آیا تیم های فروش به دفتر باز خواهند گشت؟

آیا تیم های فروش به دفتر باز خواهند گشت؟

جهان مکان بسیار متفاوتی نسبت به دو سال پیش است. بسیاری از تغییراتی که اکنون شاهد آن هستیم تا مدت ها پس از پایان همه گیری باقی خواهند ماند، از جمله کار از راه دور و محیط های اداری ترکیبی.

قبل از COVID-19، کار از راه دور معمولاً به عنوان یک مزیت برای جذب کارمندان استفاده می شد. افرادی که از خانه کار می‌کنند گزارش رضایت شغلی بیشتر، حقوق بالاتر نسبت به کارگران در محل، و استرس کمتر.

مدل کار از راه دور با کاهش هزینه‌های سربار و نرخ‌های بالاتر بهره‌وری کارمندان، به نفع کارفرمایان است. با این حال، 32% از شرکت‌ها در سراسر جهان هنوز کار از راه دور قبل از COVID-19 مجاز نیست.

از آنجایی که بحران بهداشت جهانی همچنان رو به افول است، بسیاری از کسب‌وکارها به این فکر می‌کنند که آیا یک دفتر اصلاً ضروری است یا خیر.

آیا دفاتر هنوز ضروری هستند؟

همه‌گیری، بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده است که کار از راه دور را بپذیرند و برای برخی، این انتقال ممکن است باقی بماند. در حالی که منتظریم تا بفهمیم محل کار پس از کووید-19 چگونه خواهد بود، پیش‌بینی می‌کنیم که چگونه سازمان‌ها به دفتر نگاه می‌کنند.

قبل از همه‌گیری، دفاتر بر داشتن محیطی متمرکز بودند که هدف اصلی آن آشنایی و همکاری با افراد زیادی بود که ممکن بود. شرکت‌ها در حال یافتن راه‌های جدیدی برای منحصربفردتر و خلاقانه‌تر کردن دفاتر خود بودند و از کارمندان با مزایایی مانند میز پینگ پنگ، میان‌وعده‌های رایگان و موارد دیگر به دفتر استقبال می‌شد.

در چند ماه گذشته، شرکت ها شروع به بازنگری در فضای اداری کرده اند. به جای یک مکان ثابت، انتظار داریم شرکت‌ها از تعریف گسترده‌تری از «محل کار» استفاده کنند که هم دفاتر حضوری و هم مکان‌های کاری از راه دور را در بر می‌گیرد.

این تغییر منجر به این می‌شود که بسیاری از کسب‌وکارها پول کمتری را برای توسعه دفتر و پول بیشتری را برای منابع و فناوری‌ها صرف کنند تا اطمینان حاصل شود که تیم‌ها می‌توانند در هر کجا که برای کار انتخاب می‌کنند موفق باشند.

چه کسی هستید که بیشتر روز خود را صرف تماس‌هایی می‌کنید که می‌توانید به راحتی از خانه بگیرید یا توسعه‌دهنده‌ای باشید که به پهنای باند بهتری نسبت به آنچه شرکت‌های اینترنتی خانگی می‌توانند ارائه کنند نیاز دارد، واضح است که نیاز به دفاتر همیشه غیرمستقیم خواهد بود. . با این حال، آنچه که مشخص نیست این است که دفاتر آینده چگونه خواهند بود، هر چند وقت یک‌بار از آنها استفاده می‌شود و توسط چه کسی.

تیم های فروش چگونه تحت تأثیر کار از راه دور قرار می گیرند؟

اخیراً، تیم‌های فروش از ابزارهای جلسه مجازی مانند زوم برای برقراری تماس‌ها و جلسات حضوری برای کمک به ایجاد روابط با مشتریان احتمالی یا تعامل با همکاران استفاده می‌کنند. اما این سوال همچنان باقی است، بدون دفتر، چه اتفاقی برای تیم های فروش خواهد افتاد؟

بحران جهانی بهداشت باعث شد که بسیاری از سازمان‌های فروش به سرعت منابع مورد نیاز برای فرو رفتن در فروش از راه دور را در اختیار فروشندگان قرار دهند و به طور مؤثر و کارآمد از خانه کار کنند. اکنون هر فروشنده یک نماینده فروش داخلی است.

با این حال، یک چیز ثابت مانده است. مهم نیست که چه وضعیتی دارد، خریداران همچنان از نظر اقتصادی هدایت می شوند. اکنون که با رکود اقتصادی مواجه هستیم، این را بیشتر می بینیم. خریداران در تعجب هستند که یک راه حل چقدر هزینه دارد، به خصوص پس از رسیدگی به اولویت بندی پروژه ها و تنظیم مجدد بودجه به دلیل کاهش هزینه ها.

تحقیقات گارتنر نشان می‌دهد که شرکت‌ها در حال کاهش هزینه‌های فناوری خود هستند و در عین حال محافظه‌کاری را با نیاز به ایجاد تحول دیجیتال متعادل می‌کنند. Frugalnomics کاملاً مؤثر است و بسیاری از سازمان‌ها به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها و انجام کارهای بیشتر با کمتر هستند. به منظور تسریع و جذب رشد پس از کووید.

یک پلتفرم فعال‌سازی فروش می‌تواند به شما کمک کند تا نیروی فروش از راه دور مانند سایر نقاط جهان، احتمالاً سعی می‌کنید بفهمید که چگونه از پیامدهای کووید-19 نجات پیدا کنید و آن را سریع انجام دهید.

انتخاب فناوری که به شما امکان می‌دهد راه‌اندازی کنید و به راحتی پیشرفت‌های فوری در کارایی و اثربخشی فروش را مشاهده کنید، برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار شما بسیار مهم است.

چگونه تیم‌های فروش می‌توانند همچنان مؤثر باشند؟

شرکت‌ها باید اطمینان داشته باشند که فروشندگان آن‌ها به همان اندازه که با مشتریان، مشتریان احتمالی و همکاران رو در رو در تعامل بودند، از خانه کار می‌کنند. در اینجا چند راه برای تغییر رویکرد فروش و هموارسازی انتقال به فروش از راه دور وجود دارد.

1. ارائه های تعاملی را اجرا کنید.

هنگام انتقال به جلسات فروش از راه دور، بسیاری استدلال می کنند که کنفرانس ویدیویی بهترین گزینه است. اما آیا کافی است؟ پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی مانند زوم برای ارگانیک‌تر کردن مکالمات در نظر گرفته شده‌اند، اما فقط 12% از مردم در تماس‌های ویدیویی به اندازه تماس‌های تلفنی احساس راحتی می‌کنند که در نتیجه سطح تعامل کمتری دارد.

برای جلوگیری از این امر، استفاده از ارائه های تعاملی و جذاب می تواند علاقه و مشارکت خریداران احتمالی شما را تقویت کند. به جای اینکه خریداران خود را با ارائه های ثابت بخوابانید، یک رویکرد متحرک باعث می شود محصول یا خدمات شما در برابر رقبا متمایز شود.

2. افزایش فروش از طریق ارزش فروش.

قبل از تصمیم خرید، مشتریان بالقوه به فروشندگان نگاه می‌کنند تا اطلاعاتی را که از قبل نمی‌دانند به اشتراک بگذارند، مخصوصاً در مواقع رکود اقتصادی یا سختی.

تعیین مقدار بازگشت سرمایه (ROI) محصول یا خدمات شما، اطلاعاتی را که خریدار شما برای فروش راه حل شما به صورت داخلی نیاز دارد، در اختیار شما قرار می دهد تا به اولویت بندی و توجیه تخصیص بودجه به پیشنهاد شما در مقایسه با سایر موارد در نظر گرفته شده کمک کند.

ابزارهای فروش ارزش تعاملی مانند ماشین‌حساب‌های ROI و TCO با 74% مشتریان از اولین فروشنده ای که می تواند مسیری به سمت ارزش را نشان دهد، خرید می کنند.

3. به یادگیری از راه دور تکیه کنید.

ابزارهایی مانند سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS) سوار شدن و آموزش فروشندگان از راه دور را آسان‌تر می‌کنند. یک LMS مانند Lessonly، MindTickle ™ یا SAP نمی تواند کمک کند شما آموزش های فروش را به صورت آنلاین می آورید و به شما امکان می دهد فیلم های آموزشی را ضبط و ذخیره کنید و آنها را در بین تیم های فروش خود بدون توجه به اینکه از کجا یاد می گیرند توزیع کنید. “آمادگی فروش” که یک سیستم مدیریت یادگیری فراهم می کند ثابت شده است که نمایندگان را بهتر برای فروش و برآورده کردن سهمیه ها آماده می کند.

تمرکز بر این است که به آنها دانش لازم برای مؤثر بودن در مقابل مشتریان را در مقابل حذف یکسری اطلاعاتی که ممکن است نیازی به دانستن آنها نداشته باشند، بدهد. اتکا به سیستم‌های LMS مدرن به سازمان فروش شما اجازه می‌دهد فراتر از آموزش یک‌باره و حضوری فراتر رود.

نه تنها سازمان‌ها دانش فروش را سریع‌تر دریافت می‌کنند، بلکه فروشندگان شما احساس آمادگی بهتری برای تعاملات فروش خواهند داشت، به‌ویژه زمانی که از خانه کار می‌کنند.

هنوز ناشناخته های زیادی در مورد آینده کار وجود دارد. چه از راه دور باشیم و چه در دفتر، بهتر است مطمئن شویم که نمایندگان فروش شما آماده هستند تا مکالمات فروش جذاب را رهبری کنند (بدون توجه به مکان)، می توانند پیشنهادات مالی را برای خریداران مقتصدتر و ریسک گریزتر توجیه کنند، و آموزش دیده و آماده هستند. علیرغم عدم امکان انجام حضوری و آموزش حضوری.

در این بین، از کارمندان خود بپرسید که آیا یک دفتر از راه دور برای آنها کار می کند یا خیر و در مورد چگونگی ایجاد فرهنگ شرکت و تشویق ارتباط با یا بدون دفتر فکر کنید. در نهایت، سازمان‌هایی که نحوه انجام این کار را می‌دانند در صدر قرار می‌گیرند.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل