فروش کنکورد فوراً متوقف می شود. سرورها در تاریخ 6 سپتامبر آفلاین می شوند

فروش کنکورد فوراً متوقف می شود. سرورها در تاریخ 6 سپتامبر آفلاین می شوند

پس از تنها ده روز در بازار، فروش کنکورد بلافاصله متوقف می شود زیرا سونی و Firewalk Studios گزینه‌های بهتری را برای دسترسی بهتر به بازیکنان خود بررسی می‌کند.

در یک پست جدید در وبلاگ رسمی PlayStation، کارگردان بازی، رایان الیس، به‌روزرسانی‌ای در مورد وضعیت بازی ارائه کرد و فاش کرد که برخی از جنبه‌های بازی و راه‌اندازی اولیه آن‌طور که استودیو در نظر داشت انجام نشده است. به این ترتیب، تصمیم گرفته شده است که فروش بازی بلافاصله متوقف شود و سرورها در اواخر این هفته، در تاریخ 6 سپتامبر، از کار بیفتند. بازپرداخت کامل برای هر کسی که بازی را در هر پلتفرمی خریداری کرده باشد ارائه می شود. در زیر می‌توانید اطلاعاتی درباره نحوه ارائه بازپرداخت پیدا کنید.

Steam Store – فروشگاه Steam به بازیکنانی که بازی را خریده‌اند در روزهای آینده بازپرداخت می‌کند. Steam پس از پردازش بازپرداخت، تأییدیه بازپرداخت را ارسال می‌کند.

فروشگاه اپیک گیمز  – فروشگاه اپیک گیمز در روزهای آینده مبلغی را به بازیکنانی که بازی را خریداری کرده‌اند بازپرداخت می‌کند و مستقیماً با هر مشتری تماس می‌گیرد تا تأیید کند که بازپرداخت پردازش شده است.

سایر بازپرداخت‌های خرده‌فروش – برای مشتریانی که مستقیماً یک نسخه فیزیکی را در مکانی خرده‌فروشی خارج از پلی‌استیشن خریداری کرده‌اند، لطفاً به فرآیند بازپرداخت خرده‌فروشی که آن را خریداری کرده‌اید مراجعه کنید. از برای دریافت بازپرداخت شما.   

در حالی که تصمیم برای توقف فوری فروش کنکورد و آفلاین کردن بازی، ممکن است کمی افراطی به نظر برسد، زیرا بازی تنها چند روزی بود که منتشر شده بود، کاملاً واضح بود. از زمان انتشار، چگونه بازی اصلاً خوب کار نمی‌کرد، با تعداد بازیکنان همزمان بسیار پایین در استیم از روز اول، علی‌رغم اینکه وعده‌هایی داده بود. متأسفانه برای سونی و استودیو فایروالک، بازی از روندهایی که کنکورد سعی در جذب آن داشت گذشته است، و دیدن اینکه بازی در صورت بازگشت به بازار چگونه تغییر خواهد کرد بسیار جالب خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل