8 الگوهای ایمیل روز ولنتاین بالقوه عشق
14 فوریه معمولاً برای بازاریابان B2C تعطیل است – نه فروشندگان. اما این به نفع شماست: یک ایمیل با مضمون روز ولنتاین در صندوق ورودی کاری مشتریان احتمالی شما برجسته می شود، آنها را کنجکاو می کند و در نهایت، بازها و پاسخ های مورد نظر شما را به دست می آورد.
دو اخطار عمده. ابتدا صنعت و مخاطبان خاص خود را در نظر داشته باشید. طنز با برخی از شخصیت ها متمایل است. دوم، مطمئن شوید که پیام شما خیلی دور نمی رود. اگر مطمئن نیستید که به درستی انجام می شود یا خیر، از یک همکار بخواهید که بررسی کند. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است.
الگوهای ایمیل روز ولنتاین
1. جستجوی الگوهای ایمیل
این پیامها را به فرصتهای جدید ارسال کنید.
من نمی توانم به شما ترافل پیشنهاد کنم، اما …
من می توانم مشاوره رایگان در مورد [استراتژی ژنرال اصلی شما، ابتکارات D&I، بازی های ارجاع مشتری] به شما ارائه دهم. من با چندین شرکت در فضای شما کار کرده ام، از جمله [شرکت مشابه شماره 1] و [شرکت مشابه شماره 2]، و دوست دارم برخی از چیزهایی را که برای آنها مفید بوده به اشتراک بگذارم – و همچنین ایده هایی که همین الان داشتم. برای [نام شرکت احتمالی].
اگر علاقه دارید، میتوانید زمانی را در تقویم من در اینجا رزرو کنید: [پیوند به ابزار جلسات.]
بهترین،
[نام شما]
خط موضوع جذاب اکثر مردم را وادار به کلیک کردن میکند، و پیشنهاد کمک رایگان (همراه با جذابیت یادگیری آنچه رقبایشان انجام میدهند) حداقل نیمی از مشتریان احتمالی شما را متقاعد میکند که طعمه را قبول کنند.
>
از هدیه V-Day خود ناامید شده اید؟
سلام [نام احتمالی]،
مطمئنم که امسال در روز ولنتاین چیزی که واقعاً به آن امیدوار بودید [اشتراک یک ساله یک محصول، ارتقاء نسخه حرفه ای ما، 100 محموله از محصول A و غیره بود.] اما اگر به تازگی دریافت کرده باشید شکلات یا گل، نترسید – همیشه می توانید خودتان را درمان کنید.
میخواهم به شما نشان دهم چگونه [product] میتواند از اهداف [بازاریابی، فروش، پشتیبانی مشتری و غیره] شما در سال 2021 پشتیبانی کند. آیا این هفته 10 دقیقه فرصت دارید؟
بهترین،
[نام شما]
این ایمیل را در 15 فوریه برای مشتری احتمالی که تصمیم به خرید ندارد ارسال کنید. این مضحک (امیدواریم) آنها را سرگرم کند، که اغلب برای دریافت پاسخ کافی است.
2. الگوهای ایمیل پیگیری
این الگوها را برای خریدارانی که قبلاً با آنها ارتباط داشتهاید ارسال کنید.
این بهترین روز سال است
[Prospect]، احتمالاً میپرسید چرا.
این به این دلیل نیست که قرار است وزن بدنم را در بادام های شکلاتی بخورم (مامانم همیشه می آید.) به این دلیل است که احساس خوبی دارم که قرار است با من تماس دیگری بگیرید تا بتوانیم تماس بگیریم. جایی که ما متوقف شدیم استراتژی شما برای من مهم است. 🙂
چه می گویید – روزم را بسازید؟
[نام شما]
این ایمیل گستاخانه ممکن است رابطه بین شما و خریدار را احیا کند. اگر میخواهید طنز را حفظ کنید، اما آن را کمی رسمیتر کنید، صورتک و ذکر نام مادرتان را حذف کنید.
دلم را نشکن
سلام [احتیاط]،
مدتی است که از شما خبری ندارم. معمولاً، وقتی شخصی به این شکل ناپدید میشود، به این دلیل است که الف) در پروژههای دیگری در محل کار خود گرفتار شدهاند، ب) در حال حاضر این یک اولویت نیست، یا ج) دیگر علاقهای ندارند.
اگر A) یا B باشد، به من اطلاع میدهید؟
متشکرم،
[نام شما]
این نسخه روز ولنتاین از یک ایمیل سنتی جدایی به این معنی است که مشتری احتمالی شما مدیون پاسخگویی است بدون اینکه بیش از حد سنگین باشد. (به هر حال، مقصر دانستن آنها به رابطه آینده کمک نمی کند.) ممکن است برخی از چشم انداز های کهنه را بیدار کنید – و اگر این کار را نکنید، می دانید تا چند ماه دیگر ایمیل زدن به چه کسی را متوقف کنید.
3. الگوهای ایمیل قرارداد گمشده
یک لیست فیلتر شده از معاملات “بسته/از دست رفته” که بیش از چهار ماه از عمر آنها می گذرد ایجاد کنید و نسخه های سفارشی شده این پیام ها را برای آنها ارسال کنید.
آیا یکی را پیدا کرده اید؟ مطابقت کامل؟
سلام [نام احتمالی]،
میخواستم بررسی کنم و ببینم چگونه [محصول رقیب] را دوست دارید. آیا برای فرآیند/تنظیم شما مناسب است؟
الف) بله، آن را دوست دارم
ب) صادقانه بگویم، همه چیز می تواند بهتر باشد
اگر پاسخ B است، بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید از [ابزار انجام XYZ] خود بیشتر بهره ببرید صحبت کنیم. تقویم من اینجاست: [پیوند به ابزار جلسات]. لطفاً هر زمان که برای شما مفید است، کمی وقت بگذارید.
بهترین،
[نام شما]
این ایمیل پررنگ از نارضایتی مشتری احتمالی شما از راه حل فعلی آنها استفاده می کند – به آنها یادآوری می کند که ممکن است انتخاب بهتری وجود داشته باشد.
زندگی مانند یک جعبه شکلات است…
همه همیشه ابتدا جویدن کارامل را میخورند.
اما به این دلیل نیست که من امروز در تماس هستم، [احتیاط]. به همان اندازه که باز کردن جعبه راسل استوور و مواجهه با چند صمیمی غمگین گیلاس ناامید کننده است، حتی بدتر است که با نتایج ناامیدکننده پیرامون [استراتژی یا هدف مربوطه، مانند «اهداف ترافیک وبلاگ نویسی شما»] روبرو شوید.
وقتی در [ماه] سال گذشته صحبت کردیم، شما آماده تصمیم گیری نبودید. اگر این تغییر کرد، بیایید در مورد اینکه چگونه میتوانید تلاشهای XYZ خود را در سال 2021 شروع کنید، بحث کنیم.
بهترین،
[نام شما]
مشتری احتمالی شما فکر میکند که میداند با خط موضوع به کجا میروید – امیدواریم که با اولین خط خود و یک پیام هوشمندانه آنها را غافلگیر کنید و آنها را متقاعد کنید که به شما فرصتی دوباره بدهند.
4. الگوهای ایمیل مشتری
فقط به این دلیل که شخصی مشتری است به این معنی نیست که باید از رادار شما دور باشد. این ایدههای ایمیل به شما کمک میکند تا آن حسابها را بسازید و گسترش دهید.
[نام شرکت] دوست دارد با شما کار کند
سلام [نام احتمالی]،
فقط میخواستم یک یادداشت سریع برای شما بنویسم تا بگویم من واقعاً از تجارت شما قدردانی میکنم. با نگاهی به [یادداشتهای همکارم، سوابق من، دادههای استفاده شما]، از زمانی که ما با هم شروع به کار کردیم، موفق به انجام کارهای زیادی شدهاید:
- موفقیت شماره 1، به عنوان مثال. “10 نفر جدید استخدام کرد”
- موفقیت شماره 2، به عنوان مثال. «تعداد متوسط دو برابری برنامهها»
- موفقیت شماره 3، به عنوان مثال. “افزایش تعداد ارجاعات کارمندان 20٪”
اگر کار دیگری وجود دارد که من – یا تیمم – میتوانیم برای حمایت از شما انجام دهیم، به من اطلاع دهید.
روز خوبی داشته باشید،
[نام شما]
این ایمیل به مشتری شما یاد آوری می کند که آنها با محصول شما به دست آورده اند و روابط شخصی شما را تقویت می کند. ارسال دو ثانیه طول می کشد، اما ممکن است به معنای تفاوت بین تمدید قرارداد و فسخ باشد.
عشق را به اشتراک بگذارید؟
سلام [احتیاط]،
[یک هفته، یک ماه، چند ماه] از زمانی که شما [استفاده از محصول X را شروع کردید، به انجمن شرکت پیوستید] میگذرد، و من میخواستم بررسی کنم و ببینم نظر شما چیست.
اگر راضی هستید، دوست دارم [چند سوال برای اظهار نظر مشتری از شما بپرسم، شما را در یک مطالعه موردی معرفی کنم، نظرات خود را در مورد بررسی سایت XYZ دریافت کنم].
اگر راضی نیستید، به من بگویید چرا و شاید بتوانم کمک کنم.
در هر صورت، امیدواریم که به زودی از شما بشنویم.
بهترین،
[نام شما]
این ایمیل بعدی برای الف) استفاده از مشتریان راضی و ب) کمک فعالانه به مشتریان ناراضی ارزشمند است.
خطوط موضوع ایمیل روز ولنتاین
به دنبال راههای بیشتری برای متمایز کردن ایمیلهای خود در صندوق ورودی مشتریان بالقوه خود هستید؟ این خطوط موضوعی با موضوع ولنتاین را امتحان کنید.
- عشق در نگاه اول
- تخفیف شیرین [نام محصول]
- عاشق [نام شرکت یا محصول] شوید
- شما این را دوست خواهید داشت!
- عشق را گسترش دهید.
- چرا ما مشتریان خود را دوست داریم.
- رز قرمز است، بنفشه آبی است …
عبارات و عبارات رایج ولنتاین مانند “عشق” و “شیرین” را در خط موضوع قرار دهید تا پیام خود را برجسته کنید. و اگر این ایدهها را دوست داشتید، این ایمیل با مضمون بهار را بررسی کنید الگوها.
یادداشت سردبیر: این قطعه در ابتدا در سال 2018 منتشر شد و برای وضوح به روز شده است.
منبع:hubspot