آشپزی

کاد پخته شده با پانکو

کاد پخته شده با پانکو

کاد پخته شده در فر با پانکو و پارمزان یک شامآسان 20 دقیقه ای است که برای شب های شلوغ هفته پیشنهاد می شود.

این غذای کاد پخته شده با فیله کاد سبک و پوسته پوسته شده با پوسته پارمزان ترد کره ای و پوسته پانکو درست می شود و سپس در فر پخته می شود تا قهوه ای طلایی شود. پانکو به این غذا بافتی ترد می‌دهد و سبزی‌ها، سیر و پوست لیمو طعم مدیترانه‌ای خوبی را ارائه می‌کنند.

baked cod with Panko
کاد پخته شده با پانکو 8
پرش به:

ماهی و غذاهای دریایی اصلی ترین غذاهای مدیترانه ای هستند و من سعی می کنم حدود دو بار در هفته غذاهای دریایی بپزم.

روش های مختلفی برای تهیه غذای ماهی وجود دارد، چوب ماهی در سرخ کن، کیچه سالمون و اسفناج، میگوهای کره سیر BBQ، سالمون پخته شده مدیترانه ای، و سی باس پخته شده در فویل – Firinda Levrek تعدادی از بسیاری از دستور العمل های ماهی خوشمزه در وبلاگ هستند. با این حال، این دستور پخت کاد پخته شده پانکو احتمالاً سریعترین و ساده ترین در بین همه آنها است.

چرا این دستور غذا جواب می دهد؟

  • این دستور پخت ساده، خوشمزه و سالم کاد پانکو بسیار آسان است و تنها در 30 دقیقه آماده می شود.
  • اگرچه مواد اولیه ساده و مراحل کاملاً سرراست است، اما این غذا به طرز مضحکی خوشمزه است و هر لقمه ای یک جشن از طعم ها است.
  • این یک ایده شام ​​عالی برای آن شب‌های شلوغ هفته یا آخر هفته‌های تنبل است! حتی بچه های حساس هم با خوشحالی این ماهی را در آرد سوخاری می خورند.
  • کاد پخته شده پانکو یکی از بهترین دستور العمل های ماهی است و نتیجه نهایی همیشه در بیرون ترد با داخل آبدار و مرطوب است.
  • فیله ماهی کاد خوش طعم و سریع پخته می شود. لطیف و ملایم است، بنابراین می‌توانید به راحتی طعم‌های بزرگ و جسورانه‌ای اضافه کنید!
  • این ماهی سفید به طور طبیعی چربی کمی دارد و منبع عالی پروتئین با 35 گرم پروتئین در هر وعده است.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

Labelled picture of ingredients for baked cod with panko
کاد پخته شده با پانکو 9

از چه کدی برای کاد پخته شده با پانکو استفاده کنیم؟

توصیه می‌کنم در صورت امکان از ماهی وحشی تازه استفاده کنید. ماهی تازه پرورشی نیز به خوبی کار خواهد کرد، اما طبیعت وحشی مواد مغذی بیشتری دارد، به همین دلیل است که اگر در دسترس باشد، انتخاب بهتری است.

فیله های ماهی کاد منجمد نیز با این دستور العمل کار می کنند، مطمئن شوید که ماهی را قبل از پختن کاملاً آب کنید. می توانید ماهی کاد را با هر ماهی سفید سفت دیگری مانند ماهی هالیبوت، کف پا یا باس دریایی جایگزین کنید.

  • پانکو – من از پانکو استفاده می کنم تا مطمئن شوم قسمت بیرونی ماهی پخته شده بسیار ترد است. با این حال، می توانید از پودر سوخاری معمولی یا مخلوطی از هر دو استفاده کنید.
  • پارمزان – پنیر پارمزان تازه رنده شده طعم بسیار زیادی به این غذا می دهد. می توانید آن را با پنیر پکورینو جایگزین کنید.
  • لیمو– من از آب و پوست لیمو برای افزودن طعم تازه مرکباتی به ماهی استفاده می کنم.
  • روغن زیتون– در حالت ایده آل از روغن زیتون خوب و فوق بکر برای ارائه بهترین طعم ها استفاده کنید. آن را با کره ذوب شده جایگزین کنید و یک پوسته ترد تر کنید!
  • سبزیجات – من از جعفری و شوید تازه استفاده می کنم، اما می توانید از گیاهان دیگر مانند پیازچه، کرفس یا ترخون استفاده کنید.

چگونه با پانکو کاد درست کنیم؟

این یک دستور العمل بسیار ساده و سرراست است و برای دستیابی به بهترین نتایج، باید چند مرحله ساده را دنبال کنید:

فر را از قبل با دمای 190 درجه سانتیگراد (375 درجه فارنهایت) گرم کنید و یک ظرف پخت را کمی روغن بزنید یا روی سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. پانکو، پنیر پارمزان، پوست لیمو، آب لیمو، سیر رنده شده، جعفری، شوید، نمک و فلفل را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید.

place the panko, parmesan, lemon zest, herbs and seasoning in a bowl
کاد پخته شده با پانکو 10

روغن زیتون (یا کره ذوب شده) را به کاسه اضافه کنید و آن‌ها را خوب هم بزنید تا ترکیب ظاهری شکننده پیدا کند.

add the olive oil and mix well
کاد پخته شده با پانکو 11

فیله های ماهی کاد را کمی مزه دار کنید و رویه پانکو را بین فیله ها پخش کنید و کمی فشار دهید تا از چسبندگی آن اطمینان حاصل کنید. فیله ها را در ظرف فر بچینید و بسته به اندازه/ضخامت ماهی آنها را به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید.

spread the filling on fillets
کاد پخته شده با پانکو 12

رویه باید کمی قهوه‌ای باشد و ماهی عمدتاً مات است (تازه پخته شده)، با ردی از شفافیت در مرکز. ماهی را فوراً با سس تارتار با کیپر و یک سالاد فتوش لبنانی یا چیپس سیب زمینی در حالی که گرم است و پوسته آن خوب و ترد است.

serve it with homemade tartar sauce and chips
کاد پخته شده با پانکو 13

نکته برتر از سرآشپز

برای سریع‌تر و آسان‌تر کردن کارها، می‌توانید رویه پنکو را تا پنج روز قبل درست کنید و آن را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که آماده پختن غذای خود هستید، رویه را روی فیله های ماهی بمالید و آنها را به مدت 12 تا 15 دقیقه بپزید.

سؤالات متداول دستور غذا

آیا می توانم از ماهی کاد منجمد استفاده کنم؟

بله، می توانید از ماهی کاد منجمد یا هر ماهی سفید سفت دیگری برای این دستور استفاده کنید. . مطمئن شوید که ماهی قبل از پختن کاملاً آب شده است.

نحوه ذخیره سازی باقی مانده غذا؟

اگرچه بهتر است ماهی و غذاهای دریایی را در روز پختن مصرف کنید، اما اگر باقیمانده غذاها را تا سه روز در یخچال در ظرف در بسته نگهداری کنید. شما از فیله ماهی تازه استفاده کردید.
اگر از فیله ماهی منجمد استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم باقیمانده آن را 24 ساعت قبل از پختن مصرف کنید. من توصیه نمی کنم باقی مانده فیله ماهی پخته شده را فریز کنید.

برای دستور العمل‌های خوشمزه‌تر و سریع‌تر و آسان‌تر غذای شب هفته، چرا امتحان نکنید:

این دستور غذا را شما درست کردید؟ لطفاً به من اطلاع دهید که چگونه شد! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

امیدوارم از روند تهیه این کاد پخته شده با پانکو به همان اندازه که از خوردن آن لذت می برید لذت ببرید! ?

خوشحالی! / افیه اولسون!

panko crusted baked cod

کاد پخته شده با پانکو

آیلا کلولی

این دستور پخت ماهی ترد در فر با پانکو و پارمزان یک شام آسان 20 دقیقه ای است که برای شب های شلوغ هفته ایده آل است.

زمان آماده سازی 7 دقیقه

زمان پخت 13 دقیقه

زمان کل 20 دقیقه

دوره دوره اصلی

آشپزی مدیترانه

سرویس ها 2 بخش‌ها

کالری 353 kcal

مواد تشکیل دهنده 

 

دستورالعمل ها 

  • فر را از قبل با دمای 190 درجه سانتیگراد (375 درجه فارنهایت) گرم کنید و یک ظرف پخت را کمی روغن بزنید یا روی سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • پانکو، پنیر پارمزان، پوست لیمو، آب لیمو، سیر رنده شده، جعفری، شوید، نمک و فلفل را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید.

  • روغن زیتون (یا کره ذوب شده) را به کاسه اضافه کنید و آنها را خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. ظاهری شکننده دارد.

  • فیله های ماهی را کمی مزه دار کنید و رویه پنکو را بین فیله ها پخش کنید و کمی فشار دهید تا بچسبد.
  • فیله ها را در ظرف فر خود بچینید و بسته به اندازه آن ها را به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر گرم شده بپزید. ضخامت ماهی رویه باید کمی قهوه ای شود و ماهی عمدتاً مات است (فقط پخته شده)، با ردی از شفافیت در مرکز.

  • ماهی را فوراً با سس تارتار با کیپر و کنار سبزیجات خوشمزه یا چیپس سیب زمینی در حالی که گرم است و پوسته آن خوب و ترد است.

یادداشت

  • برای اینکه کارها سریع‌تر و آسان‌تر شود، می‌توانید رویه پنکو را تا پنج روز قبل درست کنید و آن را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که آماده پختن غذا هستید، به سادگی رویه را روی فیله های ماهی بمالید و آنها را به مدت 12 تا 15 دقیقه بپزید.
  • توصیه می‌کنم در صورت امکان از ماهی وحشی تازه استفاده کنید.
  • برای این دستور می توانید از ماهی کاد منجمد یا هر ماهی سفید سفت دیگری استفاده کنید. مطمئن شوید که ماهی قبل از پختن کاملاً آب شده است.

تغذیه

کالری: 353کیلو کالری کربوهیدرات ها: 11gپروتئین: 35gچربی: 19g چربی اشباع شده: 4gچربی اشباع نشده چندگانه: 2gچربی تک غیراشباع: 11gکلسترول: 82میلی گرمسدیم: 924میلی گرمپتاسیم: 787میلی گرم فیبر: 1 gقند: 1gویتامین پاسخ: 411IUویتامین C: 16میلی گرم کلسیم: 147 میلی گرمآهن: 2میلی گرم

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این بدان معناست که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کارمزد برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا