کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

تماس سرد: چیست و چگونه آن را به درستی انجام دهیم

تماس سرد: چیست و چگونه آن را به درستی انجام دهیم

تماس سرد: چیست و چگونه آن را به درستی انجام دهیم در اینجا، ما نگاهی دقیق‌تر به تماس سرد خواهیم داشت، بررسی می‌کنیم که چرا سازمان‌های فروش همچنان از آن استفاده می‌کنند، و چند استراتژی را می‌بینیم که می‌توانید برای انجام درست آن استفاده کنید. بیایید وارد شویم. تماس سرد چیست؟ در فروش، تماس سرد به روشی اطلاق می‌شود که…
سرعت فروش: چیست و چگونه آن را اندازه گیری کنیم

سرعت فروش: چیست و چگونه آن را اندازه گیری کنیم

سرعت فروش: چیست و چگونه آن را اندازه گیری کنیم آیا در مصاحبه ای شرکت کرده اید و از کارفرمای احتمالی خود پرسیده اید که کدام معیارهای فروش را بیشتر ارزش می دهند؟ احتمالاً این پاسخ «بله» اگر از شما بپرسم آیا تا به حال از مصاحبه کننده خود در مورد سرعت فروش آنها سؤال کرده اید، چه؟ اگر دوباره…
29 بهترین نرم افزار و سرویس چت زنده سال

29 بهترین نرم افزار و سرویس چت زنده سال

29 بهترین نرم افزار و سرویس چت زنده سال این روزها، شرکت‌ها می‌توانند خدمات مشتریان را از طریق کانال‌های متعددی ارائه دهند. اما کدام کانال ها بیشتر به شما کمک می کنند تا رضایت مشتری را افزایش دهید؟ خب، نرخ رضایت مشتری برای چت زنده 85٪ است< /a>، آن را به مکانی بسیار جذاب برای شروع تبدیل می کند. این…
دستیابی به سهمیه: 4 تاکتیک برای بهبود عملکرد

دستیابی به سهمیه: 4 تاکتیک برای بهبود عملکرد

دستیابی به سهمیه: 4 تاکتیک برای بهبود عملکرد آیا می دانستید که تنها 24.3 درصد از نمایندگان فروش از سهمیه خود در سال گذشته فراتر رفته اند؟ طبق مطالعه آزمایشگاه بینش فروش، بسیاری از نمایندگان فروش به اندازه کافی دریافت نمی کنند بالقوه ای که آنها را قادر می سازد به اهداف دستیابی به سهمیه خود برسند. این داده‌ها از…
The Client Pitch: چیست و 7 نکته برای Nailing One

The Client Pitch: چیست و 7 نکته برای Nailing One

The Client Pitch: چیست و 7 نکته برای Nailing One فرود مشتریان یک فرآیند پیچیده است که نیاز به ارتباطات زیرکانه، ظرافت، استراتژی و – در بسیاری از موارد – شانس دارد. رسیدن به خانه به خودی خود یک مبارزه است، بنابراین اگر موفق شدید با یک مشتری بالقوه به خط پایان برسید، بهتر است بدانید که چگونه از آن…
برنامه ریزی استراتژیک در مقابل برنامه ریزی تاکتیکی: چه چیزی، چه زمانی و چرا

برنامه ریزی استراتژیک در مقابل برنامه ریزی تاکتیکی: چه چیزی، چه زمانی و چرا

برنامه ریزی استراتژیک در مقابل برنامه ریزی تاکتیکی: چه چیزی، چه زمانی و چرا چه اهداف شخصی یا تجاری را تعیین کرده باشید، احتمالاً برنامه ای برای دستیابی به آنها ایجاد کرده اید. بدون گام‌های مشخص، رسیدن به هدفی که تعیین کرده‌اید دشوار یا حتی دلسردکننده است. یک مثال از موقعیتی که در آن برنامه ریزی و استراتژی مفید است،…
نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله

نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله

نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله تماس‌های پایانی کار بزرگی است، و چون بسیار مهم هستند، رمز و راز خاصی پیدا کرده‌اند.  با این حال، آنها چیزی برای ترس نیستند، زیرا تکنیک فروش تلفن مناسب می تواند به شما کمک کند معامله را ببندید و هر بار آن را به خانه برگردانید. در زیر یک بسته نه…
نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله

نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله

نحوه بستن قرارداد فروش از طریق تلفن: 9 مرحله تماس‌های پایانی کار بزرگی است، و چون بسیار مهم هستند، رمز و راز خاصی پیدا کرده‌اند.  با این حال، آنها چیزی برای ترس نیستند، زیرا تکنیک فروش تلفن مناسب می تواند به شما کمک کند معامله را ببندید و هر بار آن را به خانه برگردانید. در زیر یک بسته نه…
روندهای آشکار شده: کاوش در ایده های کسب و کار موبایل فراتر از کامیون های غذا

روندهای آشکار شده: کاوش در ایده های کسب و کار موبایل فراتر از کامیون های غذا

روندهای آشکار شده: کاوش در ایده های کسب و کار موبایل فراتر از کامیون های غذا این یک مقاله ممتاز است که در ابتدا در روندها.  ابتدا کامیون های مواد غذایی را در نظر بگیرید.  بین سال‌های 2012 و 2017، بازار این مشاغل تلفن همراه از 615 میلیون دلار تا 2.7 میلیارد دلار. محبوبیت آنها نظرات در مورد خرید مستقیم چیزی…
نحوه افزایش فروش: نکاتی از کارشناسان HubSpot

نحوه افزایش فروش: نکاتی از کارشناسان HubSpot

نحوه افزایش فروش: نکاتی از کارشناسان HubSpot آیا تعداد فروش شما در سال جاری ثابت است؟ آیا در تلاش برای یافتن راه های منحصر به فرد برای افزایش فروش هستید؟ آیا برای ایجاد انگیزه در تیم برای رسیدن به اهداف تهاجمی به چیزی اضافی نیاز دارید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. بیایید با آن روبرو شویم: فروش یک محصول…
دکمه بازگشت به بالا