کسب و کار

10 راه برای به دست آوردن معاملات بیشتر با فناوری امضای الکترونیکی

10 راه برای به دست آوردن معاملات بیشتر با فناوری امضای الکترونیکی

می‌خواهید فروش خود را کاهش دهید چرخه 400٪؟ فناوری امضای الکترونیکی معمولاً در آخرین مرحله از فرآیند فروش استفاده می‌شود — پس از بسته شدن معامله، و شما به امضای مشتری نیاز دارید.

e-signature-technology-compressor-549796-edited

با این حال، استفاده از فناوری امضای الکترونیکی در طول فرآیند فروش (حتی در اولین تماس)، بازدهی عمده ای دارد. بیایید 10 روش ارزشمند را که فناوری امضای الکترونیکی می‌تواند نتیجه شما را بهبود بخشد، مرور کنیم.

1) بهبود مدیریت سهامداران

هفت نفر به طور متوسط ​​در فرآیند تصمیم گیری شرکت دارند. هنگامی که چندین ذینفع به پیشنهادات شما نگاه می کنند، فناوری امضای الکترونیکی می تواند به شناسایی تصمیم گیرنده بر اساس معیارهایی مانند کل زمان صرف شده در سند یا صفحات کلیدی کمک کند.

و با نزدیک‌تر شدن تصمیم نهایی، افرادی که صاحب اختیار امضا نمی‌کنند، در صورتی که خودشان به صورت الکترونیکی نامزد شوند، احتمالاً زودتر در مراحل اولیه تصمیم‌گیرنده صحیح را فاش می‌کنند.

در نهایت، هنگام استفاده از راه حل دیجیتال، گرفتن امضای همه آسان تر است.

2) پیام خود را با پیشرفت معامله تنظیم کنید

از آنجایی که اسناد الکترونیکی در فضای ابری هستند، می‌توانید هر تغییری را که مشتریانتان درخواست می‌کنند در چند ثانیه انجام دهید. علاوه بر این، همانطور که شما و تیمتان از طریق گفتگو، تحقیق و غیره درباره نیازهای مشتریان احتمالی خود اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید، فناوری امضای الکترونیکی به شما امکان می‌دهد شرایط قرارداد را به سرعت تنظیم کنید.

3) نرخ تبدیل را افزایش دهید

امضای دیجیتالی یک سند بسیار ساده تر از انجام دستی است. به همین دلیل، هر معامله ای که بتوان به صورت الکترونیکی امضا کرد، نرخ تبدیل بالاتری خواهد داشت.

4) بالقوه‌ها را دوباره فعال کنید و از “سیاه‌چاله پیشنهادی” اجتناب کنید

آیا تا به حال شما یا تیمتان فقط برای ارسال قراردادها و دیگر پاسخگویی به آنها، “بله” دریافت کرده اید؟ تو تنها نیستی. بیش از نیمی از اسناد شما در این سیاه‌چاله قرار می‌گیرند.< /p>

می‌توانید از فناوری امضای الکترونیکی برای ارسال درخواست‌ها، یادآوری‌ها و پیام‌های شخصی‌شده استفاده کنید که از طریق ردیابی اسناد پشتیبانی می‌شوند — مشتریان بالقوه بی‌صدا خود را دوباره فعال می‌کنند و آنها را به تجارت بسته تبدیل می‌کنند. علاوه بر این، مشتریان احتمالی که ممکن است نشان داده باشند که علاقه ای ندارند یا سکوت کرده اند، ممکن است بعداً به اسناد شما راه پیدا کنند. وقتی اعلانی دریافت کردید که در حال بررسی پیشنهاد شما هستند، تماس بگیرید.

5) سایر ذینفعان را شناسایی کنید

از آنجایی که مشتریان هدف شما پیشنهاد شما را بررسی می‌کنند، احتمالاً مطالب شما را به سایر اعضای تیم درگیر در فرآیند تصمیم‌گیری ارسال می‌کنند. از فناوری امضای الکترونیکی استفاده کنید تا شناسایی کنید که آنها آن را برای چه کسی ارسال می کنند. نه تنها درک بهتری از روند خرید آنها خواهید داشت، بلکه می توانید با مخاطبین مربوطه نیز ارتباط برقرار کنید.

6) بهره وری تیم را افزایش دهید

با امضای الکترونیکی، نیروی فروش شما در زمان بالقوه از دست رفته در کارهای دستی مانند بایگانی اسناد، کلید مجدد داده ها، جستجوی اسناد گم شده یا ردیابی قراردادی که از طریق نامه گم شده است، صرفه جویی می کند. از تحقیق ما در میان هزاران کاربر ، 58٪ از تمام قراردادهای موفق با روز اول و 48٪ آنها در یک ساعت اول امضا می شوند.

علاوه بر این، اسناد برنده را می توان به سرعت در مقابل بازتولید دستی کپی و ویرایش کرد. تیم‌های قرارداد همچنین می‌توانند با فروش داخلی همکاری کنند تا بهترین نتیجه را با استفاده از یک پلتفرم دیجیتال به دست آورند.

7) در زمان واقعی پاسخ دهید

هنگامی که مشتریان شما اسناد شما را می خوانند، منتظر تماس آنها با شما نباشید: از طریق چت زنده یا ایمیل با آنها صحبت کنید. نه تنها مشتریان بیشتر درگیر هستند، بلکه در مقایسه با رقبای قدیمی تر، عالی به نظر می رسید.

8) شخصی سازی در مقیاس

راه‌حل‌های اسناد الکترونیکی به شما امکان می‌دهند الگوهای پویا ایجاد کنید که معمولاً وثیقه استاندارد را به دارایی‌های بسیار شخصی‌شده تبدیل می‌کند. از جزئیاتی مانند نام مخاطبان، اطلاعات شرکت و نام تجاری خود برای ایجاد اسناد شخصی و حرفه ای استفاده کنید که به زمان کمی از فروش یا بازاریابی نیاز دارد.

9) نیروی کار مدرن و متحرک را توانمند کنید

چه آن‌ها در میدان باشند یا پشت میزشان، همیشه یک راه وجود دارد که می‌توانید به کسی دسترسی پیدا کنید: تلفن او. یک ابزار امضای الکترونیکی با یک برنامه تلفن همراه می‌تواند میزان پیگیری نیروی کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد و نمایندگان را قادر می‌سازد تا به صورت پویا به معاملات در بازی پاسخ دهند – مانند زمانی که مشتری برای اولین بار سندی را باز می‌کند.

10) ریسک حقوقی کمتر

اسناد مفقود، نادرست یا ناقص می‌تواند منجر به جریمه یا جریمه‌های عدم انطباق شود. امضاهای الکترونیکی شواهد قوی تری ارائه می دهند و خطر اختلافات حقوقی را کاهش می دهند.

آیا هنوز از روش قلم و کاغذ استفاده می کنید؟ شاید زمان تغییر فرا رسیده باشد. حتی اگر یک تیم فروش کوچک دارید، می‌توانید فرآیند فروش خود را با فناوری امضای الکترونیکی تغییر دهید.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا