داستان واقعی

چگونه یک استارت آپ را خلاصه کتاب کنیم

چگونه یک استارت آپ را خلاصه کتاب کنیم

8 دقیقه مطالعه ⌚ 

می‌دانید چگونه گاهی اوقات قسمت‌های جالب یک کتاب را برجسته می‌کنید؟ خوب، نسخه من از ThinkApp چگونه یک استارت‌آپ را شروع کنیم به ندرت بخش‌های غیرهایلایت‌شده‌ای باقی مانده است. این گنجینه ای از نکات و ایده هایی است که به شما کمک می کند استارتاپ خود را موفق کنید.

چگونه شروع کنیم یک استارتاپ بر پایه دانشگاه استنفورد است دوره به همین نام، تدریس شده توسط Y Combinator رئیس سام آلتمن.

برای کارآفرینان تازه کار، این کتاب یک نمای کلی سریع و ارزشمند از یک استارت آپ را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که همزمان شانس موفقیت شما را به شدت افزایش می دهد.


افزایش موفقیت / نحوه شروع راه اندازی

هیچ میانبری برای شروع راه اندازی وجود ندارد.


“چگونه یک خلاصه PDF راه اندازی راه اندازی کنیم”

برای یک کارآفرین باتجربه – ممکن است فکر کنید که از قبل همه اینها را می دانید. حتی اگر این کار را انجام دهید، یادآوری مفاهیم، ​​شما را به کارآفرین بهتری تبدیل می کند. این کتاب چند تکه و بازکننده چشم عالی در اختیار شما قرار می دهد.

به 8 قسمت تقسیم می شود، چگونه یک استارتاپ راه اندازی کنیم به مفاهیم اصلی مرتبط با کارآفرینی واقعی نزدیک می شود:

  • روزهای اولیه، یا نحوه ایجاد یک پایه محکم برای راه اندازی
  • رهبری به عنوان یک برادر دوقلو برای کارآفرینی
  • محصولات بسازید کاربران شما عاشق آن خواهند شد به جای ساختن استراتژی با نگاه کردن به حیاط خلوت رقبا
  • دسترسی به مخاطبانمانند یک حرفه ای، با اعتماد به نفس و کلمات مناسب
  • جمع آوری کمک، با راهنمای گام به گام برای به حداقل رساندن خطرات و به حداکثر رساندن شانس خود برای دستیابی به اهداف
  • استخدام به عنوان بخش کلیدی ماموریت شما
  • 3 مورد ضروری برای مقیاس سازی راه اندازی شما
  • واژه‌های جدایی در مورد آنچه پس از شروع راه‌اندازی شما اتفاق می‌افتد

بعد از خواندن این کتاب، مشتاق بودم چند ایده درخشان را با شما در میان بگذارم. از سوی دیگر، من قصد ندارم جادوی واقعی آن را از بین ببرم، زیرا خواندن چگونه یک استارت آپ راه اندازی کنیم ضروری است.

بنابراین تصمیم گرفتم در عوض شما را به سفری آرام از میان آن 8 قسمت ببرم تا توجه شما را به نکات قابل اجرا جلب کنم و با برخی از بزرگترین قطعات آن شما را خوشحال کنم.

روزهای اولیه. اینها مهمترین آنها هستند. چرا؟ زیرا در روزهای اولیه، ما پایه و اساس موفقیت را قرار دادیم.

How to Start a Startup Summary

کارآفرین بودن به این معنا نیست که بیشتر وقت خود را در کنار تفریح ​​در سواحل کار کنید. این یک سفر سخت است که برای همه مناسب نیست.

فقط زمانی باید یک استارتاپ راه اندازی کنید که احساس می کنید به خاطر مشکلی مجبور هستید و فکر می کنید که ایجاد یک شرکت آن را حل می کند.

طبق گفته آلتمن، دو مورد اولی که برای به حداکثر رساندن موفقیت استارت‌آپ نیاز دارید عبارتند از:

  1. یک ایده عالی
  2. یک محصول عالی

بسیاری از مردم می گویند که ایده های عالی یک سکه هستند. اما من مخالفم. شاید ایده های بد یک دوجین سکه باشند، اما ایده های خوب به سختی یافت می شوند و حتی سخت تر اجرا می شوند. و اجرا فقط زیر مجموعه ای از ایده هاست.

اگر استارتاپ شما موفق شود، احتمالاً 10 سال دیگر روی آن کار خواهید کرد. پس مطمئن شوید که این ایده ای است که به آن علاقه دارید. یا به قول کتاب:

شور اول و راه اندازی دوم است.

برای ساختن یک محصول عالی، باید آن را به کاربران نشان دهید، بازخورد کاربران را دریافت کنید و بر اساس یافته‌های خود تصمیمی برای محصول بگیرید. و سپس تکرار کنید.

بنابراین اگر تصمیم گرفتید که ایجاد یک استارتاپ برای شما مناسب است، به خواندن ادامه دهید. یا همانطور که پل گراهام (یک کارآفرین و یکی از بنیانگذاران Y Combinator) در فصل دوم به ما توصیه می کند: هرگز یادگیری را متوقف نکنید”. /p>

شما باید عمدتاً فرآیند یادگیری بی پایان خود را بر روی کاربران متمرکز کنید زیرا آنچه واقعاً «برای موفقیت به آن نیاز دارید، تخصص در استارتاپ ها نیست. اما تخصص در مورد کاربران خود.

اما دانستن کاربران شما کافی نیست. یک مرحله چالش برانگیز واقعی، شناخت و بهبود خود است. برای اینکه استارتاپ خود را به مرحله بعدی ببرید، باید یک رهبر واقعی شوید.

در قسمت دوم کتاب –  می‌توانید از رید هافمن لینکدین بیاموزید چگونه یک رهبر عالی باشیم ” (فصل 4). من سرنخ هایی در مورد رویکرد هافمن به شما می دهم:

  • چند بنیانگذار برای یک استارتاپ به معنای فرصت های متعدد برای ایده های کلیدی است.
  • محیط راه اندازی خود را با دقت انتخاب کنید. به عنوان مثال، راه اندازی شرکت خود در منطقه خلیج کالیفرنیا همیشه بهترین تصمیم نیست. همه شرکت ها در آن محیط پیشرفت نمی کنند.
  • به چشم انداز خود پایبند باشید و “روی اطلاعاتی که با دید شما هماهنگ است متمرکز بمانید”.
  • شما باید بدانید که آیا در مسیر درستی هستید یا نه. نه مسیر عمومی از ضرب المثل قدیمی، بلکه “مسیر درست” خودتان ” – پایان نامه سرمایه گذاری شما.

یک رهبر واقعی باعث می شود همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد. شرط می بندم این قسمت واقعا توجه شما را جلب کرده است. بنابراین، با ما همراه باشید زیرا فصل 5 درباره بینش عملیاتی: چگونه شرکتی بسازیم که بتواند خود را مدیریت کند” است و کیت رابویس، مدیران ارشد سابق PayPal، LinkedIn و Square.

برای اطمینان از اینکه خروجی شما هوشمند، واضح و سازگار است، باید فرآیندهایی را در اختیار داشته باشید. ساده‌سازی، شفاف‌سازی، تخصیص منابع، اطمینان از صدای ثابت، تفویض اختیار و ویرایش تیم.

شما باید ابزارهایی ایجاد کنید که افراد را قادر می سازد در همان سطحی [که] خودتان تصمیم می گیرید، تصمیم گیری کنند.

نقطه ای فرا می رسد که طوفان فکری باید متوقف شود تا خلق واقعی آغاز شود.

بنابراین، زمان شروع ساخت یک محصول با دوام است. و در مورد ساخت محصولات (قسمت 3)، 5 نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • شما باید محصولی را بسازید که کاربران دوست دارند. کوین هیل، بنیانگذار Wufoo، به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید، با فریب دادن مشتریان خود از طریق هر تعامل و مشارکت دادن همه اعضای تیم خود در پشتیبانی مشتری.
  • کمتر روی رقابت تمرکز کنید، زیرا همانطور که پیتر تیل، میلیاردر مخالف نشان می دهد: رقابت برای بازندگان است.

ما باید از ارزش گذاری بیش از حد رشد و ارزش گذاری کمتر از دوام جلوگیری کنیم. همه می خواهند پیشرفت بزرگی در فناوری داشته باشند – یک لحظه یورکا. اما تا زمانی که پیشرفت شما موفقیت نهایی نباشد، دوام نخواهید داشت.

  • این در مورد چیزها نیست. این در مورد کاربران است. در فصل 9، حسین رحمان، بنیانگذار و مدیرعامل Jawbone درباره طراحی سخت افزار برای اینترنت اشیا” به ما می گوید. رحمان می گوید که Jawbone خود را یک شرکت سخت افزاری یا نرم افزاری نمی داند، بلکه خود را یک شرکت با تجربه می داند.
  • مراقب WHYS باشید. نکته کلیدی دیگر در ساخت هر محصول عالی این است که همه چیز مربوط به چراها است:
  • چرا ما این کار را انجام می دهیم؟ 
  • چرا این وجود دارد؟
  • چه مشکلی را حل می کند؟
  • از خود بپرسید: آیا باید برای شرکت بسازید؟

آرون لوی موسس و مدیر عامل Box به ما نشان می دهد که:

استارت‌آپ‌های سازمانی عموماً به‌جای رونق ویروسی، شاهد رشد تدریجی و پایدارتری خواهند بود.

رویای هر کارآفرینی این است که به مخاطبان خود برسد (قسمت 4).

شما این فرصت را خواهید داشت که از:

یاد بگیرید

  • مراحل عملی برای کامل کردن سطح خود. مایکل سیبل، شریک Y Combinator و مدیر عامل قبلی Justin.tv، می‌گوید که شما واقعاً به یک 30 نیاز دارید. – زمین دوم و یک زمین 2 دقیقه ای.

How to Start a Startup PDF

  • استخدام (قسمت 6) تقریباً هرگز آسان نیست. دانستن زمان و نحوه استخدام افراد می تواند برای استارتاپ شما بسیار مهم باشد. قبل از شروع خواندن این فصل، به توصیه زیر توجه کنید:
  • به خاطر استخدام استخدام نکنید. استخدام دقیق، به ویژه در مراحل اولیه، کلید موفقیت است. > و طول عمر استارتاپ شما. کارمندان شما باید به همان اندازه شما به استارتاپ شما ایمان داشته باشند.
  • به‌عنوان یک استارت‌آپ، استخدام‌های شما باید مناسب باشند، نگرش عالی داشته باشند و به مأموریت شما ایمان داشته باشند. آنها لازم نیست بهترین دوستان شما شوند، اما از آنجایی که شما 40 تا 60 ساعت در هفته را با هم می گذرانید، مهم است که از کار با آنها لذت ببرید.
  • اگر نتوانید کارمندان خود را حفظ کنید، تلاشی که برای استخدام صرف می‌کنید هدر می‌رود. با حفظ، هدف این است که اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما خوشحال هستند و احساس ارزشمندی می کنند، که به دادن استقلال، تسلط و هدف به آنها ختم می شود.
  • استارت‌آپ‌ها نباید هیچ‌وقت تمرکز خود را بر رشد و شتاب از دست بدهند. می‌توانید این کار را با تنظیم سرعت عملیاتی در روزهای اولیه انجام دهید. محصولات خود را به موقع ارسال کنید. به طور منظم ویژگی های جدید را راه اندازی کنید. معیارهای خود را هر هفته با کل شرکت مرور کنید.
  • فرهنگ شرکتی قوی ایجاد کنید. فرهنگ شرکت مهم است زیرا پس از آن به عنوان راهنمای تمام تصمیمات تجاری شما و انتخاب افراد جدید استفاده می شود. همچنین با بنیانگذاران و رهبران شرکت آغاز می شود. این مبتنی بر ارزش های آن افراد است.
  • یک بحث کلیدی دیگر برای هر کارآفرینی مربوط به چگونه و چه زمانی کسب و کار خود را گسترش دهید (قسمت 7). Homejoy co. -بنیانگذار آدورا چونگ 3 اصل اساسی برای مقیاس‌بندی را به ما می‌آموزد:
  • ضروری شماره 1 – ساختن محصول شما
  • ضروری شماره 2 – وادار کردن کاربران به امتحان محصول شما
  • ضروری شماره 3 – کاربران در حال رشد
  • قسمت 8 تعدادی کلمات جدایی از خود سم آلتمن، در مورد چه چیزی پس از یافتن می آید به ارمغان می آورد. تناسب محصول-بازار.

شما به‌عنوان موسس، اساساً می‌توانید قانون را بنویسید.

  • وقتی شروع به کار می کنید، هدف شما راه اندازی است. سپس هدف شما رسیدن به تناسب محصول با بازار است. اما زمانی که به تمام اهداف خود می رسید، متوجه می شوید که هدف همچنان دورتر می شود و هرگز معیارهای بزرگ را از دست نمی دهید.
  • هنگامی که از تیم موسس خود پیشی گرفتید، به بیش از 20 کارمند رسیدید و محصول مناسب بازار را پیدا کردید، “شغل اصلی شما از ساخت یک محصول عالی به ساختن یک محصول عالی تغییر می کند. شرکت، و بقیه زمان شما در آنجا می ماند.
  • این احتمالاً بزرگترین تغییر در بنیانگذار بودن است.
  • تاکنون باید مدیرانی در پست‌های ارشد داشته باشید – افرادی با تجربه بیشتر که می‌توانند شکاف‌هایی را که ممکن است شما و تیمتان داشته باشید پر کنند.
  • از دست دادن کنترل روانشناسی خود چیزی است که آلتمن می گوید می تواند شرکت ها را به سرعت و به راحتی از بین ببرد. اما اگر وضعیت روانی خود را به گونه ای سالم، عمدی و مثبت مدیریت کنید، او گفت: «در مکان بسیار بسیار بهتری خواهید بود».

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

Screenshot 196

بررسی انتقادی ما

خواندن چگونه یک استارت آپ راه اندازی کنیم به شما کمک می کند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و شما را در مسیر موفقیت با راه اندازی خود قرار دهید. بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید نسخه خود را از اینجا انتخاب کنید. .

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا