کسب و کار

23 بهترین سایت تامین مالی جمعی برای راه اندازی کسب و کار یا محصول شما

23 بهترین سایت تامین مالی جمعی برای راه اندازی کسب و کار یا محصول شما

شما یک طرح کسب و کار تهیه کرده اید، تمام پس انداز خود را سرمایه گذاری کرده اید، و چند ماه است که روی ایده خود به عنوان یک کار فرعی کار می کنید. در نهایت، احساس می‌کنید که زمان مناسبی برای جهش و افزایش سرمایه واقعی است. آیا این آشنا به نظر می رسد؟

entrepreneur enjoying the fruits of a successful campaign from a crowdfunding site

خوشبختانه، این روزها بانک تنها گزینه شما برای تأمین مالی سرمایه گذاری تجاری شما نیست. سایت های تامین مالی جمعی در اینترنت به وفور وجود دارد، و من تعدادی از بهترین ها را در این پست گردآوری کرده ام. فرقی نمی‌کند برای داغ‌ترین استارت‌آپ بعدی، یک تلاش خلاقانه، یا یک سازمان مبتنی بر انگیزه سرمایه‌گذاری کنید، یک سایت سرمایه‌گذاری جمعی در زیر پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کند به سرعت به هدف خود برسید.

Download Now: Free Business Startup Kit

Crowdfunding سرمایه گذاری تجاری بعدی شما می تواند راهی سریع و نسبتا آسان برای جمع آوری پول باشد. با این حال، باید بدانید که کدام نوع تامین مالی جمعی برای کسب و کار شما بهترین است و به چه چیزی نیاز دارد. در اینجا رایج‌ترین انواع سرمایه‌گذاری جمعی کسب‌وکار آمده است:

  • تامین مالی جمعی سهام: سنتی ترین نوع تامین مالی در این لیست، تامین مالی سهام است. شما بخشی از کسب و کار خود را به یک سرمایه گذار یا گروهی از سرمایه گذاران می فروشید و آنها بودجه (سرمایه) را برای پیشبرد کسب و کارتان در اختیار شما قرار می دهند.
  • کمک مالی جمعی: اگر یک کسب‌وکار غیرانتفاعی یا محلی هستید، کمک مالی مبتنی بر کمک مالی ممکن است برای شما مفید باشد. این به سادگی از شما می خواهد که یک کمپین ایجاد کنید و برای کسب و کار خود درخواست کمک مالی کنید. پول اهدا شده است و چیزی برای بازپرداخت وجود ندارد.
  • تامین مالی جمعی بدهی: که به آن تأمین مالی «بازار» نیز می‌گویند، تأمین مالی جمعی بدهی زمانی است که صاحبان کسب‌وکار به جای وام از بانک، از افراد دیگر وام می‌گیرند. شما با نرخ درصد مشخصی سالانه وام می‌گیرید، و ساختار وام‌ها اغلب شبیه به وام‌های تجاری سنتی است.
  • جوایز سرمایه‌گذاری جمعی: این احتمالاً شناخته‌شده‌ترین نوع تأمین مالی جمعی است. به سرمایه‌گذاران که توسط سایت‌هایی مانند Kickstarter محبوب شده‌اند، محصولات، خدمات یا سایر هدایایی در ازای مبلغ تعیین‌شده اهدایی ارائه می‌شوند. برای مثال، اگر می‌خواهم سرمایه‌گذاری برای کسب و کار پیاده‌روی با سگ‌هایم تامین کنم، ممکن است به هر کسی که ۵۰ دلار کمک مالی می‌کند، یک ساعت در آغوش گرفتن توله‌سگ پیشنهاد بدهم. برای کسانی که 100 دلار اهدا می کنند، ممکن است یک ساعت بغل کردن توله سگ به همراه یک جلسه نظافت رایگان ارائه دهم.

بهترین سایت های تامین مالی جمعی

1. Kickstarter

Kickstarter به هنرمندان، موسیقی‌دانان، فیلمسازان، طراحان و سایر سازندگان کمک می‌کند تا با منابع ارتباط برقرار کنند تا ایده‌های خود را زنده کنند. از زمان راه اندازی در سال 2009، این شرکت به 15 میلیون نفر کمک کرده است تا 3.7 میلیارد دلار برای موفقیت بیش از 143000 پروژه تامین کنند. تأمین مالی همه یا هیچ است، بنابراین باید در مدت زمان تعیین شده به هدفی که تعیین کرده‌اید برسید یا همه پول خود را پس بگیرند.

Business crowdfunding: homepage for kickstarter

آنچه در مورد Kickstarter دوست داریم: این یک پلتفرم شناخته شده و قابل اعتماد است که از طریق آن می‌توان پول جمع کرد و کاربران فعالانه به دنبال استارت‌آپ‌های اولیه برای حمایت هستند.

قیمت: ایجاد یک پروژه در Kickstarter رایگان است، اما اگر با موفقیت تامین مالی شود، Kickstarter یک 5% کارمزد به وجوه جمع آوری شده. همچنین هزینه های پردازش بین 3-5% وجود خواهد داشت.

2. ایندیگوگو

Indiegogo هم کمپین های تأمین مالی زنده و هم بازاری برای محصولات نوآورانه ارائه می دهد. این به کارآفرینان کمک کرد تا بیش از 1 میلیارد دلار برای بیش از 650000 پروژه جمع آوری کنند. سرمایه اولیه را به دست آورید و به سرعت دریابید که آیا ایده شما با “شبکه جهانی Indiegogo پایایی دارد یا خیر از پذیرندگان اولیه.”

و با این پلتفرم، مجبور نیستید در زمان مشخصی جمع آوری پول را متوقف کنید. هیچ هدف یا مهلتی برای جذب سرمایه وجود ندارد. به علاوه، می‌توانید سهام، اوراق بهادار، اشتراک درآمد و حتی فروش ارزهای دیجیتال را اعمال کنید.

آنچه ما در مورد Indiegogo دوست داریم: شما یک دنبال کننده اختصاصی از حامیانی خواهید داشت که نه تنها پروژه شما را تامین مالی می کنند، بلکه می توانند به انتشار اخبار در مورد آن به دنبال کنندگان خود کمک کنند.

قیمت: Indiegogo یک 5% هزینه پلت فرم برای همه پروژه ها. اگر برای هدفی پول جمع آوری می کنید، در پلتفرم خواهر Indiegogo، GoFundMe.

3. تامین جمعیت

ماموریت Crowd Supply این است که «سخت‌افزار اصلی، مفید و محترمانه را زنده کند». چه بخواهید یک دستور غذای خانوادگی را به بازار بیاورید، چه بخواهید سخت افزار پیشرفته ای بسازید یا وسایل الکترونیکی بسازید، Crowd Supply می تواند به شما کمک کند. 80 درصد پروژه‌های راه‌اندازی شده با موفقیت تأمین مالی شده‌اند و میانگین مبلغ جمع‌آوری‌شده برای هر پروژه موفق 61000 دلار است.

چیزی که ما در مورد Crowd Supply دوست داریم: این فضای سرمایه‌گذاری جمعی پلتفرم خود را به نمایش پروژه‌های سخت‌افزاری در زمانی که شرکت‌های متمرکز بر نرم‌افزار در خط مقدم هستند، اختصاص می‌دهد.

قیمت: Crowd Supply دارای انواع طرح‌ها طرح استاندارد 5٪ از فروش ناخالص کمپین بدون احتساب هزینه های پردازش پرداخت است و طرح سفارشی 6-15٪ است. ویژگی‌ها در بین برنامه‌ها متفاوت است و شامل مدیریت کمپین، ایجاد دارایی رسانه‌ای و حتی یک تیم اختصاصی روابط عمومی است.

4. آزمایش

Experiment یک پلت فرم است که برای تأمین مالی اکتشافات علمی اختصاص داده شده است. از حفاری فسیل دایناسور تا مطالعه تاریخی صومعه‌های قرون وسطی – حامیان آزمایش اگر «مرزهای دانش را پیش ببرد» بودجه آن را تأمین می‌کنند. آنها خودشان پروژه ها را تأمین مالی می کنند، بنابراین هیچ هزینه ای اضافی وجود ندارد مانند 50-60٪ که همراه با کمک هزینه دانشگاه در اینجا دستورالعمل‌هایی برای آنچه یک آزمایش قابل سرمایه‌گذاری را ایجاد می‌کند است.

آنچه در مورد آزمایش دوست داریم: محدودیت کم برای ورود به آزمایش، تحقیقات علمی را برای محققانی که به یک دانشگاه یا برنامه کمک مالی دولتی وابسته نیستند، در دسترس قرار می‌دهد.

قیمت: شروع پروژه رایگان است، اما پس از دریافت بودجه کامل، هزینه‌های آزمایش 8% کارمزد پلتفرم به اضافه هزینه‌های پردازش پرداخت بین 3-5%.

6. چاف شده

اگر یک سازمان اجتماعی دارید که هدفش کمک به حیوانات، جامعه یا محیط زیست است – چند مورد را نام ببرید – Chaffed می تواند کمک کند. برای سازمان‌های غیرانتفاعی و سازمان‌های مبتنی بر هدف، موفق‌ترین کمپین‌های آن‌ها به طور متوسط ​​۷۰۰۰ دلار جمع‌آوری می‌کنند. تقریباً 8000 کمپین با موفقیت 18 میلیون دلار جمعاً جمع آوری کرده اند.

Business crowdfunding: homepage for Chuffed

آنچه در مورد Chuffed دوست داریم: Chuffed از سرمایه‌گذاری جمعی برای اداره تجارت خود استفاده می‌کند و این فلسفه را به کاربران پلتفرم خود منتقل می‌کند. اهداکنندگان می توانند در صورت داشتن تجربه عالی، هزینه های پلتفرم را پرداخت کنند. در غیر این صورت، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا 100٪ پول اهدا شده به آنها را نگه دارند.

قیمت: اهداکنندگان می‌توانند پرداخت هزینه های پردازش. اهداکنندگان همچنین تشویق می‌شوند که در کنار آن کمک مالی کوچکی به چافد بکنند.

7. patreon

Patreon به هنرمندان، موسیقی‌دانان، نویسندگان و غیره اجازه می‌دهد تا از طریق عضویت‌هایی که طرفدارانشان خریداری می‌کنند، غرامت برای کار خود دریافت کنند. با ارائه یک جریان درآمد معنادار، طرفداران در ازای تجربه‌های انحصاری و محتوای پشت صحنه، مبلغی را که انتخاب می‌کنند به شما پرداخت می‌کنند. بیش از 350 میلیون دلار به سازندگان پرداخت شده است، و مشتریان متوسط ​​مبلغی ماهانه می پردازند که بیشتر از آن چیزی است که اکثر مصرف کنندگان برای Netflix یا Spotify می پردازند.

آنچه در مورد Patreon دوست داریم: این پلتفرم، سازندگان را مسئول استراتژی‌های کسب درآمدشان می‌کند، در مقابل الگوریتمی که بهینه‌سازی آن دشوار است.

قیمت: Patreon 5% از پرداخت های با موفقیت پردازش شده را بر عهده می گیرد. همچنین هر بار که پرداختی پردازش می شود، هزینه پردازش پرداخت وجود دارد (معمولاً در ابتدای هر ماه دسته ای). همچنین می‌توانید برای انتقال وجوه از موجودی سازنده‌تان به حساب بانکی یا PayPal خود، هزینه‌های پرداختی دریافت کنید.

8. قابل مالی

یک نمایه ایجاد کنید، سپس انتخاب کنید که آیا می‌خواهید جمع آوری سرمایه با فروش محصول خود، دریافت پیش سفارش، و فروش کالا یا با جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران معتبر. اولی، برنامه پاداش، برای شرکت های مصرف کننده با هدف جمع آوری تا 50000 دلار توصیه می شود. دومی، برنامه سهام، برای اهداف مالی بین 50000 تا 10 میلیون دلار برای محصولات، خدمات یا مشاغل B2B توصیه می شود.

آنچه در مورد Fundable دوست داریم: Fundable تشخیص می‌دهد که کسب‌وکارهای B2B و B2C متفاوت عمل می‌کنند و بنابراین منابع مالی متفاوتی را تامین می‌کنند. این شرکت مسیر سرمایه گذاری های B2B و B2C را برای موفقیت هر دو در پلتفرم طراحی کرد.

قیمت: ایجاد نمایه شرکت و سپس 179$/ماه جمع آوری کمک است. هیچ کارمزد موفقیتی وجود ندارد، اما برای افزایش های مبتنی بر پاداش، هزینه پردازش 3.5% + .30 دلار برای هر تراکنش وجود دارد.

9. WeFunder

WeFunder به شما امکان می دهد بین 50000 تا 50 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کنید. اکثر کمپین ها بین یک تا سه ماه طول می کشد تا به اهداف خود برسند. از آبجوسازی‌ها و رستوران‌ها گرفته تا استارت‌آپ‌های فناوری و کسب‌وکارهای مد، می‌توانید از بیش از 150000 سرمایه‌گذار WeFunder کمک بگیرید.

آنچه در مورد WeFunder دوست داریم: فقط در 15 دقیقه، می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای شروع به کار، شروع به جمع‌آوری سرمایه برای سرمایه‌گذاری بعدی خود کنید.

قیمت: ایجاد نمایه رایگان است. مدیریت WeFunder”>هزینه‌ای ندارد یا کارمزد معامله هزینه های اداری از سرمایه گذاران دریافت می شود که تمام هزینه های عملیات WeFund را پوشش می دهد.

10. SeedInvest

SeedInvest با شرکت های با رشد بالا، حرفه ای و در مراحل اولیه کار می کند. شما می توانید سرمایه ترجیحی سهام یا اسکناس قابل تبدیل را افزایش دهید. برای دورهای قیمت گذاری شده (صاحب صاحبان سهام ترجیحی)، باید ارزیابی قبل از پول را ارائه دهید. و برای اسکناس‌های قابل تبدیل، باید سقف ارزش‌گذاری، تخفیف تبدیل، نرخ بهره و طول مدت را ارائه کنید.

شما باید یک برنامه کاربردی ایجاد کنید، آن را از طریق یک کمیته غربالگری انجام دهید، و قبل از ایجاد نمایه و بستن دور خود، بررسی های لازم را انجام دهید. این یک پلت فرم برای شرکت هایی است که آماده بزرگ شدن هستند. باید انتظار داشته باشید که این فرآیند حداقل 60 روز طول بکشد.

چیزی که در مورد SeedInvest دوست داریم: این پلتفرم به استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که برای تأمین بودجه لازم دارند انجام دهند. اگر قبلاً هرگز سرمایه جذب نکرده‌اید، SeedInvest پشتیبانی با تجربه برای کمک به هر مرحله از راه ارائه می‌دهد.

قیمت: یک 7.5% کارمزد جایگذاری وجود دارد از کل مبلغ جمع‌آوری‌شده در SeedInvest شارژ می‌شود، و فقط در صورت تکمیل موفقیت‌آمیز پیشنهاد شما پرداخت می‌شود. همچنین می‌توانید بر اساس مبلغ جمع‌آوری‌شده و تا سقف 10000 دلار در بازپرداخت، سپردن، بازاریابی و هزینه‌های بازپرداخت قانونی انتظار پوشش ضمانت 5 درصدی داشته باشید.

11. Fundly

“برای هر چیزی پول جمع کنید”، بدون نیاز به افزایش یا هزینه راه اندازی. این پیامی است که صفحه اصلی Fundly در جلو و مرکز قرار می دهد. آنها همه چیز را از نیازهای بهداشتی شخصی گرفته تا سیاست و حتی سفرها تامین می کنند. یک صفحه ایجاد کنید، کمپین خود را از برنامه Fundly مدیریت کنید و از ادغام OpenGraph Facebook در Fundly برای به حداکثر رساندن دسترسی خود استفاده کنید.

برای حفظ وجوه خود هیچ حداقل مبلغ برای جمع آوری وجود ندارد، پرداخت ها می توانند ظرف 48 ساعت پس از اهدا برداشت می شود و می توان انتقال خودکار را ترتیب داد.

Business crowdfunding: homepage for Fundly

آنچه در مورد Fundly دوست داریم: می‌توانید بودجه خود را در یک برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه نقد کنید که این پلتفرم را برای ثابت کردن جریان نقدی شما عالی می‌کند.

قیمت: همه یک هزینه پلتفرم 4.9٪ می پردازند به علاوه کارمزد پردازش کارت اعتباری 2.9٪ و .30 دلار برای هر تراکنش (بسته به کشور شما).

12. LendingClub

LendingClub وام های شخصی تا سقف 40000 دلار و وام های تجاری تا سقف 300000 دلار ارائه می دهد. LendingClub یک بانک نیست. آنها وام گیرندگان را با سرمایه گذاران مرتبط می کنند. در ازای بازدهی جامد، سرمایه گذاران اسکناس هایی را خریداری می کنند که مربوط به بخش هایی از وام است. LendingClub وام گیرندگان را بررسی می کند و همه تراکنش ها را تسهیل می کند.

برای وام‌های تجاری، تمام سرمایه خود را از قبل دریافت کنید، شرایط یک تا پنج ساله، بدون پرداخت ماهانه، و بدون جریمه پیش پرداخت. آنها برنامه وام خود را برای هزینه های بزرگ و یکبار مصرف توصیه می کنند. LendingClub همچنین از کسب و کار شما می‌خواهد که به مدت 12 ماه یا بیشتر فعال باشد، حداقل 50000 فروش سالانه داشته باشد، هیچ ورشکستگی یا حق التزام مالیاتی اخیر نداشته باشد، و حداقل 20٪ از کسب و کار را در اختیار داشته باشید.

آنچه در مورد LendingClub دوست داریم: اگر ایده جمع آوری سرمایه بدون واگذاری سهام به سرمایه گذاران را دوست دارید، LendingClub یک انتخاب هوشمندانه است.

قیمت: انتظار یک هزینه مبدا بین 1.99 تا 8.99%، و کل پرداخت‌های ماهانه به ازای هر 10000 دلار وام گرفته شده بین 227 تا 955 دلار با نرخ کل سالانه بین 9.77% و 35.71%.

13. StartSomeGood

StartSomeGood یک سایت تامین مالی جمعی مبتنی بر هدف است. اگر پروژه‌ای دارید که نیاز به بودجه دارد، StartSomeGood می‌تواند کمک کند. شما می توانید یک گروه غیرانتفاعی، انتفاعی، غیر شرکتی یا هر وضعیت دیگری باشید – آنها به توانایی شما برای تأثیرگذاری اجتماعی اهمیت می دهند. معیارهای بیشتری را در اینجا مشاهده کنید.

آنچه در مورد StartSomeGood دوست داریم: StartSomeGood متوجه می‌شود که تغییر معنی‌دار می‌تواند زمان بر باشد، بنابراین برای استفاده از این پلتفرم نیازی به رسیدن به هدف خود در بازه زمانی مشخص شده کمپین خود ندارید. تا زمانی که پروژه یا ابتکار شما جدید باشد و دستورالعمل ها را رعایت کند، واجد شرایط جذب سرمایه هستید.

قیمت: ارسال پروژه رایگان است و فقط یک کارمزد خدمات 5٪ اگر پروژه شما به هدف تامین مالی خود برسد. همچنین می‌توانید انتظار کارمزد پردازش پرداخت 4.9% را داشته باشید.

14. Crowdcube

Crowdcube یک پلت فرم سرمایه گذاری جمعی است که برای تبدیل دوستان، خانواده، طرفداران و مشتریان شما به سرمایه گذار ساخته شده است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا اهداف واقع‌بینانه، یک ارزش‌گذاری معقول، یک طرح مؤثر و یک برنامه ارتباطی خوب اجرا شده برای باز کردن قفل جامعه سرمایه‌گذاران Crowdcube تعیین کنید.

هنگامی که طرح شما به 20 درصد از هدفی که تعیین کرده اید، به صورت عمومی راه اندازی می شود. اگر این تشویق کافی نباشد، میانگین زمین تنها در 22 روز به هدف کامل خود می رسد. با 75٪ بودجه، تیم حقوقی Crowdcube برای کمک به تکمیل سریع دور شما مشارکت خواهد کرد.

آنچه در مورد Crowdcube دوست داریم: Crodcube از گزینه‌های مالی اولیه، ارل و مرحله رشد پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به استفاده از همان پلتفرم ادامه دهید که در مقیاس سرمایه‌گذاری خود به ارتفاعات جدید می‌رسد.

قیمت: هزینه ای وجود ندارد برای فهرست کردن کسب و کار خود در Crowdcube. از مبلغی که با موفقیت جمع‌آوری می‌کنید، 7٪ کارمزد موفقیت دریافت می‌کنید و هزینه‌های پردازش پرداخت نیز اعمال می‌شود.

15. حلقه تأمین مالی

با وام‌های تجاری سریع و مقرون به صرفه، کارمندان خود را گسترش دهید، استخدام کنید یا برای قدم بعدی خود هزینه کنید. آنها کلینیک های دامپزشکی، مارک های لوازم آرایشی و غیره را تامین مالی کرده اند. نرخ بهره بین 4.99٪ و 26.99٪ در سال است و شما بین شش ماه تا پنج سال بازپرداخت خواهید کرد. هیچ جریمه ای برای پیش پرداخت وجود ندارد و می توانید بین 25000 تا 500000 دلار وام بگیرید. به سادگی یک برنامه آنلاین را پر کنید، از یک مدیر حساب اختصاصی لذت ببرید، و یک تصمیم سریع بگیرید.

آنچه در مورد Funding Circle دوست داریم: برای بهره مندی از این پلتفرم، نیازی نیست که یک متخصص امور مالی باشید. اگر مطمئن نیستید که چه نوع بودجه ای برای شما مناسب است، Funding Circle می تواند به شما کمک کند تا با یک برنامه شش دقیقه ای آن را بفهمید.

قیمت: علاوه بر نرخ‌های بهره احتمالاً بالا، یک هزینه مبدا بین 0.99٪ و 6.99٪. همچنین 5٪ هزینه برای تاخیر در پرداخت وجود دارد.

16. FundRazr

FundRazr یک سایت تامین مالی جمعی است که برای افراد، موسسات غیرانتفاعی و مشاغل ساخته شده است. پلت فرم آنها با سهولت استفاده به عنوان اولویت و بدون تنظیمات فنی پیچیده ساخته شده است. با این حال، آنها یکپارچه سازی وب سایت و CRM، کمک های مالی مکرر، مشوق ها، و پردازش پرداخت امن را ارائه می دهند.

Business crowdfunding: homepage for FundRazr

آنچه در مورد FundRazr دوست داریم: سازمان‌های غیرانتفاعی، افراد و مشاغل می‌توانند از Fundrazr برای افزایش سرمایه برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری یا اهداف شخصی استفاده کنند.

قیمت: می‌توانید از بین مدل‌های قیمت‌گذاری چندگانه آنها انتخاب کنید ، چه به حامیانی برای رسیدگی به هزینه ها نیاز داشته باشید، چه می خواهید ساده نگه دارید، یا می خواهید انعطاف پذیری برای طراحی قیمت گذاری سفارشی داشته باشید. با این حال، برای هیچ یک از ساختارهای قیمت گذاری، هیچ کارمزد راه اندازی یا ماهانه/سالانه وجود ندارد. دو مورد از ساختارهای قیمت‌گذاری دارای کارمزد پردازش پرداخت 2.9٪ به اضافه 0.30 دلار برای هر تراکنش هستند، اما با مدل Pro، می‌توانید آن را در برنامه خود قرار دهید.

17. GoGetFunding

GoGetFunding یک پلت فرم جهانی تامین مالی است که میزبان انواع کمپین های جمع آوری کمک های مالی است. در حالی که GoGetFunding به ویژه برای اهداف فردی محبوب است، به جمع آوری کمک های مالی برای استارت آپ ها و مشاغل اجازه می دهد. بخشی از خدمات حتی شامل کمپین‌های زمان‌بندی‌شده، روابط عمومی پیشگیرانه، و مربی جمع‌آوری سرمایه شخصی است.

آنچه در مورد GoGetFunding دوست داریم: کمپین جمع آوری کمک های مالی شما تقریباً با GoGetFunding هیچ محدودیتی ندارد. با این پلتفرم جهانی و چند ارزی در سطح بین المللی سرمایه جمع آوری کنید.

قیمت: GoGetFunding از کارمزد 5 درصدی پلتفرم که بسیاری از سایت‌های تأمین مالی جمعی دریافت می‌کنند، شکست می‌دهد، با 4٪ که می تواند تفاوت بزرگی برای جمع آوری کمک های مالی بزرگ ایجاد کند.

18. Ulule

Ulule پلتفرم تأمین مالی جمعی پیشرو در اروپا است و تأمین مالی جمعی بین المللی را ارائه می دهد. هنگامی که پروژه ای را در Ulule شروع می کنید، یک هدف جمع آوری سرمایه تعیین می کنید. در صورت نرسیدن به هدف، کمک های مالی به حامیان شما بازپرداخت می شود و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. با این حال، Ulule با ارائه مشاوره در مورد نمایش پروژه و استفاده از پلتفرم، موفقیت خود را از طریق فرآیند تأیید و حمایت از جمع‌آوران سرمایه به حداکثر می‌رساند.

آنچه در مورد Ulule دوست داریم: اگر بودجه اضافی برای اختصاص دادن به بازاریابی کمپین جمع‌آوری سرمایه خود ندارید، Ulule یافتن دلایلی را که با ارزش‌های شخصی آنها مطابقت دارد را برای حامیان آسان می‌کند و از آنها حمایت می‌کند. با پشتیبانی مالی.

قیمت: اولول براساس روش ارز و پرداخت مورد استفاده کمیسیون می گیرد. بررسی کنید اینجا < /A> برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری آنها.

19. circleup

CircleUP به راه اندازی های موجود در فضای کالاهای مصرفی از طریق اعتبار و سرمایه گذاری سهام کمک می کند. با استفاده از کار با CircleUP ، می توانید با مشاوران اعتباری صحبت کنید تا بهترین راه حل های تأمین مالی برای تجارت خود را تعیین کنید.

آنچه ما در مورد Circleup دوست داریم: این پلتفرم از فناوری به نام Helio که به پیش بینی شرکتهای بزرگ برک آوت بعدی با پتانسیل دست نخورده کمک می کند.

قیمت: که بر اساس موردی به صورت موردی تعیین می شود.

20. EquityNet

EquityNet به منظور افزایش سرمایه تجاری به کارآفرینان با سرمایه گذاران معتبر کمک می کند. این پلتفرم از سال 2005 وجود دارد و بیش از 25000 سرمایه گذار در شبکه وجود دارد. بر خلاف سایر سایتهای سرمایه گذاری در جمعیت ، EquityNet کلیه شرکتهای حقوقی و اخلاقی را که درخواست می کنند می پذیرد و آنها کمیسیون نمی گیرند.

Business crowdfunding: homepage for EquityNet > /> /> /> >

آنچه را که ما در مورد EquityNet دوست داریم: سه گزینه برنامه مختلف برای انتخاب وجود دارد: استارت ، حق بیمه DIY و خدمات کامل. اینها از 2،000 دلار رایگان+ متغیر است ، بنابراین یک برنامه EquityNet برای استارتاپ ها تقریباً در هر مرحله بلوغ وجود دارد.

قیمت: وجود دارد بدون هزینه یا کمیسیون پلتفرم . با این حال ، برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر آنها ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اشتراک 199 دلار در هر ماه داشته باشید.

21. classy

Classy کمپین های سرمایه گذاری بهینه سازی شده برای افراد غیرانتفاعی را فراهم می کند. با ویژگی های تعامل اهدا کننده و قدرت هایی مانند تطبیق اسپانسر ، شما قادر خواهید بود به طور مؤثر کمک مالی کنید و به اهدا کنندگان خود تأثیر خود را نشان دهید. /the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20To20launch٪20your٪20Business٪20Or20Product-1.width=650&height=359&name=the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20to20sitaunch20sitaunch20sitaunch20 ٪ 20or ٪ 20product-1.webp “alt =” تجارت جمعیتی: صفحه اصلی برای “عرض درجه =” 650 “ارتفاع =” 359 “بارگیری =” تنبل “srcset =” https://blog.hubspot.com/hs-fs /hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20To20launch٪20your٪20Business٪20OR20Product-1.webp؟width=325&height=180&name=the٪2023٪20Best٪20CrowdFrowdFundingstoundingsto20Sites ٪20la20sila ٪ 20Business ٪ 20or ٪ 20Product-1.Webp 325W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20sites٪20to20to20t20your20your220Business٪20OR20OR20OR20OR20OR20PRODOCT-20PROSINCE 1.Webp؟ عرض = 650 و ارتفاع = 359 و نام = ٪ 2023 ٪ 20best ٪ 20crowdfunding ٪ 20sites ٪ 20to ٪ 20launch ٪ 20your ٪ 20Business ٪ 20Or ٪ 20Or ٪ 20OR ٪ 20OR ٪ 20ORECTUCT-20OR ٪ 20OR ٪ 20ON /hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20To20launch٪20your٪20Business٪20Or20Product-1.webp؟width=975&height=539&name=the٪2023٪20Best٪20CrowdFrowdFundingsites ٪20la20sitessitesssitessito20sitssite20sitssite20 ٪ 20Business ٪ 20or ٪ 20Product-1.Webp 975W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20la٪٪20your٪20Business٪20OR20or٪20Product-20Productionus 1.Webp؟ عرض = 1300 و ارتفاع = 718 و نام = ٪ 2023 ٪ 20best ٪ 20crowdfunding ٪ 20sites ٪ 20to ٪ 20launch ٪ 20your ٪ 20business ٪ 20or ٪ 20Product-20or.webp 1300W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs /hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20To20launch٪20your٪20Business٪20OR20Product-1.webp؟width=1625&height=898&name=the٪2023٪20Best٪20CrowdFundsites ٪20crowdfundingsites ٪20CrowdFundingsiteSites ٪20CrowdFundingsto20sla ٪ 20Business ٪ 20or ٪ 20Product-1.Webp 1625W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/the٪2023٪20best٪20crowdfunding٪20Sites٪20to20to20t20your20your220Business٪20or٪20or٪20Product- 1.Webp؟ Width = 1950 & Height = 1077 & name = ٪ 2023 ٪ 20best ٪ 20crowdfunding ٪ 20sites ٪ 20to ٪ 20launch ٪ 20your ٪ 20business 20or ٪ 20product-1.webp 1950w “(حداکثر: 650px) 100VW ، 650PX “/>

آنچه ما در مورد Classy دوست داریم: شما می توانید فرآیند ارائه سنتی را با ویژگی های سرگرم کننده مانند جمع آوری کمک های مالی همتا به همتا . دوستان و خانواده می توانند به نمایندگی از اهدا کننده اصلی وقتی بخشی از تیم خود می شوند اهدا کنند.

قیمت: در یک base-case .

22. seedrs

SeedRS یکی دیگر از بسترهای سرمایه گذاری سهام عدالت است که کارآفرینان را با سرمایه گذاران متصل می کند و به خریداران و سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام را مبادله کنند. این پلتفرم فقط برای جمع آوری کمک های مالی و اتصال به سرمایه گذاران نیست. این به کارآفرینان کمک می کند و همچنین مشتریان را از همان پلتفرم به دست می آورند.

آنچه ما در مورد SeedRS دوست داریم: SeedRS سفر جمع آوری کمک های مالی را فقط به شش مرحله ساده می کند-ساده برای کمک های مالی برای اولین بار که راهنمایی کمی بیشتر می خواهند.

قیمت: اگر کمک مالی موفقیت آمیز باشد ، به شما شارژ می شود 6 ٪ هزینه به علاوه پردازش پرداخت . علاوه بر این ، هزینه تکمیل 2500 پوند وجود دارد که پشتیبانی اداری مانند برقراری ارتباط با سرمایه گذاران را در بر می گیرد.

23. mightycause

Mightycause یک بستر جمع آوری کمک مالی است که ایجاد روابط را در خط مقدم رسالت خود برای قدرت دادن به افراد غیرانتفاعی برای تغییر جهان قرار می دهد. چهار پیشنهاد محصول برای متناسب با هر سبک جمع آوری کمک های مالی وجود دارد ، از جمله بودجه غیرانتفاعی ، جمع آوری کمک های مالی در تمام سال ، جمع آوری کمک های تیمی و رویداد ، و دادن روز و ارائه رویدادها.

آنچه ما در مورد Mightycause دوست داریم: افراد غیرانتفاعی جدید که راه اندازی می شوند می توانند از Mightycause بهره مند شوند زیرا این شرکت علاوه بر ابزارهای مدیریت جمع آوری کمک های مالی ، مدیریت اهدا کننده را نیز ارائه می دهد.

قیمت: برنامه ضروری های قدرتمند برای افراد غیرانتفاعی کوچک 59 دلار در ماه است که سالانه صورتحساب می شود. برنامه نهایی پیشرفته برای رو به رشد غیرانتفاعی 99 دلار در ماه است که سالانه صورتحساب می شود.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Business crowdfunding: homepage for Classy

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا