(تصاویر) چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: مقایسه شخصیت‌های انیمیشن با فیلم لایو اکشن

(تصاویر) چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: مقایسه شخصیت‌های انیمیشن با فیلم لایو اکشن

حالا که لیست بازیگرهای فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How to Train Your Dragon) مشخص شده، صحبت‌های زیادی در مورد انتخاب بازیگرها شکل گرفته است. به همین بهانه در ادامه به مقایسه شخصیت‌های انیمیشن و بازیگرانی که برای نسخه لایو اکشن انتخاب شده‌اند می‌پردازیم.

هنگامی که فیلم لایو اکشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (یا به قول بعضی‌ها مربی اژدها) معرفی شد بسیاری از افراد غافلگیر شدند. در حالی که شرکت دیزنی در سال‌های اخیر سعی می‌کند انیمیشن‌های کلاسیک خود را به فیلم‌های لایو اکشن تبدیل کند، شرکت‌های دیگر زیاد به این کار علاقه ندارند. اما خب ظاهرا استودیو دریم‌ورکس می‌خواهد جا پای دیزنی بگذارد و یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای خود را با بازیگران واقعی بسازد: How to Train Your Dragon.

فیلم مورد بحث که برای اکران در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده قرار است دین دی‌بلویس را به عنوان کارگردان بازگرداند؛ فردی که از قضا وظیفه کارگردانی انیمیشن‌ها را هم برعهده داشت. با توجه به همین موضوع امیدواریم که روح انیمیشن‌های اصلی هم در این اقتباس لایو اکشن حضور داشته باشد. علاوه بر این یکی از بازیگران انیمیشن‌های چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم به فیلم مذکور هم می‌آید و در کنار آن‌ها، تیم سازنده بازیگرهای کاملا جدیدی را هم در نظر گرفته است.

میسن تامس به عنوان هیکاپ

تامس از لحاظ ظاهری هم به هیکاپ شباهت دارد

میسن تامس (Mason Thames) که با حضور در فیلم بلک فون حسابی معروف شد، نقش اصلی فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم را برعهده خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید شخصیت اصلی داستان یک پسر لاغر اندام و تکیده وایکینگ به نام هیکاپ است که نسبت به هم‌شهری‌های خود جثه کوچکی دارد. به همین دلیل هم او توسط سایرین جدی گرفته نمی‌شود و برای پیشرفت به سراغ روش‌های دیگری می‌رود: استفاده از اژدهایان.

نیکو پارکر به عنوان آسترید

طرفداران سریال لست آف آس نیکو پارکر را به خوبی می‌شناسند

اگر جزو طرفداران سریال لست آف آس باشید بدون شک نیکو پارکر را به یاد می‌آورید؛ دختر نوجوانی که نقش سارا (دختر اصلی جول) را در این سریال اقتباسی ایفا کرد. حال او در یک اثر اقتباسی دیگر نقشه آسترید را برعهده می‌گیرد. هرچند که پارکر از لحاظ ظاهری زیاد شبیه به آسترید اصلی نیست، اما می‌تواند موفق ظاهر شود. آسترید در ابتدای داستان به عنوان یکی از رقبای هیکاپ ظاهر می‌شود و بعدا به تدریج شکل دوست نزدیک هیکاپ را می‌گیرد.

جرارد باتلر به عنوان استویک

جرارد باتلر در انیمیشن‌های اصلی هم نقش استویک را برعهده داشت

نکته قابل توجه این است که جرارد باتلر در انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم هم نقش استویک را برعهده داشت؛ یک وایکینگ قوی هیکل که رئیس قبلیه و پدر هیکاپ محسوب می‌شود. جرارد باتلر علاوه بر انیمیشن‌های How to Train Your Dragon در فیلم ۳۰۰ زک اسنایدر هم حضور داشت و از آنجا پله‌های ترقی را سریع‌تر از همیشه طی کرد. تنها موضوع عجیبی که وجود دارد این است که جرارد باتلر با وجود فیزیک خوب خود به مراتب از استویک جثه کوچک‌تری دارد.

نیک فراست به عنوان گابر

نیک فراست از لحاظ کمدی به خوبی می‌تواند از پس گابر برآید

نیک فراست شاید به اندازه سایر اسم‌هایی که در این لیست به آن‌ها اشاره کردیم معروف نباشد، اما کارنامه طولانی مدتی به عنوان یک بازیگر کمدی دارد. او قرار است نقش شخصیت گابر را ایفا کند که همگی او را به عنوان آهنگر، بهترین دوست استویک و مربی هیکاپ می‌شناسیم. طبع کمدی نیک فراست حساب به گابر می‌خورد و می‌توان گفت که سازندگان برای این نقش انتخاب فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.

در ادامه هم می‌توانید سایر بازیگرهای فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم را به همراه نقش ایشان ببینید:

منبع: بازار

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل