با احترام در مقابل احترام: نحوه استفاده از هر کدام در ایمیل
با احترام در مقابل احترام: نحوه استفاده از هر کدام در ایمیل
یک ایمیل استادانه می نویسید. خط موضوع قابل کلیک است. احوالپرسی شما دوستانه و بدون آشنایی بیش از حد است. شما یک ایمیل مناسب و حرفه ای تنظیم کرده اید امضا. اما پس از آن به امضای خود می رسید. “متشکرم” خیلی کلی است، “با احترام” خیلی رسمی است، و “به سلامتی” خسته به نظر می رسد.
“با احترام” و “با احترام” دو تا از بهترین گزینههای شما برای امضای ایمیل تجاری هستند، اما دانستن نحوه استفاده از هر کدام ممکن است دشوار باشد. درست است.
برای جلوگیری از برداشت اولیه بد یا اشتباه ایمیل، من یک راهنمای سریع و آسان برای زمان و نحوه استفاده از هر یک ایجاد کردهام، بنابراین ایمیلهای شما همیشه مناسب و از نظر گرامری صحیح هستند.
زمان استفاده از “بهترین احترام”
“با احترام” نسخه کمتر رسمی این دو است. این یک علامت امن، دوستانه و محترمانه برای مشتریانی است که با آنها آشنا هستید اما هنوز به خوبی با آنها آشنا نیستید.
این یک احساس خنثی است که احترام و قدردانی را بدون ادعای داشتن رابطه ای فراتر از آنچه با مشتری، مشتری یا همکار خود ایجاد کرده اید، بیان می کند. در اینجا لیستی از سناریوها وجود دارد که در آنها از “با احترام” استفاده کنید:
- هنگام ارسال ایمیل به مشتریان موجود
- هنگام صحبت با فروشندگانی که بیش از 3 ماه با آنها کار کرده اید
- هنگام برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی که درگیر مکالمه منظم و دو طرفه با آنها بوده اید
- هنگام تماس با همکاران در سازمان خود
- هر زمان که طرف مقابل لحن معمولی تری را از طریق ایمیل تنظیم می کند
و در اینجا مثالی از نحوه استفاده از “با احترام” در ایمیل آورده شده است:
سلام جی،
این مطالعه موردی است که دیروز در مورد آن بحث میکردیم. این باید به سوال شما در مورد اینکه چگونه BG Solutions میتواند فرآیند حسابداری شما را با یکپارچهسازی با نرمافزار موجود شما سادهسازی کند، پاسخ دهد.
لطفاً اگر سؤالی دارید به من اطلاع دهید.
با احترام،
دی
اگر به دنبال جایگزینی رسمی یا نیمه رسمی برای “با احترام هستید”، به جای آن از یکی از نشانه های ثبت نام در بالا استفاده کنید.
“با احترام” گزینه های جایگزین
- با احترام
- بهترین
- بهترین ها
- متشکرم
- باز هم متشکرم
- پیشاپیش متشکرم
- از اینکه وقت گذاشتید متشکرم
- به سلامتی
- به زودی صحبت کنید
- منتظر گفتگوی بعدی ما هستیم
- منتظر نظرات شما هستم
- [روز، آخر هفته] فوق العاده ای داشته باشید
- آخر هفته مبارک
- با سؤالات تماس بگیرید
- اگر به چیزی نیاز دارید به من اطلاع دهید
در اینجا چند سناریو وجود دارد که در آنها میتوانید از “با احترام” استفاده کنید:
- هنگام برقراری ارتباط گرم
- در مراحل اولیه برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه (مخصوصاً اگر آنها به ایمیلهای شما پاسخ نداده باشند)
- هنگام ارسال ایمیل به مدیر اجرایی در هر شرکتی، در هر زمان
- هنگامی که خود را به یکی از آشنایان متقابل یک دوست یا همکار معرفی می کنید
- زمانی که مطمئن نیستید که کدام علامت را انتخاب کنید
و در اینجا مثالی از نحوه استفاده از “با احترام” در ایمیل آورده شده است:
سلام جی،
من متوجه شدم که جدیدترین مطالعه موردی ما را در مورد اینکه چگونه BG Solutions به سادهسازی عملیات حسابداری شرکت Stillwater Inc کمک کرده است، دانلود کردهاید. اگر سؤالی در مورد آن مطالعه دارید، خوشحال میشوم به آنها پاسخ دهم.
با احترام،
دی
وقتی با یک شریک تجاری رابطه نزدیکتری ایجاد کردید، ممکن است مناسب باشد که “مهربان” و “بهترین” را بهطور کامل و درست کنار بگذارید. «با احترام،» را ارسال کنید، اگرچه برخی از کارشناسان احساس می کنند که سردتر است تا آشناتر. در زیر نمونه ای از “با احترام” در ایمیل آمده است:
سلام جی،
خیلی خوب بود که قبلاً با شما تلفنی صحبت کردم. من برای شما یک دعوت تقویم برای تماس آزمایشی که برای پنجشنبه، 20 سپتامبر در ساعت 3:00 بعد از ظهر به وقت شرقی توافق کردیم، برای شما ارسال کردم. همچنین یک دستور کار برای تماس پیوست شده در زیر پیدا خواهید کرد.
لطفاً اگر سؤالی دارید به من اطلاع دهید.
با احترام،
دی
صرفنظر از این، این غیررسمی ترین نسخه امضا است و نشان دهنده نزدیکترین نوع رابطه کاری است. این را برای مشتریان یا همکارانی که به طور منظم با آنها کار می کنید و لحن و سبک ایمیل آنها را درک می کنید، رزرو کنید و بالعکس.
“با احترام” در مقابل “سلام گرم”
“با احترام” نشانه رسمی تری نسبت به “با احترام” است — و “سلام گرم” این آشنایی را یک قدم به جلو می برد.
“احترامات گرم” به طور کلی برای دوستان نزدیک و خانواده محفوظ است و نباید در مکاتبات حرفه ای استفاده شود.
وقتی در نظر می گیرید که آیا از “سلام های صمیمانه” در ایمیل استفاده کنید، یکی از گزینه های “با احترام” فهرست شده در بالا را انتخاب کنید تا همیشه ایمن و مناسب باشد. همچنین میتوانید از ابزارها و نویسندگان هوش مصنوعی مانند نویسنده محتوای ایمیل هوش مصنوعی HubSpot استفاده کنید. برای انتخاب بین با احترام یا احترامات گرم.
وقتی شک دارید، لحن مشتری را مطابقت دهید
هنوز مطمئن نیستید که از کدام یک استفاده کنید؟ به عنوان یک قاعده کلی، رسمی بودن در لحن همکار تجاری خود را مطابقت دهید. اگر آنها آخرین ایمیل خود را با “بهترین آرزوها” امضا کرده اند، با همان امضا پاسخ دهید یا “با سلام و احترام.” اگر از امضای رسمی تری مانند “با احترام،” در مورد “با احترام،” اشتباه کنید، زیرا با لحن و احساساتی که همکارتان استفاده کرده است مطابقت دارد. برای صرفهجویی در زمان و افزایش کارایی، میتوانید به هوش مصنوعی اجازه دهید نشانههای بسیار شخصیشده شما را بنویسد که باعث تعامل و تبدیلها میشود، مانند lemlist مولد توالی هوش مصنوعی تا توالی چند کاناله سفارشی خود را در چند ثانیه بسازید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتباطات فروش che این جایگزینها برای “منتظر شنیدن نظرات شما” بعدی.
منبع:hubspot