چگونه می توان روندهای تجاری را تشخیص داد (این مهم است)

چگونه می توان روندهای تجاری را تشخیص داد (این مهم است)

در روندها اعضای جامعه ما در ردیف اول برای پیش‌بینی و تحلیل فرصت‌های تجاری آینده قرار دارند. 

اما چگونه تیم Trends به طور مداوم ایده های نوظهور را کشف می کند؟ اسپویلر: تحلیلگران ما روان نیستند – آنها محققان ماهری هستند که فرمول آزمایش شده ای را اجرا می کنند.

ایتان بروکس، تحلیلگر Trends می‌گوید: «ما آینده را پیش‌بینی نمی‌کنیم. “ما فرصت های شگفت انگیزی را می یابیم که در حال حاضر وجود دارد.”

بروکس اسرار نحوه کشف، اثبات و گسترش تیم Trends را پرداخت بر اساس فرصت های تجاری پنهان، و فرآیند را به فرمولی تقسیم می کند که می توانید خودتان آن را تکرار کنید. 

در حالی که ارائه او به بررسی عمیق تری در این فرآیند می پردازد، سه مرحله سطح بالا برای استفاده از روندهای مفید تجاری عبارتند از:

1. نقطه‌یابی: بدانید کجا باید جستجو کنید تا تقاضای پنهان را پیدا کنید

هنگام شناسایی روندها، مهم است که در نظر بگیرید چه چیزی یک فرصت را ارزش شرط بندی می کند: یک روند عالی شگفت انگیز، مبتنی بر داده ها و گره خوردن به فرصت های واقعی است.

پیدا کردن گرایش‌های ارزشمند اغلب به این است که بدانیم کجا باید جستجو کنیم. اگر یک ایده تجاری را در یک سایت یا حساب اصلی کشف کردید، به این معنی است که برای ساختن آن از آن خود خیلی دیر شده است. 

اما با اجرای ابزارهای کمتر شناخته شده و صرف زمان برای حفاری، می توانید چیزی واقعا منحصر به فرد و ارزشمند را کشف کنید. 

برخی از ابزارهای موثر شناسایی که تحلیلگران Trends از آنها استفاده می کنند:

  • انجمن‌های خاص: گروه‌ها را در Facebook، Slack، Discord، Reddit و غیره بخوانید و ببینید علاقه‌مندان به کجا می‌روند
  • مصاحبه های تک به تک با اپراتورها در سنگر
  • پرونده‌های SEC (کمیته اوراق بهادار و بورس): در گزارش‌های فصلی و سالانه جستجو کنید، که اغلب اطلاعاتی را درباره ریسک‌ها و رقابت شرکت افشا می‌کند 
  • تعریف طرح‌هایی از کارآفرینان: آنها را در Google جستجو کنید
  • وبلاگ های Niche VC: آنها درباره تصمیمات پشت سرمایه گذاری خود می نویسند
  • صندوق های تامینی: آنها اغلب گزارش های کوتاه مدت و سایر تحلیل ها را در بازار منتشر می کنند

2. بررسی: ابزارها و سؤالاتی برای کمک به اعتبارسنجی تقاضا

هنگامی که روندی را که فکر می‌کنید پتانسیل رشد دارد، شناسایی کردید، باید قبل از حرکت به جلو، دقت لازم را انجام دهید و این ایده را بررسی کنید. 

با استفاده از برخی از ابزارهای فهرست شده در زیر، روی توانایی پاسخ دادن به سه سؤال در مرحله بررسی تمرکز کنید: 

1. چند نفر این مشکل را دارند؟

  • به گزارش‌های روزنامه‌نگاری و پژوهشی، زیرمجموعه‌ها، کلمات کلیدی در همه جا، و Ahrefs نگاه کنید 

2. آیا این عدد در حال افزایش یا کاهش است؟

  • به Google Trends، Pinterest Trends و آمار Subreddit مراجعه کنید

3. آیا برای حل آن پول خرج می

    می کنند؟
  • به Similarweb (که ترافیک وب سایت را تخمین می زند)، پرونده های SEC (پرونده های سالانه می تواند رشد تجارت و روندهای صنعت را نشان دهد)، Crunchbase (اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری های VC می دهد) و Jungle Scout (جستجوهای آمازون را نشان می دهد) نگاه کنید. و داده های فروش محصول) 

3. ایده پردازی: تبدیل بینش به ایده های تجاری ارزشمند

بنابراین شما یک ایده را شناسایی و بررسی کرده اید، و اکنون برای مرحله بعدی آماده هستید. 

برای اینکه بینشی داشته باشید و آن را به چیزی معنادار تبدیل کنید – خواه یک محصول جدید، کمپین بازاریابی یا یک سرمایه گذاری کاملاً جدید باشد – باید آخرین گام را برای پر کردن شکاف بین ایده خود و اقدام انجام دهید.

>

برخی از تاکتیک های ایده پردازی مورد علاقه تیم Trends عبارتند از:

  • تامین مالی اخیر: چه کسی پول جمع می کند؟ هر ایده کسب و کاری که می توانید کپی کنید، یا محصولات و فرآیندهایی که می توانید بهتر اجرا کنید؟
  • بازسازی: یک سرویس بزرگ را به سرویس‌های خاص تقسیم کنید
  • جغرافیای دیگر: چه چیزی در جاهای دیگر محبوب است که می تواند در مکان دیگری کار کند؟
  • Acqui-deaths: به دنبال کسب و کارهایی باشید که موفق بوده اند، اما توسط شرکت های بزرگ خریداری و بسته شده اند 
  • بررسی های سه ستاره در App Store، Trustpilot و Amazon: نظرات سه ستاره مملو از انتقادات سازنده مشتریان است. با نگاهی به بررسی‌های شرکت‌های صنعت خود، می‌توانید ایده‌ها و بازخوردهایی را برای سرمایه‌گذاری خود جمع‌آوری کنید 

در نهایت، “این در مورد دسترسی به داده های جادویی نیست. بروکس می‌گوید که این بدان معناست که چگونه از ابزارهای موجود کمی بهتر از بسیاری از مردم استفاده کنید، و بدانید چگونه چیزها را ببینید و با حس کنجکاوی خود در تماس باشید. 

برای اطلاعات عمیق‌تر در مورد کشف Trends، و برای جزئیات و دستورالعمل‌های مربوط به همه نکات بالا، ارائه ویدیوی کامل اینجا

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل