کسب و کار

راهنمای نهایی برای کسب درآمد با Yelp برای تجارت

راهنمای نهایی برای کسب درآمد با Yelp برای تجارت

A 2017 نظرسنجی نشان داد که 90 درصد از مصرف کنندگان قبل از بازدید از یک کسب و کار، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند. و همین نظرسنجی نشان داد که 84٪ از مردم به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند. این به ما چه می گوید؟ هر کسب و کار کوچک -proprietorship” rel=”noopener” target=”_blank”>مالکیت انحصاری نیاز به حضور درخشان در بررسی آنلاین دارد.

yelp-business

Yelp برای صاحبان مشاغل راهی آسان برای ایجاد این نوع حضور و اجتماع با مشتریان شما است. اما آسان را نباید با غیرفعال اشتباه گرفت.

نظارت، بازاریابی و حفظ صفحه Yelp شما به اندازه ساختن آن مهم است. یک نمایه Yelp فعال و با مدیریت خوب می تواند شما را در صفحه اول موتور جستجوی مورد علاقه خود قرار دهد و پایگاه مشتری شما را سریعتر از فروش یا بازاریابی سنتی ایجاد کند.

فکر نمی‌کنید زمانی را ندارید که به Yelp آنطور که شایسته است توجه کنید؟ برون سپاری آن را به دستیار مجازی.

بنابراین، چگونه می توانید از بسیاری از مزایای فوق العاده Yelp بهره مند شوید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره کسب درآمد با Yelp برای کسب و کار بدانید.

چگونه با Yelp برای کسب و کار درآمد کسب کنیم

مرحله 1: کسب و کار خود را ثبت کنید

  1. از صفحه اصلی Yelp برای کسب و کار دیدن کنید.yelp-business-compressor
  2. شهر و نام کسب و کار خود را وارد کنید تا متوجه شوید آیا مشتری قبلاً یک صفحه کسب و کار برای شما ایجاد کرده است (در مرحله 2 در مورد ادعای صفحه کسب و کار بیشتر توضیح دهید).
  3. اگر هیچ صفحه کاری پیدا نشد، روی «افزودن کسب و کارتان» کلیک کنید.claim business yelp
  4. اطلاعات نمایه کسب‌وکارتان را وارد کنید، از جمله نام، آدرس، اطلاعات تماس، وب‌سایت، ساعت کاری و دسته‌ها.yelp business profileروی «افزودن کسب و کار» کلیک کنید.
  5. یک ایمیل برای تأیید حساب خود دریافت خواهید کرد.

مرحله 2: کسب و کار خود را ادعا کنید

  1. از صفحه اصلی Yelp برای کسب و کار دیدن کنید.
  2. شهر و نام کسب و کار خود را وارد کنید تا متوجه شوید آیا مشتری قبلاً یک صفحه تجاری برای شما ایجاد کرده است یا خیر.
  3. اگر صفحه ای وجود دارد، روی دکمه “ادعای کسب و کار خود” کلیک کنید .
  4. حساب کاربری کسب و کار خود را ایجاد کنید.
  5. Yelp با شماره فهرست شده در صفحه کسب و کار شما تماس می گیرد و از شما می خواهد یک کد تأیید را وارد کنید.

اگر به دلایلی صفحه شما توسط شخص دیگری ادعا شده است، Yelp از شما درخواست ارسال گزارش به تیم پشتیبانی آنها می کند.

مرحله 3: صفحه کسب و کار خود را بهینه کنید

  1. تصویر کسب‌وکار خود را آپلود کنید (Yelp رستوران‌هایی با حداقل یک عکس به‌طور میانگین 155٪ بازدید از صفحه بیشتر و مشتریان برتر).
  2. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس و مکان صحیح است (27٪ از جستجوهای Yelp برای یافتن مکان کسب و کار استفاده می شود).
  3. ساعات کاری خود را به‌روزرسانی کنید (رستوران‌های Yelp پیدا شده با میانگین ساعات فهرست‌شده 40٪ بازدید از صفحه بیشتر و مشتریان برتر).
  4. دسته های خود را تأیید کنید. آیا خدمات حرفه ای ارائه می دهید؟ آیا شما در تجارت خودرو هستید؟ آیا سالن یا اسپا دارید؟ با انتخاب حداکثر سه دسته مرتبط، الگوریتم Yelp و مصرف کنندگان را آسان تر کنید.

مرحله 4: بررسی ها را جمع آوری کنید

  1. نمایه Yelp خود را در سایر صفحات رسانه های اجتماعی کسب و کار خود تبلیغ کنید و از مشتریان بخواهید نظر خود را اعلام کنند.
  2. نظرات Yelp پویا را در وب‌سایت خود یا سایر نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید با استفاده از جاسازی در اینجا.
  3. دریافت «Find” با پر کردن این فرم (فقط برای ایالات متحده و کانادا).
  4. تبلیغ تخفیفات Yelp — کوپن‌های پیش‌پرداختی که به مصرف‌کنندگان تخفیف ارائه می‌کنند کسب و کار — برای جذب مشتریان جدید و جذب مجدد خریداران مکرر.
  5. در صورت مناسب بودن برای کسب و کارتان، رزروهای Yelp را به صفحه خود اضافه کنید بازدیدکنندگان جدید بیشتری را جذب کنید تا از فرصت استفاده کنند. می توانید به صورت نامحدود از وب سایت و صفحه تجاری Yelp خود (با هزینه ماهانه) رزرو آنلاین انجام دهید. و، می‌توانید رزروها را از طریق متن تأیید کنید، زمان انتظار را ردیابی کنید، بخش‌های سرور را نظارت کنید، و رستوران خود را در دستگاه‌های مختلف مدیریت کنید.
  6. یک Yelp CTA را به امضای ایمیل خود اضافه کنید. اگر از طریق ایمیل با مشتریان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنید، یک تماس برای اقدام در امضای خود اضافه کنید و از شما درخواست کنید که بررسی کنند و به صفحه Yelp شما پیوند دهند.

مرحله 5: به نظرات خوب، بد و زشت پاسخ دهید

نادیده گرفتن نظرات بد و پاسخ دادن فقط به افرادی که تجارت شما را دوست دارند می تواند وسوسه انگیز باشد. اما 70٪ از تجربه خرید بر اساس این است که مشتری شما چگونه احساس می کند با آنها رفتار می شود. بنابراین، یک بررسی بد زمان مناسبی برای ورود، حفظ رابطه و کسب درآمد است. 

فقط عذرخواهی نکنید یا شروع به تولید بهانه نکنید. تلاش واقعی برای رفع مشکل مشتری ناراضی خود در زمان واقعی انجام دهید.

اگر شرکت شما در تحویل مهمی که مشتری شما را در وضعیت شرم آور قرار داده بود تاخیر داشت، بازپرداخت کامل و سفارش بعدی او را رایگان ارائه دهید. اگر بتوانید ثابت کنید که این یک بار اتفاق افتاده است، ممکن است فقط یک فرصت دوباره داشته باشید. 

مرحله 6: صفحه خود را به مقصد تبدیل کنید

حفظ حضور فعال در Yelp فراتر از پر کردن اطلاعات نمایه خود و پاسخ دادن به نظرات است. 

صفحه خود را با پست کردن به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها، اشتراک‌گذاری تخفیف‌های ویژه و آپلود منظم تصاویر جدید، مرتبط نگه دارید و به راحتی در موتورهای جستجو ظاهر شود. اگر صفحه Yelp شما مرده به نظر می رسد، بسیاری از مشتریان تصور می کنند که کسب و کار شما نیز اینطور نیست. 

هر هفته 30 دقیقه برای حفظ صفحه Yelp خود، پاسخگویی به مشتریان و اشتراک‌گذاری محتوای جدید اختصاص دهید.

مرحله 7: از منابع Yelp استفاده کنید

در حالی که اکثر ویژگی های ذکر شده در بالا در پیشنهاد رایگان ضروری Yelp گنجانده شده است، گزینه های پولی وجود دارد< /a> را نیز کاوش کنید.

می‌خواهید از طریق Yelp بیشتر به کسب و کار خود در ارتباط باشید؟ برنامه تلفن همراه را مستقیماً در دستگاه iOS یا Android خود دانلود کنید و Yelp خود را مشاهده کنید داشبورد، به نظرات پاسخ دهید و شهرت خود را در حال حرکت مدیریت کنید.

ملزومات (یعنی کارهایی که می توانید به صورت رایگان انجام دهید)

  • اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید
  • آپلود عکس‌ها
  • دسته و پیشنهادات خدمات را اضافه کنید
  • به نظرات پاسخ دهید
  • به درخواست های قرار ملاقات یا نقل قول پاسخ دهید
  • تخفیفات Yelp یا پیشنهادات ورود ایجاد کنید

ارتقای صفحه

  • افزودن دکمه CTA
  • تبلیغات رقبا را از صفحه خود حذف کنید
  • نمایش اسلاید تصویر را سفارشی کنید
  • به پشتیبانی مشتری Yelp دسترسی پیدا کنید

تبلیغات Yelp

  • بودجه خود را تنظیم کنید
  • کمپین های خود را شروع/توقف کنید
  • تصاویر و متن آگهی را سفارشی کنید
  • به پشتیبانی مشتری Yelp دسترسی پیدا کنید

راه اندازی یک کسب و کار یک گام بزرگ است — اما رشد هوشمندانه آن یک تعهد حتی بزرگتر تصمیم بگیرید که آیا می توانید با استفاده از Yelp درآمد کسب کنید یا خیر، و با اضافه کردن “کارآفرین” به لیست دستاوردهای خود کمی راحت تر باشید.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا