پوست

همسرم متوجه تفاوتی در پوست من شد 2 هفته از روتین مراقبت از پوست من

همسرم متوجه تفاوتی در پوست من شد 2 هفته از روتین مراقبت از پوست من

اگر نام Hims، احتمالاً به این دلیل است که در سال 2017، این شرکت پیشگام در درمان اختلال نعوظ و شامپوهای مسدودکننده DHT برای کمک به جلوگیری از ریزش مو بود. در حالی که این بررسی ریزش مو هیمز یا بررسی قرص های هیمز نیست، مهم است که توجه داشته باشید که ریشه این برند بر کمک به مردان برای مراقبت بهتر از خود و احساس اعتماد به نفس بیشتر در بدنشان متمرکز شده است. مراقبت از پوست Hims گسترش طبیعی این ایده آل است.

برای مدت طولانی، به مردان آموخته شده است که سخت بودن به معنای اجتناب از واقعیت های دشوار و سرسختانه به تعویق انداختن مراقبت و رفاه خود به دلایل متعدد و شاید حتی انگ است. در این بررسی Hims، خواهید آموخت که چگونه مردان می توانند به سرعت، به راحتی و بدون زحمت پوست خود را با محصولات با کیفیت بالا، از جمله مراقبت از پوست Hims با فرمولاسیون سفارشی، با نسخه قوی، با پشتوانه علمی و توصیه شده توسط پزشک درمان کنند.

مانند بسیاری از مردان در یک سن خاص، من نیز عمداً از پوست خود غافل شدم. این به سادگی یک نگرانی نبود. من نوار صابون و بعداً بطری‌های شستشوی بدنم را داشتم و بس. هیچ لوسیونی با پوست من تماس نگرفت و من تقریباً مطمئن هستم که در چهار دهه اول زندگی‌ام صورتم را به درستی نشویید. تا اینکه در اواسط دهه 40 زندگی‌ام دوباره ازدواج کردم و عاشق زنی با پوستی سالم شدم که مانند یودا روش‌های خود را به من آموخت، شستشوی صورت را کشف کردم و با انجام این کار مفهوم شستن صورت یک فعالیت جداگانه و ضروری در حمام. صورتت را بشور، باید!

با ترکیب کامل محصولات مراقبت از پوست Hims، مردان می توانند با سرم ویتامین C درخشش روزانه داشته باشند، اثرات پیری را با کرم ضد پیری درمان کنند، آکنه خود را تحت کنترل داشته باشند و از صورت خود در برابر اثرات مضر محافظت کنند. آفتاب با ضد آفتاب SPF 50+.

چگونه او را آزمایش کردم

جف بوگل / بردی


پس از خرید سه عنصر کلیدی از خط مراقبت از پوست Hims (کرم ضد پیری، مرطوب کننده روزمره و پاک کننده روزانه)، من کرم ضد پیری چروک را هر شب تست کردم و دیگری دو محصول دو بار در روز به مدت دو هفته کامل قبل از نوشتن این بررسی Hims. با انجام این کار، من یک رژیم مراقبت از پوست Hims ایجاد کردم که مرا در یک روال معنی دار برای شروع و پایان هر روز مستقر کرد.

همسرم می‌گوید که صورتم صاف‌تر می‌شود و وقتی در آینه نگاه می‌کنم بعد از شستشوی صورت و استفاده از مرطوب‌کننده، می‌توانم درخششی را ببینم. این منجر به افزایش اعتماد به نفس می شود، زیرا به لطف عصاره چای سبز High Tide Hydrating Daily Cleanser و کره شی در مرطوب کننده، احساس تازگی و طراوت می کنم و بوی بسیار خوبی دارم – انگار به تازگی از یک اسپای مجلل بیرون آمده ام. . همه اینها تنها پس از چند لحظه مراقبت از خود در حمام شخصی من انجام می شود.

برای بررسی هیمز، قیمت، رایحه‌ها و مدت زمانی که از نظر ذهنی متفاوت است و پوستم بهتر به نظر می‌رسد را در نظر گرفتم و اینکه آیا روتین مراقبت از پوست هیمز به اندازه کافی آسان بود تا بتوانم آن را ادامه دهم یا نه. برنامه روزانه من.

او چگونه کار می کند؟

با مجموعه کامل داده‌های مراقبت از پوست او، هر مردی – صرف نظر از نوع پوست یا رنگ – می تواند اطمینان حاصل کند که صورتش هر روز و شب تمیز و مرطوب است و با ویتامین C پوستش می درخشد. نیاز دارد، با کرم ضد پیری سفت شده و با ضد آفتاب SPF 50+ محافظت می شود. اما هیچ بررسی Hims بدون تایید فرصت مشاوره رایگان با یک ارائه دهنده پزشکی مجاز برای دریافت محصولات توصیه شده توسط پزشک مانند کرم چین و چروک با ترکیبات قوی مانند ترتینوئین کامل نخواهد بود. با اشتراک مراقبت از پوست Hims، محصولات طبق برنامه درب منزل شما تحویل داده می‌شوند تا حفظ پوست سالم شما را آسان‌تر کند، بدون نیاز به سر و صدا یا تلاش اضافی. در حالی که می‌توانید به سادگی محصولات مراقبت از پوست Hims را انتخاب کنید، بخرید و حتی در آن‌ها بدون مشاوره حرفه‌ای مشترک شوید، می‌خواهید تجربه Hims خود را با یک چت رایگان با یک پزشک شروع کنید.

جف بوگل / بردی


از طریق پیام‌های ایمن، که به صورت خصوصی بین شما و آن‌ها رد و بدل می‌شود، این فرصت را خواهید داشت که در مورد محصولات دارای نسخه قوی در خط مراقبت از پوست Hims سؤال بپرسید. در طول مشاوره، وضعیت پزشکی قبلی خود (فشار خون بالا)، دارویی که به آن حساسیت دارم (کدئین) و اهدافم برای رژیم درمانی مراقبت از پوست که به دنبال شروع آن بودم (کاهش خطوط و اثرات کلی پیری بر روی پوست) را به اشتراک گذاشتم. چهره 47 ساله من).

پزشک متخصص داخلی که در وب سایت Hims با او صحبت می کردم، تمام این اطلاعات را در نظر گرفت تا فرمول ترکیبی پیری حاوی سه داروی مختلف را توصیه کند که به خطوط ریز و لکه های تیره پیری کمک می کند. اولین مورد ترتینوئین است، یک رتینوئید که نوعی ویتامین A است که به رساندن سلول‌های جدید و سالم پوست به سطح و افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند. این یک اثر سفت کننده ایجاد می کند که ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. دومین داروی موجود در کرم ضد چروک مراقبت از پوست Hims، نیاسینامید است که به سفت شدن پوست، حفظ رطوبت و صاف شدن پوست کمک می کند. سومین و آخرین دارویی که پزشک به من گفت اسید آزلائیک بود، ماده‌ای که پرپیگمانتاسیون مانند لکه‌های تیره و اسکار آکنه را روشن می‌کند و همچنین قرمزی و التهاب را کاهش می‌دهد. دکتر به من پیشنهاد داد که درمان را با دوز کم ترتینوئین شروع کنم زیرا ترتینوئین در چند هفته اول باعث تحریک و سوزش گذرا می شود. هنگامی که پوست من به مواد تشکیل دهنده عادت کرد، برنامه این است که دوز را به متوسط ​​و زیاد افزایش دهم.

Hims Cost

قیمت مراقبت از پوست Hims رقابتی و مطابق با محصولاتی با کیفیت و اندازه بالا – حتی ارزان تر از- است. به عنوان مثال، خرید یک بار بطری پمپ 6.8 اونس سیال پاک کننده روزانه High Tide Hydrating Daily 15 دلار است و اشتراک های دو ماهه با 10 درصد تخفیف در دسترس است. آبرسان بدون نسخه کرم چروک شب بخیر قیمت 24 دلار برای یک اونس مایع دارد و مرطوب کننده صورت روزانه 18 دلار برای همان اندازه است. در حالی که ممکن است در نگاه اول برای مقدار نسبتاً کمی محصول گران به نظر برسد، شما در واقع هر روز عصر از یک سکه از کرم و همان مقدار مرطوب کننده در صبح استفاده می کنید. در اصل، بطری های یک اونس می تواند یک ماه یا بیشتر دوام بیاورد.

صرف نظر از اینکه خرید یک بار مصرف یا اشتراک مکرر را انتخاب کنید، خرید محصولات مراقبت از پوست Hims می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری روی پوست و خود شما باشد. محصولاتی که من استفاده می کنم ثابت شده است که هم از نظر ظاهری در ایجاد هیدراتاسیون بدون چربی و نوعی زره ​​در برابر خطوط خزنده پیری مؤثر هستند و هم از نظر ذهنی و عزت نفس رضایت درونی دارند. مراقبت از پوست هیمز می تواند به مردانی مانند من اعتماد به نفسی بدهد که با افزایش سن به سختی به دست می آیند، زیرا می توانیم بدانیم که پوست ما می تواند در برابر اثرات بی رحمانه زمان مقاومت کند. تعیین قیمت در مورد اهمیت آن ممکن است سخت باشد، اما برای من، مراقبت از پوست Hims برای سه محصولی که استفاده می‌کنم 65 دلار ارزش دارد. قیمت هر محصول مراقبت از پوست جداگانه با کرم‌ها، شوینده‌ها و مرطوب‌کننده‌های برندهای دیگر با کیفیت، شهرت و اندازه مشابه مطابقت دارد.

پس از انجام این بررسی Hims، من متقاعد شده‌ام که به لطف رایحه لوکس و کم‌کلید، اثربخشی کلی محصولات، بطری‌بندی و بسته‌بندی شیک که در جعبه‌های قابل بازیافت حمل می‌شود، Hims ارزش هر پنی را دارد که به من و همه مردان کمک کند. بهتر از پوست خود مراقبت کنیم.

تحویل و بسته بندی

جف بوگل / بردی


این بررسی ریزش موی هیمز نیست و یک بررسی قرص هیمز نیست، با این حال تصور می‌کنم بسته‌بندی و تحویل به همان اندازه محتاطانه و سریع است. سه محصول مراقبت از پوست من هیمز در یک جعبه قهوه ای ساده و بی تکلف وارد شدند که چیزی بیش از یک “Hims” با اندازه متوسط ​​در یک طرف بسته چاپ شده بود. در داخل جعبه، کاغذ قهوه‌ای ضخیم، بطری‌ها را از چرخیدن و برخورد با یکدیگر در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کرد. هیچ پلاستیک اضافی داخل آن وجود نداشت و کاغذ و جعبه قهوه‌ای رنگ همگی قابل بازیافت بودند.

تحویل محصولات مراقبت از پوست Hims من سریع بود. من سفارشم را صبح روز جمعه ثبت کردم و همه چیز از طریق DHL بعد از ظهر همان روز ارسال شد و سه شنبه ساعت 10:05 صبح به درب منزل رسیدم.

کیفیت و سهولت استفاده

از آنجایی که من از آکنه یا لکه های تیره رنج نمی برم، و با احتمال تحریک و سوزش راحت نبودم (اگرچه می دانم که این زبان استاندارد مربوط به بسیاری از محصولات مراقبت از پوست است)، در نهایت ترجیح دادم این کار را ادامه ندهم. نسخه کرم ضد پیری من این را به دکتر پیام دادم و او با درک تصمیم من سریع پاسخ داد. او با مهربانی به من اشاره کرد که ضد پیری بدون نسخه هیمس کرم چروک شب بخیر با لینک مستقیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول. این گیاه وگان و بدون پارابن است و همچنین حاوی مواد مورد تایید متخصص پوست است. من این کرم را به همراه پاک کننده روزانه High Tide Hydrating که دارای ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، اسکوالن و عصاره چای سبز است، به علاوه مرطوب کننده صورت روزانه حاوی کره شی که فاقد پارابن، فتالات و سولفات است، به سفارشم اضافه کردم. تمام محصولات درست برای بررسی Hims من سه روز بعد رسید و با پیروی از دستورالعمل‌های ساده چاپ شده روی هر بطری، همان روز با هیجان شروع به استفاده از آنها کردم.

جف بوگل / بردی


نتایج پس از چند هفته اول استفاده منظم قابل توجه و بسیار هیجان انگیز است. چین و چروک‌های لبه‌های چشمانم، در حالی که به طور غیرقابل انکاری هنوز وجود دارند، کمتر چشمگیر هستند، با لطافتی جدید و ظریف. همچنین، رنگ پوست من گرم تر است، با رنگی غنی تر که از زمانی که از مراقبت از پوست Hims روی صورتم استفاده کردم، زنده تر به نظر می رسم. به اندازه کافی قابل توجه است که از افرادی که من را خوب می شناسند و اغلب من را در زندگی واقعی و رسانه های اجتماعی می بینند، و همچنین کسانی که نمی شناسند، تمجیدهای مکرر دریافت می کنم. آنها می گویند که من جوانتر از 47 سال خود، اسپریتر و سالم تر به نظر می رسم.

صادقانه بگویم، گاهی اوقات دیدن همه اینها در خودم سخت است، اما من وقتی بعد از شستن صورتم و مرطوب کردن آن هر روز صبح و قبل از خواب، در آینه حمام به صورتم خیره می‌شوم، از ظاهرم خوشم می‌آید. به طور کلی نسبت به ظاهرم احساس بهتری دارم و هر روز با اعتماد به نفس بیشتر و به طور عجیبی با وضعیت بدنی بهتری پیش می روم. بنابراین، شاید به طور غیرمستقیم، مراقبت از پوست Hims به درمان کمردرد مزمن من نیز کمک کند!

او برای چه کسی مناسب است؟

زیرا مراقبت از پوست Hims طراحی، متعادل و ساخته شده برای انواع پوست و رنگ پوست، کرم های چین و چروک و آکنه، شستشوی صورت، مرطوب کننده، ضد آفتاب روزانه و سرم ویتامین C است. برای هر مردی که به صورت خود اهمیت زیادی می دهد و همچنین برای مردانی که به تازگی آمده اند تا اهمیت مراقبت از پوست را بیاموزند خوب است. مشاوره های حرفه ای و محصولات تجویزی همچنین تضمین می کند که می توانید اهداف پوست مورد نظر خود را نیز هدف قرار دهید.

افکار نهایی

به لطف یک مجموعه کامل متمرکز و در عین حال گسترده محصولات مراقبت از پوست Hims، مردان می‌توانند دو بار در روز لباس‌های خود را بشویید، با سرم ویتامین C خود درخشندگی روزانه خود را به دست آورند، و تأثیرات دریافتی را بر عهده بگیرند. مسن تر با کرم ضد پیری، با آکنه مبارزه کنند و با کرم ضدآفتاب SPF 50+ از پوست خود در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت کنند، همه اینها در حالی که بوی بسیار خوبی دارند و چهره آنها را در حالی که سالها می درخشد می بینید. به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبی محصولات، کیفیت، عطر و تاثیر مثبتی که بر ظاهر، ذهنیت و سلامت کلی من می گذارند، مدت ها پس از نوشتن این بررسی هیمز، روال مراقبت از پوست خود را ادامه خواهم داد.

در 47 سالگی، می‌دانم که اگر بخواهم صورت و پوستم را تا حد امکان تمیز و مرطوب نگه دارم، نمی‌توانم به تنهایی این کار را انجام دهم. ثابت شده است که مراقبت از پوست Hims یک شریک موثر در تلاش برای حفظ ظاهری جوان و نگرش پر انرژی در مورد زندگی به طور کلی است. دریغ نمی‌کنم سه محصولی را که برای این بررسی Hims آزمایش کردم (و هنوز هم از آن استفاده می‌کنم) به هر یک از دوستان پسرم توصیه کنم.

سوالات متداول

  • تجربه هر فرد متفاوت خواهد بود، اما من فقط پس از چند روز استفاده دو بار در روز از مراقبت از پوست Hims، نتایج را مشاهده کردم.

  • لازم نیست مشترک شوید. شما می توانید همه محصولات مراقبت از پوست Hims—از کرم چین و چروک با نسخه توصیه شده توسط پزشک گرفته تا ضد آفتاب SPF 50+، و همه چیز در این بین—به عنوان یک خرید یکباره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا