94 آمار فروش کلیدی برای کمک به فروش هوشمندتر در سال 2024

94 آمار فروش کلیدی برای کمک به فروش هوشمندتر در سال 2024

مثل اینکه آمار کلید درک عملکرد یک تیم در بیسبال است، آمار فروش نیز می تواند پتانسیل تیم فروش شما را باز کند. در حرفه‌ام، آموخته‌ام که مؤثرترین استراتژی‌های فروش بر اساس درک پویایی بازار و روندهای فعلی ساخته شده‌اند.

آگاه ماندن در مورد آمارهای کلیدی فروش برای فروشندگان با عملکرد برتر برای جستجوی موثر، انجام تحقیقات کامل، مشارکت در ارتباط با استقبال خوب و بهبود نرخ تبدیل آنها بسیار مهم است.

من 94 آمار فروش ضروری را گردآوری کرده ام تا به شما کمک کنم در سال 2024 به نرخ موفقیت بالاتری دست یابید، شامل بینش های عالی از نظرسنجی HubSpot از بیش از 1400 نماینده فروش جهانی، مدیر و رهبر.

در اینجا آنچه را پوشش خواهیم داد:

آمار جستجوی فروش

گاهی اوقات، یافتن مشتریان بالقوه سخت ترین بخش فروش برای نمایندگان فروش جدید است. من همیشه توصیه می کنم که نمایندگان شروع به ساختن یک شبکه کنند تا به آنها کمک کند تا سرنخ های بیشتری پیدا کنند. جستجو جایی است که کار شروع می شود، چه از طریق ارجاع، تماس سرد، یا فروش اجتماعی.

1. اکثر مشتریان بالقوه (96%) قبل از تعامل با یک نماینده فروش درباره شرکت‌ها و محصولات تحقیق می‌کنند (HubSpot).

2. 71% از مشتریان بالقوه، تحقیقات مستقل را به تعامل با فروشنده ترجیح می دهند (HubSpot ).

3. 63٪ از متخصصان فروش، به صورت سرد در ارتباط هستند (HubSpot).

4. 37 درصد از نمایندگان فروش بیشترین سرنخ را از تماس های تلفنی در طول تماس های سرد تولید می کنند (HubSpot< /a>).

5. 72 درصد از نمایندگان فروش از رسانه های اجتماعی برای یافتن مشتریان بالقوه جدید استفاده می کنند که فیس بوک (38 درصد)، اینستاگرام (31 درصد) و یوتیوب (29 درصد) پر استفاده ترین کانال ها هستند (HubSpot).

آمار پیگیری فروش

نمایندگان معمولاً در اولین روز آموزش فروش می‌شنوند: «اگر نخواهید فروش را نداشته باشید، هرگز فروش نخواهید داشت. پیگیری و درخواست فروش برای هر فروشنده ای حیاتی است. بیایید به خوبی و بدی آمار پیگیری فروش نگاه کنیم.

6. 82% از متخصصان فروش، ایجاد روابط قوی را مهم‌ترین و سودمندترین جنبه فرآیند فروش می‌دانند (HubSpot).

7. 36٪ از مدیران فروش فکر می کنند پیگیری های ارسال شده به سرنخ های با کیفیت بالا مهم ترین معیار ردیابی است (HubSpot).

8. 30 درصد از مدیران فروش، تعداد پیشنهادهای ارسال شده را مهمترین معیار بهره وری در نظر می گیرند (HubSpot ).

9. 32% از مدیران فروش ایمیل‌های ارسال شده را به‌عنوان مهم‌ترین معیار بهره‌وری خود حساب می‌کنند (HubSpot).

10. 60٪ از مشتریان پیشنهادی را چهار بار قبل رد کردند خرید (Invesp).

11. 80٪ فروش موفق پنج یا بیشتر دنبال می‌شود تماس‌های بالا (Invesp).

12. تقریباً نیمی از فروشندگان (48%) هرگز هیچ تلاشی برای پیگیری انجام نمی دهند (Invesp ).

13. 44٪ از فروشندگان پس از یک فالو کردن منصرف می‌شوند تلاش برای افزایش (Invesp).

14. اولین ایمیل پیگیری می تواند نرخ پاسخ را افزایش دهد 49٪ قابل توجه (بلکینز).

15. تعداد ایده آل پیگیری برای نتایج بهینه در یک کمپین تبلیغاتی B2B دو ایمیل است (بلکینز).

16. مکث 2 و 5 روز قبل از ارسال پیگیری ایمیل سرد بهترین نتایج را به همراه دارد (بلکینز).

17. کمپین های اطلاع رسانی ایمیل سرد با استفاده از سه دور ایمیل معمولاً بالاترین نرخ پاسخ را ایجاد می کنند، میانگین 9.2% (بلکینز).

آمار بسته شدن فروش

در طول سال‌ها، آموخته‌ام که شخصی‌سازی تعاملات مشتری به شدت بر تصمیم‌گیری‌های خرید و نرخ پاسخ‌دهی تأثیر می‌گذارد. بهبود کیفیت تعاملات، نرخ بسته شدن شما را افزایش می‌دهد.

18. متوسط ​​نرخ بسته شدن فروش در سال 2023، 29 درصد بود (HubSpot).

19. میانگین نرخ برد فروش در سال 2023 21٪ بود (HubSpot).

20. میانگین اندازه معامله در سال 2023، 4000 دلار بود (HubSpot ).

21. روش‌های برتر برای ایجاد رابطه در تماس فروش، توجه و مشارکت (38%)، یافتن زمینه‌های مشترک (29%)، و تحقیق در مورد مشتری احتمالی قبل از تماس (25%) است (HubSpot).

22. 42% از متخصصان فروش B2B می گویند که تحقیق در مورد شرکت مشتری برای تعیین چالش ها و فرصت های آن موثرترین راه برای فروش است (HubSpot).

23. 45 درصد از نمایندگان فروش تلاش می کنند تا مشتری بالقوه را افزایش دهند و درک نیازها و اهداف مشتری بالقوه مؤثرترین استراتژی بسته شدن است (31 درصد) (HubSpot).

24. 48% از متخصصان فروش گزینه‌های رایگانی را به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهند، که یک آزمایش رایگان برای تبدیل‌ها مؤثرتر است (50%) (HubSpot).

25. 25٪ از متخصصان فروش می گویند محتوای رسانه های اجتماعی به آنها کمک می کند تا بیشترین معاملات را به دست آورند (HubSpot< /a>).

آمار فروش داخلی

هیچ کس یک اتاق دیگ بخار مدرن با سهمیه های فروش غیر واقعی نمی خواهد، اما کارکنان فروش شما باید فعالانه درگیر تکنیک های فروش کارآمد باشند. با تصمیم گیرندگان متعددی که در بیشتر فروش ها دخیل هستند (به ویژه با خریداران B2B)، نمی توانید در بازی های بی پایان تگ پست صوتی گیر کنید. تیم شما باید فرآیند فروش خود را ساده کند.

منبع تصویر

26. نمایندگان فروش روزانه تنها دو ساعت را به فروش فعال اختصاص می دهند (HubSpot).

27. وظایف اداری روزانه یک ساعت از وقت نمایندگان فروش را می گیرد (HubSpot ).

28. به طور متوسط، پنج تصمیم گیرنده در هر فروش شرکت دارند (HubSpot ).

29. 62٪ از متخصصان فروش معتقدند که سازمان آنها در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 ریسک کمتری می کند (HubSpot).

30. 70٪ از متخصصان فروش گزارش کردند که بودجه در سال 2023 بیشتر مورد بررسی قرار گرفت ( HubSpot).

31. 28 درصد از متخصصان فروش می گویند که فرآیندهای فروش طولانی دلیل اصلی خروج مشتریان بالقوه از معاملات است (HubSpot).

32. 72٪ از درآمد شرکت از مشتریان فعلی ایجاد می شود، در حالی که 28٪ از مشتریان جدید (HubSpot).

33. 24 درصد از تیم های فروش با عملکرد بالا بر فرهنگ اعتماد در میان نمایندگان تأکید می کنند، در حالی که تنها 13 درصد از تیم های با عملکرد ضعیف (HubSpot).

34. 52٪ از متخصصان فروش از محتوای فعال کننده فروش استفاده می کنند و 79٪ آن را برای بستن معاملات ضروری می دانند (HubSpot).

35. فروشندگان حرفه ای که محتوای فعال کننده فروش را در رویکرد خود گنجانده اند، 58 درصد بیشتر از اهداف خود فراتر می روند (HubSpot).

36. فقط 30 درصد از متخصصان فروش معتقدند که تیم های فروش و بازاریابی آنها در شرکت آنها کاملاً همسو هستند (HubSpot).

37. فقط 34٪ از مشتریان بالقوه درباره شرکتی که حرفه فروش نمایندگی آن را نمایندگی می کند بسیار آگاه هستند (HubSpot< /a>).

38. کمتر از یک سوم، 32 درصد از مشتریان بالقوه درباره محصولات و خدمات شرکت بسیار آگاه هستند (HubSpot).

39. فقط 25٪ از مشتریان بالقوه قبل از تماس با فروش، تحقیقات قابل توجهی انجام می دهند (HubSpot).

40. 56٪ از متخصصان فروش معتقدند مشتریان بالقوه از هوش مصنوعی مولد برای کمک به آنها در توجیه تصمیمات خرید استفاده می کنند ( HubSpot).

41. 52% از متخصصان فروش معتقدند هوش مصنوعی مولد می تواند به آنها در شناسایی اعتراضات و رفع مشکلات کمک کند (HubSpot ).

42. 53٪ از شرکت‌ها چرخه‌های فروش طولانی‌تری را در 2023 (Lightspeed).

43. 48٪ از فروشندگان با انتقال مؤثر ارزش به مشتریان بالقوه مبارزه می‌کند (Prezentor).

44. 76٪ از فروش رهبران برای سرمایه گذاری در ابتکارات ایجاد محتوا برنامه ریزی می کنند (Prezentor).

45. سازمان‌های B2B از 65٪ از محتوای فروش آنها تولید می کنند (Prezentor).

46. محتوای ارائه شده مستقیماً بر ۹۵٪ از تصمیمات خرید B2B (Prezentor).

47. 40٪ از فروش تیم‌ها با چالش‌های ناشی از فرآیندهای طولانی مدت نصب (Prezentor) مواجه هستند.

آمار ایمیل فروش

بازاریابی ایمیلی گاهی اوقات جایگزین تماس های سرد می شود، اما بدون نشانه های احساسی از صداها، تیم های فروش برای مدیریت فروش ایمیل به مهارت های کاملاً جدیدی نیاز دارند. هر قسمت از پیام باید به دقت ساخته شود و تیم‌ها به ابزارهای اتوماسیون نیاز دارند تا به آنها کمک کند پیگیری‌ها و پاسخ‌های ایمیل را ردیابی کنند.

48. 33٪ از افراد صرفاً ایمیل‌ها را باز می‌کنند یا صرف‌نظر می‌کنند در خط موضوع (SuperOffice).

49. 70٪ از فروشندگان فقط یک ایمیل به یک مشتری بالقوه (Invesp).

50. خطوط موضوع با هفت کلمه بالاترین نرخ باز را با 46.2% دارند (Regie.ai).

51. ایمیل خروجی کپی متنی با 144 کلمه بالاترین نرخ پاسخ را با 2.7٪ ایجاد می کند (Regie.ai).

آمار تماس های فروش

حتی در دنیای دیجیتال ما، تماس‌های سرد برای دستیابی به سرنخ‌های فروش جدید و تولید سرنخ مؤثر هستند. من ترجیح می‌دهم تیمم تماس‌های سرد برقرار کند تا اینکه در کارهای اداری گیر کند.

52. 37 درصد از فروشندگان می گویند که تماس های سرد مؤثرترین شکل تماس سرد است (HubSpot ).

53. 31 درصد از مدیران فروش می گویند که تماس های کل فروش یک شاخص کلیدی بهره وری است (HubSpot).

54. بین 4:00 و 5:00 بعد از ظهر بهترین زمان برای برقراری تماس های فروش است (Callhippo).

55. چهارشنبه مؤثرترین روز است برای تماس با مخاطبین (Callhippo).

56. بین ساعت 11:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر دومین بهترین زمان برای تماس با مشتریان احتمالی (Callhippo).

57. برقراری تماس‌های فروش در عرض یک ساعت دریافت درخواست اولیه بهترین نتایج را به همراه دارد (Callhippo).

58. دوشنبه‌ها و جمعه‌ها بعدازظهر هستند بدترین زمان برای تماس با مشتریان احتمالی (Callhippo).

آمار عملکرد فروش

من مانند بیسبال، از آمار برای نظارت و ارزیابی عملکرد تیمم استفاده می کنم. تبدیل‌ها، تولید سرنخ فروش و حفظ تنها برخی از داده‌هایی است که من استفاده می‌کنم.

59. میانگین نرخ برد فروش 21٪ است (HubSpot ).

60. میانگین نرخ بسته شدن فروش 29٪ است (HubSpot).

61. 91% از فروشندگان در افزایش فروش شرکت می کنند که به طور متوسط ​​21% به درآمد شرکت کمک می کند (HubSpot).

62. 87٪ از متخصصان فروش، فروش متقابل را انجام می دهند و به طور متوسط ​​21٪ از درآمد شرکت را ایجاد می کنند (HubSpot).

63. در میان مدیران فروش، 43 درصد معتقدند استفاده از CRM یکی از مهمترین معیارهای بهره وری است ( HubSpot)

64. 38٪ از مدیران فروش فکر می کنند ابزارهای فروش مهم ترین معیارها را ارائه می دهند (HubSpot).

65. طبق گفته 29 درصد از مدیران فروش، جلسات برنامه ریزی شده مهم ترین معیار بهره وری هستند (HubSpot ).

66. 19 درصد از متخصصان فروش معتقدند استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تحقیقات محصول، عملکرد کسب و کار آنها را تا حد زیادی بهبود می بخشد (HubSpot).

67. 41% از متخصصان فروش که از هوش مصنوعی استفاده می کنند از آن برای درک و پاسخ به احساسات عاطفی مشتریان بالقوه استفاده می کنند (HubSpot).

68. فقط 38 درصد از فروشندگان که در حال حاضر از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل احساسات استفاده می کنند، فکر می کنند که برای تشخیص احساسات خریدار بسیار موثر است (HubSpot).

69. ابزارهای مدیریت فروش (27%)، ابزارهای تعامل فروش و بهره‌وری (26%)، و ابزارهای جستجوی فروش (25%) دارای بالاترین ROI هستند (HubSpot).

70. 81.2٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که کمبود گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر مانع از بستن معاملات شد (Capchase).

71. 42% از شرکت‌ها کاهش نرخ برد در طول 12 ماه گذشته (Lightspeed).

آمار شغلی فروش

رهبری برای موفقیت در فروش و رضایت شغلی هر تیمی حیاتی است.

72. 68٪ از مدیران فروش تیم خود را آموزش می دهند و مربی می کنند (HubSpot).

73. از بین مدیران فروش که مربیگری می کنند، 68٪ از جلسات آموزشی داخلی استفاده می کنند (HubSpot).

74. 90 درصد از مدیران فروش معتقدند که فرهنگ فروش مثبت برای رضایت شغلی یک نماینده فروش مهم است (HubSpot).

75. 82% از متخصصان فروش بر این باورند که ایجاد روابط و برقراری ارتباط با افراد با ارزش ترین بخش کار آنهاست (HubSpot).

آمار فناوری فروش

هیچ چیز جایگزین افراد در فروش نخواهد شد، اما با استفاده از ابزارهای اتوماسیون و فناوری نوظهور، می‌توانم به تیمم کمک کنم کارآمدتر کار کنند.

76. 81% از رهبران فروش فکر می کنند هوش مصنوعی می تواند به کاهش زمان صرف شده برای کارهای دستی کمک کند (HubSpot).

77. 45٪ از متخصصان فروش از تعداد ابزارهای موجود در پشته فناوری خود غرق شده اند (HubSpot).

78. 52% از متخصصان فروش شاهد افزایش مشتریان B2B با استفاده از ابزارهای خود سرویس در مقایسه با سال قبل بودند (HubSpot).

79. 63 درصد از رهبران فروش معتقدند هوش مصنوعی رقابت در صنعت آنها را آسان‌تر می‌کند (HubSpot).

80. متخصصان فروش که ابزارهای سلف سرویس را به خریداران ارائه می دهند، 47 درصد بیشتر از اهداف خود فراتر می روند (HubSpot).

81. 66% از متخصصان فروش معتقدند هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا مشتریان را بهتر درک کنند و تجربیات شخصی ارائه کنند (HubSpot).

82. استفاده از ابزارهای فعال سازی فروش توسط متخصصان فروش در ایالات متحده در سال 2023 20 درصد افزایش یافت (HubSpot).

83. از هر 4 رهبر فروش، 1 نفر معتقد است که ابزارهای زیادی در پشته فناوری خود دارد (HubSpot).

84. 29٪ از متخصصان فروش معتقدند ساده کردن پشته فناوری آنها باعث بهبود کارایی می شود ( HubSpot).

85. 78% از فروشندگان CRM خود را در افزایش همسویی فروش و بازاریابی موثر می دانند (HubSpot).

86. 69٪ از فروش رهبران برای سرمایه‌گذاری در فناوری اکتشاف برنامه‌ریزی می‌کنند (Prezentor).

آمار فروش از راه دور

نمایندگان فروش خود را تشویق کنید تا در لینکدین فعال بمانند تا شبکه خود را توسعه دهند و کانال دیگری را برای فروش از راه دور فعال کنند.

87. 48 درصد از متخصصان فروش از ایمیل و تلفن برای فروش از راه دور استفاده می کنند، 38 درصد از رسانه های اجتماعی و 31 درصد از چت تصویری استفاده می کنند (HubSpot).

88. 27٪ از متخصصان فروش می گویند که تماس های تلفنی برای فروش از راه دور بهترین است، در حالی که 24٪ رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند (HubSpot).

89. 56 درصد از متخصصان فروش می‌گویند که فروش از راه دور فروش را آسان‌تر کرده است (HubSpot ).

90. 21% از نمایندگان فروش موافقند که فروش از راه دور تا حدودی موثرتر از فروش حضوری است (HubSpot).

91. به گفته متخصصان فروش، مؤثرترین ابزار برای فروش از راه دور ابزارهای جستجوی فروش است. (27 ٪) ، ابزارهای مدیریت فروش (26 ٪) ، ابزارهای تعامل فروش (25 ٪) و ابزارهای بهره وری فروش (24 ٪) ( hubspot ).

92. 80 ٪ از B2B فروش به طور واقعی انجام می شود ( prezentor ).

93. 61 ٪ از فروش رهبران قصد داشتند نرم افزار CRM خود را در سال 2023 به صورت خودکار انجام دهند ( prezentor ). < /p>

94. برای 21 ٪ از متخصصان فروش ، فروش از راه دور یکی از بزرگترین تغییرات در صنعت است ( hubspot ).

آمار فروش آماده سازی

داده ها به وضوح نشان می دهد که صنعت فروش با اجرای فروش از راه دور و ابزارهای هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول است. آنها برای ماندن در اینجا هستند و هزاران نفر از متخصصان فروش در حال افزایش آنها برای هدایت فرآیندهای فروش هستند.

در آغوش فروش از راه دور و رسانه های اجتماعی ما را قادر می سازد تا مخاطبان گسترده تری را بدست آوریم ، در حالی که ابزارها و اتوماسیون AI باعث می شود که جستجوی و پیگیری ها کارآمدتر شوند.

اما حتی با وجود ابزارهای جدید موجود در آنجا ، ایجاد روابط مشتری هنوز اولویت شماره یک است – بنابراین فناوری را در آغوش بگیرید که زندگی را آسان تر می کند ، اما اجازه ندهید که در راه ایجاد روابط باشد.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در دسامبر 2023 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

-CC00-4813-B001-D9AAE0B8FD30 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل