حاشیه

آیا باورتان می‌شود کاراکتر قلقلی، استاد دانشگاه باشد؟/ تصویری از شهرام لاسمی ملقب به قلقلی در کلاس درس! اقا اجازه هس برم بیرون

یک تصویر از شهرام لاسمی، یا قلقلی به عبارت دیگر، که در فضای مجازی منتشر شده است، حاکی از آن است که وی در حال تدریس است. براساس نظرات کاربران در فضای مجازی، او به عنوان استاد دانشگاه فرهنگیان مشهد شناخته می‌شود.

 

آیا باورتان می‌شود کاراکتر قلقلی، استاد دانشگاه باشد؟/ تصویری از شهرام لاسمی ملقب به قلقلی در کلاس درس!

یک عکس همراه با این کپشن در فضای مجازی منتشر شده است. متن کپشن آن بیان می‌کند که گاهی تصویر یک شخصیت نمایشی تلویزیونی به گونه‌ای قدرتمند و عمیق در ذهن افراد تاثیر می‌گذارد که پذیرش واقعیت و واقعیت این کاراکتر به‌طور طبیعی غیرممکن به نظر می‌رسد. یکی از این کاراکترها، شهرام لاسمی در دههٔ ۶۰ توانست با شخصیت محبوب “قلقلی”، استقبال بی‌نظیری را از مخاطبان خود بدست آورد. او با انتخاب حرفه جدید خود به عنوان استاد دانشگاه فرهنگیان مشهد، همچنان توانسته است مخاطبان و همراهان خود را سرزنش کند.

شخصیت “قلقلی” که توسط شهرام لاسمی بازی می‌شود، یک شخصیت تلویزیونی محبوب است که بدون استفاده از کلمات و فقط با اشاره‌ها و حرکات بدن، ایده‌ها و مفاهیم را به مخاطبان خود، عموما کودکان، منتقل می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا