سریال و انمیشن

نشست خبری فیلم شه‌سوار، این اثر کمدی نیست

نشست خبری فیلم شه‌سوار، این اثر کمدی نیست

در دومین نشست خبری روز سوم چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر به وضوح اعلام شد که فیلم شه سوار یک فیلم کمدی و فان نیست. این نشست در روز 14 بهمن برگزار شد که خبر رسمی آنرا در ادامه برایتان مطرح خواهیم نمود.

گزارش جدیدی که از ستاد خبری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شده نشان میدهد این اثر سینمایی جدید در ژانر کمدی قرار نداشته است زیرا اشخاص بسیاری براین باور بودند که این محصول یک اثر کمدی بوده است. درطول نشست خبری فیلم شه سوار شاهد حضور اشخاصی نظیر حسین نمازی کارگردان، سعید عطائیان تهیه‌کننده، الناز حبیبی، عباس جمشیدی‌فر، هادی کاظمی، گیتی قاسمی درنقش بازیگران بودیم.

تهیه کننده فیلم که اقای سعید عطائیان بوده اعلام نمود بازی فوتبال ایران حس و حالی به من داد که هرگز فکرش را نمیکردم درطول عمرم آنقدر برای برنده شدن ایران دعا کنم. پارسال تقریبا همین زمان بود که با آقای نمازی بودم و یک ایده جدید به ذهن ایشان خطور کرد که سبب شد تا جزئیات بیشتری را روی کاغذ ترسیم کنیم. تمام سختی هایی که این اثر برایم داشت در پایان سبب شد تا این تلخی ها به شیرینی تبدیل شود. از تمام اشخاصی که در ساخت این فیلم نقش داشته اند تشکر میکنم. برای ساخت این فیلم یک روستا به طور کامل دراختیار سازندگان این اثر قرار گرفته بود که وی افزود امید وارم همکاری بیشتری با آقای نمازی داشته باشم. این فیلم اثر مشابهی نسبت به شادروان بوده که تهیه کننده اثر اعلام کرده این فیلم مانند این است که در کوچه پایینی فیلم شادروان به سراغ ساخت آن رفته ایم.

نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا