چطوری میشه

راهنمای مهاجرت نهایی وردپرس برای مبتدیان (گام به گام)

راهنمای مهاجرت نهایی وردپرس برای مبتدیان (گام به گام)

آیا وقت آن رسیده است که به وب سایت خود آنطور که شایسته است ارتقا دهید؟ چه به دنبال انتقال وب سایت خود به وردپرس باشید و چه می خواهید سایت موجود خود را با انتقال به یک دامنه یا میزبان جدید بهینه کنید، ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.

در WPBeginner، ما به بیش از 100000 مالک وب‌سایت، درست مانند شما، در فرآیند مهاجرت کمک کرده‌ایم و انتقالی روان را تضمین می‌کنیم.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبلاگ یا وب سایت خود را با زمان کم و بدون از دست دادن سئو به وردپرس انتقال دهید. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه سایت وردپرس خود را به یک سرور یا دامنه جدید منتقل کنید.

تجربه ما در مدیریت مهاجرت ها از پلتفرم های مختلف چیزی است که راهنمای ما را بسیار دقیق و دقیق می کند. ما با چالش‌های بی‌شماری مواجه شده‌ایم و بر آن‌ها غلبه کرده‌ایم که به ما کمک می‌کند مؤثرترین استراتژی‌ها و راه‌حل‌ها را برای انتقال وب‌سایت ارائه کنیم.

Ultimate WordPress Migration Guide for Beginners (Step by Step)
راهنمای مهاجرت نهایی وردپرس برای مبتدیان گام به گام 12

چرا وب سایت خود را به وردپرس مهاجرت کنید؟

کسب و کارهای کوچک و افراد همیشه در حال راه اندازی وب سایت هستند. آنها متوجه می شوند که داشتن یک وبلاگ یا وب سایت آنلاین مزایای قابل توجه که به آنها کمک می کند نام تجاری خود را رشد دهند و با مشتریان در ارتباط باشند.

با این حال، بسیاری از مبتدیان یک پلت فرم وبلاگ نویسی غیر از وردپرس را انتخاب کنید. این پلتفرم‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا سریع شروع کنند، اما با رشد وب‌سایت‌هایشان، با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند.

برای مثال، ممکن است نتوانند افزونه ها را نصب کنید که ویژگی های مورد نیاز خود را اضافه می کند، ممکن است گزینه های محدودی در سفارشی کردن ظاهر سایت آنها، یا ممکن است پلتفرم با افزایش نیازهای آنها بسیار گران شود.

ما معتقدیم که وردپرس خود میزبان از سایر پلتفرم های وبلاگ نویسی و وب سایت بهتر است.

WordPress محبوب ترین سازنده وب سایت است که بیش از 43% از تمامی وب‌سایت‌های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. به این دلیل که قدرتمند، آسان برای استفاده، مقرون به صرفه و انعطاف پذیرترین پلتفرم وبلاگ نویسی موجود است که به شما امکان کنترل تمام جنبه های وب سایت خود را می دهد.

در اینجا همه دلایل  وجود دارد که چرا باید از وردپرس استفاده کنید .

توجه: وقتی از وردپرس خود میزبان صحبت می کنیم، منظور WordPress.org است. این با WordPress.com که یک سرویس میزبانی است متفاوت است. ما در پایان این مقاله به شما نحوه مهاجرت از WordPress.com به وردپرس خود میزبان را نشان می دهیم.

خبر خوب این است که می توانید وبلاگ خود را به وردپرس منتقل کنید و از قدرت و انعطاف پذیری آن استفاده کنید.

چگونه وبلاگ خود را خودتان به وردپرس مهاجرت کنید

مهاجرت یک وبلاگ به سادگی انتقال اطلاعات از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر نیست. با این حال، این قطعاً چیزی است که باید درست انجام دهید، در غیر این صورت، ممکن است محتوا را از دست بدهید.

همچنین ضروری است که یک میزبان وردپرس شرکتی که سریع و قابل اعتماد است. خوشبختانه، اکثر سرویس های میزبانی وردپرس را به صورت خودکار و رایگان برای شما نصب می کنند.

همچنین باید مطمئن شوید که سئو سایت را از دست نمی دهید تا پست های شما در گوگل رتبه پایین تری داشته باشند. همچنین باید یک ساختار URL مناسب سئو برای پست های آینده شما.

اکنون نمی‌خواهید بازدیدکنندگان یا موتورهای جستجوی شما ردیابی پست‌های شما را از دست بدهند، زیرا URLهای قدیمی کار نمی‌کنند. شما باید با ایجاد تغییر مسیر.

علاوه بر اینها، ممکن است مراحل اضافی که باید برای انتقال همه چیز و بهبود وبلاگ خود انجام دهید.

این موارد بسیار قابل پیگیری است، بنابراین ما راهنمای گام به گام خاصی در مورد نحوه مهاجرت از پلت فرم وبلاگ نویسی خاص خود به وردپرس ایجاد کردیم:

1. انتقال وردپرس خود میزبان به سرور یا دامنه جدید

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851d856af4

شما ممکن است در حال حاضر از یک وب سایت خود میزبان وب سایت وردپرس< /a> و تصمیم بگیرید که آن را به یک سرویس میزبانی جدید یا دامنه منتقل کنید. برای مثال، ممکن است تصمیم بگیرید به شرکت میزبان وب قابل اعتمادتر.

شما باید فایل ها و پایگاه داده وردپرس خود را از ارائه دهنده قدیمی به ارائه دهنده جدید منتقل کنید. اگر مراقب نباشید، ممکن است داده‌ها را از دست بدهید یا وب‌سایت خود را از بین ببرید و فروش را از دست بدهید.

به همین دلیل است که ما یک آموزش گام به گام ایجاد کردیم که به شما نشان می دهد نحوه انتقال ایمن وردپرس به هاست یا سرور جدید بدون هیچ گونه خرابی.

اما، اگر وب سایت خود را به نام دامنه، پس کمی کار بیشتری برای انجام دادن دارید. این در صورتی است که URL وب سایت خود را از مثلاً johnsmith.com به smithconsultingservices.com تغییر دهید.

در این صورت، شما فقط باید راهنمای دقیق ما را در مورد نحوه انتقال آسان وردپرس به یک دامنه جدید.

نکته: برخی از ارائه دهندگان میزبانی، مانند SiteGround، Hostinger< /a>، موتور WP، و < a href="https://www.wpbeginner.com/refer/greengeeks-reseller/" target="_blank" rel="noopener nofollow" title="GreenGeeks Reseller">GreenGeeks یک سرویس مهاجرت رایگان برای کاربران WPBeginner. ممکن است در وب سایت آنها فهرست نشده باشد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید.

2. مهاجرت از بلاگر به وردپرس

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851d9596af

Blogger یک سرویس وبلاگ نویسی رایگان توسط Google است. این یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک وبلاگ برای کاربران غیر فن آوری ارائه می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google برای راه اندازی یک وبلاگ رایگان در Blogger است.

با این حال، با رشد وب سایت شما، به ابزارهای اولیه وبلاگ نویسی محدود می شوید و نمی توانید ویژگی های جدیدی اضافه کنید. همچنین راه های زیادی برای سفارشی کردن ظاهر وبلاگ شما وجود ندارد.

از طرف دیگر وردپرس مالکیت کامل وب سایت خود را به شما می دهد و به شما امکان می دهد ویژگی های لازم را برای رشد و کسب درآمد وبلاگ خود اضافه کنید. ما مقایسه مفصلی از وردپرس در مقابل بلاگر.

خبر خوب این است که وردپرس به گونه ای تنظیم شده است که پست های بلاگر شما را به صورت بومی وارد کند. با این حال، باید دستورالعمل‌های ما را به دقت دنبال کنید، در غیر این صورت ممکن است نشانی‌های وب وبلاگ جدیدتان مطابقت نداشته باشند.

اگر یک حساب بلاگر رایگان دارید، آدرس وب سایتی شبیه myblog.blogspot.com خواهید داشت. در این صورت، باید راهنمای ما را در مورد نحوه تغییر از بلاگر به وردپرس بدون از دست دادن رتبه بندی گوگل.

با این حال، Blogger همچنین به کاربران اجازه می دهد تا نام های دامنه سفارشی را به وبلاگ های خود مانند myblog.com متصل کنند. اگر یک وبلاگ بلاگر دامنه سفارشی دارید، باید راهنمای ما را در مورد نحوه انتقال یک دامنه سفارشی وبلاگ Blogger به وردپرس.

3. مهاجرت از Ghost به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851da5b31c

Ghost یک پلتفرم وبلاگ نویسی مینیمالیستی با ویژگی های کاملاً متمرکز بر نوشتن پست های وبلاگ است. این به عنوان یک پلتفرم میزبان و همچنین به عنوان نرم افزاری که می توانید نصب کنید در دسترس است، اگرچه بسیاری از کاربران نصب آن را دشوار می دانند.

در حالی که یک رابط کاربری ساده می‌تواند چیز خوبی باشد، به این معنی است که گزینه‌های شما برای شخصی‌سازی ویژگی‌ها و ظاهر Ghost بسیار محدود است. این می تواند ناامید کننده باشد.

از سوی دیگر، وردپرس به شما اجازه می‌دهد تا با نصب افزونه ها و موضوعات. همچنین نصب آن توسط خودتان بسیار ساده تر است. می‌توانید در مقایسه کنار هم با عنوان Ghost در مقابل WordPress.

متأسفانه مهاجرت از Ghost دشوار است زیرا فایل صادراتی پیش‌فرض Ghost از قالب پشتیبانی شده توسط وردپرس استفاده نمی‌کند. بنابراین تصمیم گرفتیم این مشکل را برطرف کنیم و ابزار واردکننده Ghost to WordPress< /a>.

ما در راهنمای خود در مورد نحوه انتقال صحیح از Ghost به WordPress.

4. مهاجرت از سایت ساز GoDaddy به وردپرس

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851db88151

GoDaddy یکی از بزرگترین عنوان‌های هاست و نام دامنه شرکت‌ها در جهان چیست. برای کمک به کاربران زیادی که شروع به ساختن وب‌سایت خود کنند، آنها یک ابزار اصلی سازنده وب‌سایت به نام GoDaddy Website Builder.

بسیاری از کاربران این ابزار را انتخاب می‌کنند زیرا روشی راحت برای شروع است. با این حال، بسیاری از ویژگی های کلیدی پلتفرم های وبلاگ نویسی قدرتمندتر را از دست داده است، همانطور که می توانید در مقایسه دقیق ما بین GoDaddy Website Builder در مقابل WordPress.

این بدان معناست که کاربران به سرعت به محدودیت‌های زیاد آن پی خواهند برد و می‌خواهند وب‌سایت خود را به یک پلتفرم انعطاف‌پذیرتر و قدرتمندتر مانند WordPress منتقل کنند.

متأسفانه هیچ ابزار صادراتی برای انتقال سایت شما از GoDaddy Website Builder به وردپرس وجود ندارد. این به این معنی است که این فرآیند زمان‌بر خواهد بود و دارای مراحل مهاجرت دستی زیادی است که اشتباه کردن را آسان می‌کند.

در راهنمای ما در مورد نحوه انتقال سایت سازنده وب سایت GoDaddy به وردپرس.

5. مهاجرت از Gumroad به WordPress

Gumroad
راهنمای مهاجرت نهایی وردپرس برای مبتدیان گام به گام 13

Gumroad یک پلتفرم محبوب تجارت الکترونیک است که به کاربران امکان می‌دهد کالاهای دیجیتال مانند بازی، موسیقی، دوره‌ها و ویدیوها را به صورت آنلاین بفروشند. با این حال، بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که از این پلتفرم دور شوند زیرا کارمزدهای خود را برای هر تراکنش تا 10 درصد افزایش داده‌اند.

این هزینه شامل پردازش کارت اعتباری یا هزینه‌های PayPal نمی‌شود. به علاوه، اگر محصولی از طریق ویژگی «Gumroad Discover» یا برنامه «همبستگان جهانی» آنها فروخته شود، 10٪ هزینه اضافی دریافت می شود. این هزینه های زیادی است.

از سوی دیگر، وردپرس رایگان است و هیچ هزینه ای برای اقلامی که می فروشید از شما دریافت نمی کند. برخلاف Gumroad، به شما امکان می دهد کالاهای فیزیکی بفروشید و می توانید از هر درگاه پرداختی که می خواهید استفاده کنید و وب سایت خود را آزادانه تبلیغ کنید.

شما به راحتی می توانید افزونه ای مانند Easy Digital Downloads< /a> برای تبدیل وردپرس به پلتفرم عالی برای فروش کالاهای دیجیتال. ما حتی با SiteGround شریک شده‌ایم و آنها میزبان EDD برای خوانندگان ما.

می توانید با دنبال کردن راهنمای ما در مورد نحوه تغییر از Gumroad به WordPress.

6. مهاجرت از جوملا به وردپرس

Joomla
راهنمای مهاجرت نهایی وردپرس برای مبتدیان گام به گام 14

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای خوب است که اشتراکات زیادی با وردپرس دارد. به عنوان مثال، آنها هر دو نرم افزار منبع باز هستند که به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند و از پایگاه داده MySQL استفاده کنید.

آنها همچنین شرایط مشابهی دارند، به این معنی که شما نیازی به تغییر شرکت های میزبان.

با این حال، جوملا برای استفاده پیچیده تر است. همچنین به اندازه وردپرس قدرتمند و انعطاف پذیر نیست زیرا برنامه های افزودنی و طرح های کمتری برای شما در دسترس است.

از سوی دیگر، استفاده از وردپرس آسان‌تر است و تعداد زیادی افزونه و انتخاب طراحی ارائه می‌دهد. مقایسه ما بین جوملا در مقابل وردپرس برای جزئیات بیشتر.

خوشبختانه، افزونه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی محتوای جوملا خود را به وردپرس وارد کنید. ما در راهنمای خود در مورد نحوه انتقال آسان سایت خود از جوملا به وردپرس.

7. مهاجرت از متوسط ​​به وردپرس

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851ddedb80

مدیوم خوب است سکوی وبلاگ نویسی برای نویسندگان جدید. این به شما امکان می دهد پست های خود را با تنظیمات بسیار کمی منتشر کنید. اما از آنجایی که شما مالک پلتفرم نیستید، محتوای نویسندگان دیگر اغلب در زیر داستان شما نمایش داده می‌شود.

پلتفرم کاملاً محدود است %20who-one-is-better-pros-and-cons/”>. وقتی از Medium به WordPress تغییر می‌دهید، صاحب وبلاگ خود خواهید شد و می‌توانید با استفاده از افزونه‌ها، تمام ویژگی‌های مورد نیاز خود را اضافه کنید.

به سادگی راهنمای کامل گام به گام ما را دنبال کنید تا به شما کمک کند به درستی تمام محتوای خود را از Medium به WordPress منتقل کنید.

می توانید با نصب موضوع سبک متوسط یا با استفاده از یکی از بهترین و محبوب ترین تم های وردپرس.

8. مهاجرت از Shopify به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851deb0436

Shopify یک برنامه همه‌کاره است -یک راه حل تجارت الکترونیک که کار را آسان می کند برای اینکه بتوانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید، پرداخت ها را بپذیرید و موجودی خود را مدیریت کنید، همه از یک پلتفرم واحد.

لازم نیست در مورد جنبه‌های فنی مدیریت یک سایت تجارت الکترونیک نگران باشید، اما هزینه‌های کمی بالاتر و کنترل محدود وب‌سایت شما به همراه دارد.

از سوی دیگر، می‌توانید وردپرس را با نصب افزونه WooCommerce و سفارشی کردن هر جنبه از فروشگاه خود. می‌توانید تفاوت‌های بین پلتفرم‌ها را در مقایسه ما با Shopify در مقابل WooCommerce.

متأسفانه، مهاجرت از Shopify دشوار است زیرا راه آسانی برای صادرات داده ها به فرمت پشتیبانی شده از وردپرس ارائه نمی دهد. بنابراین ما یک ابزار واردکننده آسان ساختیم تا به شما کمک کند انتقال Shopify به WooCommerce را به صورت رایگان انجام دهید.

ما شما را در راهنمای خود در مورد نحوه انتقال صحیح از Shopify به WooCommerce.

9. مهاجرت از Squarespace به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851df790e5

Squarespace یک وب‌سایت است خدماتی که بر صاحبان مشاغل کوچک متمرکز است. این به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارهای آسان کشیدن و رها کردن، وب سایت های زیبایی ایجاد کنید.

با این حال، در مقایسه با وردپرس، هزینه بیشتری دارد و فضای کمتری برای طراحی و انعطاف پذیری ارائه می دهد. و در حالی که مجموعه محدودی از افزونه‌ها و ادغام‌ها را ارائه می‌کند، اما با قدرت و وسعت اکوسیستم افزونه وردپرس قابل مقایسه نیستند.

متأسفانه، مهاجرت از Squarespace دشوار است زیرا عملکرد صادرات محدودی را ارائه می دهد. بسته به محتوایی که در سایت خود دارید، ممکن است لازم باشد برخی از محتواها را به صورت دستی از وب سایت Squarespace خود کپی و جایگذاری کنید.

در راهنمای ما در مورد نحوه انتقال صحیح از Squarespace به وردپرس، ما به وضوح محتوایی را که می‌توان به طور خودکار صادر کرد، فهرست می‌کنیم و محتوایی را که باید به صورت دستی انتقال دهید تا سایت خود را با موفقیت منتقل کنید.

10. مهاجرت از Tumblr به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851e03a264

Tumblr کمی متفاوت از دیگر پلتفرم های وبلاگ نویسی است. این یک پلت فرم میکروبلاگینگ با ویژگی های شبکه اجتماعی مانند دنبال کردن وبلاگ های دیگر، وبلاگ نویسی مجدد، و ابزارهای اشتراک گذاری داخلی است.

استفاده از این پلت فرم آسان است و مخاطبان خاص خود را دارد. Tumblr به عنوان یک ابزار میکروبلاگینگ، وبلاگ نویسی سریع ویدیوها، فایل های GIF، تصاویر و فرمت های صوتی را آسان می کند.

با این حال، بر خلاف وردپرس، ویژگی های Tumblr محدود است و نمی توان آن را گسترش داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید، لطفاً به بررسی وردپرس با مزایا و معایب.

اگر به مهاجرت از Tumblr به WordPress فکر می کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید وردپرس می تواند پست های Tumblr شما را به صورت بومی وارد کند.

با این حال، انتقال وب‌سایت چیزهای زیادی دخیل است، و همه مراحل را در راهنمای جامع ما در چگونه وبلاگ خود را به درستی از Tumblr به WordPress منتقل کنیم.

11. مهاجرت از Weebly به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851e101784

Weebly یکی شناخته شده است پلت فرم سازنده وب سایت متعلق به پلت فرم پرداخت Square. ابزارهای ساخت وب سایت با استفاده آسان را برای وب سایت های تجاری و فروشگاه های تجارت الکترونیک به همراه قالب های وبلاگ رایگان ارائه می دهد که می توانید آنها را به وب سایت خود اضافه کنید.

با این حال، آن طرح رایگان دارای ویژگی‌ها و پهنای باند محدودی است، و ارتقاء به اشتراک پولی در مقایسه با وب‌سایت‌های وبلاگ‌نویسی برتر گران است. علاوه بر این، ویژگی های وبلاگ نویسی و SEO Weebly به اندازه سایر پلت فرم های وبلاگ نویسی قدرتمند نیستند.

در مقابل، وردپرس را می‌توان بر روی هر سروری میزبانی کرد و دارای تمام ویژگی‌هایی است که می‌توانید رویای آنها را مانند فروشگاه‌های آنلاین داشته باشید، فرم های تماس، گالری ها، نمونه کارها، سئو و موارد دیگر. وقتی Weebly در مقابل وردپرس شما ممکن است شروع به تغییر کنید.

انتقال سایت حدود یک ساعت طول می کشد و ارزشش را دارد. نگران نباشید، ما به صدها نفر کمک کرده‌ایم دستورالعمل‌های گام به گام راهنمای خود را در نحوه انتقال صحیح از Weebly به WordPress.

12. مهاجرت از Wix به WordPress

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851e1c0333

Wix یک پلتفرم میزبان محبوب است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌های ساده را با استفاده از کشیدن و رها کردن به سرعت ایجاد کنید وب سایت ساز. می‌توانید با استفاده از برنامه Wix Blog یک وبلاگ اضافه کنید.

با این حال، وقتی Wix در مقابل WordPress می بینید که Wix گزینه های بسیار محدودی دارد و افزودن ویژگی های اضافی می تواند بسیار گران باشد.

برای همه وب سایت ها به جز ساده ترین وب سایت ها، وردپرس انتخاب بهتری است زیرا دارای طیف وسیع تری از تم ها و طرح بندی ها و همچنین مجموعه عظیمی از افزونه ها است که ویژگی های جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کند.

متأسفانه، Wix انتقال محتوای شما را بسیار دشوار می‌کند، اما پس از بررسی روش‌های مختلف برای انتقال از Wix به WordPress، ما معتقدیم که ساده‌ترین روش، وارد کردن پست‌های وبلاگ شما از طریق RSS است.

ما در راهنمای خود در نحوه جابجایی صحیح از Wix به WordPress. در یک وبلاگ Wix متوسط، مهاجرت حدود یک ساعت طول می کشد.

13. مهاجرت از Webflow به WordPress

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Webflow

WebFlow یک سازنده وب سایت میزبان مشابه Wix و Squarespace است و ابزارهای طراحی کاربر پسند را ارائه می دهد که ایجاد یک وب سایت ساده را آسان می کند. این میزبان و امنیت داخلی است که برای کاربرانی که در مدیریت این عناصر تجربه ندارند ، جذاب است.

با این حال ، WebFlow اخیراً برای مجبور کردن وب سایت های بزرگ روی پلتفرم خود برای تغییر به برنامه های شرکت های با قیمت بسیار بالا ، با واکنش های زیادی روبرو شده است. همچنین در مورد سفارشی سازی ها و ادغام ها محدود است.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چرا باید از Webflow جلوگیری کنید .

وردپرس خود میزبان یک جایگزین مقرون به صرفه و انعطاف پذیر ارائه می دهد. با داشتن وب سایت خود ، شما کنترل هزینه ها را حفظ می کنید ، برنامه میزبانی خود را برای مطابقت با نیازها و بودجه خود مقیاس می دهید. علاوه بر این ، وردپرس گزینه های شخصی سازی بی پایان را از طریق افزونه ها و مضامین رایگان ارائه می دهد.

Webflow دور شدن از سکوی آنها را دشوار می کند ، اما ما کل مراحل را طی کردیم تا این کار را برای شما آسانتر کنیم. شما می توانید آموزش ما را در مورد نحوه مهاجرت از Webflow به WordPress برای دستورالعمل های مرحله به مرحله.

14. مهاجرت از WordPress.com به وردپرس خود میزبان

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d985d987d8a7d8acd8b1d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a8d8aad8af 66d851e34e9ee

wordpress.com است یک سرویس میزبانی وبلاگ که توسط Automattic ارائه شده است ، شرکتی که توسط وردپرس.org بنیانگذار مت مولنوگ ایجاد شده است. میزبانی اصلی وبلاگ رایگان است و می توانید گزینه های دیگری مانند نام دامنه سفارشی ، ذخیره اضافی و خدمات حق بیمه را خریداری کنید.

این به کاربران جدید متوسل می شود زیرا هیچ راه اندازی لازم نیست. با این حال ، در مقایسه با یک وب سایت وردپرس خود میزبان ، گزینه های محدود برای گسترش وبلاگ شما چیست. به عنوان مثال ، شما نمی توانید از مضامین و افزونه های سفارشی برای شخصی سازی وبلاگ خود استفاده کنید.

شما می توانید با مشاهده نمودار مقایسه ما در wordpress.com vs wordpress.org .

اگر آماده انتقال از WordPress.com به یک وبلاگ خود میزبان وردپرس هستید ، سپس راهنمای ما را در مورد چگونه وبلاگ خود را از wordpress.com به درستی حرکت دهید به WordPress.org . حتماً مراحل ما را با دقت دنبال کنید تا داده ها ، بازدید کنندگان یا سئو را از دست ندهید.

بعد از مهاجرت به یک وبلاگ وردپرس خود میزبان ، ممکن است متوجه شوید که برخی از ویژگی هایی را که در WordPress.com از آن لذت بردید ، از دست داده اید. نگران نباشید ، می توانید به راحتی با دنبال کردن راهنمای ما در پیشنهاد ویژه: تیم متخصصان ما می توانند حرکت کنند وبلاگ شما به صورت رایگان

در اینجا یک پیشنهاد ویژه است. اگر مایل به مهاجرت از Blogger ، Medium ، weebly هستید. ، یا wordpress.com به یک وب سایت وردپرس خود میزبان ، پس می توانیم این کار را به صورت رایگان برای شما انجام دهیم.

یکی از اعضای تیم متخصص ما کل مهاجرت را برای شما انجام می دهد (100 ٪ رایگان). بله ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید از هر یک از این سیستم عامل های خاص بدون هیچ گونه خطری به وردپرس تغییر دهید.

فقط دو شرط وجود دارد:

  • ابتدا ، شما باید با استفاده از لینک ما برای سرویس میزبانی وب جدید خود ثبت نام کنید. این اطمینان حاصل می کند که بهترین قیمت را در میزبانی دریافت می کنید.
  • دوم ، وبلاگ شما نمی تواند بیش از 1000 پست داشته باشد. ما می توانیم برای وبلاگ های بزرگتر یک سرویس مهاجرت ارائه دهیم ، اما این یک سرویس پولی خواهد بود.

خوب به نظر می رسد؟ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تنظیم رایگان وبلاگ وردپرس کسب کنید. ما قبلاً به بیش از 100000 نفر کمک کرده ایم ، بنابراین اکنون شروع کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> > Free Blog Setup

امیدواریم این آموزش به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه وب سایت خود را به وردپرس خود میزبان مهاجرت کنید. شما همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل به روش صحیح ، یا انتخاب متخصص ما در باید افزونه های وردپرس را برای رشد سایت خود داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا