کسب و کار

بهترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای جست‌وجوی، از نظر 500 حرفه‌ای فروش

بهترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای جست‌وجوی، از نظر 500 حرفه‌ای فروش

با رسانه های اجتماعی، می توانید در نوک انگشتان خود جستجو کنید – و از ناهنجاری یک هدف تماس سرد سنتی.

man using social media to prospect

البته، شما نمی توانید هر روز ساعت ها را در رسانه های اجتماعی سپری کنید، بنابراین کدام کانال ها ارزش وقت شما را دارند؟ وبلاگ HubSpot از بیش از 500 متخصص فروش نظرسنجی کرد تا بهترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را برای جستجو پیدا کند.< /p>

Download Now: Free Sales Prospecting Guide + Templates

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جستجوی اجتماعی و کشف اینکه کدام کانال های رسانه های اجتماعی موثرتر هستند، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

جستجوی اجتماعی چیست؟

جستجوی اجتماعی فرآیند استفاده از رسانه های اجتماعی برای تحقیق، شناسایی و تعامل با مشتریان بالقوه است. این شامل اظهار نظر، اشتراک گذاری، و لایک کردن محتوای مشتریان احتمالی شما است. به طور خلاصه، این یک رویکرد مدرن برای ایجاد رابطه است.

فروش اجتماعی یک بازی بلندمدت است که می‌تواند به روش‌های بزرگی جواب دهد. در واقع، نمایندگان فروش با عملکرد برتر – که 51٪ بیشتر از همتایان خود قرارداد می بندند – کانال های شبکه های اجتماعی را برای موفقیت خود “بسیار مهم” می دانند. علاوه بر این، 78 % از فروشندگان فروش بیشتری نسبت به همتایان خود دارند که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.

علاوه بر آن، رسانه های اجتماعی وسیله ای موثر برای ایجاد رابطه هستند. با توجه به 71٪ از نمایندگان فروش، ایجاد ارتباط و اعتماد با مشتریان بالقوه یکی از مهمترین موارد است. استراتژی های موثر برای تبدیل مشتریان.

گفته شد، یافتن موفقیت در جستجوی اجتماعی به استفاده از بسترهای اجتماعی مناسب بستگی دارد. بیایید کانال‌هایی را که در زیر مؤثرتر هستند بررسی کنیم.

بهترین کانال های رسانه اجتماعی برای جستجو در سال 2022

social media prospecting 2022 (1)

1. لینکدین

LinkedIn یک پلت فرم برای حرفه ای ها است. پس منطقی است که چرا بسیاری از متخصصان فروش در آنجا اکتشاف طلا پیدا می کنند. در واقع، 74٪ از متخصصان فروش می‌گویند که LinkedIn برای جستجو مؤثر است.

از آنجایی که حرفه ای ها از این پلت فرم برای شبکه سازی و ارتباط با دیگران استفاده می کنند، محیط مناسبی برای تحقیق و تعامل با مشتریان احتمالی ایجاد می کند. به این موضوع فکر کنید: یک تماس سرد غیرمعمول است، در حالی که یک پیام خوب در لینکدین طبیعی تر و جذاب تر است.

LinkedIn همچنین یک عنصر اصلی برای تحقیقات آینده است. به عنوان مثال، یک کلیک ساده بر روی نمایه یک مشتری بالقوه می تواند شما را به سابقه کاری، مسئولیت های شغلی فعلی، ارتباطات مشترک و موارد دیگر هدایت کند.

برای اینکه کارها کمی آسان‌تر شود، LinkedIn ابزار جستجوی مفیدی را ارائه می‌کند، LinkedIn Sales Navigator، که قابلیت‌های جستجوی بهبود یافته، توصیه‌های سرنخ، فیلتر پیشرفته، و دید بیشتر شبکه را ارائه می‌دهد. اثربخشی آن واضح است: 72٪ از متخصصان فروش می‌گویند که این ابزار برای آنها سرنخ‌های بیشتری کسب می‌کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ابزار قدرتمند، این را بررسی کنید راهنمای مفید. 

2. فیس بوک

فیس‌بوک فقط برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و اطلاع از خانواده و دوستان نیست – همچنین یک ابزار جستجوی ارزشمند است.

بیش از نیمی از متخصصان فروش می‌گویند که فیس‌بوک برای اکتشاف – به‌ویژه برای تحقیق در مورد مشتریان بالقوه و/یا کسب‌وکارشان مؤثر است. در واقع، 66٪ از نمایندگان فروش از فیس بوک برای این هدف استفاده می کنند.

FB Prospecting 2022به عنوان مثال صفحات تجاری فیس بوک. این اطلاعات انبوهی از کسب‌وکارها را فراتر از ساعات کاری و مکان آن‌ها ارائه می‌کند و شناسایی فرصت‌های جدید را آسان می‌کند.

سپس تبلیغات فیس بوک وجود دارد که به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی ایجاد کنید که با معیارهای شما مطابقت داشته باشند. یک سرنخ واجد شرایط تیم بازاریابی شما می تواند بر اساس جمعیت، موقعیت جغرافیایی و علایق کاربر هدف قرار دهد.

3. اینستاگرام

اینستاگرام پتانسیل زیادی برای کمک به فروشندگان برای دستیابی به مخاطبان هدف خود دارد. جای تعجب نیست که 51٪ از فروشندگان از آن برای یافتن مشتریان بالقوه جدید استفاده می کنند. به علاوه، از طرف دیگر، بسیاری از کاربران برای کشف محصولات و برندهای جدید با اینستاگرام تعامل دارند.

هنگام جستجو در اینستاگرام، از هشتگ ها به نفع خود استفاده کنید. با جستجوی هشتگ های مرتبط یا فیلتر کردن پست ها بر اساس مکان شروع کنید. سپس، پست‌های برتر یا جدیدتر را مشاهده کنید و فهرست کوتاهی از مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

علاوه بر آن، استفاده از صفحه کسب و کار اینستاگرام می تواند به شما کمک کند بینش ارزشمندی کسب کنید و تجزیه و تحلیل در مورد مخاطبان شما. همچنین می‌توانید ببینید که چه نوع پیام‌هایی بیشترین تعامل را از طرف دنبال‌کنندگان شما دریافت می‌کنند، که می‌تواند به طرح فروش.

4. توییتر

تامین جایگاه چهارم توییتر است. 45٪ از متخصصان فروش می‌گویند توییتر برای جستجوی افراد موثر است، و اکثریت از این پلت فرم برای جستجو استفاده می‌کنند. امکان تحقیق.

بیشتر اوقات، می‌توانید مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد یک مشتری احتمالی از طریق توییتر آنها پیدا کنید. اگر مقاله‌ای را بازتوییت کرده‌اند، یک نگاه کوتاه به آنها بیندازید. اگر به موضوع خاصی ابراز علاقه کردند، با آن آشنا شوید. نیازی نیست همه جزئیات را به خاطر بسپارید، اما صحبت با علاقه آنها باید کمک کند.

بعد، نگاهی به حساب توییتر شرکت آنها بیندازید، که می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد پیام‌رسانی، هویت و مأموریت آن به شما بدهد.

بازگشت به شما

طبق گزارش مرکز تحقیقات پیو، این روزها از هر ده آمریکایی، حدود هفت نفر آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. این باید یک آمار چشم نواز برای فروشندگان باشد و یادآوری این نکته است که رسانه های اجتماعی آنقدر ارزشمند هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید در مورد بالقوه‌ها تحقیق کنید، روابط را ایجاد و پرورش دهید، و معاملات بیشتری ببندید.

New Call-to-action

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا