کسب و کار

8 الگوهای ایمیل روز ولنتاین بالقوه عشق

8 الگوهای ایمیل روز ولنتاین بالقوه عشق

14 فوریه معمولاً برای بازاریابان B2C تعطیل است – نه فروشندگان. اما این به نفع شماست: یک ایمیل با مضمون روز ولنتاین در صندوق ورودی کاری مشتریان احتمالی شما برجسته می شود، آنها را کنجکاو می کند و در نهایت، بازها و پاسخ های مورد نظر شما را به دست می آورد.

B2B sales rep sends Valentine's Day themed email to prospects
Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

دو اخطار عمده. ابتدا صنعت و مخاطبان خاص خود را در نظر داشته باشید. طنز با برخی از شخصیت ها متمایل است. دوم، مطمئن شوید که پیام شما خیلی دور نمی رود. اگر مطمئن نیستید که به درستی انجام می شود یا خیر، از یک همکار بخواهید که بررسی کند. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است.

الگوهای ایمیل روز ولنتاین

1. جستجوی الگوهای ایمیل

این پیام‌ها را به فرصت‌های جدید ارسال کنید.

خط موضوع جذاب اکثر مردم را وادار به کلیک کردن می‌کند، و پیشنهاد کمک رایگان (همراه با جذابیت یادگیری آنچه رقبایشان انجام می‌دهند) حداقل نیمی از مشتریان احتمالی شما را متقاعد می‌کند که طعمه را قبول کنند.

>

این ایمیل را در 15 فوریه برای مشتری احتمالی که تصمیم به خرید ندارد ارسال کنید. این مضحک (امیدواریم) آنها را سرگرم کند، که اغلب برای دریافت پاسخ کافی است.

2. الگوهای ایمیل پیگیری

این الگوها را برای خریدارانی که قبلاً با آنها ارتباط داشته‌اید ارسال کنید.

این ایمیل گستاخانه ممکن است رابطه بین شما و خریدار را احیا کند. اگر می‌خواهید طنز را حفظ کنید، اما آن را کمی رسمی‌تر کنید، صورتک و ذکر نام مادرتان را حذف کنید.

این نسخه روز ولنتاین از یک ایمیل سنتی جدایی به این معنی است که مشتری احتمالی شما مدیون پاسخگویی است بدون اینکه بیش از حد سنگین باشد. (به هر حال، مقصر دانستن آنها به رابطه آینده کمک نمی کند.) ممکن است برخی از چشم انداز های کهنه را بیدار کنید – و اگر این کار را نکنید، می دانید تا چند ماه دیگر ایمیل زدن به چه کسی را متوقف کنید.

3. الگوهای ایمیل قرارداد گمشده

یک لیست فیلتر شده از معاملات “بسته/از دست رفته” که بیش از چهار ماه از عمر آنها می گذرد ایجاد کنید و نسخه های سفارشی شده این پیام ها را برای آنها ارسال کنید.

این ایمیل پررنگ از نارضایتی مشتری احتمالی شما از راه حل فعلی آنها استفاده می کند – به آنها یادآوری می کند که ممکن است انتخاب بهتری وجود داشته باشد.

مشتری احتمالی شما فکر می‌کند که می‌داند با خط موضوع به کجا می‌روید – امیدواریم که با اولین خط خود و یک پیام هوشمندانه آنها را غافلگیر کنید و آنها را متقاعد کنید که به شما فرصتی دوباره بدهند.

4. الگوهای ایمیل مشتری

فقط به این دلیل که شخصی مشتری است به این معنی نیست که باید از رادار شما دور باشد. این ایده‌های ایمیل به شما کمک می‌کند تا آن حساب‌ها را بسازید و گسترش دهید.

این ایمیل به مشتری شما یاد آوری می کند که آنها با محصول شما به دست آورده اند و روابط شخصی شما را تقویت می کند. ارسال دو ثانیه طول می کشد، اما ممکن است به معنای تفاوت بین تمدید قرارداد و فسخ باشد.

این ایمیل بعدی برای الف) استفاده از مشتریان راضی و ب) کمک فعالانه به مشتریان ناراضی ارزشمند است.

خطوط موضوع ایمیل روز ولنتاین

به دنبال راه‌های بیشتری برای متمایز کردن ایمیل‌های خود در صندوق ورودی مشتریان بالقوه خود هستید؟ این خطوط موضوعی با موضوع ولنتاین را امتحان کنید.

  • عشق در نگاه اول
  • تخفیف شیرین [نام محصول]
  • عاشق [نام شرکت یا محصول] شوید
  • شما این را دوست خواهید داشت!
  • عشق را گسترش دهید.
  • چرا ما مشتریان خود را دوست داریم.
  • رز قرمز است، بنفشه آبی است …

عبارات و عبارات رایج ولنتاین مانند “عشق” و “شیرین” را در خط موضوع قرار دهید تا پیام خود را برجسته کنید. و اگر این ایده‌ها را دوست داشتید، این ایمیل با مضمون بهار را بررسی کنید الگوها.

یادداشت سردبیر: این قطعه در ابتدا در سال 2018 منتشر شد و برای وضوح به روز شده است.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا