کسب و کار

به گفته مدیر بازاریابی Uber for Business، چگونه شرکت کنندگان را به رویداد بعدی خود هدایت کنید (به معنای واقعی کلمه!)

به گفته مدیر بازاریابی Uber for Business، چگونه شرکت کنندگان را به رویداد بعدی خود هدایت کنید (به معنای واقعی کلمه!)

وقتی نوبت به رویدادها می‌رسد، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و نمایندگان فروش با همین چالش دست و پنجه نرم می‌کنند: جذب مشتریان بالقوه و حضور در آن.

d8a8d987 daafd981d8aad987 d985d8afdb8cd8b1 d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1db8cd8a7d8a8db8c uber for businessd88c da86daafd988d986d987 d8b4d8b1daa9d8aa 6664fd8454aebبا این حال، مشارکت حضوری یا مجازی در رویداد اغلب یک جزء حیاتی از شبکه‌سازی، ایجاد روابط، و ارائه ارزش به مشتریان احتمالی قبل از فروش است.

اکنون، دنیایی را تصور کنید که در آن می‌توانید به همه شرکت‌کنندگان علاقه‌مند پیشنهاد دهید تا به آخرین افتتاحیه فروشگاه یا کنفرانس خود سفر کنند و فقط در صورتی که واقعاً شرکت کنند، هزینه سفر را بپردازید.

در اینجا، من با برایان کلی صحبت کردم، مدیر بازاریابی برای Uber for Business، برای کشف اینکه چگونه صاحبان مشاغل کوچک و نمایندگان فروش می توانند از مشارکت در رویدادهای کسب و کار از کوپن ها استفاده کنند. بعلاوه، در وهله اول، نکات او را در مورد اینکه چگونه مشتریان بالقوه خود را برای شرکت در می‌خواهند تشویق کنید، بشنوید.

از قبل مشتری تجاری Uber هستید؟ برای 20% تخفیف در طرح های HubSpot واجد شرایط، یا ثبت نام رایگان اینجا را کلیک کنید. 

پرش به: 

نحوه استفاده از کوپن‌های Uber برای افزایش مشارکت در رویداد بعدی.

راه‌های دیگری که کسب‌وکار شما می‌تواند بیشترین بهره را از کوپن‌ها داشته باشد. 

سه نکته برایان کلی برای انگیزه دادن به مشتریان احتمالی و مشتریان برای شرکت در رویدادهای شما. 

چگونه از کوپن های Uber برای رویداد بعدی خود استفاده کنید

1. به شرکت کنندگان در رویداد سفر یا غذای رایگان ارائه دهید – و پارامترهایی را در مورد نحوه استفاده از کوپن ها تنظیم کنید.

کوپن ها اثبات شده و قدرتمند هستند ابزاری برای افزایش مشارکت در رویداد.

برای شروع، از کلی پرسیدم که چگونه به صاحبان مشاغل و نمایندگان فروش کوپن های اهرمی پیشنهاد می دهد.

او به من گفت، “یکی از بهترین جنبه‌های کوپن‌ها این است که یک محصول بسیار انعطاف‌پذیر است. ما شاهد استفاده قوی هم از سوی متخصصان فروش و بازاریابی، و هم از متخصصان منابع انسانی و اعضای تیم هستیم. نکته کلیدی این است که این روشی است برای هر کسی برای توزیع اعتبار کوپن – برای یک سواری با Uber یا یک وعده غذایی با Uber Eats – به یک عضو تیم، مشتری احتمالی، یا مشتری فعلی.”

او اضافه می کند، “یکی از موارد استفاده اولیه برای اهداف رویداد است. اگر من نگران شرکت حضوری در رویداد هستم، می توانم یک کوپن به شرکت کنندگان بدهم، و این می تواند به آنها اجازه دهد تا به رویداد من سوار شوند. بدون نگرانی در مورد هزینه یا دردسر رانندگی و پیدا کردن پارکینگ، اگر در حال انجام یک رویداد مجازی هستم، می توانم کوپنی را ارائه دهم که هزینه یک وعده غذایی را که ممکن است شرکت کننده بخواهد در طول رویداد سفارش دهد، ارائه می دهد. با انجام یک رویداد ترکیبی، می توان از آن در هر جهت استفاده کرد.”

کلی به یک مزیت کلیدی اشاره می کند که کوپن ها را از کارت های هدیه معمولی متمایز می کند: یعنی، تیم فروش شما می تواند پارامترهایی را در مورد نحوه استفاده از آن تعیین کند. به عنوان مثال، می‌توانید یک کوپن را به شخصی ارائه دهید و بگویید که فقط در صورتی معتبر است که به مکانی که رویداد شما در آن برگزار می‌شود سوار شود. این افراد را از استفاده از پول رایگان و استفاده از اعتبار شما به دلایل شخصی منصرف می کند.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک صاحب کسب و کار کوچک هستید و میزبان یک فروشگاه بزرگ در یک شهر خاص هستید. ممکن است یک ایمیل به پنجاه مشتری برتر خود بفرستید و بگویید: “من سی دلار به حساب شما ریخته ام، که فقط در صورتی معتبر است که بین ساعت نه و شش بعد از ظهر به افتتاحیه بزرگ من سوار شوید. مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم. آنجا!”

کلی به من گفت، “کوپن‌ها راهی برای انجام اقدامات بسیار خاص از طرف کاربران است. و ابزاری قدرتمند و کم‌هزینه است، زیرا از نشتی که ممکن است در صورت ارسال یک کارت هدیه 30 دلاری به پنجاه دلاری بفرستید، جلوگیری می‌کند. مشتریان.”

Bryan Kelley on why Uber vouchers can help increase event attendance

2. دسترسی شرکت کنندگان به رویداد خود را تا حد امکان آسان کنید. 

وقتی در مورد رویداد آینده خود به مشتریان احتمالی خود پیام می دهید، باید با ارزشی که آنها از رویداد شما به دست می آورند شروع کنید. اما کوپن، همانطور که کلی می‌گوید، می‌تواند به‌عنوان «ضرب‌کننده» برای رفع موانعی که می‌تواند مانع از حضور مشتریان احتمالی شما شود، استفاده شود.

هزینه و راحتی انواع خاصی از حمل و نقل دلایل معتبری برای تردید در مورد شرکت در یک رویداد تجاری است. ارسال همراه یک کوپن، تردیدی را که مشتری ممکن است از نظر هزینه حمل و نقل داشته باشد، برطرف می کند.

به‌علاوه، به مشتریان احتمالی و مشتریان شما نشان می‌دهد که برای مشارکت آنها ارزش قائل هستید. به طور خلاصه، این یک راه آسان برای نشان دادن به مشتریان بالقوه شما است که به زمان و پول آنها توجه می کنید.

سایر موارد استفاده از کوپن بالقوه

چند راه دیگری وجود دارد که می توانید از کوپن ها برای کسب و کار خود جدا از رویدادها استفاده کنید. این موارد عبارتند از:

  • در منابع انسانی و استخدام، می‌توانید از کوپن‌ها برای پرداخت هزینه سفر نامزد به مصاحبه و بازگشت به آن استفاده کنید، یا به عنوان تشکر از وقتشان، یک کوپن برای تحویل غذا با Uber Eats برای آنها ارسال کنید. 
  • در بازاریابی، می‌توانید برای شرکت‌کنندگان در یک گروه متمرکز، وبینار، یا برندگان یک جایزه رسانه‌های اجتماعی، وعده‌های غذایی یا سواری رایگان بفرستید.
  • در داخل، رهبری شما می‌تواند در خارج از سایت یا فعالیت‌های فرهنگ‌سازی برنامه‌ریزی کند و برای راحتی بیشتر، کوپن‌هایی را برای کارمندان بفرستد. 
  • اگر به جای ارائه خدمات شاتل، نیاز به سفارش سفر برای مشتری دارید، کوپن ها مفید هستند. این به ویژه برای فروشندگان خودرو یا مشاغل در فضای مهمان‌نوازی، مانند هتل‌ها و خطوط هوایی مفید است.

ابزارهای Uber for Business دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به SMB‌ها کمک کنند – از جمله ارائه گزینه‌هایی برای برنامه مزایای مسافرتی (که به شما امکان کنترل کامل بر زمان و نحوه استفاده کارکنان از حساب Uber شرکت شما را می‌دهد و هزینه‌ها را به‌طور خودکار مدیریت می‌کند تا مجبور نباشید) و گزارش‌دهی پایدار پیشرفته (که به شما امکان می‌دهد برای ردیابی داده‌های انتشار کربن، گزارش در مورد درصد سفرهای کم آلاینده شرکت‌ها، و کمک به شرکت‌ها برای کاهش ردپای کربن خود).  

با این حال، حتی زمانی که برای شرکت در رویداد خود کوپن ارائه می دهید، همچنان باید در وهله اول به مشتریان احتمالی انگیزه دهید که بخواهند شرکت کنند. بیایید در ادامه به نکات کلی در مورد آن بپردازیم.  

به گفته مدیر بازاریابی Uber for Business،

چگونه مشتریان بالقوه و مشتریان خود را برای شرکت در رویداد بعدی خود ترغیب کنید

1. چیزی منحصر به فرد به مشتری پیشنهاد دهید.

امروزه صندوق ورودی مشتریان احتمالی شما مملو از درخواست است: “به این راه اندازی بیایید”، “این وبینار را بررسی کنید”، “ثبت نام برای این کنفرانس”. پس از مدتی، تنظیم کردن همه آنها آسان تر از پاسخ دادن یا در نظر گرفتن هر یک است.

بنابراین بسیار مهم است که بتوانید با تمرکز بر روی مشتری و نه کسب و کارتان، سر و صدا را به دست آورید.

چطور؟ همانطور که کلی به من گفت، “شما باید چیزی را بیابید که واقعا منحصر به فرد باشد و بتوانید به مشتری بالقوه ارائه دهید. شاید شام خاصی باشد که فقط برای مشتریان VIP خود می پذیرید. یا شاید دسترسی به تیم اجرایی شما باشد. هر چیزی که فراتر از آن باشد. رابطه معاملاتی.”

خوشبختانه، این ارزش افزوده ها نیازی به هزینه ندارند. آنها فقط باید به مشتریان بالقوه و مشتریان شما نشان دهند که می‌دانید مشغول هستند، و تمرکز شما بر این است که اطمینان حاصل کنید که ارزش منحصربه‌فرد و مستقلی از رویداد شما دریافت می‌کنند، حتی اگر آن‌ها فوراً شما را نخواهند خریداری کنند. محصول یا خدمات.

به‌جای تمرکز بر فروش، در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید اهداف رویداد خود را از جمله ایجاد رابطه، شبکه‌سازی و افزایش آگاهی از برند بازبینی کنید. اگر هدف رویداد شما تنها افزایش فروش باشد، مشتریان بالقوه شما می‌توانند تشخیص دهند، بنابراین بسیار مهم است که تلاش‌های خود را به سمت یک چشم‌انداز ورودی سوق دهید: ابتدا ارزش را پیشنهاد دهید.

2. پیام رویدادی بنویسید که بر چالش خاصی تمرکز دارد که رویداد شما می تواند حل کند.

وقتی نوبت به ارسال پیام به مشتریان بالقوه و مشتریان می‌رسد، باید مطمئن شوید که پیام‌های شما بر روی مشتریان بالقوه و نقاط دردسرشان تمرکز می‌کند، و اینکه رویداد شما چگونه می‌تواند به طور منحصربه‌فرد برای این چالش‌ها حل شود.

کلی می‌گوید، «کلید در هر پیام‌رسانی رویداد، تمرکز بر ارزشی است که شرکت‌کننده در رویداد دریافت می‌کند – بنابراین مهم است که مشکل خاصی را که می‌دانید توسط این فرد شرکت‌کننده در رویداد شما برطرف می‌شود، بررسی کنید. “

به عنوان مثال، شاید شما در صنعت مهمان‌نوازی کار می‌کنید و ایمیلی به مشتریان بالقوه ارسال می‌کنید که برخی از چالش‌های ویژه مهمان‌نوازی در سال 2022 را برجسته می‌کند، و به دنبال آن ارزش پیشنهادی: “رویداد ما صاحبان مشاغل در صنعت مهمان‌نوازی را گرد هم می‌آورد. بنابراین می‌توانیم بهترین شیوه‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه را برای پیشبرد استراتژی شما مورد بحث قرار دهیم.”

3. فرصت های ایجاد شده برای جامعه و اتصال.

در نهایت، مشتریان بالقوه و مشتریان نمی‌خواهند در رویدادهایی شرکت کنند که به آنها فروخته می‌شود – آنها می‌خواهند برای فرصتی برای شنیدن ایده‌های جدید، ملاقات با افراد جدید و ایجاد ارتباط شرکت کنند.

همانطور که کلی به من گفت، “رویداد کمتر درباره “هی، چرا به این رویداد نمی آیی تا من به شما بگویم چرا محصول من برای کسب و کار شما خوب است.” در عوض، باید چیزی در امتداد این موارد باشد: “به این رویداد بیایید، جایی که ما میزبان میزگردی با افرادی در صنعت شما هستیم که در حال بحث در مورد چالش‌های خود و نحوه رسیدگی به آنها هستند.”

او ادامه می دهد، “شما در حال جمع کردن افراد از جامعه هستید، و محصول شما ممکن است به عنوان یک راه حل ارائه شود … اما ممکن است نباشد. این نوع تعامل کمک می کند تا رویداد کمتر احساس شود. این بیشتر در مورد ایجاد یک رابطه است. و گرد هم آوردن مردم – و من فکر می کنم که این می تواند یک پیام بسیار قانع کننده باشد.”

Bryan Kelley on why Uber vouchers can help sales reps drive prospects to eventsایجاد یک رویداد ارزشمند و راه حل محور برای افزایش مشارکت بسیار مهم است. و هنگامی که مشتریان بالقوه و مشتریان ارزشی از آن رویداد کسب کردند – حتی اگر مستقیماً به محصولات و خدمات شما مرتبط نباشد – احتمال بیشتری دارد که بپرسند، این شرکت چه چیز دیگری می تواند به من ارائه دهد؟

در نهایت، کوپن‌های Uber for Business می‌توانند به تیم فروش شما کمک کنند تا اقدامات بیشتری را برای افزایش مشارکت حضوری و مجازی در رویدادهای آینده انجام دهند.

چه از کوپن‌ها استفاده کنید یا نه، باید به طوفان فکری با ارزش افزوده منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز برای مشتریان احتمالی ادامه دهید تا مشارکت را در سال 2023 و پس از آن افزایش دهید.

شما می دانید چه چیزی برای مشتریان احتمالی شما اهمیت دارد. حفظ دیدگاه آنها در بالای ذهن برای اجرای یک استراتژی رویداد قوی بسیار مهم است.  

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه شروع استفاده از کوپن‌ها از Uber for Business، روی اینجا. 

sales email templates

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا