کسب و کار

چگونه ایمیل های بعدی خود را خودکار کنید

چگونه ایمیل های بعدی خود را خودکار کنید

ایمیل‌های بعدی می‌توانند به ایجاد ارتباط با مشتریان احتمالی شما کمک کنند. نه تنها این ایمیل ها یک لمس شخصی هستند. آنها همچنین برای عملیات فروش شما ضروری هستند.

Person creating a followup email automation process in HubSpot

طبق گفته Inside Sales، پنجاه درصد از کل فروش‌ها پس از پنجمین تلاش پیگیری اتفاق می‌افتد. با این حال، نوشتن یک ایمیل شخصی‌سازی شده و کامل بعد از هر تعامل می‌تواند زمان‌بر باشد.

راه حل: ایمیل های بعدی خود را خودکار کنید.

در این پست، با مزایای ایمیل‌های بعدی آشنا می‌شوید و نحوه خودکارسازی آنها را یاد می‌گیرید.

Free Download: 30 Follow-Up Email Templates

ایمیل‌های پیگیری خودکار چیست؟

7 مرحله برای خودکارسازی ایمیل‌های بعدی

بهترین روش‌های پیگیری ایمیل

ایمیل های پیگیری خودکار چیست؟

ایمیل‌های پیگیری خودکار در یک بازه زمانی تعیین‌شده یا بر اساس اقدام یک شخص ارسال می‌شوند. هنگامی که به نقطه ماشه ای رسید، یک ایمیل از پیش نوشته شده برای پیگیری به گیرنده ارسال می شود.

ایمیل‌های پیگیری خودکار اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند، اما یک هدف مشترک دارند: آنها به شما امکان می‌دهند با گیرندگان ارتباط برقرار کنید. بسیاری از نمایندگان فروش در طول سفر خریداران خود زمان خود را صرف پیگیری مشتریان بالقوه می کنند. سایر ایمیل‌های بعدی قصد دارند رضایت کاربر را ارزیابی کنند، خریدهای اضافی را تشویق کنند، یا بازخورد جمع‌آوری کنند.

تیم شما ممکن است آنقدر شلوغ باشد که نتواند هر ایمیل بعدی را شخصا بنویسد. با این حال، عدم پیگیری می تواند عواقبی داشته باشد. تحقیقات Woodpecker نشان داد که فراموش کردن یک پیگیری منجر به نرخ پاسخ 9٪ می شود. با یک ایمیل پیگیری، نرخ پاسخ به 13% افزایش می یابد.

به همین دلیل است که اتوماسیون بسیار مهم است. می توانید بدون صرف ساعت ها روی صفحه کلید خود، از مزایای ایمیل های بعدی بهره مند شوید. بنابراین بیایید به بهترین راه برای خودکارسازی ایمیل‌های بعدی بپردازیم.

7 مرحله برای خودکارسازی ایمیل های بعدی

چند ابزار به شما امکان می‌دهند ایمیل‌های بعدی را خودکار کنید. این فرآیند اغلب شامل انتخاب معیارهایی برای راه‌اندازی ایمیل بعدی، برنامه‌نویسی متن در جریان کار و تنظیم گزینه‌های شخصی‌سازی است.

CRM که تیم شما از آن استفاده می‌کند معمولاً خودکارسازی ایمیل و پشتیبانی را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می‌دهد.

اگر کاربر HubSpot هستید، می‌توانید بلافاصله ایمیل‌های بعدی را خودکار کنید. اینگونه است.

1. با ایجاد ایمیل خود شروع کنید.

ایمیل‌های خودکار مانند هر پیام دیگری که قصد دارید با HubSpot ارسال کنید شروع می‌شود. وارد حساب کاربری خود شوید و به برگه “بازاریابی” در منوی ناوبری بروید. سپس، روی «ایمیل» کلیک کنید.

Follow-up email automation. Sign in to your account and go to the 'Marketing' tab in the navigation menu. Then, click on 'email.'

دکمه “>

ollowup email automation, click the “Create Email” button on the top-right corner of your page.

سه گزینه ظاهر می شود که نوع ایمیل شما را تعیین می کند. «اتوماتیک» را انتخاب کنید.

followup email automation, select “Automated.

را انتخاب کنید

2. یک الگو را انتخاب کنید.

با HubSpot، می‌توانید با یک ایمیل کاملاً خالی شروع کنید، یا می‌توانید الگویی را برای گنجاندن تصاویر انتخاب کنید.

followup email automation, select template

اگر می‌خواهید پس از تماس یا ایمیل با مشتری احتمالی پیگیری کنید، یک الگوی ساده را در نظر بگیرید. پیام شما شبیه بقیه ایمیل‌های شما خواهد بود و آن تماس شخصی را حفظ می‌کند.

followup email automation, simple template

اگر ایمیل بعدی شما به دنبال بازخورد یا اشتراک گذاری پیشنهادی است، الگوی تبلیغات را در نظر بگیرید. در اینجا می‌توانید تصاویر را نمایش دهید و به راحتی ماژول‌ها را به یک طراحی منحصربه‌فرد تغییر دهید.

ollowup email automation, promotion template

Alt: اتوماسیون ایمیل پیگیری، الگوی تبلیغاتی

نام IMG: followup-email-automation-2.2

3. ایمیل خود را بنویسید.

قبل از اینکه فرآیند اتوماسیون را شروع کنید، وقت آن است که متن ایمیل خود را بنویسید. می توانید از گزینه های شخصی سازی استفاده کنید تا بتوانید نام گیرنده را مشخص کنید. حتماً پیوندهای مهم را در متن ایمیل خود قرار دهید.

da86daafd988d986d987 d8a7db8cd985db8cd984 d987d8a7db8c d8a8d8b9d8afdb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 daa9d986db8cd8af 6664fdc32e6dalazy” alt=”چگونه ایمیل های بعدی خود را خودکار کنید”>بعد، به برگه “تنظیمات” بروید. در اینجا، فیلد «از» ایمیل خود و همچنین موضوع خود را مشخص خواهید کرد.

followup email automation, determine settings

اگر می‌خواهید ایمیل خود را قبل از نهایی کردن اتوماسیون خود ببینید، می‌توانید یک آزمایش برای خود ارسال کنید. فقط روی گزینه “ارسال یک ایمیل آزمایشی” کلیک کنید.

followup email automation, send a test email

Alt: اتوماسیون ایمیل پیگیری، یک ایمیل آزمایشی ارسال کنید

نام IMG: followup-email-automation-3.2

وقتی با ایمیل خود احساس راحتی کردید، روی دکمه “بازبینی و انتشار” کلیک کنید.

da86daafd988d986d987 d8a7db8cd985db8cd984 d987d8a7db8c d8a8d8b9d8afdb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 daa9d986db8cd8af 6664fdccb7bce

برای نکات بیشتر در مورد نوشتن ایمیل‌های بعدی، راهنمای کامل ما را ببینید.

4. بین فرم ها و گردش کار انتخاب کنید.

Hubspot دو گزینه را برای ایمیل‌های خودکار ارائه می‌دهد: فرم‌ها و گردش کار.

ایمیل‌های فرم پس از پر کردن فرم تولید سرنخ در وب‌سایت شما توسط بازدیدکننده ارسال می‌شوند. پس از ارسال اطلاعات، آنها این ایمیل را به عنوان تأییدیه و پیگیری فوری دریافت خواهند کرد.

اگر می‌خواهید این نوع ایمیل ایجاد کنید، می‌توانید فرمی را از منوی کشویی برای مرتبط کردن با ایمیل خود انتخاب کنید.

followup email automation, forms option< /p>

Alt: اتوماسیون ایمیل پیگیری، گزینه فرم‌ها

نام IMG: followup-email-automation-4

اگر به دنبال ارسال یک ایمیل بعدی بر اساس معیارهای دیگر هستید، “Workflows” را انتخاب کنید. از آنجا می توانید یک گردش کار از قبل موجود را که تیم شما قبلاً در HubSpot ایجاد کرده است، از یک منوی کشویی انتخاب کنید.

da86daafd988d986d987 d8a7db8cd985db8cd984 d987d8a7db8c d8a8d8b9d8afdb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8aed988d8afdaa9d8a7d8b1 daa9d986db8cd8af 6664fdd31f9fc

به دنبال ایجاد یک گردش کار جدید از ایمیل خود هستید؟ یک گزینه برای آن نیز وجود دارد. اگر روی «ایجاد گردش کار جدید» کلیک کنید، گزینه‌هایی به شما داده می‌شود که چه زمانی ایمیل بعدی خود را فعال کنید. این می تواند بر اساس یک تاریخ خاص، دارایی یک مخاطب یا اقدامی باشد که آنها در سایت شما انجام داده اند.

followup email automation, workflows

از آنجا، می‌توانید ایمیل خود را نهایی کنید.

followup email automation, finalize email

برای اطلاعات بیشتر در مورد کار با گردش‌های کاری، check.

بهترین شیوه های اتوماسیون ایمیل پیگیری

در حالی که استراتژی‌های اتوماسیون ایمیل بسته به کسب‌وکار متفاوت است، در اینجا نکات مفیدی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می‌کند.

جریان کاری متفاوتی برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

در حالی که ایمیل پیگیری شما خودکار است، نوشتن شما نباید عمومی باشد. مشتریان، مشتریان بالقوه و سرنخ‌های شما باید انواع مختلفی از پیام‌ها را دریافت کنند.

ایمیل‌های خودکار مختلف را بر اساس مراحل مختلف سفر خریدار خود ایجاد کنید. با گذشت زمان، می توانید سفر پیچیده تری را بر اساس اقدامات مختلف کاربران در سایت خود ایجاد کنید.

اهداف خود را تعیین کنید.

اکنون می دانید که می خواهید مخاطبانتان چه چیزی را تجربه کنند، اما چگونه به آن دست خواهید یافت؟ نتیجه ایده آل استراتژی پیگیری خودکار ایمیل شما چیست؟

با ایجاد فهرستی از اهداف شروع کنید. این باید شامل اهداف کمی (مانند افزایش نرخ پاسخ به X٪) و اهداف کیفی (مانند بهبود نحوه طراحی ایمیل‌های بعدی) باشد.

بعد، اهداف خود را به ترتیب زمانی قرار دهید. یک جدول زمانی ایجاد کنید تا نشان دهد به چه اهدافی می‌خواهید برسید و به چه ترتیبی می‌خواهید به آنها برسید.

یک نقشه راه ایجاد کنید.

وقتی مشتری در سایت شما اقدامی انجام می دهد، بعد چه اتفاقی می افتد؟ یک قلم و کاغذ بردارید و گردش کار خود را ترسیم کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه تعداد ایمیل برای خودکارسازی، زمان ارسال آنها و هدف هر کدام نیاز دارید.

برنامه ای تنظیم کنید.

در نظر بگیرید که استراتژی پیگیری خودکار ایمیل شما برای کار کردن به چه چیزی نیاز دارد. چگونه پیام خود را به مشتریان و رهبران برسانید؟ ممکن است به محتوای بیشتر، برنامه‌های تشویقی، نرم افزار اتوماسیون یا حتی رابط کاربری بهبود یافته وب سایت.

این موارد را به مراحلی تقسیم کنید که می‌توانید هر بار با آنها مقابله کنید. اطمینان حاصل کنید که هر مرحله قابل اجرا است، بنابراین فرآیند و نتایج واضح هستند.

منتظر نمانید

رویکرد یکسانی برای ایمیل‌های بعدی وجود ندارد. کسب و کار شما منحصر به فرد است و ایمیل های بعدی که ارسال می کنید نیز منحصر به فرد است. صرف نظر از این، اتوماسیون ایمیل پیگیری می تواند تضمین کند که این مرحله مهم از بین نمی رود.

هر مسیری را که انتخاب کنید، یک چیز مطمئن است: می‌توانید از خودکارسازی ایمیل‌های بعدی خود بهره ببرید. مشتریان و رهبران شما از یک تجربه منسجم از برند شما لذت خواهند برد. در همین حال، در زمان صرفه جویی خواهید کرد. پس برای چی منتظری؟ زمان بهتری برای تجدید استراتژی شما وجود ندارد.

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا