درهم برهم

طالع بینی: 4 جولای ماه نو در سرطان

طالع بینی: 4 جولای ماه نو در سرطان

در 4 جولای 2016، در ساعت 14:01، ماه نو در 12 درجه سرطان طلوع می کند. این ماه نو در سرطان به خودی خود بسیار هماهنگ و صلح آمیز است. زیرا ماه همیشه از بودن در علامت سرطانی که بر آن حکومت می کند بسیار خوشحال است… پس، چه چیزی در انتظار ماست؟

Astroloji: 4 Temmuz Yengeç burcunda Yeniay

در نمودار فعلی، ترازو در حال افزایش است و حاکم آن ناهید در سرطان است. این تاکید شدید در سرطان بیانگر نیاز ما به امنیت عاطفی، نیاز به امنیت در خانه و خانه است و اینکه ما می خواهیم زمان بیشتری را با خانواده و عزیزانمان بگذرانیم. مسائل مربوط به گذشته، حساب های قدیمی حل نشده، دوستان قدیمی، خاطرات و لهجه های نوستالژیک نیز ممکن است در دستور کار ما قرار گیرد. همه ما در این ماه جدید سرطانی، احساساتی، کمی شکننده، مهربان و دارای مالکیت نسبت به عزیزانمان خواهیم بود.

هر دوره ماه جدید منعکس کننده انرژی های کاملاً جدیدی است که باید ابتدا در دنیای درونی خود و سپس در دنیای بیرونی با آنها سازگار شویم. در این دوره زمانی خاص که ماه و خورشید در آغوش یکدیگر هستند، هر یک از ما، چه مرد و چه زن، با شدت تاکید بر عنصر آب، سرشار از انرژی زنانه هستیم. انرژی زنانه پرورش دهنده، نوع دوستانه، فراوان و سازنده است. به تأثیری که از بیرون می آید واکنش نشان می دهد. با ماه نو، ما در حال قدم گذاشتن در روندی هستیم که امکان ایجاد بیشتر را فراهم می کند، حتی اگر حساس، شکننده و ترسو باشیم. تراکم نشانه های پیشرو در نمودار لحظه به ما می گوید که این ماه جدید اولین نشانه برخی تغییرات در زندگی ما برای همه ما خواهد بود.

شروعی جدید در مسائل خانوادگی و شغلی

می توانم بگویم که این ماه جدید به طور سرنوشت سازی آغازگر تغییرات جهتی کاملاً جدیدی در زندگی ما خواهد بود، که ما برای یافتن راه حل های جدید برای انسدادهایی که در آن قرار داریم اقدام خواهیم کرد، و این یک دوره زمانی را آغاز کرده است که در آن می توانیم ایجاد کنیم. شروع قوی در مورد مسائل مربوط به امنیت عاطفی ما، خانواده، خانه، جایگاه در جامعه، و مسائل شغلی کسب و کار. یک موقعیت مهمان نوازی متقابل قوی بین عطارد در سرطان و مشتری در باکره وجود دارد و می بینیم که ذهن، مهارت های ارتباطی و استعدادهای ما نیز از ما حمایت خواهد کرد. انرژی‌های عطارد و مشتری نیز با زبان شیرین، نگرش‌های گرم و سازنده، از ما در برداشتن گام‌هایی که می‌خواهیم حمایت می‌کنند.

وقتی به نقشه لحظه نگاه می کنیم، پس از تشکیل ماه جدید، ماه. می‌بینیم که اولین رابطه زاویه‌ای آن یک سه‌لایه به گره قمری جنوبی، یک جنس جنس به گره قمری شمالی خواهد بود و سپس با پلوتو در تقابل قرار می‌گیرد. گره های ماه در مورد اثرات سرنوشت ساز می گویند، ماه نو تجربیاتی را که از تجربیات زندگی گذشته خود به دست آورده ایم، این بار به عنوان یک فرصت ارائه می دهد، گویی میوه های درختانی را که کاشته ایم درو می کنیم.

توسعه هایی که می توانند زخم های ما را التیام بخشند

ما در دوره ای هستیم که به کسانی که شایسته هستند پاداش داده می شود و کسانی که بی انصاف، ظالم، بی احساس و خودخواه هستند آنچه را که لیاقتش را دارند به دست خواهند آورد. از این نظر، نباید تصادفی باشد که علامت صعود در نمودار ماه نو در ترازو است که نشان دهنده عدالت نیز هست.

مطمئنم هر یک از ما اخیراً برای تجلی عدل الهی دعاهای زیادی کرده ایم. ممکن است همیشه آرزو داشته باشیم که عدل الهی در مواجهه با بی عدالتی، ظلم، خشونت، ظلم، چپاول، فساد، دروغ، ریا، و بسیاری از موقعیت های دیگر که به روح ما آسیب می رساند، تحقق یابد، مانند آنچه در رسانه ها یا در رسانه ها می بینیم. محیط نزدیک ما یا اتفاقاتی که شخصا برای ما افتاده است. اکنون، این ماه جدید و دوره بعدی شروع به ایجاد تحولاتی در زندگی ما می کند که می تواند زخم های ما را التیام بخشد. به کسانی که لیاقتش را دارند، البته در حدی که لیاقت دارند…

yeni ay yengeç burcu astroloji 4 temmuz

آغازهای زیبا در ماه نو

ارتباط یکپارچهسازی با سیستمعامل زحل با ستاره ثابت آنتارس به عنوان تاکید دیگری از ماه نو بر موضوعات سرنوشت ساز ظاهر می شود. Antaresیک ستاره ثابت قدرتمند و یک ستاره سلطنتی است که به فرد موفقیت می بخشد. او موفقیت می بخشد، اما در مقابل خواستار فروتنی و فروتنی است، زیرا می تواند افراد مست از موفقیت و کسانی را که با احساساتی مانند انتقام، جاه طلبی یا کینه رفتار می کنند را به اوج برساند و همچنین می تواند آنها را در یک مسیر پایین بیاورد. فوری. به عبارت دیگر، افرادی که در نیکی، حقیقت و زیبایی عمل می کنند و با قوانین جهانی هماهنگ هستند، در این دوره ماه نو، آغازی مثبت و زیبا در زندگی خود خواهند داشت.

این واقعیت که این ماه نو در حال وقوع است. در زمانی که مریخ حرکت رتروگراد خود را به پایان رسانده و قدرت واقعی خود را به دست آورده است، گویی هدیه ای برای ما بوده است. ما که ماه‌ها در اقدام، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیم‌هایی که گرفته‌ایم مشکل داشتیم، در نهایت می‌توانیم با انرژی‌های کاملاً جدیدی که ماه نو داده است، اقدام کنیم. ماه نوی زیبایی در آسمان است که محبت و رحمت و احساس حمایت الهی را به استخوان های خود احساس می کنیم و شهودمان تشدید می شود تا از احساس بی جهتی، گیرافتادگی و درماندگی خلاص شویم. اخیرا تجربه کرده است و برای استراحت. 🙂 باید تصادفی باشد که این مصادف است با یک دوره زمانی زیبا که آخرین روزهای ماه مبارک رمضان را تجربه می کنیم و برای عید آماده می شویم…

4 temmuz 2016 yeni ay astroloji

آشفتگی عاطفی، جنگ قدرت در روابط

زاویه پرتنش بین ماه و پلوتو می‌تواند ما را به سمت تغییرات غیرمنتظره احساسی، موقعیت‌های هیجانی آشفته و جنگ قدرت در روابط بکشاند. این پتانسیل در آسمان وجود دارد، اما اینکه چقدر سازنده یا مخرب از آن استفاده کنیم بستگی به سطح آگاهی ما دارد. چه چیزی ما را تغذیه می کند، ما را آرام می کند، از نظر عاطفی احساس امنیت می کند؟ مثلاً با انرژی های میدان نپتون-زحل به خودمان چه دروغ هایی می گوییم؟ چه احساساتی را در اعماق خود دفن کرده ایم و سرپوش گذاشته ایم؟ آیا ممکن است ترس از دست دادن داشته باشیم؟ با اشتیاق به چه چیزی می چسبیم؟ در اینجا نمای ماه-پلوتون است که به ما در درک این موارد کمک می کند. پلوتون ما را با احساسات و خواسته‌هایمان مواجه می‌کند که باعث می‌شود احساس ضعف، درماندگی و درماندگی کنیم.

ناخودآگاه ما این احساسات را که از آنها می ترسد با تمام وجود جذب می کند و چیز بعدی که می دانیم، چیزی که از آن می ترسیم قبلاً برای ما اتفاق افتاده است. بنابراین، من فکر می‌کنم رویکرد آگاهانه ما در اینجا باید مقابله با ترس از دست دادن، موقعیت‌هایی که نگران آن‌ها هستیم، ناتوانی‌مان، درماندگی خودمان و برداشتن گام‌هایی برای رهایی از آن باشد. دشمن فقط اگر متوجه او نشویم می تواند آسیب بیشتری وارد کند، درست است؟ ما همچنین می توانیم آنچه را که متوجه می شویم، تا یک نقطه کنترل کنیم. آیا جنبه مثبت پلوتون با مشتری می تواند به ما یادآوری کند که ثروت پنهان ممکن است در قلب ما و در ذات خود ما باشد؟ آیا فکر نمی کنید که ما در زندگی این دنیا آنچه را که در درون ماست، بیرون مشاهده می کنیم؟ هر چیزی که می بینیم انعکاسی از آنچه در درون ماست است و اتفاقات و آدم ها باید آینه ای برای ما باشند. با قدرتی که از زیبایی درون خود و منحصر به فرد بودن خود می گیریم، در این ماه جدید ثروت، آرامش و صلح را در دنیای بیرونی خود جذب می کنیم، پس بیایید مراقب باشیم که بیشتر مراقب و عقل سلیم باشیم.

به جای ترسیدن و خفه کردن باید در زندگی شرکت کرد

ماه نو در سرطان درباره این است که ما از نظر مادی و معنوی در امنیت باشیم، اما سرطان با سمت سایه اش، زمانی که احساس امنیت نمی کند، خود را به عقب می کشد و می تواند با طبیعت حساس و شکننده اش در پوسته اش حبس شود. او ممکن است از ترس آزرده شدن احساسات خود را پنهان کند. به همین دلیل است که ما باید به جای اینکه از ترس نوآوری‌هایی که زندگی برای ما به ارمغان می‌آورد و تحولات غیرمنتظره‌ای که در مسیرمان به ارمغان می‌آورد، در زندگی شرکت کنیم. تأکید بر علائم اصلی تقریباً به ما می گوید: “اکنون زمان شروع کاری است.”

امیدوارم که انرژی‌های جدید ماه نو عمیق‌ترین خواسته‌های قلب ما و پیشرفت‌هایی را که برای ما مفید و خوشحال کننده خواهد بود را به شکلی جادویی گرد هم آورد…

با عشق و نور، بگذار آسمان راهنمای ما باشد.

طالع بینی در 7 مرحله: این ستاره شناسان چه می گویند؟

طالع بینی: تابستان امسال از نظر طالع بینی چگونه خواهد بود؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا