اخبار روزاقتصاد

درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه پس از نصف شدن رسید

درآمد استخراج بیت کوین به پایین ترین حد سالانه پس از نصف شدن رسید

درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در ماه می با شروع چهارمین رویداد نصف شدن بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

مکانیسم نصف کردن بیت کوین برای محدود کردن روزافزون انتشار 21 میلیون بیت کوین طراحی شده است (BTC) در طول چندین دهه گسترش یافته است. نصف شدن 20 آوریل پاداش استخراج را از 6.25 BTC به 3.125 BTC کاهش داد.

در حالی که هیاهوی اولیه در مورد نصف شدن و راه اندازی بیت کوین رونز به طور موقت درآمد روزانه ماینرها را حفظ کرد، کاهش شدید درآمد در ماه می ثبت شد. در اول ماه مه، کل درآمد حاصل از پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها به کمترین میزان خود یعنی 26.3 میلیون دلار رسید.

در مقابل، ماینرهای بیت کوین به طور متوسط ​​روزانه 6 میلیون دلار قبل از نصف شدن درآمد داشتند، طبق داده های منبع شده از Blockchain.com.

d8afd8b1d8a2d985d8af d8a7d8b3d8aad8aed8b1d8a7d8ac d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 d8a8d987 d9bed8a7db8cdb8cd986 d8aad8b1db8cd986 d8add8af 6638a4c088638
ارزش کل به دلار ایالات متحده پاداش بلوک Coinbase و کارمزد تراکنش پرداختی به ماینرها منبع: blockchain.com

همه روزهای دیگر در ماه مه نیز الگوهای درآمدی مشابهی را ثبت کردند، که نشانگر یک عادی جدید در استخراج بیت کوین است. درآمد به طور تصادفی، درآمد استخراج در 20 آوریل به اوج خود رسید و بیشترین روزانه را ثبت کرد. درآمد بیش از 107 میلیون دلار برای اولین بار در تاریخ بیت کوین.

با پیش‌بینی این افت قابل توجه، ماینرها در سراسر جهان عملیات‌های خود را مجدداً استراتژی‌بندی کردند تا در فاز بعدی اقتصاد بیت‌کوین سودآور باقی بمانند. در غیر این صورت، ماینرها باید برای پشتیبانی از عملیات، تنها به ارزش بالای بازار بیت کوین تکیه کنند.

راهنمای Cointelegraph را بخوانید تا درباره یک ماینر سودآور بیت کوین در خانه بودن بیشتر بدانید.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant محاسبه کرد که به بیت کوین نیاز دارد نگه داشتن بیش از 80000 دلار برای حفظ سود استخراج پس از هاوینگ در شرایط فعلی. با این حال، اکثر ماینرها اقدامات پیشگیرانه ای را برای ارتقاء تجهیزات استخراج خود انجام دادند تا ضمن رقابتی بودن، هزینه های عملیاتی بلندمدت را کاهش دهند.

مرتبط: بیت کوین به یک میلیارد تراکنش رسید

به عنوان مثال، شرکت استخراج بیت کوین Bitfarms 240 میلیون دلار برای سه برابر کردن نرخ هش خود اختصاص داد. جفری لوکاس، مدیر ارشد مالی بیت‌فارمز، قبلاً در صحبت با کوین تلگراف، تلاش این شرکت برای تهیه 88000 ماینر بسیار کارآمد بیت کوین را بیان کرد:

“ارتقای ناوگان تحول آفرین Bitfarms را در مقیاس و سودآوری در میان نصف شدن بیت کوین. این یک تغییر دهنده بازی است که نرخ هش ما را سه برابر می کند و به 21 EH/s می رساند، ظرفیت عملیاتی مورد نظر ما را 83٪ به 440 مگاوات (MW) افزایش می دهد و راندمان ناوگان را 40٪ به 21 w/TH بهبود می بخشد.

<. p data-ct-non-breakable="true">علی‌رغم تلاش‌ها، Bitfarms کمترین درآمد ماهانه خود را با 269 بیت کوین در بیش از دو سال در آوریل ثبت کرد.

مجله:CZ محکوم به حبس شد، Gensler اتر را به عنوان امنیتی تلقی کرد، و FBI میکسرها را هدف قرار می دهد: Hodler’s Digest، 28 آوریل – 4 می

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا