کسب و کار

از Hustle بپرسید: آیا کارآفرینی برای من مناسب است؟

از Hustle بپرسید: آیا کارآفرینی برای من مناسب است؟

ما از شما دعوت کردیم که به DM های خود وارد شوید، و تقریباً 300 نفر از شما با سؤالات به آن نامه نوشتید. ما چند مورد خوب داریم، و در اینجا با شما تماس خواهیم گرفت. این یکی از بن در شیکاگو، ایلینوی است: 

«در حال حاضر در فکر تبدیل شدن به یک کارآفرین هستم. چه چیزی را باید در نظر بگیرم تا به من کمک کند تصمیم بگیرم آیا پرش برای من مناسب است یا خیر؟

تا به حال یک هفته به خصوص بی رحمانه را در کار شرکتی خود سپری کرده اید و به این فکر کرده اید که آیا به جای آن باید خودتان دست به کار شوید؟ شما تنها نیستید – کارآفرینی برای بسیاری می تواند یک راه جذاب به نظر برسد.

اما واقعیت همیشه بد نیست: راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی به معنای ریسک کردن، کار خستگی‌ناپذیر و بارها دوری از هیچ چیز است.

رالی ویلیامز، یک کارآفرین سریالی که از شغل ثابت خود به عنوان وکیل جهش کرد و یک تجارت اتاق فرار را راه اندازی کرد، این را از نزدیک می داند. ما از ویلیامز پرسیدیم که چگونه می‌داند زمان تغییر فرا رسیده است، و اگر دیگران می‌خواهند این کار را انجام دهند چه چیزی باید در نظر بگیرند:

Ask The Hustle

درک درستی از چگونگی شروع یک کسب و کار در واقع بسیار مهم است. یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید: اگر هدف شما این است که کمتر کار کنید، کارآفرینی راه حل نیست. ویلیامز می‌گوید: «من ساعت‌های بیشتری به عنوان یک کارآفرین نسبت به یک شرکت حقوقی کار می‌کنم. “به عنوان یک کارآفرین، هرگز از ترک ساعت شش و گفتن “مشکل من نیست” آسوده خاطر نمی‌شوید.همچنین برای کاهش حقوق آماده باشید. بنیانگذاران به ندرت قادر به پرداخت هزینه های خود در روزهای ابتدایی کسب و کار خود هستند و اغلب مجبور می شوند وام بگیرند و سرمایه گذاری های شخصی انجام دهند تا شرکت از زمین خارج شود. ویلیامز هشدار می‌دهد که از توصیه‌های گسترده‌ای که «علاقه‌های خود را تعقیب کنید» پیروی نکنید. در عوض، مسائل واقعی را برای حل کردن و فرصت‌هایی که شما را برای موفقیت و سود آماده می‌کنند، کنار بگذارید.

  • انگشت پای خود را در زیر فرو ببرید: خوشبختانه، لازم نیست همه چیز یا هیچ باشد – می توانید تا زمانی که هنوز شغل تمام وقت خود دارید، آب های کارآفرینی را آزمایش کنید. وقتی بیکار می شوید خیلی چیزها سخت تر می شوند، از جمله گرفتن وام برای سرمایه گذاری سرمایه گذاری جدیدتان.

    ویلیامز در زمانی که در شرکت حقوقی بود با کارآفرینان دیگر شروع به کار کرد و پس از یافتن شرکای تجاری و ایده‌ای که مستلزم توجه تمام وقت و توجه او بود، کار را ترک کرد.

    او پیشنهاد می‌کند با استارت‌آپ‌ها و کارآفرینانی که می‌خواهید از آنها الگوبرداری کنید، تماس بگیرید و بسته به مجموعه مهارت‌هایتان و نیازهای افراد، به آنها پیشنهاد کار رایگان یا ارائه خدمات بدهید. شرکت. این به شما می‌آموزد که در پشت صحنه چه اتفاقی می‌افتد در حالی که یک شغل تمام وقت دارید.

    وقتی نوبت به کارآفرین شدن می‌رسد، از تفکر صرف نظر کنید و این انرژی را به سمت آزمایش کردن با انجام این کار هدایت کنید.

    او می گوید: «این آخر هفته 100 دلار برای ایده خود خرج کنید. احتمالاً قرار است روی آتش روشن شود، اما بهتر از صرف آن در استارباکس یا سینما است. تمایل به عمل داشته باشید.”

  • از یک فرصت پیروی کنید، نه یک عنوان: ویلیامز هشدار می دهد که “کارآفرین” عنوان شغلی نیست که باید دنبالش رفت. کسانی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار خود هستند باید بر روی مشکل خاصی که می خواهند حل کنند، یا فرصتی که خود را نشان می دهد، تمرکز کنند.

    ویلیامز می گوید که او هرگز نمی خواست در آن حضور داشته باشد. کسب و کار اتاق فرار، اما او از این فرصت استفاده کرد زیرا معتقد بود که می تواند با انجام این کار به طور واقع بینانه درآمد کسب کند.

    واقع بین باشید و وقتی تازه شروع کرده اید، پروژه ها و مشکلات کوچکتر و قابل انجام تر را کنار بگذارید.

    او توصیه می‌کند: «چیزی را بیابید که دنیای شما را تغییر دهد، نه دنیا را».

  • خط نهایی: هیچ پاسخ آسانی برای جهش به سمت کارآفرینی وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که یک شبکه و سیستم پشتیبانی بسازید، خطرات را در صورت امکان به حداقل برسانید، و از مهارت های موجود خود به نفع خود استفاده کنید.

    هنگامی که یک فرصت مناسب برای شما ایجاد می شود، ممکن است زمان پرش و هرچه شبکه شما با کارآفرینان موفق بیشتر باشد، احتمال وقوع آن بیشتر می‌شود.

  • Subscribe to The Hustle Newsletter
    نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

    rel=”_blaopednkener”> /p>

    Love

    Meh

    Hate

    منبع:hubspot

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا