ماجراجویی و کمدی بوده و تماشای آن برای خانواده مناسب است. انیمیشن Giants of La Mancha که در ابتدا عنوان آن Quixotes The Heirs of La Mancha بود، داستان یکی از نوادگان کاراکتر دن کیشوت از یک رمان به همین نام اثر میگل د سروانتس را دنبال می‌کند. این انیمیشن محصول مشترک آرژانتین، بلژیک و آلمان است و کارگردانی آن را گونزالو گوتیرز (Gonzalo Gutiérrez) بر عهده داشته است که بیان کرده است داستان این انیمیشن یک اسپین آف با کاراکترهای جدید خواهد بود. همچنین در مورد هنرپیشه های کارتون غول های لامانچا اطلاع زیادی منتشر نشده است.

برخی از افرادی که در تولید این انیمیشن نقش داشتند بیان کرده‌اند که این انیمیشن یک چالش بزرگ برای آن‌ها بود و آن را یکی از بزرگترین آثار تولید شده آن‌ها تا الان دانسته‌اند که از نظر روایت داستان و ارزش تولید در سطح جدیدی قرار گرفته است و به این محصول بسیار افتخار کرده‌اند و گفته‌اند که بی صبرانه منتظر اکران این انیمیشن هستند. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن Giants of La Mancha 2024 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید نمرات انیمیشن Giants of La Mancha و نقدهای آن را پس از انتشار این انیمیشن در همین مقاله مطالعه کنید.

فهرست مطالب:

همچنین بخوانید :

تاریخ اکران انیمیشن غول های لامانچا

انیمیشن Giants of La Mancha

انیمیشن غول های لامانچا در تاریخ 7 مارس 2024 برابر با 17 اسفند 1402 در روسیه منتشر خواهد شد. همچنین مدت زمان انیمیشن Giants of La Mancha حدود 1 ساعت و 20 دقیقه است.

همچنین بخوانید :

داستان انیمیشن غول های لامانچا  

بررسی انیمیشن غول های لامانچا

به طور خلاصه کارتون غول های لامانچا داستان آلفونسو (Alfonso) که از نوادگان کاراکتر آلونسو (Alonso) از رمان دن کیشوت است و سه خرگوش خیالی او و پانچو (Pancho) و ویکتوریا (Victoria) که به آن‌ها اضافه شده‌اند دنبال می‌کند که با قدرت دوستی، از شهر خود محافظت می‌کنند. آن‌ها رویای غیرممکنی دارند و بر ترس‌های خود غلبه می‌کنند. برای ادامه داستان می‌توانید تا انتشار انیمیشن Giants of La Mancha منتظر بمانید.

همچنین بخوانید :

سروانتس و رمان دن کیشوت  

با توجه به اینکه اطلاع زیادی در مورد بازیگران انیمیشن غول های لامانچا نداریم، در این بخش از مقاله با بیوگرافی Miguel de Cervantes و رمان معروف او که در تولید انیمیشن Giants of La Mancha از آن الهام گرفته شده است آشنا خواهیم شد.

میگل د سروانتس

میگل د سربانتس یک نویسنده اسپانیایی بود که در قرن 16 میلادی متولد و در اوایل قرن 17 میلادی درگذشت. او از نظر بسیاری یکی از بزرگترین نویسندگان در زبان اسپانیایی و یکی از رمان‌نویس‌های برجسته جهان بود و بیشتر برای رمان دن کیشوت خود شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

رمان دن کیشوت

رمان Don Quixote که بعضی آن را دن کیشوت و برخی دیگر آن را دن کیخوته و… تلفظ می‌کنند، بیشتر به عنوان اولین رمان مدرن و یکی از بزرگترین آثار ادبی جهان شناخته می‌شود. این رمان ماجراهای یک شخصیت را دنبال می‌کند که علاقه زیادی به خواندن داستان‌های قهرمانانه دارد و دنیا را آن طور که هست نمی‌بیند و ترجیح می‌دهد تصور کند که در حال زندگی در یک داستان شوالیه‌ای است و پس از اینکه عقلش را از دست می‌دهد قصد دارد شوالیه شود و خود را Don Quixote de la Mancha می‌نامد. همچنین به نظر می‌رسد نام او پیش از اینکه خود را دن کیشوت بنامد نیز مشخص نباشد. البته همان طور که در این مقاله گفته شده است بسیاری نام او را پیش از اینکه آن را عوض کند، آلونسو کیخانو (Alonso Quijano) در نظر گرفته‌اند که گفته می‌شود تلفظ آن در دوران نویسنده این رمان آلونسو کیشانو بوده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

معرفی انیمیشن Giants of La Mancha

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن غول های لامانچا پرداختیم و در مورد داستان آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Giants of La Mancha 2024 را ببینید و پس از اکران آن اگر می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های این انیمیشن آشنا شوید آن را تماشا کنید و نظرتان را در مورد انیمیشن غول های لامانچا و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمه یا انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را ببینند و در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

 

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا