پوست

آب کردن روتین مراقبت از پوست: محصولات آماده بهار که درم می گویند به روتین شما اضافه شود

آب کردن روتین مراقبت از پوست: محصولات آماده بهار که درم می گویند به روتین شما اضافه شود

مراقبت از پوست هرگز بخش ساده ای از صنعت زیبایی نبوده است. مواد تشکیل دهنده و فناوری درگیر در فرمولاسیون به تنهایی نیاز به درک عمیق شیمی دارد – بدون توجه به نحوه واکنش هر نوع پوست یا فرد به آن محصولات. ممکن است یک صورت چندین بار در هفته عاشق یک اسید لایه بردار عمیق شود و صورت بعدی ممکن است بلافاصله با فرمولی پیچیده تر از CeraVe آزمایش شده و واقعی ظاهر شود. جدیدترین روند ویروسی TikTok را اضافه کنید—مانند آرامش مراقبت از پوست—و جای تعجب نیست که مردم در مورد آنچه در روال خود استفاده کنند سردرگم هستند.

بنابراین، برای روشن شدن همه چیز، ما به متخصصان مراجعه کردیم تا در مورد این سوال اساسی نظر بدهند: اگر بخواهید یک محصول را توصیه کنید که همه باید در روتین مراقبت از پوست خود در فصل بهار داشته باشند، آن محصول چیست؟ Joshua Zeichner، MD، FAAD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در نیویورک. در واقع، من معمولاً می‌گویم هر چه ساده‌تر، بهتر – صبح را به عنوان زمانی برای محافظت و جلوگیری از آسیب‌های روز در نظر بگیرید. سپس به شب به عنوان زمان آبرسانی و ترمیم فکر کنید.

برای بقیه پاسخ ها و توصیه های محصول آنها را بخوانید.

ضد آفتاب

هنگامی که از درمان‌های سخت آکنه و منافذ جوانی خود عبور کردیم، برای بسیاری از ما، گام بعدی افزودن ضد آفتاب. جای تعجب نیست که هر پوستی که با آنها صحبت کردم به اهمیت SPF روزانه اشاره کرد. در واقع، در رتبه بندی اولویت آنها رتبه یک بود: الیزابت مولن، MD، هیئت مدیره -متخصص پوست در Uptown Dermatology در هیوستون. مهمتر از همه، ضد آفتاب از سرطان پوست جلوگیری می کند. با این حال، یک مزیت اضافه برای استفاده روزانه از ضد آفتاب، جلوگیری از پیری سریع پوست است. لیان مک، MD، FAAD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در Glam Derm در نیویورک، و از علاقه مندان به MONAT.

SPF را به عنوان بیمه نامه پوست خود در نظر بگیرید – درمان های گران قیمت و سرم های قوی اگر در برابر آسیب پوشش داده نشوید، جواب نمی دهند.

یکی از کرم‌های ضد آفتاب مورد علاقه من Eryfotona Actinica محصول ISDIN است، یک ضد آفتاب با جذب سریع و فوق سبک مواد معدنی با طیف وسیع. دکتر مک توضیح می‌دهد که این نه تنها از آسیب‌های خورشیدی در آینده جلوگیری می‌کند، بلکه حاوی ماده‌ای به نام DNA Repairsomes® برای ترمیم آسیب‌های موجود است.

اکنون خرید کنید: Amazon.com، $60

آمازون


رتینول

دومین محصولی که از بسیاری از پوست های ما ذکر شد، رتینول یا رتینوئید بود. دکتر زایشنر می‌گوید: «شاید رتینول بهترین ماده مطالعه‌شده‌ای باشد که برای مبارزه با علائم پیری پوست داریم. کلاژن را تحریک می کند تا پایه های پوست را تقویت کند و ظاهر خطوط ظریفی را که دارید بهبود می بخشد و در عین حال از ایجاد خطوط جدید جلوگیری می کند. در عین حال، رتینول گردش سلولی را برای بهبود رنگ و درخشندگی پوست افزایش می دهد.

رتینوئیدها نسخه قوی تر ویتامین A هستند و فقط با نسخه پزشک متخصص پوست شما در دسترس هستند (ترتینوئین نام رایجی است که ممکن است بشناسید). از سوی دیگر، یک رتینول بدون نسخه در انواع قوت ها از 0.25 درصد تا چهار درصد در دسترس است. با این حال، بسیاری از رتینول‌های با قدرت بالا در یک درصد قرار می‌گیرند تا به نتایجی که می‌خواهید منهای عوارض جانبی خشک و پوسته پوسته دست پیدا کنند.

در حالی که رتینول استاندارد طلایی محصولات ضد پیری است، ایجاد تحمل می‌تواند فرآیندی آهسته باشد و بسته به توانایی پوست شما برای سازگاری با ماده فعال، می‌خواهید آن را آسان کنید.

برای افرادی که تازه به سراغ رتینول می‌روند، ممکن است بهتر باشد این ماده فعال را با درصد کمتری شروع کنند. First Aid Beauty FAB Skin Lab Retinol Serum 0.25% Pure Concentrate یک فرمول مبتدی در انتهای طیف است و برای پوست های حساس ساخته شده است. استفاده از آن را چند بار در هفته در شب های متناوب شروع کنید تا به پوست شما اجازه دهد تا تحمل خود را ایجاد کند.

اکنون خرید کنید: Sephora.com، $58

سفورا


متخصصان رتینول – کسانی که مدتی است از این ماده استفاده می کنند و به دنبال افزایش دوز خود هستند – باید آخرین عرضه را از ساندی رایلی در نظر بگیرند. سرم رتینول A+ با دوز بالا، یک کمپلکس رتینول با دوز بالا (6.5 درصد رتینول، استر رتینوئید و جایگزین رتینول گیاهی) است که با آنتی اکسیدان ها و عسل ترکیب می شود تا در هنگام شروع کار، تحریکات را هیدراته و تسکین دهد.

اکنون خرید کنید: Sephora.com، $43

سفورا


اگر میلیا، برجستگی های کوچکی که اغلب در اطراف چشم ظاهر می شوند، یا خطوط ریز بزرگترین نگرانی شما هستند، کرم دور چشم با رتینول راه حل ممکن است. Versed Smooth Landing یک بافت مومیایی است که حاوی یک درصد رتینول و همچنین ویتامین E و روغن دانه توت سیاه برای مرطوب کردن است.

اکنون خرید کنید: VersedSkin.com، 18 دلار

مطبوع


کرم مورد علاقه دکتر Zeichner کرم شب ضد پیری عمیق RoC Retinol Correxion است. او توضیح می دهد: “این حاوی رتینول برای هدف قرار دادن چین و چروک در یک فرمول مرطوب کننده است که از تحریک جلوگیری می کند.”

اکنون خرید کنید: Amazon.com، $19

آمازون


اسید هیالورونیک

انتخاب اول و دوم دکتر مک SPF و رتینول بود، اما او همچنین فکر می‌کند بازیکن دیگری هم وجود دارد که شایسته زمان در کانون توجه است: اسید هیالورونیک. اسید هیالورونیک یک مرطوب کننده است که به پوست اجازه می دهد تا با جلوگیری از هدر رفتن آب از طریق پوست، آب را جذب و حفظ کند. این یک مولکول به خوبی قابل تحمل است و برای استفاده روزانه بی خطر است.

سرم هیدراتاسیون دایره ای Dermalogica بر سه نوع هیدراتاسیون متکی است، از جمله اسید هیالورونیک، جلبک و اسید پلی گلوتامیک برای بازیابی هیدراتاسیون از سطح تا ذخایر عمیق تر. این سرم راز ما برای داشتن پوست شبنم در تمام زمستان نیز بود.

اکنون خرید کنید: Dermalogica، $64

درمالوژیکا


ویتامین C

راشل نظریان، MD، FAAD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در گروه پوست شوایگر در شهر نیویورک. او توضیح می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌ها، مانند ویتامین C، معمولاً به شکل سرم هستند و می‌توانند در زیر کرم ضد آفتاب برای محافظت در برابر بسیاری از محرک‌های پیری زودرس و سرطان پوست استفاده شوند. دکتر زایشنر توضیح می‌دهد که ویتامین C سه وظیفه اصلی دارد: «آسیب رادیکال‌های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش را خنثی می‌کند، تولید رنگدانه‌های غیرطبیعی را برای روشن کردن لکه‌های تیره مسدود می‌کند، و به عنوان یک کوفاکتور برای تولید [تولید] عمل می‌کند. کلاژن جدید سالم.”

و از آنجایی که خورشید تنها چیزی نیست که می تواند پوست شما را خراب کند، استرس های محیطی مانند نور مرئی یا آلودگی نیز می توانند باعث آسیب شوند. یک آنتی اکسیدان روی پوست شما مانند یک سپر نامرئی در زیر ضد آفتاب شما عمل می کند.

هم دکتر نظریان و هم دکتر زایشنر از طرفداران Bliss Bright Idea ویتامین C + تری پپتید کلاژن سرم. دکتر نظریان می‌گوید: «شکل تثبیت‌شده ویتامین C به آن اجازه می‌دهد برای مدت طولانی‌تری قوی بماند و از آسیب رادیکال‌های آزاد دفاع کند». او می افزاید: «این یک سرم سبک وزن است که [وقتی] زیر محصولات دیگر قرار می گیرد عالی عمل می کند.

اکنون خرید کنید: Amazon.com، $25

آمازون


پاک کننده

محصولی که دکتر نظریان آن را “بسیار دست کم گرفته شده، قدردانی نشده و اغلب از نظر سلامت پوست شما نادیده گرفته می شود” می گوید یک پاک کننده است. او توضیح می‌دهد: «پاک‌کننده مناسب همیشه جذاب نیست، اما اولین قدم بسیار مهم برای رژیم غذایی شما در صبح و شب است. او توضیح می دهد که چگونه پاک کننده مناسب ملایم است و ذرات و روغن های مضر محیط را پاک می کند و در عین حال مانع طبیعی پوست شما را حفظ می کند.

او می‌گوید: «من نسبت به این مرحله در رژیم مراقبت از پوست بسیار قاطع هستم و در مورد این مرحله آموزش دیده‌ام، زیرا واقعاً سلامت کلی پوست شما را تعیین می‌کند. “مورد علاقه من نسخه بدون عطر نوار زیبایی پوست حساس Dove’s است. مهم است که از عطرهای موجود در پاک کننده خود اجتناب کنید، به علاوه این عطر برای پوست ملایم است.

اکنون خرید کنید: Amazon.com، 9 دلار برای 3

آمازون


نیاسینامید

یک غول ملایم نادیده گرفته شده در دنیای مراقبت از پوست ویتامین B3 است که به نام نیاسینامید نیز شناخته می شود. کریستینا لی چونگ، MD، FAAD، هیئت مدیره – متخصص پوست دارای گواهی در گروه پوست شوایگر در فیلادلفیا.

در حالی که در حال اصلاح روتین خود هستید، بدن خود را در این فرآیند نادیده نگیرید. دکتر چانگ لوسیون بدن نرم کننده نیاسینامید میزون را به شدت توصیه می کند. این محصول همه چیزهایی را که من به دنبال آن می گردم دارد – نیاسینامید، ویتامین C و AHA، به این معنی که برای حفظ رنگ پوست من یکنواخت و همه چیز از دست تا پاشنه پا را نرم و درخشان نگه می دارد. همچنین در یک پمپ ساده عرضه می شود، بنابراین [آن] روی یک پیشخوان زیبا به نظر می رسد و همه چیز را مرتب نگه می دارد.”

اکنون خرید کنید: Amazon.com، $23

آمازون


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا