اخبار روزاقتصاد

Tiger Brokers که در فهرست نزدک قرار دارد، تجارت آنلاین ارزهای دیجیتال را به هنگ کنگ راه اندازی می کند

Tiger Brokers که در فهرست نزدک قرار دارد، تجارت آنلاین ارزهای دیجیتال را به هنگ کنگ راه اندازی می کند

هنگ‌کنگ همچنان به استقبال راه‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاران برای تجارت ارزهای رمزنگاری شده با عرضه Tiger Brokers در فهرست نزدک است. پشتیبانی از ارز دیجیتال در برنامه موبایل و دسکتاپ Tiger Trade.

طبق اطلاعیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، سرمایه گذاران حرفه ای می توانند به 18 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC) و اتر دسترسی داشته باشند. (ETH)، در کنار سهام، اختیار معامله، آتی، اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، و سایر دارایی های جهانی.

Tiger. کارگزاران که از سال 2019 در نزدک فهرست شده اند، با صرافی HashKey همکاری کردند تا به سرمایه گذاران حرفه ای دسترسی به معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه دهند.

این تسهیلات در ابتدا برای سرمایه گذاران حرفه ای در هنگ کنگ در دسترس خواهد بود. این شامل ساکنان با سبد سرمایه گذاری به ارزش بیش از 8 میلیون دلار هنگ کنگ (1 میلیون دلار) و نهادهای شرکتی با دارایی بیش از 40 میلیون دلار هنگ کنگ (5 میلیون دلار) می شود.

این شرکت قصد دارد خدمات معاملات ارزهای دیجیتال خود را به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش عادی گسترش دهد، که نیاز به تأیید نظارتی دارد. Tiger Brokers همچنین خاطرنشان کرد که در حال بررسی اضافه کردن برداشت و سپرده ارزهای دیجیتال است.

ETF های بیت کوین را فراموش نکنید

سرمایه گذارانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض مستقیم و غیرمستقیم ارزهای دیجیتال هستند، می توانند از طریق این پلتفرم از وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین نیز بهره ببرند.

Tiger Brokers اضافه کرد که تجارت ETF های بیت کوین فهرست شده در ایالات متحده و ETF های بیت کوین و اتر که اخیراً در هنگ کنگ راه اندازی شده اند نیز در Tiger Trade موجود است.

مرتبط: هنگ ETFهای کونگ بیت کوین و اتر در معاملات روز اول کار سختی دارند

این راه دیگری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا به این ETF ها دسترسی پیدا کنند که درجات مختلفی دارند. موفقیت آمیز از زمان راه اندازی مربوطه خود در ایالات متحده و هنگ کنگ.

ETF ها سرانجام در 30 آوریل، اما حجم معاملات روز اول 12 میلیون دلاری در مقایسه با 4.6 میلیارد دلاری حجم معاملاتی که ETF های بیت کوین در ایالات متحده در ژانویه 2024 ثبت کردند، کاهش یافت.

سرزمین اصلی چین در انتظار است؟

با این وجود، بیت کوین و اتر eETF های هنگ کنگ در اولین حضور خود بیش از 200 میلیون دلار در مجموع دارایی جذب کردند. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Arkham Intelligence، ETF های بیت کوین و اتر نقطه ای Bosera HashKey 964 بیت کوین جمع آوری کرده اند که مجموعا 71.94 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت است.

در همین حال، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، فاش کرد که ETF های بیت کوین و اتر که توسط ChinaAMC ایجاد شده اند، در 30 آوریل 123.61 میلیون دلار دارایی جمع آوری کرده اند.

tiger brokers daa9d987 d8afd8b1 d981d987d8b1d8b3d8aa d986d8b2d8afdaa9 d982d8b1d8a7d8b1 d8afd8a7d8b1d8afd88c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a2d986 663931fccd40f
ETF بیت کوین و اتر هنگ کنگ به دارایی های تحت مدیریت خود افزوده اند. منبع: HKEX

به گفته کارشناسان صنعت در آسیا، همچنین زمزمه هایی مبنی بر دسترسی احتمالی به بیت کوین و ETF های اتر هنگ کنگ در سرزمین اصلی چین شنیده می شود.

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش شده بود، شریک مدیریت SyzCapital و سرمایه گذار BTC ریچارد بایورث پیشنهاد کرده است که این ETFهای رمزنگاری مبتنی بر هنگ کنگ را می توان به اتصال سهام شنژن-هنگ کنگ مرتبط کرد، a

زیرساخت سرمایه گذاری فرامرزی، بورس اوراق بهادار شنژن و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، به سرمایه گذاران، کارگزاران و اتاق های تسویه اجازه داد و ستد سهام در این دو بازار را می دهد.

مجله: مم سکه : خیانت به آرمان های کریپتو… یا هدف واقعی آن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا