فال

فال هفتگی شغلی 24 تا 30 ژوئن 2024

فال هفتگی شغلی 24 تا 30 ژوئن 2024

قوچ: این هفته هفته خوبی است وقت آن است که تمرکز خود را به کار خود برگردانید. تعهد قوی تری به موقعیت فعلی خود داشته باشید و عملکرد و بهره وری خود را افزایش دهید. همیشه خوب است که به مافوق نشان دهید که توانایی انجام چه کاری را دارید، به خصوص زمانی که آنها به دنبال کسی هستند که مسئولیت را بر عهده بگیرد. کسانی که به دنبال شغل جدید هستند، جهت گیری روشنی در مورد کاری که می خواهند انجام دهند، خواهند داشت. نمایه فعلی خود را مرور کنید و گزینه های شغلی مناسب در این صنعت را بررسی کنید.

Read daily money and career horoscopes for all zodiac signs and know your fortune for today at Hindustan Times.(Unplash)
فال روزانه پول و شغل را برای همه بخوانید. علائم زودیاک و بخت امروز خود را در هندوستان تایمز بدانید.(Unplash)

ثور: این هفته خود را آماده کنید زیرا پروژه های جدیدی را در محل کار دریافت خواهید کرد که به شما در بازیابی انرژی برای پیگیری اهداف شغلی خود کمک می کند. با اشتیاق وارد فعالیت‌ها شوید، خواه موقعیت‌های جدید، شرکت در جلسات یا خطاب به اعضای تیمتان باشد. اما مراقب مسائل خشم باشید، در غیر این صورت ممکن است در محل کار دچار اختلاف شوید. جویندگان کار، فرصت های جدیدی را در راه خواهند دید، بنابراین فعال بمانید و برای استفاده از آنها آماده باشید.

اکنون بازی مورد علاقه خود را در کریکیت تماشا کنید. در هر زمان در هر نقطه. بیابید چگونه

جمینی: شما از وضعیت خود آگاه تر می شوید و می خواهید از نردبان شرکت بالاتر بروید. این می تواند به معنای بیرون رفتن بیشتر و ملاقات با افراد جدید باشد. فقط به یاد داشته باشید که شما فردی باهوش و جذاب هستید، پس از استفاده از آن در ارتباطات خود ابایی نداشته باشید. تلاش های شما بی پاداش نخواهد ماند، که موقعیت شما را در محل کارتان افزایش می دهد. این به شما انگیزه می‌دهد تا سخت‌تر تلاش کنید و اهداف شغلی جدید را کشف کنید.

سرطان: برای یک هفته آماده باشید که محدودیت‌های ذهن شما را تا مرز پیش می‌برد. ممکن است تمایل داشته باشید که دانش خود را با دیگران در دفتر به اشتراک بگذارید، که به شما کمک می کند حسن نیت و شناخت ایجاد کنید. نقش یک مربی یا مربی را بر عهده بگیرید و با مشاوره و دانش خود به دیگران کمک کنید تا مشکلات را حل کنند. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، مهم است که این خبر را منتشر کنید و به دنبال منابع شغلی مناسب از مخاطبین خود باشید.

لئو: این هفته، سفر راه خوبی برای استراحت و الهام گرفتن است. این زمان مناسبی است که به آینده خود و آنچه می خواهید فکر کنید. کنجکاوی دروازه موفقیت است، بنابراین پایگاه اطلاعاتی خود را افزایش دهید. از این انرژی برای مطالعه بیشتر در مورد حوزه تخصصی خود استفاده کنید و مهارت های حل مسئله خود را تمرین کنید. فرهنگ یادگیری عامل مهمی در حرفه شماست و باید از آن حمایت کرد. در تلاش‌های خود ثابت قدم باشید.

باکره : هنگام رسیدگی به حجم کاری خود، مهم است که حرفه ای بمانید و تحت فشار و استرس قرار نگیرید. در این زمان از رویاها و جاه طلبی های خود غافل نشوید. زمان خوبی برای معرفی ایده ها یا استراتژی های جدید برای بهبود موقعیت خود در سازمان است. از نظر مالی، این هفته سودمندی است و امکان کسب درآمد وجود دارد. مراقب راه‌هایی برای بهبود وضعیت مالی خود باشید و هنگام رسیدگی به پول خود قضاوت درستی داشته باشید.

Libra: منتظر تشویق کارفرمایان و مدیران خود باشید زیرا کار شما در محل کار پاداش می گیرد. فداکاری و بهره وری شما در هر تیم یا سازمانی مطلوب است. پذیرای بازخورد باشید و به بهبود عملکرد خود ادامه دهید. همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، مطمئن شوید که از مرز بین زندگی حرفه ای و شخصی عبور نمی کنید. اگرچه یک رویکرد لاس زدن ممکن است جذاب باشد، اما نباید با حرفه ای بودن شما تداخل داشته باشد.

عقرب: زمان خوبی است که روی استراتژی جستجوی شغل خود تمرکز کنید، حتی اگر انرژی این هفته کمی شدیدتر باشد. فرد باید رزومه خود را به روز کند، مخاطبین را در قسمت مورد نظر جستجو کند و اطلاعات کارفرما را جمع آوری کند. متخصصان شاغل نیز ممکن است احساس کنند که فشار مسئولیت ها در حال افزایش است. اطمینان حاصل کنید که کار شما به خوبی سازماندهی شده و هماهنگ است تا در موقعیتی باشید که می توانید مسائل پیش بینی نشده را مدیریت کنید. در مسیر خود بمانید و از اهداف خود دست نکشید.

قوس: همکارانتان در این هفته به دنبال انگیزه شما خواهند بود زیرا قاطعیت و ارتباط شیوای شما در جلسات قابل توجه خواهد بود. توانایی حل چالش ها با ادب و قاطعیت مورد توجه و توجه دیگران از جمله مدیران قرار می گیرد. علاوه بر این، توصیه می شود اقدامات خود را با شرکا و سرمایه گذاران هماهنگ کنید که برای توسعه تجارت شما مفید خواهد بود و می تواند موفقیت را به همراه داشته باشد.

Capricorn: در اواسط هفته کمی ناراحتی پیش بینی می شود زیرا شرایط کاری شما دچار دردهای خفیف رشدی می شود. سعی کنید با یک ذهنیت تازه به مشکل برخورد کنید و خود را به احتمالات دیگر نبندید. این هفته برای جویندگان کار مناسب است تا در مصاحبه هایی که برنامه ریزی شده است، شرکت کنند. این به شما در ایجاد اعتماد به نفس برای رویارویی و عملکرد خوب کمک می کند و تأثیر خوبی بر کارفرمایان می گذارد. ذهن خود را روی مخاطبین جدید نبندید.

Aquarius : این هفته، ممکن است لازم باشد به مجموعه مهارت های موجود خود اضافه کنید. چه به صورت سازمان یافته از طریق دوره ها و آموزش و چه به صورت موقت، زمان آن فرا رسیده است که خود را غنی کنید. با اشتیاق به وظایف نزدیک شوید زیرا آنها زمینه تمرینی برای تلاش های احتمالی آینده هستند که ممکن است سودمند باشند. ذهن باز بمانید زیرا ممکن است به فرصت جدیدی برای پیشرفت دست پیدا کنید. مایل باشید در ابعاد یادگیری تغییر عمل کنید.

ماهی: این هفته، مهارت های تحقیقی و رویکرد تحقیقی شما بعد جدیدی به مشخصات شغلی شما می بخشد. استفاده از این مهارت ها کار را کمی آسان تر می کند، به شما کمک می کند تا مسائل پیچیده را درک کنید و احترام مافوق خود را به دست آورید. مطلوب است که برای ایجاد رابطه کاری با روسا یا سرپرستان خود زمان بگذارید تا یک رابطه کاری مثبت داشته باشید. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، می توانید با مشاوره گرفتن از همکاران خود شروع کنید.

———————-

———————-

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: < /i>info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi. در

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا