10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته]

10 بهترین ارائه فروش برای الهام بخشیدن به رده فروش شما [+ 5 نکته]

در حالی که بسیاری از فروشندگان بر روی پر زرق و برق، سرگرم کننده و هیجان انگیز کردن عرشه های فروش خود تمرکز می کنند، برای اطمینان از اینکه ارائه هایشان به نگرانی های مشتری بالقوه رسیدگی می کند و راه حلی غیرقابل مقاومت ارائه می دهند، کاری انجام نمی دهند.

در نتیجه، بسیاری از ارائه‌ها با واکنش‌های هوس‌بازی مواجه می‌شوند که روند فروش را به طول می‌انجامد و زمان ارزشمندی را تلف می‌کند.

یک عرشه فروش عالی چگونه است؟ ما به برخی از بهترین ها نگاهی می اندازیم و نکاتی را برای ایجاد عرشه فروش و ارائه خود ارائه می دهیم.

هدف اصلی یک تابلوی فروش و ارائه، معرفی یک راه حل است (به عنوان مثال، طرح شما) که در نهایت مشتری را به خرید از شرکت شما سوق می دهد.

اگر در طول فرایند کشف همه چیز را درست انجام داده باشید – عمیقاً در چالش های مشتری بالقوه خود جستجو کنید و دقیقاً آنچه را که آنها نیاز دارند درک کنید – فقط برای دریافت پاسخ غیر متعهد، سپس ارائه شما نیاز به تعدیل اساسی دارد.

Sales Deck vs Pitch Deck

دستگاه فروش پیشنهادی است برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی برای خرید با نمایش ویژگی‌ها، مزایا و ارزش پیشنهادی محصول شما.

یک از طرف دیگر، Pitch Deck معمولاً ایجاد می شود سرمایه گذاران که می خواهند درباره شرکت، چشم انداز، محصولات، مالی و مخاطبان هدف شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عرشه زمین بیشتر شبیه یک نسخه ترکیبی از طرح کسب و کار خود فکر کنید.

آماده ای برای دیدن چند نمونه عرشه فروش هستید؟ در اینجا تعدادی از بهترین ها، بدون ترتیب خاصی آورده شده است.

1. فروشگاه Leadnomics توسط کاتیا کووالنکو

Leadnomics کاری را انجام داده است که تعداد کمی از شرکت‌ها با موفقیت در ارائه‌ها انجام می‌دهند: هویت برند خود را به نمایش بگذارند.

آژانس بازاریابی اینترنتی یک طراح را استخدام کرد تا یک تابلوی فروش ایجاد کند که نشان‌دهنده برند شیک و فنی آنها باشد.

بنابراین، در حالی که مشتریان بالقوه درباره Leadnomics و آنچه که ارائه می‌کند، می‌آموزند، می‌توانند نگاهی به آنچه که به عنوان یک نام تجاری نشان می‌دهد نیز بیابند.

2. فروشگاه UpstartWorks توسط BrightCarbon

این عرشه اسلاید برای UpstartWorks با تصویری از جاده موفقیت شروع می‌شود و سپس یک تصویر ارزش پیشنهادی و لیستی از مزایایی که خریداران می توانند از همکاری با شرکت برخوردار شوند. آنها یک نمای کلی از آنچه به مشتریان ارائه می دهند، مشتریانشان و نتایجی که پایگاه مشتری آنها دیده است ارائه می دهند.

دستگاه فروش تمام نکات کلیدی را که یک ارائه فروش باید پوشش دهد، لمس می کند. و هنگامی که شامل گرافیک و آرم می شود، به وضوح سازماندهی شده اند و درهم و برهم نیستند.

3. فروشگاه QS توسط BrightCarbon

QS، پلتفرمی که کالج‌ها و دانشگاه‌ها را رتبه‌بندی می‌کند، به طور موثر از نمادها و تصاویر در سراسر جهان استفاده می‌کند. عرشه فروش خود را برای برقراری ارتباط پیام های خود. تنها با چند اسلاید، این یکی از کوتاه ترین تابلوهای فروش است که در این لیست ارائه شده است.

اگر می‌خواهید رده فروش خود را کوتاه کنید، مطمئن شوید که اطلاعاتی که وارد می‌کنید مستقیماً به اصل مطلب می‌رسند و مطمئن شوید که مهم‌ترین اطلاعات را از قبل بارگذاری می‌کنید.

از نظر محتوا، QS ویژگی‌ها، ارزش پیشنهادی و تأثیر مشتری را به نمایش می‌گذارد.

4. Attention Media Sales Deck by Slides

Attention Media، یک آژانس خلاق B2B، یک آژانس طراحی ارائه را استخدام کرد. برای ایجاد یک عرشه فروش که دارای آمار و دلایلی است که مشاغل باید با آنها کار کنند.

شکل‌ها و پیام‌های کلیدی یا با فونت پررنگ، بزرگ یا روشن هستند تا از بقیه متن متمایز شوند.

در حالی که عرشه اسلاید آنها در سمت کوتاه‌تر است (ارائه معمولی در حدود 10 تا 15 اسلاید)، آنها شامل تصاویر و آمارهای جذابی هستند که توجه را جلب کرده و بینندگان را علاقه مند می کند.

5. فروشگاه Freshworks توسط BrightCarbon

Freshworks یک پلت فرم نرم افزاری B2B است که یک بسته همه در یک را برای کسب و کار. عرشه فروش آن بر متن و سازماندهی ساده تأکید دارد. مشکل و راه حل با استفاده از گرافیک معرفی شده است، که اولویت بندی متن را برای خوانندگان آسان تر می کند.

آنها یک اسلاید اختصاصی برای برنامه تلفن همراه خود دارند که یکی از تمایزهای اصلی محصول و برجسته ترین مزایای آن است. اسلایدهای زیر یک توضیح گام به گام از نحوه حضور مشتریان و آنچه می توانند به طور منظم انتظار داشته باشند ارائه می دهد.

از آنجایی که اسلایدها متن سنگینی ندارند، فروشنده می تواند به راحتی هر سوالی را که مشتری ممکن است داشته باشد توضیح دهد و پاسخ دهد.

6. عرشه فروش سورا توسط BrightCarbon

Soraa، یک شرکت نورپردازی، عرشه فروش خود را با یک جدول بصری جذاب آغاز می کند. محتوایی که شامل سه مورد است: «کیفیت نور»، «نور ساده» و «چرا سورا؟»

سپس این برند به این می پردازد که مشتریان بالقوه اش بیشتر به آن اهمیت می دهند: چگونه نور در فضاهای آنها به نظر می رسد و چگونه می توانند پیشنهادات سورآ را در مورد استفاده خاص خود اعمال کنند. مزایای استفاده از Soraaa به عنوان تامین کننده روشنایی را به همراه دارد. و این کار را با حفظ برند قوی خود انجام می دهد.

7. فروشگاه Planetly توسط OCHI Design

اولین کاری که Planetly در ارائه فروش خود انجام می دهد، ارائه یک آمار چشم نواز است. در مورد مشتریانی که برندهای دوستدار محیط زیست بیشتری می خواهند. سپس، آنها دلایل پشت آن داده ها را ارائه می کنند.

دک با متن بیش از حد مخاطبان را تحت الشعاع قرار نمی دهد، در عوض گرافیک و تصاویر بیشتر را انتخاب می کند. این یک آمار سخت در مورد مشکلی که مشتری بالقوه با آن مواجه است معرفی می کند، آنها را با پرسیدن یک سوال درگیر می کند و راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد.

طبقه اسلاید به تشریح جزئیات خاص محصول و آنچه راه حل را از سایرین متمایز می کند، ادامه می دهد و در نهایت منجر به اسلایدی می شود که نشان دهنده نتیجه مورد انتظار برای مشتری بالقوه است.

8. عرشه فروش MEOM توسط کاتیا کووالنکو“>اولین چیزی که هنگام پیمایش در عرشه فروش MEOM متوجه خواهید شد این است که ساده است. و اسکن آسان است.

این نام تجاری با طراحی خود آن را ساده نگه داشته و دریافت اطلاعات را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند. اغلب، شرکت‌ها عرشه‌های خود را پر از اطلاعات می‌کنند و در پایان ارائه، مصرف‌کنندگان نمی‌توانند چیزی را به خاطر بسپارند.

در هر اسلاید، MEOM یک پیام اصلی با اطلاعات پشتیبانی با فونت کوچکتر دارد. علاوه بر این، برند نگاهی دقیق به یکی از کارکنان خود دارد – ابزاری قدرتمند در هنگام تلاش برای جذب مشتریان.

9. فروشگاه Leadgeeks.io توسط Paweł Mikołajek

گاهی اوقات، بهترین راه برای توضیح یک مفهوم، از طریق یک سری نقشه فرآیند و جدول زمانی است. در این عرشه فروش، Leadgeeks.io این رویکرد را برای توضیح فرآیند محصول و فرآیند نصب خود اتخاذ می کند. .

این روش به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تجسم کنند که چگونه این نرم‌افزار به آنها کمک می‌کند به اهدافشان برسند و چگونه می‌توانند آن را در کسب‌وکار خود بکار گیرند.

10. فروشگاه Accern< /a> توسط کاتیا کووالنکو

مشابه Leadnomics، شرکت نرم افزاری Accern برند خود را در خط مقدم فروش قرار می دهد.

علاوه بر استفاده از طراحی برای متمایز کردن عرشه فروش، Accern همچنین مطالعات موردی مشتری را در عرشه خود برجسته می کند، شکل دیگری از اثبات اجتماعی که نشان دهنده موفقیت سایر مشتریان با این ابزار است.

هر یک از این ارائه‌ها یک نمای کلی از محصولات، مشکلات و راه‌حل‌ها ارائه می‌دهند و می‌توان آن‌ها را به راحتی برای هر شرکت احتمالی تنظیم و سفارشی کرد. یک ارائه سفارشی نه تنها علاقه مشتری بالقوه را برمی انگیزد، بلکه احتمال خرید آنها از شما را نیز افزایش می دهد.

کنجکاو هستید که چگونه می توانید ارائه خود را در طول جلسه خود با مشتریان احتمالی بیان کنید؟ در زیر، بهترین نمونه‌هایی را که تاکنون دیده‌ایم مرور می‌کنیم.

نمونه ارائه فروش

در حالی که ویدیوهای زیادی در مورد نحوه ارائه یک ارائه فروش به صورت آنلاین وجود دارد، تعداد زیادی ارائه فروش زنده برای تماشا وجود ندارد.

به این دلیل است که ارائه‌های فروش در خلوت یک جلسه بین نماینده فروش و مشتری بالقوه ارائه می‌شوند و اغلب به قصد اشتراک‌گذاری آنلاین ضبط نمی‌شوند.

به‌عنوان یک نماینده فروش، شما یک منبع عالی برای الهام گرفتن دارید: ویدیوهای توضیح‌دهنده. شرکت‌ها ویدیوهای توضیحی منتشر می‌کنند تا محصولات خود را به سرنخ‌های واجد شرایط معرفی کنند. (آشنایی به نظر می‌رسد؟) از مثال‌های زیر برای معرفی خود به خریداران استفاده کنید و به ساختار هر ویدیو توجه زیادی داشته باشید.

1. Leadjet

این ویدیوی توضیحی برای Leadjet با یک مشکل فوری شروع می‌شود: یافتن سرنخ‌ها در LinkedIn و انتقال آنها به یک CRM زمان ارزشمندی را از دست می‌دهد و فرصت‌های سرنخ را به حداقل می‌رساند. سپس Leadjet محصول خود را به عنوان راه حل ارائه می دهد.

این ویدیو به مزایایی که کاربران می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند، مانند همگام‌سازی مکالمات از طریق CRM و LinkedIn، به‌روز نگه‌داشتن وضعیت سرنخ و افزودن جزئیات سفارشی می‌پردازد. در این ویدیو، Leadjet ساختار ارائه فروش ایده آل را دنبال می کند: مشکل، راه حل، و مزایا.

2. برنامه Node Influencer

برنامه اینفلوئنسر Node به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد تا با اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. ویدیوی خود را با یک سوال ساده شروع می کند: “به دنبال تبلیغ برند خود با تأثیرگذاران اجتماعی هستید؟” ارائه به طور موثر قبل از ارائه محصول به بینندگان، بازار هدف را شناسایی کرده و به آن می پردازد.

این ارائه بیشتر مبتنی بر آموزش است و اگر در حال ایجاد یک تابلوی فروش برای کسی هستید که به تصمیم گیری نزدیکتر است، الهام بخش ایده آلی است. مردم اغلب زمانی که آماده انتخاب ارائه‌دهنده هستند، می‌خواهند نسخه‌های نمایشی قابل اجرا را ببینند.

3. UpSend

این ویدیوی توضیح‌دهنده از Upsend، یک نرم‌افزار سابق خدمات مشتری، با یک مشکل آغاز می‌شود: بیشتر مشتریان می‌خواهند به سؤالات خود پاسخ فوری بدهند، اما سیستم‌های خدمات مشتری می‌توانند برای شرکت‌های جدید گران تمام شوند. Upsend را وارد کنید.

ارائه دهنده به بازار هدف – استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک – می پردازد و در عین حال نگرانی های آنها را در مورد بودجه کاهش می دهد. علاوه بر این، مهمترین ویژگی های پلتفرم و نتیجه نهایی را برای کاربر پوشش می دهد. اگر Upsend هنوز در دسترس بود، این محصولی بود که یک کسب‌وکار جدید می‌خواهد فوراً به پشته فناوری خود اضافه کند.

4. Algoplanner

;

در عرض چند ثانیه از شروع این ارائه، Algoplanner ضرورت حیاتی اتخاذ یک نرم‌افزار زنجیره تامین را آشکار می‌کند. از یک عدد ترسناک برای جلب توجه شما استفاده می کند و در صورت عدم استفاده از ابزار مناسب، احتمال “از دست دادن میلیون ها دلار” را ذکر می کند.

سپس محصول خود را با تفکیک کارهایی که نرم افزار می تواند برای کاربران انجام دهد معرفی می کند. به علاوه، آمارهای قدرتمندی برای پشتیبان‌گیری از ادعاهای خود ارائه می‌کند، از جمله اینکه کاربران می‌توانند هزینه‌های توسعه اتوماسیون را تا 80 درصد کاهش دهند. فراخوان برای اقدام در پایان قدرتمند و ساده است و به بینندگان می‌گوید که برای یک نسخه نمایشی برنامه ریزی کنند.

نکات ارائه عرشه فروش

برای ارائه خود آماده هستید؟ رعایت این پنج دستورالعمل ساده ارائه فروش که توسط Marc Wayshak توصیه شده است، به شما کمک می کند رقابت از بین می رود در حالی که به طور چشمگیری شانس شما برای بستن فروش افزایش می یابد.

1. با راه حل ها رهبری کنید.

آیا تا به حال با مشتری ملاقات کرده اید که در مورد محصول یا خدمات شما هیجان زده باشد – و از ارائه شما برای ادامه فروش استفاده کند؟ به این فروش بیش از حد گفته می شود و علت اصلی مرگ و میر در ارائه های فروش است.

هنگامی که ارائه خود را شروع می کنید، ابتدا راه حل ها را ارائه دهید. در مورد مزایای ویژگی های محصول خود صحبت نکنید و به مشتریان احتمالی بگویید که شرکت شما چقدر عالی است.

به سادگی در مورد چگونگی حل عمیق ترین ناامیدی که مشتری احتمالی شما در حال حاضر با آن مواجه است، غوطه ور شوید.

2. مطالعات موردی را وارد کنید.

هنگامی که راه‌حل‌های خاصی را که می‌توانید برای مشتری بالقوه ارائه دهید، بررسی کردید، وقت آن است که کمی رنگ به ارائه خود اضافه کنید.

با به اشتراک گذاشتن مطالعات موردی مشتریان احتمالی مشابه و نتایجی که با کمک شما به دست آورده اند، ارائه فروش خود را به داستانی جذاب تبدیل کنید.

این مرحله برای ایجاد اعتماد و اعتبار در مشتری بالقوه مهم است. در عین حال، مطالعات موردی راه‌حل‌های شما را در دنیای واقعی زنده می‌کند و ارائه شما را جذاب‌تر می‌کند.

3. در کل بازخورد بخواهید.

بیشتر ارائه ها یک مونولوگ یک طرفه توسط فروشنده است. این رویکرد خسته کننده است – و مطمئناً راهی برای ارتباط با مشتری بالقوه نیست.

به‌جای آن، در سرتاسر ارائه‌تان سؤالات کوتاهی بپرسید، مانند «آیا منطقی است؟» یا “آیا می توانید ببینید که چگونه این برای شما کار می کند؟” درخواست بازخورد به صورت دوره ای باعث می شود مشتری احتمالی شما در همان صفحه بماند.

4. وقفه های خوش آمدید.

اگر می‌خواهید فروش بیشتری را ببندید، باید به فکر مشتری بالقوه‌تان در سراسر ارائه‌تان باشید.

هر وقفه ای فرصت مناسبی برای پی بردن به این موضوع است. هر زمان که مشتری بالقوه صحبت شما را قطع کرد – چه با یک تذکر شفاهی یا تغییر ظریف در حالت یا حالت صورت آنها – فوراً متوقف شوید.

وقفه را تصدیق کنید و از فرصتی برای کشف آن با مشتری بالقوه استقبال کنید. هرگز سیگنال ها را نادیده نگیرید تا فقط در یک رول بمانید و نظر خود را به نتیجه برسانید. از افراد بالقوه دعوت کنید تا سؤالات خود را بپرسند یا نگرانی های خود را در میان بگذارند.

فرصت پاسخگویی به این نگرانی‌ها همیشه ارزشمندتر از هر چیزی است که می‌خواهید بگویید.

5. سریع آن را بپیچید.

ارائه شما باید ASAP باشد: تا حد امکان کوتاه.

طبیعی است که فروشندگان از آنچه که باید به اشتراک بگذارند هیجان زده شوند ، اما این باعث می شود که بیشتر آنها برای مدت طولانی به سر می برند.

چشم انداز فقط به خود و چالش های آنها اهمیت می دهد. اطلاعاتی را که به آنها علاقه مند می شوند ارائه دهید و چیز دیگری نیست.

ارائه فروش بعدی خود را با یک همکار یا دوست خود تمرین کنید و بازخورد صادقانه آنها را در مورد طول آن بخواهید.

الگوی عرشه فروش

آماده شروع به ایجاد عرشه فروش خود هستید؟ با این الگوهای رایگان .

این شامل ده الگوی پاورپوینت است که هر کدام تمرکز متفاوتی دارند.

نحوه یافتن الگوی عرشه فروش

آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا نکرده اید؟ در اینجا منابع اضافی برای یافتن یک عرشه فروش وجود دارد.

pitch

این پلت فرم ارائه به شما امکان می دهد از صدها قالب انتخاب کرده و الگوی انتخاب شده را به طور کامل سفارشی کنید. بهترین قسمت؟ این رایگان است و بسته های حق بیمه را برای تیم هایی که می خواهند تجزیه و تحلیل ، چندین کاربر و همکاری ویدیویی زنده ارائه دهند.

canva

در این بستر طراحی گرافیک ، می توانید از طریق الگوهای ارائه بی شماری جستجو کرده و آنها را سفارشی کنید. Canva همچنین ویژگی های همکاری گسترده ای مانند اشتراک و اظهار نظر در پرونده را ارائه می دهد.

از این ارائه های فروش الهام بگیرید

هنگام ارائه یک نمایش فروش به یک چشم انداز ، می توانید با این دانش این کار را انجام دهید که هزاران و میلیون ها نفر دیگر در همان موقعیت شما بوده اند. خوشبختانه ، ما می توانیم کار آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنیم تا روند ایجاد عرشه فروش خود را راهنمایی کنیم. از این عرشه ها برای ساختار خود استفاده کنید ، و در راه بسته شدن معاملات بیشتر و فراتر از سهمیه خود خواهید بود.

یادداشت ویرایشگر

: این پست در ابتدا در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل