اخبار روزاقتصاد

ریپل نیوز: راه اندازی استیبل کوین نزدیک می شود، مدیرعامل گمانه زنی های عرضه اولیه سهام ایالات متحده را متوقف می کند

ریپل نیوز: راه اندازی استیبل کوین نزدیک می شود، مدیرعامل گمانه زنی های عرضه اولیه سهام ایالات متحده را متوقف می کند

  • Stablecoin RLUSD Ripple قصد دارد در بازار رو به رشد رقابت کند، جایی که USDT و USDC تسلط دارند و مکمل توکن بومی XRP ریپل خواهد بود.
  • براد گارلینگ هاوس به دلیل چالش‌های نظارتی نسبت به عرضه اولیه اولیه سهام در ایالات متحده برای ریپل ابراز بی‌علاقگی کرد و از موضع متناقض SEC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال انتقاد کرد.

هنگام سخنرانی در هفته بلاک چین در سئول در روز چهارشنبه، 4 سپتامبر، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple اظهار داشت که این شرکت به راه اندازی استیبل کوین RLUSD خود با دلار آمریکا بسیار نزدیک است، زیرا شرکت بلاک چین به سهمی از استیبل کوین به سرعت در حال رشد چشم دوخته است. بازار، گزارش شده CNF.

گارلینگ هاوس خاطرنشان کرد:

ما در یک نوع بتا بسته خصوصی هستیم. ریپل دلار نام دارد. RLUSD در آن چارچوب ایجاد شده است. قطعا به زودی راه اندازی خواهیم کرد. هفته ها، نه ماه ها.

ماه گذشته، در ماه آگوست، ریپل اعلام کرد که از قبل آزمایش استیبل کوین ثابت شده با دلار آمریکا را در دو شبکه بلاک چین آغاز کرده است. در اوایل ماه ژوئن، مونیکا لانگ، رئیس ریپل، اظهار داشت که استیبل کوین RLUSD مکمل توکن بومی XRP ریپل است. بازار استیبل کوین در حال حاضر توسط USDT و USDC هدایت می شود، با USDT تقریباً 70٪ از کل عرضه و USDC حدود 21٪ را تشکیل می دهد.

گارلینگ هاوس همچنین موضوع عدم پیوند در استیبل کوین های موجود را برجسته کرد و در عین حال نیاز به حضور بازیگران معتبرتر در بازار را اضافه کرد. او گفت: «منظورم این است که 18 ماه پیش، USDC کاهش یافت و ما احساس کردیم فرصتی برای یک بازیکن معتبر که در حال حاضر با بسیاری از مؤسسات مالی کار می‌کند وجود دارد تا به آن بازار متمایل شود.

از سوی دیگر، ریپل همچنین در تلاش است تا قراردادهای هوشمند و ویژگی‌های NFT را تا پایان سال به XRP Ledger بیاورد، گزارش شده CNF.

مدیر عامل Ripple در IPO ایالات متحده و پیش بینی پس از انتخابات

وقتی از گارلینگ هاوس در مورد عرضه اولیه اولیه در طول یک گفتگوی آتش نشانی پرسیده شد، اظهار داشت که “هیچ علاقه ای” به عرضه عمومی ریپل در ایالات متحده ندارد، این اساساً به دلیل روابط خصمانه این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) است. این را در قالب خبری بازنویسی کنید:

SEC تأیید کرد که Coinbase در ایالات متحده عمومی شود و اکنون SEC از Coinbase به خاطر همان مواردی که تأیید کرده است شکایت می کند. یکی از اولین توصیه‌هایی که به کارآفرینانی که از من درباره راه‌اندازی شرکت‌های رمزنگاری می‌پرسند این است: در ایالات متحده شرکت نکنید. شما فقط صورت‌حساب‌های قانونی بیشتری می‌خواهید.

علاوه بر این، وی در اظهار نظر در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا گفت که فرقی نمی کند کدام حزب به قدرت برسد. “من فکر می کنم مهم نیست که چه کسی در انتخابات ایالات متحده برنده شود، ما شاهد رهبری جدید در SEC خواهیم بود. من فکر می کنم [گری جنسلر] واقعاً به حزب خود آسیب رسانده است. برد گارلینگهاوس گفت: او یک دموکرات است و فکر می‌کنم این به آنها در چرخه انتخاباتی فعلی آسیب رسانده است.

ماه گذشته، دادگاه از ریپل خواست 125 میلیون دلار جریمه بپردازد که بسیار کمتر از دو میلیارد دلار پیشنهادی SEC، در نبرد حقوقی جاری با SEC. از زمان صدور حکم دادگاه در 7 آگوست، SEC 60 روز فرصت دارد تا نسبت به این حکم تجدیدنظر کند که احتمال آن کمتر به نظر می رسد، گزارش شده Crypto News Flash.

ریپل و براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت، از این تصمیم به عنوان یک پیروزی برای شرکت و صنعت گسترده تر استقبال کردند، به خصوص که دادگاه قبلاً حکم داده بود که برخی از فروش های XRP ریپل قوانین اوراق بهادار را نقض نمی کند. Galinghouse اضافه کرد:

شرکت‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند در مقابل یک قلدر بایستند. SEC قدرت زیادی دارد و برای مبارزه با آن به پول و اعتقاد زیادی نیاز است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا