سریال و انمیشن

قاتل دیوید فینچر برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز

قاتل دیوید فینچر برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز

قاتل دیوید فینچر برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز

فیلم‌های بسیار هیجان‌انگیزی از کارگردان‌های اصلی وجود دارد که هنوز در نیمه دوم سال به راه ما می‌روند (خوب، بسته به اینکه به دلیل اکشن اعتصابی حرکت کنند یا خیر). همانطور که در حال حاضر وجود دارد، ما بازگشت مارتین اسکورسیزی با Killers Of The Flower Moon، یک حماسه تاریخی جدید ریدلی اسکات در ناپلئون، و (به ظاهر در شن های متحرک) Dune: Part Two اثر دنیس ویلنوو را داریم. همچنین در این لیست، بازگشت دیوید فینچر وجود دارد – نه، نه با Mindhunter بیشتر، بلکه با یک تریلر جدید هیتمن به نام The Killer. و شرکت کنندگان خوش شانس جشنواره فیلم ونیز اولین مخاطبانی خواهند بود که آن را می بینند – با یک نمایش جهانی برای ترکیب جشنواره امسال.

Fincher’s The Killer قرار است برای هشتادمین تکرار خود در رقابت در La Biennale Di Venezia با بازیگرانی به رهبری مایکل فاسبندر و همچنین تیلدا سوینتون، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل و غیره بازی کند. در اینجا لاگین رسمی این است: “پس از یک قاتل سرنوشت ساز، یک قاتل با کارفرمایانش می جنگد و خودش در یک شکار بین المللی که اصرار دارد شخصی نیست.” این فیلم از رمان گرافیکی فرانسوی الکسیس نولنت و لوک جاکامون به همین نام، با فیلمنامه ای از اندرو کوین واکر و موسیقی ترنت رزنور و آتیکوس راس اقتباس شده است. بقیه جهان از 10 نوامبر می توانند The Killer را در نتفلیکس ببینند.

این تنها فیلم مطرحی نیست که به جشنواره می آید. منشأ آوا دوورنی ، داستان شگفت انگیز Wes Anderson از هنری شکر ، پریسیلا صوفیا کوپولا ، فراری مایکل مان ، مائسترو برادلی کوپر ، دگمان لوکاس بسون ، هارمونی کورین ، Dr1ft ، ویلیام فریدکین ، دادگاه کینین در دادگاه مارتیال ، جوی بایونا ، انجمن برفی ، برفی ، Hit Man از ریچارد لینکلیتر، Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس و El Conde از پابلو لارین نیز در میان گروه‌های مختلف هستند. همچنین فیلم‌های Coup De Chance اثر وودی آلن و The Palace اثر رومن پولانسکی نیز در این جشنواره بازی خواهند کرد که مطمئناً موضوع بحث‌های زیادی برای گنجاندن آنها خواهد بود.

جشنواره فیلم ونیز امسال از 30 آگوست تا 9 سپتامبر برگزار می‌شود  بنابراین منتظر واکنش‌هایی نسبت به تمام فیلم‌های ذکر شده در این مقاله از مجله ویکی، از جمله قاتل فینچر، در این بازه زمانی باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا