کسب و کار

32 بهترین افزونه گوگل کروم برای فروشندگان

32 بهترین افزونه گوگل کروم برای فروشندگان

اگر هنوز از برنامه افزودنی Google Chrome استفاده نمی کنید، پس از شروع استفاده از برخی (یا همه) این ابزارها خواهید بود.

32 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7d981d8b2d988d986d987 daafd988daafd984 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4d986d8afdaafd8a7 667d3f7048ec3

فروشگاه وب Chrome برای افرادی که عاشق ابزارهای جدید، اسباب‌بازی‌ها و هک‌های بهره‌وری هستند، عالی است. برای کمک به شما برای شروع، من تعدادی از برنامه های افزودنی Google Chrome مورد علاقه خود را برای فروشندگان در زیر جمع آوری کرده ام.

برنامه‌های افزودنی Google Chrome برای مدیریت کار

1) افزودن به Wunderlist

این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد به راحتی هر چیزی را از وب به عنوان یک کار در Wunderlist خود ذخیره کنید — حتی می توانید متن مرتبط را ذخیره کنید. همچنین موارد جدید را در دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌کند، که مخصوصاً اگر در حال مرور هستید و می‌خواهید بعداً چیزی را پیگیری کنید، مفید است. به جای این که به آن نگاه کنید، آن را به Wunderlist خود اضافه کنید. شما متمرکز و بر روی کار باقی خواهید ماند.

قیمت: رایگان با Wunderlist (Wunderlist: رایگان برای Basic، 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال. برای Pro/Business)

Screen_Shot_2016-04-18_at_3.42.29_PM.png2) برگه جدید Wunderlist

یک ابزار زیبا دیگر برای علاقه مندان به Wunderlist، تب جدید Wunderlist، هر بار که یک تب جدید را باز می کنید، تمام کارهای فعلی شما را نمایش می دهد. همچنین می‌توانید به‌سرعت و به آسانی کارهای جدید اضافه کنید یا مواردی را که تکمیل کرده‌اید علامت‌گذاری کنید.

قیمت: رایگان با Wunderlist (Wunderlist: رایگان برای Basic، 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال. برای Pro/Business)

wunderlist-chrome-extensions.png

3) Todoist

اگر کاربر Todoist هستید، این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد لیست خود را ببینید و به سرعت کارهای انجام شده را از نوار ابزار خود اضافه کنید. برنامه افزودنی دارای قابلیت های کامل برنامه دسکتاپ است، بنابراین می توانید وظایفی را به یک پروژه اختصاص دهید، پیوندها را اضافه کنید، و غیره.

قیمت: رایگان با Todoist (Todoist: رایگان برای Basic، 28.99 دلار در سال برای Premium)

ToDoist.png

4) Prioritab

برای افرادی که نمی‌خواهند از فهرست کارهای مرتبط‌تر استفاده کنند، اما همچنان می‌خواهند در اولویت‌های خود باقی بمانند، Prioritab ممکن است عالی باشد. این رابط کاربری ساده با هر برگه جدید باز می‌شود و اولویت‌های شما را برای روز، هفته و ماه و همچنین میزان فاصله زمانی هر یک از آن دوره‌های زمانی را به شما نشان می‌دهد.

قیمت: رایگان

Prioritab.pngx1″>5) تاکو

Taco کارهای شما را از بیش از 40 برنامه در یک مکان نمایش می دهد و این برنامه افزودنی هر بار که یک برگه جدید را باز می کنید به راحتی به آنها دسترسی پیدا می کند. ابزارهای محبوب پشتیبانی شده عبارتند از Asana، Evernote، Trello، Basecamp، Todoist، Slack و موارد دیگر.

قیمت: رایگان

Taco.png<4px">6) HubSpot فروش

فروش HubSpot کاملاً مفیدترین افزونه برای متخصصان فروش B2B است. جزئیات عمیقی در مورد مشاغل و افراد در وب یا افرادی که با آنها ایمیل رد و بدل کرده اید را ارائه می دهد. عنوان، شرکت، اطلاعات تماس، نمایه‌های اجتماعی و حتی پست‌های اجتماعی اخیر آنها را مشاهده خواهید کرد.

و برنامه ریزی جلسات را آسان می کند. به سادگی پیوندی را به اشتراک بگذارید که به شما و مشتری احتمالی شما امکان می دهد زمان های مناسب را انتخاب کنید و همه آن را به جلو و عقب حذف کنید. 

فروش HubSpot همچنین شامل ردیابی ایمیل است، که به شما می‌گوید کدام مشتریان احتمالی ایمیل‌های شما را باز کرده‌اند، جایی که آنها قرار داشتند و اینکه آیا آنها روی پیوندهای پیام شما کلیک کرده اند یا خیر. همچنین می‌توانید الگوهای ایمیل سفارشی ایجاد کنید تا زمانی را که برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها صرف می‌کنید، ارسال کنید، دنباله‌های جستجوی از پیش برنامه‌ریزی‌شده ارسال کنید، و تعامل مشتریان احتمالی با محتوا را پیگیری کنید.

قیمت: رایگان برای Basic، 50 دلار در ماه. هر کاربر برای HubSpot Sales Professional

Sequences-A3.png

برنامه‌های افزودنی Google Chrome برای همکاری

7) بزرگنمایی

تیم HubSpot به زوم وسواس دارد. پیدا کردن یک ابزار ویدئو کنفرانس قابل اعتماد دشوار است، چه رسد به ابزاری که ساده و شهودی باشد. اما زوم همان تکشاخ است.

با این برنامه افزودنی، می‌توانید فوراً یک جلسه را شروع کنید یا یک جلسه آینده را برنامه‌ریزی کنید. URL جلسه و جزئیات مربوطه همراه با دعوت نامه ارسال می شود، بنابراین گیرنده شما می تواند به راحتی بپیوندد.

Zoom به شما امکان می‌دهد صفحه‌نمایش خود را به اشتراک بگذارید، کنترل از راه دور را به شخص دیگری بدهید (به عنوان مثال، مهندس فروش شما می‌تواند کامپیوتر شما را برای پاسخ دادن به یک سؤال فنی پیچیده در اختیار بگیرد)، جلسه را ضبط کنید (برای بررسی نحوه انجام آن مفید است)، و بیشتر.

قیمت: جلسات نامحدود رایگان برای دو شرکت کننده و 40 دقیقه برای چند شرکت کننده؛ 14.99 دلار در ماه هر میزبان برای دقایق و جلسات نامحدود

32 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7d981d8b2d988d986d987 daafd988daafd984 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4d986d8afdaafd8a7 667d3f726fe0b 

8) نقطه

Point به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به راحتی وب‌سایت‌ها یا مقاله‌ها را با همکاران، دوستان یا مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید، سپس در حالی که هر دو مقاله را در زمان واقعی مشاهده می‌کنید، آن محتوا را در قالب چت مورد بحث قرار دهید. نقطه همچنین هنگام اشتراک‌گذاری محتوا از طریق ایمیل مفید است.

قیمت: رایگان

point_app.png

9) Basecamp Notifier

از فعالیت‌های پروژه‌های Basecamp با Basecamp Notifier، که به شما از فعالیت در پروژه‌ها یا کارهایی که دنبال می‌کنید هشدار می‌دهد، به‌روز بمانید. اگر تیم شما از Basecamp استفاده می کند، این برنامه افزودنی ضروری است و ساده ترین راه برای جلوگیری از از دست دادن اعلان های مهم است. (این برنامه افزودنی هنوز Basecamp 3 را پشتیبانی نمی کند.)

قیمت: رایگان با Basecamp (Basecamp: 99 دلار در ماه برای مشاغل، رایگان برای معلمان و دانش آموزان)

Basecamp_Notifier.png

10) افزودن به Trello

این برنامه افزودنی دسترسی با یک کلیک به همه تخته‌های Trello شما را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد هنگام مرور، کارت‌های جدیدی را در Trello ایجاد کنید.

قیمت: رایگان با Trello (Trello: رایگان برای Basic، 9.99 دلار در ماه به ازای هر کاربر برای کلاس تجاری، 20.83 دلار در ماه. برای هر کاربر برای Enterprise)

Add_to_Trello.png

11) CloudHQ Sync

این برنامه افزودنی برای نمایندگان فروش با فایل‌ها و پوشه‌های پراکنده در سراسر ابر عالی است. همگام‌سازی به شما امکان می‌دهد تمام فایل‌های مبتنی بر ابر خود را به Google Drive بکشید، بنابراین می‌توانید همه فایل‌های خود را در یک مکان جستجو کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. cloudHQ با Evernote، OneNote، Box، OneDrive، Gmail، SharePoint، Basecamp، Dropbox و موارد دیگر همگام‌سازی می‌شود.

قیمت: رایگان

CloudHQ_Sync.png

برنامه‌های افزودنی Google Chrome برای بهره‌وری

12) منو سیاه برای Google

اگر سازمان شما در Google Apps اجرا می شود، این برنامه افزودنی ضروری است. منوی سیاه به شما امکان می دهد با یک کلیک از نوار ابزار خود به هر برنامه Google از یک منوی کشویی با استفاده آسان دسترسی داشته باشید. می‌توانید مواردی را که می‌بینید سفارشی کنید و حتی به ابزارها و میانبرهای کمتر شناخته شده Google دسترسی پیدا کنید.

قیمت: رایگان

Black_Menu_for_Google.png13) Pushbullet

با این برنامه افزودنی همه دستگاه‌های خود را گرد هم بیاورید و زمان کمتری را صرف نگاه کردن به عقب و جلو بین رایانه و تلفن همراه خود کنید. مفیدترین ویژگی همگام سازی پیامک است که به شما امکان می دهد پیام های متنی را روی دسکتاپ خود ارسال، دریافت و پاسخ دهید. همچنین می توانید به راحتی فایل ها و پیوندها را بین دستگاه ها ارسال کنید و هشدارهای همه دستگاه های خود را در یک مکان مشاهده کنید. من این افزونه را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد با هدفون کار کنم و دائماً تلفنم را چک نکنم. می‌توانم به تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ دهم بدون اینکه تلفنم را بگیرم یا از کار خارج شوم.

قیمت: رایگان

Pushbullet.pngx1″>14) گردش کار دقیق

تکنیک بهره‌وری Pomodoro از شما می‌خواهد در بلوک‌های 25 دقیقه‌ای – معروف به “Pomodoros” – با وقفه‌های پنج دقیقه‌ای کار کنید، و Strict Workflow افزونه‌ای است که انجام این کار را بسیار ساده می‌کند. شما می‌توانید Pomodoros را زمان‌بندی کنید در حالی که وب‌سایت‌هایی مانند Facebook، Twitter یا YouTube را در زمان «تمرکز» خود مسدود کنید.

قیمت: رایگان

unnamed.png

15) جنگل

شما تنها کسی نیستید که در حین کار تلاش می‌کنید تا از فیس‌بوک، ردیت، ESPN (سم خود را انتخاب کنید) اجتناب کنید. Forest یکی از بهترین افزونه‌های Chrome است که من برای ادامه کار پیدا کرده‌ام.

هر وقت خواستید سرتان پایین باشد، یک درخت بکارید. در حین کار رشد می کند — اما اگر هر سایتی را در “لیست سیاه” خود باز کنید، درخت می میرد.

Forest تاریخچه کاشت شما را نشان می دهد، که روشی جالب برای تجسم جلسات کاری شما و احساس موفقیت است.

قیمت: رایگان، 2 دلار برای برنامه تلفن همراه

32 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7d981d8b2d988d986d987 daafd988daafd984 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4d986d8afdaafd8a7 667d3f75b8739

16) Skim.it

دانستن از آخرین اطلاعیه‌های شرکت و حرکت‌های استراتژیک مشتری بالقوه به شما کمک می‌کند ارتباط برقرار کنید، اعتماد آن‌ها را به دست آورید، و خود را از رقبای (کمتر تحصیل‌کرده) متمایز کنید.

افزونه Skim.it ماندن در بالای اخبار را آسان‌تر از همیشه می‌کند. از یادگیری ماشینی برای استخراج نکات کلیدی از محتوای متن سنگین استفاده می کند، بنابراین می توانید در نیمی از زمان انتشارات مطبوعاتی، مقالات، پست های وبلاگ و موارد دیگر را بخوانید.

قیمت: رایگان

skim-it-chrome-extension.jpg

17) Noisli

با گذاشتن یک جفت هدفون و اجازه دادن به Noisli برای ایجاد محیطی آرام برای افزایش بهره وری، تمرکز خود را بهبود بخشید و از عوامل حواس پرتی جلوگیری کنید. می‌توانید ترکیبی از صداهای مختلف را سفارشی کنید یا از یک فرمول از پیش ساخته استفاده کنید تا حتی طولانی‌ترین صدای بلندگو را در اتاقک بعدی یا کل کافی‌شاپی که در اطراف شما غوغا می‌کند، خفه کنید. Noisli فراتر از دفتر نیز کار می کند — از ترکیب از پیش ساخته شده “Relax” خود برای داشتن خواب بهتر در شب استفاده کنید.

قیمت: رایگان

Noisli.png

18) “Target =” _ Blank “> تقویم Google

مدیریت یک برنامه شلوغ کار ساده ای نیست ، اما این برنامه افزودنی آن را کمی ساده تر می کند. این امکان را به شما می دهد تا با کلیک صرف یک دکمه ، رویدادهای آینده را مشاهده کنید. همچنین می توانید رویدادها را درست از مرورگر خود اضافه کنید.

قیمت: رایگان

google-calendar-chrome-extension.png

پسوندهای Google Chrome برای بهره وری

19) _Blank “> Clipper Web Evernote

خداحافظی از نوار نشانک های درهم ریخته و سلام به یادداشت های سازمان یافته و به راحتی قابل جستجو برای همه وب سایت های ذخیره شده ، مقالات و نقل قول های ذخیره شده خود. Evernote Web Clipper به شما امکان می دهد تا مقاله ها را مستقیماً در Evernote خود بچسبانید ، بخش های خاص از صفحات وب را کلیپ کنید ، حاشیه نویسی کنید و کنترل کنید که کلیپ های نوت بوک به آن ذخیره می شوند.

قیمت: رایگان

Evernote_Web_Clipper.png

20) google نگه دارید

اگر شما یک Google Maniac هستید (و همه ما نیستیم) ، Google Keep گزینه خوبی برای ذخیره محتوای تصادفی است که می خواهید به آن برگردید. فقط بر روی یک تصویر ، URL یا متن برجسته راست کلیک راست کنید ، سپس “Add to Google Keep” را انتخاب کنید.

برای طبقه بندی آسان می توانید یادداشت یا برچسب اضافه کنید. هر آنچه را که همگام سازی در سیستم عامل های خود ذخیره می کنید – از مرورگر وب گرفته تا تلفن خود گرفته تا رایانه لوحی. به علاوه ، نگه داشتن به صورت آفلاین در دسترس است ، بنابراین محتوای شما همیشه در دسترس است.

قیمت: رایگان

google-keep.png

21) vidyard govideo

این ابزار به شما امکان می دهد با یک کلیک ساده ، ضبط خود ، صفحه نمایش (یا هر دو) خود را شروع کنید. خود را با چشم اندازها آشنا کنید ، پیش نمایش های دزدکی از محصول خود را ارائه دهید ، برای یک ویژگی واحد و موارد دیگر به جزئیات بپردازید. پس از اتمام ویدیوی خود ، آن را از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید فیلم ها را از پنجره آهنگسازی Gmail بارگذاری کنید.

وقتی کسی ویدیوی شما را تماشا می کند ، به شما اطلاع می دهد و به شما اجازه می دهد تا در حالی که ذهن خود را دنبال می کنید ، پیگیری کنید.

فیلم ها در 60 دقیقه پوشانده شده اند – و می توانید به اندازه دوست خود ضبط کنید.

قیمت: رایگان

32 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7d981d8b2d988d986d987 daafd988daafd984 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4d986d8afdaafd8a7 667d3f7a90a2e

22) _blank “> loom

loom به شما امکان می دهد به سرعت فیلم ها را برای چشم انداز ضبط و روایت کنید. برای ضبط یک کلیک طول می کشد و یک کلیک برای پایان دادن ، به این معنی که این روند تقریباً بی دردسر است. علاوه بر این ، فیلم شما توسط یک URL عمومی قابل دسترسی است. به سادگی آن URL را در یک ایمیل کپی و چسباند ، و گیرنده شما می تواند در هر زمان کلیپ را تماشا کند (و دوباره به آن بپردازد)

من توصیه می کنم از Loom برای ایجاد محصول و/یا پیاده روی استفاده کنید و نمایش های فروش خود را بصری تر کنید.

قیمت: رایگان

Loom.png

23) گرامری

هرکسی که از طریق ایمیل به شما فرض می کند اگر از پسوند دستور زبان استفاده می کنید ، دستور زبان کاملی دارید. این ابزار هر زمان که اشتباه کنید ، املا و دستور زبان شما را اصلاح می کند.

قیمت: رایگان

Grammarly.png

24) = “_ Blank”> Lumio

این ابزاری برای کسانی است که به طور مرتب از تحقیقات و اطلاعات بسیاری از منابع استفاده می کنند. به جای لیست عادی پیوندها در یک یادداشت در جایی ، Lumio به شما امکان می دهد تا نقل قول ها یا فیلم های خاص را انتخاب کرده و آنها را به عنوان کارت هایی که به طور خودکار تمام اطلاعات منبع را ذخیره می کنند ، سازماندهی و تنظیم مجدد کنید. فروشندگان می توانند از Lumio برای جمع آوری بررسی های شخص ثالث ، مطالعات موردی و اطلاعات مرتبط برای ارسال به چشم انداز استفاده کنند.

قیمت: رایگان

Lumio-extension.jpg

25) hl = en “target =” _ blank “> برگه من را پیدا کنید

آیا همیشه زبانه های 10 به علاوه باز دارید؟ شما به این برنامه افزودنی نیاز دارید ، که لیستی از خواندن آسان از برگه های فعلی خود را به شما نشان می دهد. هرگز ثانیه های گرانبها را دوباره از طریق صفحات وب هدر ندهید.

قیمت: رایگان

find-my-tab-chrome-extension.png

پسوندهای Google Chrome برای رسانه های اجتماعی

26) pablo

تصاویر زیبا با پوشش متن برای پست های اجتماعی به سرعت و به راحتی با پابلو ایجاد کنید. به سادگی متنی را که می خواهید به اشتراک بگذارید برجسته کنید و روی پسوند پابلو کلیک کنید. فقط در چند کلیک شما یک گرافیک زیبا برای کانال مورد نظر خود بهینه شده اید.

قیمت: رایگان

Pablo.png

27) Crystal Knows< /A>

کریستال به شما امکان می دهد مخاطبین را از Google یا رسانه های اجتماعی وارد کرده و گزارش های شخصیت را بلافاصله اجرا کنید. آنها مخاطبین شما را در برابر ارزیابی دیسک که از چهار نوع شخصیت اصلی برای تعیین رفتار استفاده می کند ، اجرا می کنند. آیا چشم انداز جدید شما غالب ، تأثیرگذار ، پایدار یا محاسبه است؟ اطلاعاتی در مورد نحوه برقراری ارتباط با آنها به جلو پیدا کنید و دریافت کنید.

قیمت: رایگان (شرکت از 5 دلار در ماه در هر کاربر آغاز می شود)

crystal-compressor.png

28) proportive // A>

آیا می خواهید یک ایمیل واقعاً شخصی برای هر چشم انداز ارسال کنید؟ Rapportive هنگام تهیه یک ایمیل ، مشخصات LinkedIn مخاطب را در نوار کناری Gmail جمع می کند. در مورد آب و هوا در شهر چشم انداز خود نظر دهید یا به یک ارتباط متقابل مراجعه کنید. Rapportive همچنین پیوندهایی را به هر حساب رسانه های اجتماعی یا وب سایت هایی که چشم انداز شما به حساب LinkedIn آنها مرتبط است ، می کند ، بنابراین می توانید به سرعت و به راحتی اطلاعات مربوطه را برای کاهش ایمیل خود بدست آورید.

قیمت: رایگان (نسخه حق بیمه فقط با navigator فروش LinkedIn )

Rapportive-compressor.png

پسوندهای Google Chrome برای سرگرمی

29) _blank “> giphy

گاهی اوقات تنها راه برای ادویه یک ایمیل فروش ، بیان احساس شما با GIF انیمیشن کامل است. شما می توانید هر آنچه را که باید به صورت GIF بگویید جستجو کنید ، سپس به پنجره آهنگسازی ایمیل خود بکشید و رها کنید.

قیمت: رایگان (ارزش: بی ارزش!)

Giphy.png

30) Lumosity Break

مشترکین Lumosity می توانند در طول روز استراحت های تولیدی انجام دهند. برنامه افزودنی هر بار که یک برگه مرورگر جدید را باز می کنید ، یک بازی جدید را به خود جلب می کند ، بنابراین می توانید در طول روز خود را تیز نگه دارید در حالی که کاری را انجام می دهید که کاملاً مانند کار نیست.

قیمت: رایگان با Lumosity (Lumosity: رایگان برای برنامه اصلی فردی ، 11.95 دلار در ماه برای برنامه فردی ، 5 دلار در ماه. تعهد سال برای برنامه فردی ، 299.95 دلار/طول عمر برای برنامه فردی ، 8.33 دلار در ماه برای یک برنامه خانوادگی )

Lumosity.png>

31)

این پسوند ابزاری ساده برای ذخیره مقالات برای خواندن بعداً به صورت آفلاین است. این برای انباشت مطالب خواندن قبل از پروازهای طولانی یا سفر مفید است.

قیمت: رایگان

32) نمای زمین از Google Earth

فروش یک کار با استرس بالا است. استفاده از هر فرصتی برای محوریت خود ، شما را مؤثرتر می کند – به ذکر نیست ، کمتر احتمال دارد که از بین برود. این جایی است که پسوند نمای زمین Google Earth در حال پخش است.

هر بار که یک برگه جدید را باز می کنید ، یک تصویر ماهواره جدید زیبا را مشاهده خواهید کرد. طبیعت از نظر علمی اثبات شده است. برای کاهش استرس ، بنابراین این باعث افزایش سلامت روان شما در طول روز می شود.

قیمت: رایگان

unnamed-2.jpg

یادداشت ویرایشگر: الکساندرا هولمز در نسخه قبلی این مقاله نقش داشت.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا