پرسش و پاسخ زمانی یک انسان – “پرتاب فراتر از تصور ما موفقیت آمیز بود”

پرسش و پاسخ زمانی یک انسان – “پرتاب فراتر از تصور ما موفقیت آمیز بود”

در Gamescom 2024، من این شانس را داشتم که با درک کیو، رئیس عملیات خارج از کشور برای Once Human، بازی بقای رایگان “New Weird” که توسط NetEase منتشر شده و توسط Starry Studio توسعه یافته است، صحبت کنم. این بازی در تاریخ 10 جولای برای رایانه شخصی عرضه شد و بلافاصله ثبت شده شماره بازیکن قوی.

Qiu در مورد ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های آتی بحث کرد، به برخی از سؤالات جامعه Once Human پاسخ داد و تأیید کرد که راه‌اندازی موبایل و کنسول در راه است. برنامه این است که همه چیز را به لطف بازی متقابل در یک جامعه واحد ادغام کنیم.

در مورد راه اندازی اخیر به من بگویید. تا اینجا چطور پیش می رود؟

این فراتر از تصور و انتظار ما است. بیش از یک ماه از عرضه می گذرد و به 110 میلیون دلار رسیده ایم. مهمتر از همه، من فکر می کنم رکوردی که ما به دست آوردیم بدون پشتیبانی گیمر قابل دستیابی نیست، بنابراین اغلب، ما رتبه 5 جهانی را در پربازیگرترین بازی های Steam نیز کسب می کنیم. هفته گذشته، ما به رتبه 2 در رتبه بندی درآمد رسیدیم، بنابراین راه اندازی واقعا فراتر از انتظارات ما است.

فکر می‌کنم شما قبلاً یک به‌روزرسانی منتشر کرده‌اید. بعدی در نقشه راه Once Human شما چیست؟

ما قرار است سناریوی PvP دیگری را منتشر کنیم که در ماه سپتامبر ارائه خواهد شد. این یک تجربه بازی با طراوت برای بازیکنان PvP خواهد بود و سپس در ماه اکتبر، سناریوی PvE دیگری خواهیم داشت که هنوز در حال انجام است. اما ما Tyrants جدید و هیولاهای جدید خواهیم داشت. در خط لوله بلند مدت ما همچنین روی موبایل و کنسول ها خواهیم رفت. ما هنوز اطلاعیه رسمی خود را در مورد آنها منتشر نکرده ایم، اما به زودی منتشر خواهد شد.

آیا بازی متقاطع خواهد داشت؟

این حالت متقاطع فعال خواهد شد، بله.

با همه چیز، حتی تلفن همراه؟

بله، جامعه بسیار بزرگی خواهد بود.

من همچنین برخی از بازخوردهای انجمن Once Human را تماشا کرده ام. بسیاری از مردم ارزهای ساده شده را دوست دارند، زیرا معتقدند گیج کننده هستند.

منظور شما از ارزهای ساده شده چیست؟

در حال تلفیق ارزها، بنابراین تعداد کمتری از ارزها وجود دارد و واضح‌تر است که آنها برای چه هستند.

من آن بازخورد را دریافت نکرده ام. متوجه شدم که اخیراً، در 15 آگوست، ما یک رویداد کسب درآمد را راه اندازی کردیم و یک ارز جدید ارائه شد. اگر به آن اشاره می کنید، سیستم کسب درآمد را اصلاح و تنظیم می کنیم. اما اگر به سیستم ارزی فعلی اشاره می کنید، ما هنوز بازخورد زیادی از بازیکنان دریافت نکرده ایم، نه آنطور که من متوجه شدم. بنابراین، ما هنوز آن برنامه را نداریم.

آیا قصد دارید پشتیبانی مشتری را گسترش دهید؟ برخی از کاربران بر این باورند که در این زمینه کمی کمبود دارد.  آیا قصد دارید افراد بیشتری را برای پشتیبانی مشتری استخدام کنید؟

در واقع، مدتی است که در مورد اینکه باید پشتیبانی مشتری بیشتری برای بازی‌هایمان داشته باشیم، بحث کرده‌ایم. پایگاه کاربر فعلی فراتر از انتظارات ما است، بنابراین باید مطمئناً به عقب برسیم. این در خط لوله است.

نکته این است که ما در حال حاضر فقط پشتیبانی مشتری واجد شرایط را برای انگلیسی زبانان داریم و به دنبال افراد بیشتری برای پوشش زبان های دیگر مانند فرانسوی و اسپانیایی هستیم. بنابراین، برای ما بسیار سخت است. در واقع، NetEase مسئول انتشار است، بنابراین ما باید منابع دیگری را نیز برای آن درخواست کنیم. بنابراین به نوعی در جریان است، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نیروی انسانی پشتیبانی مشتری را تکمیل کنیم. در ماه سپتامبر، ما یک وب سایت دیگر راه اندازی خواهیم کرد تا نظرات و پیشنهادات بازیکنان را نیز جمع آوری کنیم. این احتمالاً نگرانی برخی از بازیکنان را در مورد مشکلات پشتیبانی مشتری برطرف می کند.

نمی‌دانم می‌دانید یا نه، اما گزارشی مبنی بر منع شدن اشتباه افراد از Once Human به دنبال یک اشکال ارز ممتاز اخیر وجود دارد. آیا بیانی در این مورد دارید؟

اوه بله، من از آن آگاه هستم. بله، بنابراین در واقع بازیکنان از یک باگ برای دریافت ارز دائمی استفاده کردند. ما در حال بحث در مورد قطعنامه آن هستیم. ما برای افرادی که از اشکالات ما برای کسب سود استفاده می کنند، تحمل صفر داریم. این پایه است زیرا برای کاربران پولی ناعادلانه است.

اما از سوی دیگر، آیا راه حل دیگری وجود دارد که بتوانیم پایه خود را به آن بازیکنان نشان دهیم بدون اینکه مستقیماً آنها را محروم کنیم؟ بنابراین، برای قطعنامه، ما هنوز روی آن کار می کنیم، و این یک تصمیم نهایی نیست. ما هنوز در این مورد بحث می کنیم. این یک تصمیم بسیار سخت برای ما است.

آیا هنوز روی بهبود عملکرد کار می‌کنید؟

بله، این نیز یکی از دلایلی است که طبق قولی که داده بودیم، طرح موبایل را به تاخیر انداختیم. ما می‌خواستیم بهینه‌سازی را برای تجربه کاربری PC Gamer تثبیت و بهبود بخشیم. ما همچنین می خواهیم برخی از فناوری ها مانند NVIDIA DLSS را پیاده سازی کنیم. پس از آن، تجربه تلفن همراه را تثبیت می کنیم و سپس آن را راه اندازی می کنیم.

آیا می‌خواهید اجازه انتقال پیشرفت سرور در اواسط فصل را بدهید؟ برخی از افراد می گویند، می دانید، سروری که روی آن هستند خیلی پرجمعیت نیست و اگر سرور را تغییر دهند، باید از ابتدا شروع کنند. نظر شما در مورد آن چیست؟

هنگامی که بازیکنان یک سناریو یا یک فصل را به مدت شش هفته بازی کرده باشند، این گزینه را خواهند داشت که به سناریوی دیگری تغییر کنند، اما در عرض شش هفته، ما برنامه ای برای انتقال آنها به سرورها یا سناریوهای دیگر نداریم. بنابراین آنها باید از نو شروع کنند. همچنین به این دلیل است که ما می‌خواهیم بازیکنان را در سرور تثبیت کنیم زیرا اگر آنها در وسط بازی را ترک کنند، برای سایر بازیکنانی که همان سناریو و فصل را با آنها بازی می‌کنند منصفانه نخواهد بود و همچنین بر اکوسیستم سرور تأثیر می‌گذارد. طرح فعلی این است که آنها باید حداقل شش هفته تمام کنند. بنابراین پس از آن، می تواند به سناریوهای دیگری که آنها می خواهند تغییر کند.

آیا هنوز کارهای صوتی و ترجمه‌هایی را به Once Human اضافه می‌کنید؟

اوه بله. ترجمه صوتی نیز یکی از مواردی است که در حال حاضر به دنبال آن هستیم. قبلاً چون هزینه نسبتاً زیاد بود این کار را نمی کردیم. بنابراین اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید همه زبان ها را انجام دهیم و بودجه و نیروی انسانی برای پوشش همه زبان ها نداریم. اما ما دوباره ارزیابی خواهیم کرد. در حال حاضر، ما فقط انگلیسی داریم، بنابراین در حال ارزیابی هستیم که کدام زبان باید زبان بعدی باشد.

ما برنامه ای برای پوشش همه زبان ها نداریم. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان از زبان‌های زیادی برای ترجمه متنی پشتیبانی کنیم، اما اگر سعی کنیم برای همه زبان‌ها صداگذاری انجام دهیم، بسته برای دانلود بازیکنان بسیار بزرگ می‌شود. ثانیاً، ما باید اطمینان حاصل کنیم که هیچ کشوری احساس غفلت نکند در حالی که ما در حال انجام صداگذاری برای سایر کشورها هستیم، بنابراین تصمیم گیری برای ما نیز سخت است.

‘در حال حاضر، ما 300 نفر داریم، اما در حال گسترش تیم توسعه خود هستیم. ما مشتاقانه منتظر رسیدن به 400 هستیم و ببینیم آیا این برای تولید محتوا و رفع مشکلات زنده کافی است یا خیر.’

آیا فکر می‌کنید در آینده راه‌های بیشتری برای دریافت Starchroms وجود خواهد داشت؟

بله، وجود خواهد داشت. ما در حال حاضر روی این کار کار می کنیم، یا با جوایز فصل جاری یا با رویدادهایی که سعی می کنیم Starchroms بیشتری به بازیکنان بدهیم.

موضوع دیگری که مردم در تعجب هستند این است که آیا می‌توانید تعداد کانال‌های موجود در سرور را کاهش دهید. آنها می گویند که تعداد آنها کمی زیاد است، بنابراین به نظر می رسد سرور خیلی پرجمعیت نیست زیرا تعداد کانال ها بسیار زیاد است. به خصوص در سرورهای PvP، آنها احساس می کنند که بهتر است به جای 10، سه یا چهار کانال داشته باشند.

برای این مورد، ما در تلاش هستیم تا یک سیستم مانیتورینگ سرور داشته باشیم که بتواند ظرفیت سرور را به صورت پویا نظارت کند. راستش را بخواهید تا به حال سروری را به صورت دستی باز کرده ایم. بنابراین، اگر ببینیم که یک سرور جمعیت کمتری دارد، باز کردن سرورهای بیشتری را متوقف خواهیم کرد. این یکی از جهت هاست. اگر سرور افراد بسیار کمی برای بازی داشته باشد، و آنها حتی نتوانند دعوا را شروع کنند، ممکن است سرورها را با هم ادغام کنیم، بنابراین این یک جهت نیز خواهد بود.

آیا می‌خواهید transmogrification را به Once Human اضافه کنید؟

این سؤال بسیار خوبی است زیرا مدل کسب درآمد ما بر اساس لوازم آرایشی است، بنابراین ما مطمئناً علاقه مندیم که گزینه های بیشتری را به بازیکنان بدهیم تا ظاهر خود را برای دنده و سلاح تغییر دهند. اما من می‌توانم بگویم که هنوز در راه است، و سپس ما سعی می‌کنیم بهترین راه را برای خروجی همه این ویژگی‌ها در آینده ببینیم.

آیا فکر می‌کنید نقشه‌های کامل جدیدی در آینده وجود خواهد داشت؟

بله. همانطور که بازیکنان در حال حاضر می بینند، نقشه به نوعی قفل شده است، و بسیاری از مناطق ناشناخته وجود دارد که باید پر شوند، بنابراین همه آن نقشه ها طراحی خواهند شد، و ما یک نقشه جدید در ماه اکتبر خواهیم داشت، بنابراین بله، آنجا به روز رسانی در این مورد خواهد بود.

آیا برنامه‌ای برای گسترش استودیوی توسعه خود برای تطبیق با خط لوله محتوا وجود دارد؟

بله، ما در حال گسترش آن هستیم. در حال حاضر، ما 300 نفر داریم، اما ما در حال گسترش تیم توسعه خود هستیم. ما مشتاقانه منتظر رسیدن به 400 هستیم و ببینیم آیا این برای تولید محتوا و رفع مشکلات زنده کافی است یا خیر.

آیا به دنبال تقلب و سوء استفاده در Once Human PvP هستید؟ آیا کاری برای بهبود آن انجام می دهید؟

بله. کاری که ما در حال حاضر انجام می دهیم این است که به طور منظم لیست همه افرادی که از تقلب استفاده کرده اند را ارسال می کنیم. ما همچنین در تلاش هستیم تا برای بررسی این موضوعات سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم. از آنجایی که ما یک تجربه بازی PvP داریم، برای هر اقدامی که انصاف را در بین بازیکنان ما نقض کند، تحمل صفر داریم، بنابراین این یکی اولویت اصلی بازی ما خواهد بود.

جامعه همچنین می گوید که Prime Wars در حال حاضر کمی عقب مانده است. آیا در تلاش برای بهبود آن هستید؟

بله، در واقع، ما قبلاً تحقیقات عمیقی در مورد Prime Wars انجام داده‌ایم. ما با انجمن خود همکاری کرده‌ایم تا بفهمیم که Prime Wars چه نوع مشکلی دارد. Laggy یکی از مشکلات است، بنابراین ما علت اصلی را شناسایی کردیم و در حال اصلاح آن هستیم. امیدواریم نسخه جدید Prime Wars به ​​زودی برای بازیکنان عرضه شود.

چند وقت یکبار به دنبال افزودن سلاح های جدید هستید؟ آیا هر فصلی است؟

سیستم سلاح کاملاً چیزی است که ما سعی می کنیم آن را غنی کنیم زیرا می خواهیم سبک های مختلف گیم پلی را به بازیکنان ارائه دهیم، بنابراین ما سیستم غنی سازی سلاح را داریم و همچنین سعی می کنیم تعادل فعلی را تنظیم کنیم. سیستم تسلیحاتی و بله، در آینده سلاح های بیشتری به بازی معرفی خواهند شد.

Once Human توسط موتور اختصاصی شما نیرو می گیرد. آیا قصد دارید برخی از ویژگی های پیشرفته مانند ردیابی اشعه را اضافه کنید؟ من می دانم که شما با NVIDIA روی رایانه شخصی کار می کنید.

اوه بله، این چیزی است که ما در حال کار با آن برای DLSS و سایر فناوری‌های پیشرفته و پیشرفته هستیم که می‌خواهیم در بازی خود پیاده‌سازی کنیم. با این حال، ما همچنان باید با شخص ثالث همکاری خوبی داشته باشیم تا در موتور خودساخته خود جا بیفتیم زیرا موتور Unreal یا Unity نیست، بنابراین زمان بیشتری طول می کشد تا در آن جا شود.

آیا طرح جدیدی در فصل بعدی سریال Once Human وجود دارد؟

بله، وجود خواهد داشت. طرح‌های جدیدی برای سلاح‌ها و زره‌ها نیز وجود خواهد داشت.

از آنجایی که فصل‌ها پیشرفت را بازنشانی می‌کنند، آیا قصد دارید در مقطعی نوعی حفظ پیشرفت را برای بازیکنان موجود اضافه کنید؟ بازیکنان قدیمی احساس می‌کنند همه چیز را از دست داده‌اند و می‌خواهند کارهای قبلی‌شان را تصدیق کنند.

در واقع، ما آن را تنظیم مجدد فصل نمی نامیم. ما آن را تمدید فصل می نامیم زیرا آنها در واقع آنچه را که دارند از دست نمی دهند، حتی اگر سطح آنها به سطح یک بازنشانی شود. این به دلیل رعایت عدالت برای بازیکنان جدید است. تصور کنید که سطح 15 بودید و در مقابل سطح یک بازی می کردید. این برای بازیکنان جدید منصفانه نیست، و به همین دلیل است که ما ویژگی های سناریو را آورده ایم زیرا فصول مختلف قوانین بازی متفاوتی خواهند داشت.

بنابراین، حتی اگر آنها دوباره از سطح یک شروع کنند، همچنان تا حد امکان از بازی لذت خواهند برد. این یک مسیر رشد خیلی تکراری برای آنها نخواهد بود، حتی اگر آنها باید همان نقشه را کاوش کنند یا باید از سطح یک بالاتر بروند، اما ما باید مطمئن شویم که محتوایی که در این سناریو ارائه می کنیم به اندازه کافی برای آنها جالب باشد. انجام دهید.

شاید نوعی نشان، نشانه ای روی نام نمایشی که آنها بازیکنان کهنه کار بازی Once Human هستند.

بله، منطقی است. سیستمی که می‌توانم بگویم هنوز کامل نیست، بنابراین ما در تلاش هستیم تا پاداش‌های بیشتری را برای بازیکنان قدیمی معرفی کنیم، و سیستم دستاوردها در آینده غنی‌تر خواهد شد، بنابراین ما روی این کار کار می‌کنیم، بله.

از وقتی که در اختیار ما گذاشتید متشکرم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل