داستان واقعی

خلاصه کتاب کردن پرونده شما

خلاصه کتاب کردن پرونده شما

4 دقیقه خواندن ⌚ 

برای کار با وکالت، لازم نیست وکیل باشید. حتی اگر با بچه‌تان، همسرتان یا رئیس‌تان صحبت می‌کنید، باید ادعای خود را مطرح کنید. و این به معنای به چالش کشیدن خود است. به دنبال خود بهتر و راهی جدید برای انجام درست کارها، خستگی ناپذیر باشید.

اما اگر منتظر هستید تا دوستی چشمان شما را باز کند و به شما نشان دهد که چگونه همه این کارها را انجام دهید، به قفسه کتاب خود نگاه نکنید. در نوک انگشتان خود، ممکن است کتابی عالی پیدا کنید که آماده است تا بهترین داستان هایی را که باید بشنوید درباره تبدیل شدن به آن چیزی که می خواهید بشنوید، به شما بگوید.

به دنبال یک نمونه مرتبط هستید؟ این کتاب را انتخاب کنید: Making the Case اثر Kimberly Guilfoyle.

با کوتاه بودن شروع می‌کنم: کتاب کیمبرلی گیلفویل مطالعه‌ای: چگونه در کار و زندگی از خود دفاع کنید پر از ظرافت است.


از خودتان دفاع کنید / پرونده سازی کنید

حمایت کردن یعنی مبارزه برای، نه مبارزه با!


«خلاصه PDF پرونده شما»

کیمبرلی گیلفویل  در حال حاضر میزبان دو برنامه از کانال فاکس نیوز است: The Five و Outnumbered . او یک تحلیلگر حقوقی در The Reilly Factor و یک تحلیلگر سیاسی/حقوقی است. در Hannity.

در آن روزها او معاون ناحیه وکیل دادگستری در لس آنجلس و ADA سابق در دفتر دادستان ناحیه سانفرانسیسکو بود. او بانوی اول سانفرانسیسکو بود، بعداً در CNN و صبح بخیر آمریکا ظاهر شد.

کیمبرلی گیلفویل کار خود را در اوایل زندگی آغاز کرد، در یک مرکز اغذیه فروشی در یک خواربارفروشی کار کرد و بعداً به انجام مدلینگ پرداخت.

در تمام مدتی که او رویاها و مدرسه خود را دنبال می کرد و از هر فرصتی درس می گرفت. همانطور که او می گوید، “ما در تمام طول زندگی خود تکامل می یابند و رشد می کنیم، اما وقتی در جوانی هستیم، این کار را با جهش انجام می دهیم.”

با این کتاب، او سعی کرد راهنمایی برای کسانی طراحی کند که می‌خواهند باهوش‌تر و باهوش‌تر شوند، اما همچنین تصمیم‌گیرندگان خوبی هستند.

آیا این منصفانه است که به همین راحتی و بدون اینکه ایده های خود را آزمایش کنید، دست از کار بکشید؟ پاسخ قطعا خیر است. زیرا همانطور که کیمبرلی می گوید،

 شما هرگز نمی‌دانید که چگونه می‌توانید با ایده‌های خود بر جهان تأثیر بگذارید، مگر اینکه بخواهید برای آنها ادعای خود را مطرح کنید.

بنابراین، گام اصلی این است که بفهمید چگونه کیس خود را بسازید. به همین دلیل است که من فکر می‌کنم کتاب کیمبرلی گیلفویل ارزشمند است: به دلیل این واقعیت ساده که به شما می‌آموزد که از خودتان دفاع کنید، از این دنیا.

Making Your Case Summary

ساختار این کتاب بسیار ساده است. ساختن پرونده: نحوه دفاع از خود در کار و زندگی به دو بخش تقسیم می شود:

  1. بخش 1: حمایت در محل کار
  2. بخش 2: حمایت در خانه

ما هرگز نباید قدرت کلمات و استدلال روشن را هنگام طرح موضوع فراموش کنیم. اگر کلمات شما نتوانند پیام شما را حفظ کنند، آواز بودن معنایی ندارد. شما باید همیشه پیام خود را واضح و قانع کننده ارائه دهید.

همه حمایت ها مستلزم این است که هدف خود را به وضوح در ذهن خود نگه دارید.

اهداف روشنی تعیین کنید و برای آنها بجنگید. هنگام انتخاب تیم اطراف خود، مراقب باشید. افراد اشتباه ممکن است یک قدم به عقب در رسیدن به اهداف شما باشند. افرادی که با آنها کار می کنید باید تیم شما باشند. در زندگی چند دوست خوب داشته باشید. اگر به دلیلی برای این کار نیاز دارید، به این قطعه نگاهی بیندازید:

دوستی ها زمینه مناسبی برای کشف چیزهایی در مورد خودمان هستند، از جمله آنچه را که تحمل می کنیم و نمی خواهیم.

دوستی ها نه تنها تجربیات عالی هستند. همچنین روشی عاقلانه برای یادگیری چیزهایی مانند اینکه چه کسی هستید و به کجا می روید.

انسانها برای زنده ماندن در این دنیا به روابط قوی و سالم نیاز دارند. مردم به عشق و اتحادیه های قوی نیاز دارند.

نیاز به دوست داشته شدن در طبیعت انسانی ماست. اما “بدون توانایی صحبت کردن با یکدیگر در مورد چیزهای مهم زندگی، هیچ اتحادیه ای نمی تواند از مشکلات جان سالم به در ببرد.” حمایت در خانه به اندازه حمایت در محل کار مهم است.

ارتباط کلید یک رابطه سالم است. اما حتی بزرگسالان نیز ممکن است فقدان ارتباط را گاهی تجربه کنند. به نظر می رسد ما با استعداد صحبت کردن به دنیا آمده ایم، اما حقیقت تلخ این است که صحبت کردن به معنای برقراری ارتباط نیست.

استفاده از کلمات مناسب در زمینه مناسب، همراه با کاریزما – همه اینها به معنای تلاش سخت برای دستیابی به مهارت‌های خوب است.

Making Your Case PDF

کیمبرلی گیلفویل در کتاب خود نکات و ترفندهای آسان را در مورد نحوه یادگیری بهتر برقراری ارتباط به شما می دهد. نکاتی مانند گوش دادن، یادگیری و واضح بودن در مورد آنچهمی خواهید. همچنین برخی از توصیه‌های آزاردهنده واقعی مثل

پیدا خواهید کرد

نکاتی مانند: “با خود صبور باشید و ناامید نشوید.” چیزی است که این کتاب را بسیار عالی کرده است. کیمبرلی طوری با شما صحبت می‌کند که حواس شما را لمس می‌کند، و شما را مجبور می‌کند کمی فکر کنید، اما همچنین با مجموعه‌ای از قوانین خوبی که می توانید در زندگی روزمره خود اعمال کنید.

او در مورد یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک فرد باید داشته باشد صحبت می کند: توانایی صاف ایستادن و مبارزه برای رویاهای خود.

اگر در یک دوراهی در زندگی خود هستید و به دنبال تغییر هستید (راهی برای دنبال کردن، شغلی خوب، شروعی در زندگی)، این کتاب قطعا برای شما مناسب است.

به شما نشان می‌دهد که چگونه از مراحل اولیه دفاع از خود را شروع کنید. آیا باید با اولین کار تابستانی شروع کنید؟ دوره های کارآموزی بگیرید. فرا گرفتن. رشد. هر بار یک قدم بردارید.

آیا به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگی خود هستید؟ آیا باید تصمیم بگیرید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید؟ پس این کتاب برای شما نیز مناسب است.

همیشه مایل باشید که بیشتر به خودتان فشار بیاورید. سعی کنید هر زمان که با تغییر مواجه شدید، از آن استقبال کنید.

مهمتر از همه، این بدان معنی است که شما نباید از تغییر هراس داشته باشید. گاهی اوقات یک در بسته چیز بهتری دارد، فراتر از انتظار شما. شما هرگز نمی دانید زندگی برای شما چه برنامه ای دارد، اما هرگز نباید از تعقیب آن دست بردارید. در هر کاری که انجام می دهید، بهترین خود را ارائه دهید.

“گاهی اوقات ممکن است مصداق‌سازی به معنای تبدیل بدترین سناریو به بهترین سناریو باشد.” زندگی را با خوش‌بینی در نظر بگیرید و شکست‌های خود را به درس تبدیل کنید /span>. اجازه ندهید شما را پایین بیاورند، یک قدم به عقب بردارید، فکر کنید و دوباره تلاش کنید.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

برداشت شما از زندگی همه چیز است. پای اعمال خود بایستید و ایمان را فراموش نکنید.

ایمان واقعاً یک نیروی راهنما در زندگی من بوده است و به من کمک می‌کند تا با تمام آنچه پشت سر گذاشته‌ام کنار بیایم.

Screenshot 196

بررسی انتقادی ما

هرگز نباید ایمان خود را از دست بدهید زیرا همانطور که نویسنده گفت، ایمان ممکن است شما را در سخت ترین موقعیت ها نگه دارد.

ممکن است به این نتیجه برسم که این کتاب در مورد چگونگی ارائه پرونده خود در جهان است. با نگرش درست نسبت به زندگی به شما نشان می دهد که هیچ چیز آنقدر بد نیست که به نظر می رسد.

آن را بدیهی نگیرید! کتاب را بخوانید!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا