انویدیا با از دست دادن 278 میلیارد دلار از ارزش بازار امروز رکوردها را شکست و احضاریه جدید توسط وزارت دادگستری تنها به مشکلات سرمایه گذاران می افزاید.

انویدیا با از دست دادن 278 میلیارد دلار از ارزش بازار امروز رکوردها را شکست و احضاریه جدید توسط وزارت دادگستری تنها به مشکلات سرمایه گذاران می افزاید.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

در طول جلسه عادی معاملات امروز، سرمایه‌گذاران به طور مداوم تلاش می‌کردند تا دلیل اصلی ضعف بی‌وقفه در سهام NVIDIA را تعیین کنند، دلیلی که باعث شد سهام تا حدود 10 درصد سقوط کند و 278 میلیارد دلار در ارزش بازار و یک رکورد جدید برای هر شرکت دولتی است.

برخی به انتشار امروز نظرسنجی تولید ISM اشاره کردند که از زمان اختلال ناشی از بیماری همه گیر، تعداد موجودی صعود را مشاهده کردند. دیگران به نگرانی‌های پایدار در مورد حاشیه‌های اوج شرکت از آنجایی که تولید تراشه های بلک ول را افزایش می دهد در حالی که همچنان سری تراشه های نسل قبلی هاپر را از طریق کانال های فروش خود پیش می برد.

به‌عنوان تجدیدنظر، در حالی که انویدیا آخرین درآمدهای فصلی خود را اعلام کرد، حاشیه سود ناخالص 74.4 درصدی را برای سه ماهه جاری تعیین کرد که نه تنها کمتر از حاشیه واقعی 76.7 درصدی پایان ماه ژوئن بود، بلکه کمتر از راهنمای آن سه ماهه بود. از 74.8 درصد.

با این حال، دلیل اصلی لحظاتی پیش هنگامی که بلومبرگ آشکار شد که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) رسماً NVIDIA را به دلیل تحقیقات ضد انحصار در حال انجام آن علیه این شرکت احضار کرده است. گروه منتخبی از سرمایه گذاران ظاهراً از این پیشرفت اطلاع داشتند و احتمالاً مسئول بسیاری از اقدامات نابجای قیمت امروز بودند. اگر درست باشد، این باید مستحق بررسی اختصاصی SEC باشد.

توسعه امروز پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش شده است که وزارت دادگستری و FTC در مورد فرمول در ماه آگوست برای تقسیم حجم کاری تحقیقات ضدتراست در مقابل NVIDIA، Microsoft و OpenAI بین آنها، با تمرکز وزارت دادگستری تنها بر NVIDIA در حالی که FTC رهبری را در یک حوزه گسترده بر عهده می گیرد. کاوش ضد تراست علیه مایکروسافت و OpenAI.

خروج از نسخه موبایل