10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته]
![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما + 5 نکته_6672472fb2ab4jpeg - مجله آموزشی تفریحی خالق 10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته]](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_6672472e78226.jpeg)
10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته]
در حالی که بسیاری از فروشندگان بر روی پر زرق و برق، سرگرم کننده و هیجان انگیز کردن عرشه های فروش خود تمرکز می کنند، برای اطمینان از اینکه ارائه هایشان به نگرانی های مشتری بالقوه رسیدگی می کند و راه حلی غیرقابل مقاومت ارائه می دهند، کاری انجام نمی دهند.
![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 1 sales rep uses sales deck during presentation with prospects](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_6672472fe3e8c.jpeg)
در نتیجه، بسیاری از ارائهها با واکنشهای هوسبازی مواجه میشوند که روند فروش را به طول میانجامد و زمان ارزشمندی را تلف میکند.
یک عرشه فروش عالی چگونه است؟ ما به برخی از بهترین ها نگاهی می اندازیم و نکاتی را برای ایجاد عرشه فروش و ارائه خود ارائه می دهیم.
عرشه فروش چیست؟
دستگاه فروش یک ارائه اسلاید است (مثلاً پاورپوینت، نوت کلیدی و غیره) که برای تکمیل طرح فروش استفاده میشود. پیشنهاد فروش که توسط فروشنده به مشتری بالقوه ارائه میشود، اغلب شامل یک نمای کلی از محصول یا خدمات، پیشنهاد ارزش و راهحل برای مشتری بالقوه است و شامل نمونههایی از داستانهای موفقیت از مشتریان دیگر است.
هدف اصلی یک تابلوی فروش و ارائه، معرفی یک راه حل است (به عنوان مثال، طرح شما) که در نهایت مشتری را به خرید از شرکت شما سوق می دهد.
اگر در طول فرایند کشف همه چیز را درست انجام داده باشید – عمیقاً در چالش های مشتری بالقوه خود جستجو کنید و دقیقاً آنچه را که آنها نیاز دارند درک کنید – فقط برای دریافت پاسخ غیر متعهد، سپس ارائه شما نیاز به تعدیل اساسی دارد.
Sales Deck vs Pitch Deck
دستگاه فروش پیشنهادی است برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی برای خرید با نمایش ویژگیها، مزایا و ارزش پیشنهادی محصول شما.
یک از طرف دیگر، Pitch Deck معمولاً ایجاد می شود سرمایه گذاران که می خواهند درباره شرکت، چشم انداز، محصولات، مالی و مخاطبان هدف شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عرشه زمین بیشتر شبیه یک نسخه ترکیبی از طرح کسب و کار خود فکر کنید.
آماده ای برای دیدن چند نمونه عرشه فروش هستید؟ در اینجا تعدادی از بهترین ها، بدون ترتیب خاصی آورده شده است.
نمونه های عرشه فروش
- Leadnomics
- UpstartWorks
- QS
- رسانه های توجه
- فرش های تازه
- سورا
- سیاره ای
- MEOM
- Leadgeeks.io
- Accern
1. فروشگاه Leadnomics توسط کاتیا کووالنکو
Leadnomics کاری را انجام داده است که تعداد کمی از شرکتها با موفقیت در ارائهها انجام میدهند: هویت برند خود را به نمایش بگذارند.
آژانس بازاریابی اینترنتی یک طراح را استخدام کرد تا یک تابلوی فروش ایجاد کند که نشاندهنده برند شیک و فنی آنها باشد.
بنابراین، در حالی که مشتریان بالقوه درباره Leadnomics و آنچه که ارائه میکند، میآموزند، میتوانند نگاهی به آنچه که به عنوان یک نام تجاری نشان میدهد نیز بیابند.
2. فروشگاه UpstartWorks توسط BrightCarbon![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 4 sales deck examples: upstart works](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_66724733a857e.jpeg)
این عرشه اسلاید برای UpstartWorks با تصویری از جاده موفقیت شروع میشود و سپس یک تصویر ارزش پیشنهادی و لیستی از مزایایی که خریداران می توانند از همکاری با شرکت برخوردار شوند. آنها یک نمای کلی از آنچه به مشتریان ارائه می دهند، مشتریانشان و نتایجی که پایگاه مشتری آنها دیده است ارائه می دهند.
دستگاه فروش تمام نکات کلیدی را که یک ارائه فروش باید پوشش دهد، لمس می کند. و هنگامی که شامل گرافیک و آرم می شود، به وضوح سازماندهی شده اند و درهم و برهم نیستند.
3. فروشگاه QS توسط BrightCarbon![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 5 sales deck examples: qs](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_66724734adf12.jpeg)
QS، پلتفرمی که کالجها و دانشگاهها را رتبهبندی میکند، به طور موثر از نمادها و تصاویر در سراسر جهان استفاده میکند. عرشه فروش خود را برای برقراری ارتباط پیام های خود. تنها با چند اسلاید، این یکی از کوتاه ترین تابلوهای فروش است که در این لیست ارائه شده است.
اگر میخواهید رده فروش خود را کوتاه کنید، مطمئن شوید که اطلاعاتی که وارد میکنید مستقیماً به اصل مطلب میرسند و مطمئن شوید که مهمترین اطلاعات را از قبل بارگذاری میکنید.
از نظر محتوا، QS ویژگیها، ارزش پیشنهادی و تأثیر مشتری را به نمایش میگذارد.
4. Attention Media Sales Deck by Slides ![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 6 sales deck examples: attention media](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_66724735f1f12.jpeg)
Attention Media، یک آژانس خلاق B2B، یک آژانس طراحی ارائه را استخدام کرد. برای ایجاد یک عرشه فروش که دارای آمار و دلایلی است که مشاغل باید با آنها کار کنند.
شکلها و پیامهای کلیدی یا با فونت پررنگ، بزرگ یا روشن هستند تا از بقیه متن متمایز شوند.
در حالی که عرشه اسلاید آنها در سمت کوتاهتر است (ارائه معمولی در حدود 10 تا 15 اسلاید)، آنها شامل تصاویر و آمارهای جذابی هستند که توجه را جلب کرده و بینندگان را علاقه مند می کند.
5. فروشگاه Freshworks توسط BrightCarbon![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 7 sales deck examples: freshworks](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_66724737470ec.jpeg)
Freshworks یک پلت فرم نرم افزاری B2B است که یک بسته همه در یک را برای کسب و کار. عرشه فروش آن بر متن و سازماندهی ساده تأکید دارد. مشکل و راه حل با استفاده از گرافیک معرفی شده است، که اولویت بندی متن را برای خوانندگان آسان تر می کند.
آنها یک اسلاید اختصاصی برای برنامه تلفن همراه خود دارند که یکی از تمایزهای اصلی محصول و برجسته ترین مزایای آن است. اسلایدهای زیر یک توضیح گام به گام از نحوه حضور مشتریان و آنچه می توانند به طور منظم انتظار داشته باشند ارائه می دهد.
از آنجایی که اسلایدها متن سنگینی ندارند، فروشنده می تواند به راحتی هر سوالی را که مشتری ممکن است داشته باشد توضیح دهد و پاسخ دهد.
6. عرشه فروش سورا توسط BrightCarbon ![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 8 sales deck examples: soraa](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_66724738ceeb3.jpeg)
Soraa، یک شرکت نورپردازی، عرشه فروش خود را با یک جدول بصری جذاب آغاز می کند. محتوایی که شامل سه مورد است: «کیفیت نور»، «نور ساده» و «چرا سورا؟»
سپس این برند به این می پردازد که مشتریان بالقوه اش بیشتر به آن اهمیت می دهند: چگونه نور در فضاهای آنها به نظر می رسد و چگونه می توانند پیشنهادات سورآ را در مورد استفاده خاص خود اعمال کنند. مزایای استفاده از Soraaa به عنوان تامین کننده روشنایی را به همراه دارد. و این کار را با حفظ برند قوی خود انجام می دهد.
7. فروشگاه Planetly توسط OCHI Design ![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 9 sales deck examples: ochi](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_6672473a3172a.jpeg)
اولین کاری که Planetly در ارائه فروش خود انجام می دهد، ارائه یک آمار چشم نواز است. در مورد مشتریانی که برندهای دوستدار محیط زیست بیشتری می خواهند. سپس، آنها دلایل پشت آن داده ها را ارائه می کنند.
دک با متن بیش از حد مخاطبان را تحت الشعاع قرار نمی دهد، در عوض گرافیک و تصاویر بیشتر را انتخاب می کند. این یک آمار سخت در مورد مشکلی که مشتری بالقوه با آن مواجه است معرفی می کند، آنها را با پرسیدن یک سوال درگیر می کند و راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد.
طبقه اسلاید به تشریح جزئیات خاص محصول و آنچه راه حل را از سایرین متمایز می کند، ادامه می دهد و در نهایت منجر به اسلایدی می شود که نشان دهنده نتیجه مورد انتظار برای مشتری بالقوه است.
8. عرشه فروش MEOM توسط کاتیا کووالنکو
“>اولین چیزی که هنگام پیمایش در عرشه فروش MEOM متوجه خواهید شد این است که ساده است. و اسکن آسان است.
این نام تجاری با طراحی خود آن را ساده نگه داشته و دریافت اطلاعات را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند. اغلب، شرکتها عرشههای خود را پر از اطلاعات میکنند و در پایان ارائه، مصرفکنندگان نمیتوانند چیزی را به خاطر بسپارند.
در هر اسلاید، MEOM یک پیام اصلی با اطلاعات پشتیبانی با فونت کوچکتر دارد. علاوه بر این، برند نگاهی دقیق به یکی از کارکنان خود دارد – ابزاری قدرتمند در هنگام تلاش برای جذب مشتریان.
9. فروشگاه Leadgeeks.io توسط Paweł Mikołajek![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 11 sales deck examples: leadgeeks](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_6672473cbd03f.jpeg)
گاهی اوقات، بهترین راه برای توضیح یک مفهوم، از طریق یک سری نقشه فرآیند و جدول زمانی است. در این عرشه فروش، Leadgeeks.io این رویکرد را برای توضیح فرآیند محصول و فرآیند نصب خود اتخاذ می کند. .
این روش به مصرفکنندگان کمک میکند تجسم کنند که چگونه این نرمافزار به آنها کمک میکند به اهدافشان برسند و چگونه میتوانند آن را در کسبوکار خود بکار گیرند.
10. فروشگاه Accern< /a> توسط کاتیا کووالنکو![10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته] 12 sales deck examples: accern](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/06/10-d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8a7d8b1d8a7d8a6d987-d981d8b1d988d8b4-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a7d984d987d8a7d985-d8a8d8aed8b4db8cd8afd986-d8a8_6672473e1ec20.jpeg)
مشابه Leadnomics، شرکت نرم افزاری Accern برند خود را در خط مقدم فروش قرار می دهد.
علاوه بر استفاده از طراحی برای متمایز کردن عرشه فروش، Accern همچنین مطالعات موردی مشتری را در عرشه خود برجسته می کند، شکل دیگری از اثبات اجتماعی که نشان دهنده موفقیت سایر مشتریان با این ابزار است.
هر یک از این ارائهها یک نمای کلی از محصولات، مشکلات و راهحلها ارائه میدهند و میتوان آنها را به راحتی برای هر شرکت احتمالی تنظیم و سفارشی کرد. یک ارائه سفارشی نه تنها علاقه مشتری بالقوه را برمی انگیزد، بلکه احتمال خرید آنها از شما را نیز افزایش می دهد.
کنجکاو هستید که چگونه می توانید ارائه خود را در طول جلسه خود با مشتریان احتمالی بیان کنید؟ در زیر، بهترین نمونههایی را که تاکنون دیدهایم مرور میکنیم.
نمونه ارائه فروش
در حالی که ویدیوهای زیادی در مورد نحوه ارائه یک ارائه فروش به صورت آنلاین وجود دارد، تعداد زیادی ارائه فروش زنده برای تماشا وجود ندارد.
به این دلیل است که ارائههای فروش در خلوت یک جلسه بین نماینده فروش و مشتری بالقوه ارائه میشوند و اغلب به قصد اشتراکگذاری آنلاین ضبط نمیشوند.
بهعنوان یک نماینده فروش، شما یک منبع عالی برای الهام گرفتن دارید: ویدیوهای توضیحدهنده. شرکتها ویدیوهای توضیحی منتشر میکنند تا محصولات خود را به سرنخهای واجد شرایط معرفی کنند. (آشنایی به نظر میرسد؟) از مثالهای زیر برای معرفی خود به خریداران استفاده کنید و به ساختار هر ویدیو توجه زیادی داشته باشید.
1. Leadjet
منبع:hubspot