داستان واقعی

خلاصه کتاب راه اندازی کتاب

خلاصه کتاب راه اندازی کتاب

4 دقیقه مطالعه ⌚ 

خلاصه سریع: اگر سریع روی پای خود ایستاده اید و مایلید یاد بگیرید که چگونه یک تجارت شش رقمی را بنویسید و حفظ کنید، پس این کتاب برای شماست. باور کردنی نیست که چندلر بولت ادعا کند که این امر در بازه زمانی کمتر از سه ماه قابل دستیابی است.

book launch summary

چه کسی باید «راه اندازی کتاب» را بخواند و چرا؟

دیر یا زود، تقریباً همه «می‌خواهند روزی کتابی بنویسند یا فکر می‌کنند کتابی در درون خود دارند». طبق آمار منتشر شده در نیویورک تایمز، تقریباً 81٪ از ایالات متحده آمریکا جمعیت همه چیز را اینگونه می بیند.

این درصد را می توان به راحتی در مقیاس جهانی اعمال کرد. من از این قاعده مستثنی نیستم و مطمئنم که شما هم چنین نیستید. آیا حتی ممکن است کتابی راه اندازی کنید، موفقیت داشته باشید و آن را به یک تجارت تبدیل کنید؟

راه‌اندازی یک کتاب واقعاً کار بسیار خوبی است و می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق عمل کند.

می‌توانید ببینید که چرا ما معتقدیم این کتاب می‌تواند در ذهنیت گسترده‌تر افراد طبقه متوسط ​​جای بگیرد.


خلاصه راه اندازی کتاب

بنابراین، اجازه دهید به شما بگویم که چرا از خواندن این کتاب بسیار خوشحال شدم. خواندن آن نه تنها بسیار آسان است، بلکه یک راهنمای چگونه قدرتمند برای نویسندگان مشتاق بود. همه جا.

“لازم نیست نویسنده خوبی باشید تا به راحتی کتابی بنویسید و کتابی پرفروش شود.”

چندلر بولت با راه اندازی کتاب، عملاً از خوانندگان خود دعوت می کند تا در این سفر کلماتبا او همراه شوند. > و موفقیت.

اگر شما از جمله افرادی هستید که معتقدند نوشتن کتاب به دانش، مهارت های فنی و نوشتاری نیاز دارد، در اشتباهید. راه اندازی یک ایده چیزی است که هر فردی باید در یک نقطه از زمان آن را امتحان کند.

ما متوجه شدیم که تنبلی و عزت نفس پایین نقش بسیار زیادی در روند دلسرد کردن دارد و برخی از ابزارها را از طریق “راه‌اندازی کتاب» که می‌تواند با این روش‌ها مخالفت کند. در هر شرایطی، بینش چیزی است که ما را به جلو سوق می دهد، فقدان آن سمی است که هیچ فردی نمی تواند از آن فرار کند.

نکته آخر این است که برای تجربه بخشی از جادوی «راه اندازی کتاب» باید دیدگاه جدیدی اضافه شود. این خلاصه کتاب به آرامی این مفهوم جدید را معرفی می کند و سعی می کند شما را مشتاق کند که چگونه این امکان وجود دارد.

برای خودتان متاسف نباشید، بایستید و تفاوت را ایجاد کنید. با این حال، 99٪ مواقع، آن صدای کوچک در سر ما بر وضعیت تأثیر می گذارد – بیشتر به شیوه ای منفی. بینش خود را آزمایش کنید و از “خود درونی” برای حمایت از پیروزی خود استفاده کنید.

book launch pdf

این در مورد استعداد است؟ شجاعت؟ ثبات؟ چندلر بولت دقیقاً به شما می گوید که به چه چیزی نیاز دارید و چه مراحلی را باید انجام دهید.

و اگر رویای شما این است که نویسنده ای پرفروش شوید، این کتاب اصلی است که باید بخوانید.

در بین خطوط، وعده ای خواهید یافت: رسیدن به اهداف خود با کمترین میزان تلاش و حداکثر تأثیر .

ابتدا، با فهرست کردن 7 مزیت اصلی نوشتن و انتشار کتاب، انگیزه زیادی خواهید داشت.

سپس تمام مراحلی را که باید انجام دهید تا کل فرآیند نوشتن و انتشار کتاب را تا حد امکان آسان و کارآمد انجام دهید، روی صحنه می‌گذارد.

منتخبی از این مراحل را خواهید یافت:

  • رهایی از محدودیت ها و ترس های درونی؛
  • پیدا کردن یک هدف شخصی برای نوشته خود؛
  • تصمیم گیری در مورد موضوعی که مناسب شماست، به خوانندگان آینده شما ارزش ارائه می دهد و می فروشد؛
  • Mind-Map-Outline-Write و موثرترین برنامه نوشتن؛
  • مقدمه، عنوان و جلدی که خوانندگان شما را مجذوب خود می‌کند؛
  • بازبینی و ویرایش با کمی کمک از متخصصان؛
  • ایجاد Buzz برای کتاب و پیش از راه اندازی؛
  • رونمایی کتاب Kindle.

و این همه نیست. اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دارید که حتی آرزوی دستیابی به آنها را نداشتید.

توصیه‌های کلی در مورد نوشتن پیدا می‌کنید و آن را تا پایان کتاب خود دنبال می‌کنید و همچنین اطلاعات بسیار خاصی در مورد نحوه استفاده از روش Kindle-Self-Publishing- به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

چندلر بولت همه چیز را آشکار می کند، بدون هیچ اطلاعاتی یا سوال بی پاسخی درباره اینکه چگونه هر یک از ما می توانیم در مدت زمان بسیار کوتاهی به نویسنده ای پرفروش تبدیل شویم.

آیا برای باز کردن قفل نوشتن موفق به کلید نیاز دارید؟ چندلر   3 مورد از این نوع را به شما می دهد:

  • کلید شماره 1: ابتدا شکست بخورید، سپس یاد بگیرید – این کلید تماماً به این است که خود را از نتیجه نهایی جدا کنید و از شکست نترسید. فقط برو بیرون و انجامش بده
  • کلید شماره 2: مسئولیت پذیری – به شدت توصیه می کنم وقتی شروع به نوشتن کتاب خود می کنید، مسئولیت پذیری را در بین خود سازماندهی کنید. هیچ مسئولیت پذیری بالاتر از کسی نیست که در کنار شما دقیقاً همان روندی را که شما هستید طی می کند.
  • کلید شماره 3: اقدام مداوم انجام دهید – اقدام مداوم هر روز و ادامه کار در زمانی که شرایط سخت می شود چیزی است که موفق (دانش آموز) را از ناموفق (دانشجو) جدا می کند.

با وجود همه اینها، من مطمئن هستم که شما هنوز در مورد اینکه چقدر به نوشتن کامل نزدیک یا دور هستید با خودتان خشن هستید و قضاوت می کنید.

پس از خواندن راه‌اندازی کتاب، مطمئن هستم که دیدگاه خود را تغییر خواهید داد. و این به این دلیل است که در کل کتاب، ارزشمندترین توصیه چندلر بولت به ما این است:

book launch review

بدون اقدام و ثبات، هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

در واقع،  این یک حقیقت رایج شناخته شده است، با این حال بسیاری از ما هنوز آن را نادیده می گیریم.

متفاوت باشید و شروع به اقدام کنید! اولین قدم را بردارید و بدانید که “راه اندازی کتاب” چندلر بولت شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه 12 دقیقه ای برای خلاصه ها و کتاب های صوتی شگفت انگیزتر.

Screenshot 196

یادداشت های پایانی

راه‌اندازی یک کتاب واقعاً کار بسیار خوبی است و می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای عمل کند. ایجاد یک کسب و کار موفق که شما و مشتریان آینده تان می توانید از آن سود ببرید.

آیا می ترسید که نوشتن خیلی قدیمی، خیلی قدیمی باشد؟

سعی کنید به این فکر کنید: کلمات هنوز هم استاد انسان هستند و بازی مورد علاقه آنها نوشتن داستان است.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا