آیا اسکنرهای رسید ارزش آن را دارند؟ 6 نکته که قبل از خرید باید بدانید

آیا اسکنرهای رسید ارزش آن را دارند؟ 6 نکته که قبل از خرید باید بدانید

داشتن اسکنر رسید می‌تواند به سرعت هزینه‌های شما را ثبت کند. چه در حال مدیریت امور مالی برای sa > یا ثبت مالیات، باید بدانید که پول شما در کجا خرج می شود. احتمالاً رسیدهای خریدهای شما در دریایی از اسناد و اوراق متفرقه گم می شود. اسناد فیزیکی ممکن است آسیب ببینند یا از بین بروند.

تبدیل رسیدها و اسناد چاپ شده به فایل های دیجیتال می تواند راه حلی برای این مشکلات باشد و اسکنر رسید ابزار عالی برای این کار است. برخی از اسکنرهای رسید شامل ابزارهای آنلاینی هستند که به شما امکان می دهند رسیدهای خود را ادغام کنید و از هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

آماده ای برای یافتن یک اسکنر رسید برای کمک به سازماندهی شما؟ برویم!

پرش به:

اسکنرهای رسید در اشکال مختلف از فیزیکی (مانند اسکنرهای رومیزی و قابل حمل) تا دیجیتالی هستند. (برنامه ها و نرم افزارهای آنلاین). اما این ابزار می‌تواند یک سرمایه‌گذاری باشد، بنابراین قبل از خرید، می‌خواهید ویژگی‌های کلیدی را که بهترین آن‌ها دارند، بدانید. من همچنین فهرستی از بهترین اسکنرهای رسید را برای استفاده برای رایج ترین نیازهای تجاری بر اساس این ویژگی ها گردآوری کرده ام.

در اینجا خلاصه‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در اسکنر رسید جستجو کنید، آمده است. ممکن است به همه آنها نیاز نداشته باشید، اما از این راهنما برای پیدا کردن یک مورد مناسب برای نیازهای خود استفاده کنید.

1. قابل حمل

اگر به راهی برای مدیریت گزارش‌های هزینه‌ها و رسیدهای کارمندان یا پیمانکاران نیاز دارید، ممکن است به یک اسکنر رسید نیاز داشته باشید که بتوان در حال حرکت از آن استفاده کرد. این ممکن است به شکل یک اسکنر قابل حمل مستقل یا نرم افزار دیجیتال باشد.

اندازه اسکنر برای قابل حمل بودن نیز مهم است. به دنبال دستگاهی سبک وزن و جمع و جور باشید که به راحتی در کیف یا کوله پشتی قرار گیرد.

2. دسترسی آنلاین

مشابه قابل حمل بودن، داشتن یک اسکنر رسید که به صورت آنلاین قابل دسترسی است راحت است. شما توانایی بیشتری برای ادغام با نرم افزار حسابداری برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود خواهید داشت. همچنین می‌توانید در هر زمانی از هر کجا به رسیدهای خود دسترسی داشته باشید.

3. ظرفیت ذخیره سازی

چه فضای ذخیره‌سازی فیزیکی را ترجیح دهید یا فضای ذخیره‌سازی ابری دیجیتال، باید محدودیت‌های موجود در اسکنر رسید خود را در نظر بگیرید. آیا هر روز یا چند بار در روز رسیدها را اسکن خواهید کرد؟ آیا از آن برای موارد خاص یا فقط در فصل مالیات استفاده خواهید کرد؟ این می تواند به شما کمک کند تا میزان فضای ذخیره سازی را که می خواهید برای نرم افزار اسکنر رسید خود یا روی یک هارد دیسک خارجی داشته باشید تعیین کنید.

امنیت فضای ذخیره‌سازی انتخابی خود را فراموش نکنید. شما باید مطمئن باشید که رسیدها و اسناد ذخیره شده شما توسط بیش از یک لایه امنیتی محافظت می شود. در حالی که رسیدها و اسناد چاپ شده ممکن است از نظر فیزیکی آسیب ببینند یا از بین بروند، اسناد دیجیتالی ممکن است بدون اقدامات امنیتی مناسب به دست افراد اشتباه بیفتند.

4. سرعت

اسکن رسیدها برای گزارش هزینه‌ها مسلماً یکی از کم لذت‌ترین کارها برای هر حرفه‌ای است. مردم معمولاً می‌خواهند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند و یک اسکنر رسید سریع می‌تواند در این امر کمک کند. برخی از اسکنرها می توانند به سرعت 7.5 ثانیه از اسناد شما یک عکس فوری بگیرند. هنگامی که نیاز دارید چندین رسید را همزمان اسکن کنید، این کار مفید است.

5. انواع فایل

بسته به آنچه که از آنها استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد رسیدهای شما در قالب خاصی باشد. ممکن است تهیه‌کننده مالیات شما ترجیح دهد تمام رسیدهای شما اسکن و به صورت PDF صادر شود در حالی که نرم‌افزار هزینه کار شما تصاویر JPEG را پردازش می‌کند. حتماً بررسی کنید که اسکنر رسید شما از چه نوع فایل‌هایی پشتیبانی می‌کند تا مجبور نباشید پس از دیجیتالی شدن آنها را به صورت دستی تبدیل کنید.

6. قابلیت صادرات

در نهایت، مطمئن شوید که اسکنر شما پس از اسکن رسیدهای خود، از کل گردش کار شما پشتیبانی می کند. آیا آنها را در فضای ذخیره سازی ابری آپلود خواهید کرد؟ آیا آنها را برای شخص دیگری ایمیل خواهید کرد؟ اسکنر رسید شما باید بتواند به راحتی اسناد اسکن شده شما را صادر کند.

اکنون که ویژگی‌های کلیدی یک اسکنر رسید را دارید، بهترین برنامه‌های اسکنر رسید را در بازار امروز بررسی کنید.

1. برنامه موبایل SAP Concur

بهترین برای: هزینه های شرکت

برنامه‌ها: iOS | اندروید

قیمت: درخواست پیشنهاد

SAP Concur یک سیستم مدیریت هزینه شناخته شده است که نیازهای هزینه و بازپرداخت مشاغل را برآورده می کند. برای شرکت‌هایی با تیم‌های بزرگ که گزارش‌های هزینه‌های منظم را ارسال می‌کنند، برنامه تلفن همراه Concur به عنوان اسکنر رسید، سیستم گزارش هزینه، ردیاب مسافت پیموده شده و موارد دیگر عمل می‌کند.

وارد کردن دستی رسیدها لازم نیست، به سادگی از سند عکس بگیرید و آن را در سیستم آپلود کنید. این برنامه رسیدها را به صورت آنلاین ذخیره می کند و آنها را بر اساس تاریخ ذخیره می کند، بنابراین همیشه در دسترس هستند. اسکن رسید فقط چند ثانیه با برنامه تلفن همراه Concur طول می کشد و فورا آپلود می شود. ظرفیت ذخیره سازی بر اساس نیازهای فردی کسب و کار شما تعیین می شود، بنابراین برای نقل قول مفصل.

منبع تصویر< /a>

مزایا

  • آپلود رسید از عکس‌ها
  • ذخیره آنلاین رسیدها
  • راه حل یکپارچه گزارش هزینه

معایب

2. Expensify

بهترین برای: یک برنامه اسکن رسید همه جانبه

برنامه‌ها: iOS | Android

قیمت: رایگان یا اشتراک شروع از 4.99 دلار

Expensify یک برنامه مبتنی بر ابر برای iOS و Android است. این یک ابزار مدیریت رسید است که با ابزار Expensify برای گزارش هزینه ارتباط دارد. این اسکنر رسید قابل حمل، آنلاین و مبتنی بر فضای ابری است، بنابراین لازم نیست نگران گزارش‌های هزینه یا فایل‌های رسیدی باشید که فضای دستگاه شما را اشغال می‌کنند. می‌توانید از دوربین گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس از رسید استفاده کنید، برنامه به‌طور خودکار هزینه‌ها را خارج می‌کند. از آنجا، می‌توانید هزینه را با گزارش هزینه مرتبط کنید.

به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات اسکنر رسید نمی تواند جزئیات رسید شما را به طور کامل ثبت کند. حتماً هزینه‌ها را مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید که هزینه‌های رسید دقیقاً اضافه شده است.

منبع تصویر

مزایا

معایب

  • گاهی اوقات تمام جزئیات رسید را نمی‌گیرد

3. رسیدهای موج

بهترین برای: مترجمان آزاد و صاحبان مشاغل کوچک

برنامه‌ها: iOS | Android< /p>

قیمت: رایگان با طرح‌های پولی 2.9% + 0.30 دلار سنت در هر تراکنشدر هر تراکنش استفاده از

Receipts by Wave یک برنامه ردیابی رسید است که می تواند توسط صاحبان مشاغل کوچک (با حدود 10 کارمند) استفاده شود تا در بالای رسیدها قرار بگیرند. با نرم افزار گزارش هزینه مبتنی بر ابر شما همگام می شود که هم از طریق موبایل و هم از رایانه شما قابل دسترسی است. یکی از مزایای اصلی این ابزار این است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید — این گزینه اسکنر رسید را برای مشاغل کوچک و فریلنسرهاکه تازه شروع کرده اند.

داده‌های شما می‌توانند با برنامه حسابداری موج همگام‌سازی شوند تا بتوانید در اوج بمانید از هزینه های شما همچنین می‌توانید داده‌ها را به ابزارهای مختلف حسابداری مانند QuickBooks و Excel در صورت نیاز صادر کنید. اگرچه این سیستم هنوز از احراز هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کند، همه رسیدهای شما مستقیماً در فضای ذخیره‌سازی ابری شما اسکن می‌شوند تا در صورت نیاز به آنها دسترسی ایمن داشته باشید.

منبع تصویر

مزایا

  • نسخه رایگان
  • مناسب برای موبایل و دسکتاپ

معایب

  • رابط به مقداری منحنی یادگیری نیاز دارد

4. NeatDesk

بهترین برای: اسکن انبوه

قیمت: 379.99 دلار

NetDesk یک ترکیب نرم‌افزار/سخت‌افزار است که برای اسکن رسیدهای عکس عالی است. برای بهترین استفاده از این محصول به نرم افزار و اسکنر با هم نیاز دارید، اما طبق بررسی های آمازون، ارزشش را دارد.

این اسکنر رسید اطلاعات را از هر چیزی که اسکن می کنید می خواند و استخراج می کند. و با سرعت 24 صفحه در دقیقه — اسناد شما را سریعتر از شما می خواند. می تواند تا 50 صفحه را به طور همزمان اسکن کند و اطلاعات مهم را برای فایل های دیجیتال سازمان یافته استخراج کند. NeatDesk هر سندی را به ابر NeatDesk که با نرم افزار ارائه می شود صادر می کند. رسیدهای اسکن شده خود را مستقیماً به برنامه‌هایی مانند Excel، Turbotax، نرم‌افزار مالیاتی H&R Block و Outlook ارسال کنید.

متأسفانه، این اسکنر رسید آسان‌ترین اسکنر برای همراه داشتن در حین حرکت نیست، بنابراین اگر می‌خواهید آن را خریداری کنید، این را در نظر داشته باشید.

منبع تصویر< /p>

مزایا

  • حداکثر 50 صفحه را همزمان اسکن می کند
  • با Excel، Turbotax و Outlook کار می کند

معایب

5. NeatReceipts

بهترین برای: همکاری تیمی

برنامه‌ها: iOS | اندروید

قیمت: شروع از 24 دلار در ماه

اگر باید رسیدهای هزینه اسکن شده خود را با تیمی از افراد به اشتراک بگذارید یا آنها را توسط یک مدیر بررسی کنید، این برنامه برای شما مناسب است. برنامه تلفن همراه رسیدهای منظم برای کاربران iOS و Android در دسترس است و اسکن‌های شما بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند. می‌توانید از این برنامه در هر جایی که به وای‌فای دسترسی دارید استفاده کنید تا از راه دور راحت باشد.

به سادگی از این ابزار برای گرفتن عکس از رسید خود در دفتر، خانه یا خارج از سایت استفاده کنید و متن روی سند را تشخیص می دهد. از آنجا، می توانید گزارش های هزینه و حتی لیست هزینه های جزئی ایجاد کنید. NeatReceipts از انواع فایل های اصلی از جمله PDF، JPG، PNG، TIFF و HTML پشتیبانی می کند.

شما حتی در زمان خود در گردش کار خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا NeatReceipts با ابزارهای اصلی نرم افزار حساب کاربری ادغام می شود و می تواند با سیستم ذخیره سازی ابری شما همگام شود – این بدان معناست که اسناد شما می توانند دقیقاً در جایی که می خواهید با یک کلیک آپلود شوند.

منبع تصویر

مزایا

  • از انواع مختلف فایل پشتیبانی می کند
  • دوستانه از راه دور

معایب

  • گزینه‌های ویژگی گسترده ممکن است بسیار زیاد باشد

6. Evernote قابل اسکن

بهترین برای: کاربران iOS

برنامه‌ها: iOS

قیمت: رایگان

کاربران iPhone یا iPad، یک اسکنر رسید تلفن همراه فقط برای شما وجود دارد. احتمالاً نام Evernote را به‌عنوان یک برنامه یادداشت‌برداری شگفت‌انگیز شنیده‌اید، اما این یک ابزار چند منظوره است که می‌تواند حتی برای نیازهای سازمان‌های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. درست مانند اکثر اسکنرهای تلفن همراه در این لیست، در صورتی که تصویر اول به اندازه کافی واضح نباشد، می‌توانید پیش‌نمایش اسکن، دور انداختن یا دوباره گرفتن عکس را داشته باشید. رسیدها در برنامه مبتنی بر ابر Evernote ذخیره می‌شوند و می‌توانند به صورت آنلاین از هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

اما این جایی است که Evernote از بقیه متمایز است: می‌توانید رسیدهای اسکن شده خود را مستقیماً در برنامه ویرایش کنید. متن، صدا و حتی تصاویر را به اسناد اسکن شده خود اضافه کنید تا آنها را تا حد امکان شخصی سازی کنید. این به شما امکان می‌دهد رسیدهای خود را با استفاده از معیاری که تعیین می‌کنید سازماندهی کنید، نه معیاری که توسط سیستم ذخیره‌سازی Evernote تعیین می‌شود.

بهتر از همه، می‌توانید اسناد اسکن‌شده‌تان را جستجو کنید و در زمان تایپ آن‌ها در زمان واقعی ظاهر می‌شوند. سرعت، دسترسی آنلاین و ذخیره سازی چگونه است؟

منبع تصویر

مزایا

  • موبایل سرخ شده
  • ویرایش رسیدهای اسکن شده

معایب

  • آپلود کردن فایل با اندازه های بزرگتر بیشتر طول می کشد

7. جعبه کفش

بهترین برای: فصل مالیات

برنامه‌ها: iOS | اندروید< /p>

قیمت: شروع از 18 دلار در ماه

صاحبان انحصاری، دارندگان LLC، و مترجمان آزاد این توانایی را دارند که در زمان ثبت مالیات، هزینه‌ها را حذف کنند، اما چگونه می‌دانید چه چیزی را خرج کنید؟ اگر شبیه اکثر مردم هستید، پاسخ کوتاه این است که همه چیز را ردیابی کنید و هر رسید را نگه دارید – سپس در زمان مالیات، همه چیز را با حسابدار خود مرتب کنید. چه آشفتگی.

برنامه Shoeboxed به شما امکان می دهد رسیدها را اسکن کنید و مسافت پیموده شده خود را برای اهداف گزارش مالیاتی پیگیری کنید. همچنین این امکان را به شما می دهد که مشخص کنید کدام هزینه ها قابل کسر هستند – و آن را به ابزاری ایده آل برای زمان مالیات تبدیل می کند.

گزارش های هزینه را مستقیماً در برنامه ایجاد کنید و آنها را مستقیماً از تلفن خود به همکاران یا تهیه کننده مالیات صادر کنید. این برنامه به سرعت کار می کند – به اندازه گرفتن عکس طول می کشد و می تواند انواع گزارش های مختلف را مدیریت کند. در نهایت این رسیدها را از روی میز خود دریافت کرده و با Shoeboxed وارد عمل خواهید شد.

منبع تصویر

مزایا

  • گزارش هزینه را مستقیماً در برنامه ایجاد کنید
  • گزارش‌ها را از تلفن خود صادر کنید
  • مشخص کنید کدام هزینه ها قابل کسر هستند

معایب

  • قیمت در مقایسه با سایر برنامه ها بالاست

8. Veryfi Core

بهترین برای: حریم خصوصی داده

برنامه‌ها: iOS | اندروید

قیمت: شروع 13.75 دلار برای هر کاربر فعال در ماه

اگر با اطلاعات حساس مشتری یا اطلاعات پزشکی سروکار دارید، به یک اسکنر رسید نیاز دارید که GDPR و مطابق با HIPAA. Veryfi Core این امکان را به شما می دهد تا با بهترین ویژگی های امنیتی در کلاس خود، ورود داده ها و هزینه هایی را که ماهیت حساسی دارند، خودکار کنید. همچنین کدگذاری و طبقه‌بندی مالیات را خودکار می‌کند تا روز مالیات را برای شما و حسابدارتان کمی آسان‌تر کند.

سرعت برای برنامه Veryfi مشکلی ندارد. تنها در سه ثانیه، داده ها را از رسید اسکن شده شما استخراج می کند تا بتوانید به سرعت آن را سازماندهی و ذخیره کنید. داده‌های شما از هر جایی قابل دسترسی است و می‌توانید در هر زمانی با تیم خود همکاری کنید.

برای تجربه‌ای فراگیر، Veryfi به‌طور یکپارچه با دفترچه گزارش، هسته و Timesheets بنابراین تمام داده های مهم شما در یک مکان ذخیره می شوند.

<650px">منبع تصویر< /a>

مزایا

  • برای همکاری آسان تیم ها را اضافه کنید
  • مطابق با CCPA، HIPAA و GDPR

معایب

  • اگر به چند کاربر نیاز دارید گران است

9. رسیدهای هوشمند

بهترین برای: گزارش های سفارشی

برنامه‌ها: iOS | Android

قیمت: رایگان

بخش مورد علاقه هیچ‌کس در روز اسکن رسیدها نیست، بنابراین رسیدهای هوشمند این کار را کمی ساده‌تر می‌کند. این برنامه اسکن رسید که توسط یک مشاور سفر طراحی شده است، با در نظر گرفتن سرعت، قابلیت حمل و دسترسی ساخته شده است.

هنگامی که رسیدهای خود را در رسیدهای هوشمند اسکن کردید، می‌توانید گزارش‌های PDF، CSV و ZIP قابل تنظیم را بدون صرف چند دقیقه برای انتخاب نوع فایل برای هر سند اسکن شده ایجاد کنید. هنگامی که آماده سازماندهی رسیدهای اسکن شده خود هستید، 20 نوع داده پیش فرض مختلف را برای مرتب سازی و فیلتر کردن بر اساس پیدا خواهید کرد (مانند تاریخ، قیمت، دسته های رسید، روش های پرداخت و موارد دیگر.)

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد Smart Receipts، خدمات برچسب‌گذاری سفید آن است. با این خدمات، شرکت شما می تواند یک برنامه گزارش هزینه سفارشی برای کاربران یا مشتریان شما ایجاد کند.

منبع تصویر< /p>

مزایا

  • دسته‌بندی و طبقه‌بندی آسان ویژگی‌ها
  • انواع فایل های مختلف را ایجاد و سفارشی کنید

معایب

  • برای پشتیبان‌گیری خودکار به Google Drive باید به نسخه پولی ارتقا یابد

10. Vupoint ST470

بهترین برای: یک اسکنر قابل حمل در حال حرکت

قیمت: 119.99 دلار

برای اسکن واضح رسیدها و اسناد مهم، امکان اسکن dpi بالا (نقاط در هر تصویر) مورد نیاز است. Vupoint ST470 تا 1200 نقطه در اینچ را با پنل LCD رنگی داخلی اسکن می‌کند تا اسکن‌ها را پیش‌نمایش کند تا مطمئن شود کاملاً واضح هستند.

یکی از بهترین ویژگی های این اسکنر قابلیت 2 در 1 و قابل حمل بودن آن است. این به عنوان یک اسکنر رومیزی عمل می کند، اما همچنین دارای یک دسته جداشدنی است که می توانید برای اسکن از آن استفاده کنید. این چوبدستی اندازه مناسبی است که می‌توانید در حین حرکت همراه خود ببرید، و حتی کیف حمل خودش را نیز دارد.

در حالی که Vupoint ST470 به شما امکان اتصال به سرویس‌های ابری را نمی‌دهد، دارای یک کارت micro SD است که می‌توانید از آن برای ذخیره رسیدهای خود در حال حرکت استفاده کنید.

منبع تصویر

مزایا

  • پانل پیش نمایش رنگی برای وضوح
  • تا 1200 نقطه در اینچ را اسکن می کند
  • قابل حمل

معایب

11.

بهترین برای: اسکن سریع رسیدها

قیمت: 329.99 $

اسکنر رسید Brother Ads 2200 برای صاحبان مشاغل که رسید را به صورت عمده اسکن می کنند ، عالی است. برای رسید و فاکتورهای دو طرفه ، این اسکنر هر دو طرف را به طور همزمان ، با نرخ 35 صفحه در دقیقه ضبط می کند. علاوه بر صرفه جویی در وقت شما ، اسناد شما را مستقیماً به مقصد مورد نظر خود اسکن می کند – از جمله ایمیل ، پوشه های رایانه ای و درایوهای USB. انواع فایل های پشتیبانی شده شامل JPEG ، PDF ، TIFF و PNG.

اشکال در سرعت این اسکنر این است که باید در یک خانه یا دفتر مورد استفاده قرار گیرد که در آن می توان آن را وصل کرد زیرا بی سیم نیست. اندازه جمع و جور کوچک آن (5.8 x 11.8 x 7 اینچ) این کار را می کند زیرا می توانید یک مورد حمل را خریداری کنید و در صورت مسافرت و اسکن رسیدهای دور از کار ، آن را با خود ببرید.

تصویر منبع

مزایا

  • قابلیت های اسکن فله
  • قابلیت های اسکن دو طرفه

معایب

  • باید به یک پریز برق وصل شود

12. epson forkforce es-50 < /a>

بهترین برای: یک اسکنر قابل حمل چند منظوره

قیمت:

نیروی کار EPSON ES-50 یک اسکنر سبک و قابل حمل است که به شما امکان می دهد رسیدها و سایر اسناد را اسکن کنید. این دستگاه دارای اندازه خودکار است تا مشخص کند که آیا شما یک رسید کوچک یا یک سند با اندازه کامل را اسکن می کنید و بر این اساس آن را ذخیره می کنید.

با رایانه های ویندوز و MAC از طریق USB کار می کند. تمام متن از اسکن های شما قابل جستجو است ، و برای دسترسی آسان به صورت آنلاین ، پرونده ها را می توان در رایانه و ابزارهای مبتنی بر ابر بارگذاری کرد.

Epson ES-50 فقط 5.5 ثانیه یک صفحه را اسکن می کند و آن را مستقیماً در حساب ذخیره سازی آنلاین موجود در این نرم افزار بارگذاری می کند. این اسکنر رسید برای هر دو رایانه ویندوز و MAC کار می کند ، بنابراین می توانید از آن در یک دفتر با سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.

منبع تصویر

مزایا

  • قابل حمل
  • تشخیص خودکار برای اسکن آسان

معایب

  • فقط اسکن یک طرفه

13. هزینه های ابوکی

بهترین برای: گزارش های هزینه در Go

برنامه ها: ios | android

قیمت: رایگان برای کاربران گاه 99 دلار در سال برای کاربران مکرر

راهی برای مدیریت رسید هزینه بدون تلاش زیاد وجود دارد؟ من را ثبت نام کن Abukai به شما امکان می دهد تا فقط در دو مرحله رسیدهای خود را اسکن و ذخیره کنید. ابتدا از رسید خود عکس بگیرید. دوم ، رسید را برای ذخیره آن در تلفن خود ارسال کنید.

برنامه پردازش رسید شما را انجام می دهد و آن را در گزارش هزینه ای که قبلاً تنظیم کرده اید ، تشکیل می دهد و گزارش ها به آدرس ایمیل انتخاب شما صادر می شوند.

از آنجا که این برنامه رسیدهای شما را مستقیماً به ایمیل شما ارسال می کند ، شما به سیستم ذخیره سازی دسترسی نخواهید داشت. درعوض ، باید صندوق ورودی خود را برای رسیدهای مورد نیاز خود جستجو کنید. به همین دلیل ، اگر فقط رسید را به صورت محدود اسکن کنید ، ممکن است در این برنامه ارزش پیدا کنید.

منبع تصویر < /a>

مزایا

  • فرآیند ساده و 2 مرحله ای
  • گزارش های صادر شده به ایمیل شما

معایب

  • بدون دسترسی به سیستم ذخیره سازی
  • برای اسکن های حجم بالا مناسب نیست

شما آماده خرید اسکنر رسید کامل هستید

اگر این مطلب را می خوانید در حالی که در چاپگر و راهرو اسکنر در بهترین خرید یا Scanner ایستاده اید. خواندن آن در یک پنجره جدید هنگام مرور اسکنرهای رسید ، شش نکته ای را که در ابتدای این پست در مورد آنها صحبت کردیم ، در نظر داشته باشید. یک اسکنر رسید ارزانترین خریدی نیست که برای خانه یا دفتر کار خود انجام دهید ، بنابراین امیدوارم که این راهنما تصمیم را کمی ساده تر کند.

در حالی که اسکنر رسید شما به هر زنگ و سوت در آنجا احتیاج ندارد ، می خواهید مطمئن شوید که ویژگی های مورد نیاز خود را با قیمتی که مایل به پرداخت هزینه یک میز پخته شده و کابینت فایل سازمان یافته هستید ، دارید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئیه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل