پوست

صابون صورت فارماسی تازه و سرسبز، پاک‌کننده‌ای است که من نمی‌توانم از آن استفاده نکنم.

صابون صورت فارماسی تازه و سرسبز، پاک‌کننده‌ای است که من نمی‌توانم از آن استفاده نکنم.

وقتی به محصولات پایدار و کارآمد فکر می کنیم، Lush اغلب برندی است که به ذهن می رسد. برای بیش از 10 سال، Lush از نظر منبع داده مشارکت های خیریه، کاهش زباله، و ردپای محیطی. وقتی صحبت از محصولات به میان می‌آید، Lush بیش از یک رویکرد حداقلی برای بسته‌بندی اتخاذ می‌کند و بیشتر محصولات جامد خود را تنها در یک غلاف کاغذ قهوه‌ای قابل بازیافت می‌پیچد. (و برای محصولات مایع، برنامه “Bring It Back” این برند به مشتریان در خرید بعدی خود هنگام بازگرداندن ظرف محصول، تخفیف می دهد.)

Lush بیشتر به دلیل محصولات مراقبت از بدن و حمام خود شناخته شده است – اما در سال های اخیر، این برند نوآوری های پایداری و فرمولاسیون خود را به محصولات مراقبت از پوست گسترش داده است و چندین پاک کننده و مرطوب کننده صورت را روانه بازار کرده است. و یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت از صورت، صابون صورت Fresh Farmacy است، یک صابون جامد صورت که برای پوست های حساس فرموله شده است. اما آیا یک نوار بدون ضایعات صورت واقعا می تواند جایگزین پاک کننده مورد علاقه شما شود؟ بررسی کامل من را پیشاپیش بخوانید، جایی که آن را آزمایش کردم.


صابون صورت فارماسی Lush Fresh

بهترین برای: پوست حساس یا مستعد آکنه

موارد استفاده: شستشوی صورت و بدن

پتانسیل مواد آلرژی زا: روغن اسطوخودوس

مواد اصلی: روغن درخت چای

بدون ظلم؟: بله

قیمت: $18

درباره برند: Lush یک برند مراقبت از صورت و بدن است که به دلیل محصولات گیاهی و حسی با پایداری شناخته شده است. در قلب اخلاق آن است.

درباره پوست من: خشک و مستعد آکنه

از لحاظ تاریخی، همیشه نوع پوستم را ترکیبی—روی پیشانی و چانه چرب اما روی گونه ها و زیر چشم نسبتاً خشک است. اما این روزها – بعد از حدود یک سال با تجویز ترتینوئین برای پاک کردن آکنه – پوستم خشک شده است. (ترتینوئین در درمان آکنه فوق العاده موثر است، اما خشکی یک عارضه جانبی رایج است.) و در حالی که پوست من به طور چشمگیری پاک شده است، هنوز ترجیح می دهم از مواد کمدوژنیک خودداری کنم، که می تواند مرطوب کردن را به چالشی تبدیل کند. بنابراین برای مبارزه با لکه های خشک و قرمزی گاه به گاه که با رتینوئید من ایجاد می شود، سعی می کنم مطمئن شوم که در هر مرحله از روتین مراقبت از پوستم، از جمله پاک کننده، یک عنصر مرطوب کننده وجود دارد.

مواد تشکیل دهنده: تسکین دهنده کالامین و روغن درخت چای

  • پودر کالامین: کالامین حاوی خواص تسکین دهنده و ضد التهابی برای آرام کردن پوست حساس است، اما همچنین به عنوان یک قابض ملایم عمل می کند تا واقعا تمیزی عمیقی به شما بدهد.
  • روغن درخت چای: یک ضد التهاب دیگر، روغن درخت چای نیز یک درمان موثر برای جوش است. طبق یونیونگ کلر چانگ، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، روغن درخت چای با از بین بردن باکتری p.acne که به باکتری کمک می کنند و همچنین با کاهش قرمزی و التهاب اطراف جوش، جوش ها را درمان می کند.
  • روغن اسطوخودوس: روغن اسطوخودوس آخرین عنصر کلیدی در این پاک کننده است که یک اثر تسکین دهنده کلی به فرمول می بخشد، و Lush Fresh Farmacy Bar را به گزینه ای عالی برای پوست های حساسی تبدیل می کند که مستعد قرمزی یا قرمزی هستند. سفتی در هنگام شستشو.

احساس: نرم و لطیف

زیبایی این صابون جامد صورت این است که مانند پاک کننده مایع مورد علاقه شما عمل می کند. کافی است چند ثانیه زیر شیر آب (یا در حالت ایده آل، در حمام زمانی که آب جاری است) بشویید و نوار بین دستان خود را کف کنید. صورت خود را با فشار ملایم و حرکات دایره ای کوچک مانند شستشوی معمولی صورت بشویید و قول می دهم که حتی تفاوت را متوجه نخواهید شد. (نیازی نیست نوار را مستقیماً روی پوست خود قرار دهید – فقط از کفی که روی دستتان جدا می شود استفاده کنید.)

هولی رو


رایحه: عمیق و خاکی

اگر علاقه ای به داشتن هیچ گونه عطری در شستشوی صورت خود ندارید، احتمالاً این محصول برای شما مناسب نیست. همانطور که گفته شد، اگرچه من معمولاً وقتی صحبت از پاک کننده به میان می‌آید به سمت بدون عطر می‌روم، اما کاملاً عاشق این عطر هستم. غنی و خاکی است – تقریباً مانند یک طوفان بارانی تازه – و بعد از آبکشی باقی نمی ماند. همچنین هیچ عطری به محصول اضافه نشده است، فقط بوی طبیعی از موادی مانند اسطوخودوس و روغن درخت چای است.

بسته بندی: 100% بدون زباله

همانطور که در مورد اکثر محصولات Lush وجود دارد، Fresh Farmacy با بسته بندی صفر عرضه می شود. هنگام خرید آنلاین، محصول در کاغذ قهوه ای قابل بازیافت در جعبه قهوه ای قابل بازیافت پیچیده می شود، اما همین. هیچ بسته بندی واقعی مرتبط با محصول وجود ندارد، به این معنی که می توانید از نوار استفاده کنید تا زمانی که برای یک تجربه پاکسازی بدون ضایعات بسیار کوچک شود.

نتایج: پوست تمیز و متعادل

من به پاکسازی صبح، و صابون صورت Fresh Farmacy پاک کننده مناسبی برای انجام کار است. برای شروع، روی پوست بسیار ملایم است (مانند اکثر صابون های جامد، بافت شنی ندارد). اما به نوعی، هنوز هم آن احساس کثیف و پاکی را به شما می دهد که امیدوارید. به علاوه قرمزی، سفتی یا سوزش صفر است.

هولی رو


ارزش: ماهها ادامه دارد

تقریباً هر روز صبح از Fresh Farmacy استفاده می کردم و چهار ماه برایم دوام داشت. اغلب، هنگامی که شستشوی صورت در لوله‌ها و پمپ‌های فشاری بسته‌بندی می‌شود، بیش از آنچه برای یک شستشوی صورت نیاز است، استفاده می‌کنیم. فرمت نوار جامد به من کمک می کند مقدار محصولی را که در واقع استفاده می کنم محدود کنم، بنابراین فقط آنچه را که نیاز دارم مصرف کنم.

محصولات مشابه: گزینه هایی دارید

Terra Naked Rose Beauty Bar: The Terra Naked Rose Beauty Bar مطمئناً یک گزینه است اگر در بازار هستید شستشوی صورت بدون ضایعات درست مانند گزینه Lush، کف لذت بخشی می دهد و رایحه ای ملایم و دوست داشتنی دارد. با این حال، بافت کمی ترش تر است (که ممکن است برای برخی ترجیح داده شود) و دارای مواد مرطوب کننده عمیق مانند کره شی و روغن نارگیل است که برای انواع پوست مستعد آکنه مناسب نیستند.

نوار پاک کننده آبرسان Cerave: منبع داده نوار پاک کننده مرطوب کننده اگر به دنبال یک پاک کننده جامد هستید، گزینه ای موثر و مورد تایید متخصصین پوست است. برخلاف گزینه Lush، در برخی بسته بندی ها (بدون پلاستیک، فقط یک جعبه مقوایی قابل بازیافت) عرضه می شود، اما در مورد قابلیت کف کردن و آبرسانی قابل مقایسه است.



حکم نهایی

صابون صورت فارماسی Lush Fresh می‌تواند کاملاً جایگزین شستشوی صورت مورد علاقه شما، بدون پلاستیک باشد. این یک گزینه بدون ضایعات است که مانند یک شستشوی صورت سنتی با مزایای پایدار بسته بندی صفر و ضایعات صفر کف می کند و تمیز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا