فال

طالع بینی روزانه قوس امروز، 6 آوریل 2024، سرمایه گذاری های بلند مدت را توصیه می کند

طالع بینی روزانه قوس امروز، 6 آوریل 2024، سرمایه گذاری های بلند مدت را توصیه می کند

قوس – (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

پیش بینی فال روزانه می گوید، مسائل عشقی را حل کنید و همچنین زمان بیشتری را با معشوق بگذرانید.

مشکل را حل کنید. مسائل عاشقانه و همچنین صرف زمان بیشتر با معشوق. در دفتر، استعداد خود را برای اطمینان از یک شغل بهتر ثابت کنید. شما امروز از نظر مالی موفق هستید.

Sagittarius Daily Horoscope Today, April 6,2024: Be careful to not annoy the lover today.
فال روزانه قوس امروز، 6 آوریل 2024: مواظب باش که مبادا امروز عاشق را آزار بده.

مراقب باش امروز عاشق را آزار نده. در دفتر، از فرصت های رشد در حرفه خود استفاده کنید. امروز به دنبال سرمایه گذاری های بزرگ ثروتمند باشید و سلامتی شما نیز خوب خواهد بود.

دسترسی انحصاری به داستان انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون دانلود کنید!

 

طالع بینی عشق کمان امروز 

مرد بومی کسانی که در گذشته نزدیک از هم جدا شده اند، از ملاقات با یک فرد جدید خوشحال خواهند شد. برخی از بومیان قوس در رابطه عاشقانه با مسائل جزئی مربوط به نفس مواجه می شوند. در مورد عبارات مراقب باشید زیرا ممکن است معشوق شما به اشتباه متوجه عبارات شود که می تواند منجر به غوغا شود. ارتباط آزاد بسیار مهم است و هر دو باید کنار هم بنشینید. برخی از روابط امروز به ازدواج تبدیل می شود. دادن فضای شخصی و آزادی به معشوق بسیار مهم است.

 

فال شغلی قوس امروز 

از دریافت افزایش حقوق در دفتر خوشحال خواهید شد. مسئولیت های جدید گیج کننده به نظر می رسند، اما فرصت هایی برای یادگیری چیزهای جدید نیز به شما می دهند. جویندگان کار ممکن است در مصاحبه پاسخ مثبت دریافت کنند. دانشجویانی که به دنبال پذیرش در دانشگاه های خارجی هستند، خبرهای خوبی خواهند داشت. همچنین در صورت تمایل به تغییر شغل، می توانید رزومه را در یک پورتال شغلی به روز کنید. برخی از متخصصان فرصت هایی برای نقل مکان به خارج از کشور خواهند داشت.

 

طالع بینی پول کمان امروز 

موفقیت پولی یکی از ویژگی های اصلی روز خواهد بود. امروز ممکن است نیازهای مالی وجود داشته باشد اما حساب بانکی شما به اندازه کافی ثروت خواهد داشت. رونق بیشتری به حساب بازرگانان، به ویژه آنهایی که با تولید، ساخت و ساز و تجارت دارویی سر و کار دارند، سرازیر خواهد شد. برخی از افراد بومی کمان دارایی را به ارث خواهند برد. شما همچنین می توانید ثروت در سهام و تجارت سفته باز امروز را امتحان کنید. امروز برای خرید ملک، وسیله نقلیه یا بازسازی خانه خوب است.

 

طالع بینی سلامتی کمان امروز 

کسانی که سابقه مشکلات قلبی دارند. باید بسیار مراقب بود برخی از افراد بومی ارشد ممکن است از مشکلات تنفسی نیز شکایت داشته باشند. هنگام رانندگی در شب مراقب باشید. روز را با ورزش شروع کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و همچنین یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از پروتئین و مواد مغذی داشته باشید. کسانی که باردار هستند باید هنگام سوار شدن به اسکوتر یا قطار مراقب باشند. اگر دیابتی هستید، ممکن است عفونت هایی داشته باشید که ممکن است باعث دردسر شود.

 

ویژگی های علامت قوس

  •  قوی: عاقل، عملی، جسور، زیبا ، سرزنده، پرانرژی، دوست داشتنی، خوش بین
  •  ضعف: فراموشکار، بی دقت، تحریک کننده
  •  نماد: کماندار
  •  عنصر: آتش
  •  بدن قسمت: ران و آمپر; جگر
  •  حاکم علامت: مشتری
  •  روز شانس: پنجشنبه
  •  رنگ شانس: آبی روشن
  •  عدد خوش شانس: 6
  •  سنگ خوش شانس: یاقوت کبود زرد

 

نمودار سازگاری با علامت کمان

  •  قرابت طبیعی: برج حمل، شیر، ترازو، دلو
  •  سازگاری خوب: جوزا، قوس
  •  سازگاری مناسب: برج ثور، سرطان، عقرب، برج جدی
  •  سازگاری کمتر: سنبله، حوت

 

توسط: دکتر J. N. Pandey

Vedic Astrology & Vastu Expert

ایمیل: djnpandey@gmail.com

تلفن: 9811107060 (فقط واتساپ)

علامت خورشید را انتخاب کنید فال بخوانید

  • درباره نویسنده
    author-default-90x90

    Dr. J. N. Pandey یک متخصص طالع بینی ودایی و Vastu، با بیش از 25 سال تجربه و مشتریان در سراسر جهان. او دارای دکترا و مدرک کارشناسی ارشد در طالع بینی ودایی از B. H. U. Varanasi است و در سال 1992 توسط U. G. C. هند به عنوان محقق ملی برای انجام تحقیقات در طالع بینی ودایی انتخاب شد. او به عنوان دستیار سردبیر سالنامه (ویشوا پانچانگام) که به صورت دوره ای توسط B.H.U منتشر می شد، خدمت کرده است و همچنین به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در همان دانشگاه تدریس می کرد. دکتر پاندی توصیه های نجومی در مورد شغل، امور مالی، سلامت، عاشقانه، ازدواج، تولد فرزند، تجارت و موارد دیگر ارائه می دهد. مشاهده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا