لپ‌تاپ‌های AMD Ryzen AI 300 به‌روزرسانی رایگان Microsoft Copilot+ را در ماه نوامبر دریافت خواهند کرد.

لپ‌تاپ‌های AMD Ryzen AI 300 به‌روزرسانی رایگان Microsoft Copilot+ را در ماه نوامبر دریافت خواهند کرد.

AMD دارای اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های Ryzen AI 300 در ماه نوامبر به‌روزرسانی‌های مورد انتظار Microsoft Copilot+ را دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی Copilot+ مایکروسافت در نوامبر بر روی لپ‌تاپ‌های AMD Ryzen AI 300 قرار می‌گیرد

لپ‌تاپ‌های Ryzen AI 300 AMD در ماه جولای راه‌اندازی شدند و اولین دستگاه‌ها در هفته‌های آینده در دسترس بودند. لپ‌تاپ‌های Ryzen AI 300 دارای بالاترین تعداد AI TOPS در NPU با امتیاز 55 TOPS در طراحی HP Omnibook Ultra هستند. این NPU ها برای مقابله با وظایف مختلفی طراحی شده اند که مربوط به بارهای کاری هوش مصنوعی هستند و تقریباً همه SoC های مدرن یک NPU اختصاصی را در تراشه های خود ادغام می کنند.

برای استفاده بهتر از این NPUهای اختصاصی هوش مصنوعی، مایکروسافت پلتفرم Copilot+ “AI PC” خود را راه‌اندازی کرد، اما این به‌روزرسانی جدید در ابتدا فقط در پردازنده‌های اسنپدراگون X کوالکام در دسترس بود. مایکروسافت اعلام کرد که این به‌روزرسانی را برای پلتفرم‌های دیگر از جمله Ryzen AI 300 AMD و دریاچه قمری اینتل و امروز، این شرکت سرانجام اعلام کرد که این به‌روزرسانی Copilot+ به‌صورت رایگان در دستگاه‌های AMD و Intel که با الزامات Copilot+ مطابقت دارند ارائه می‌شود.

امروز، با مشارکت مایکروسافت، AMD اعلام کرد رایانه‌های شخصی Copilot+ جدید مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 Series، قدرتمندترین موتور هوش مصنوعی تا به امروز، از طریق به‌روزرسانی رایگان ویندوز در نوامبر 2024 در دسترس خواهند بود.

این رایانه‌های شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی رایزن که برای امنیت و عمر باتری چند روزه طراحی شده‌اند، شبکه هوش مصنوعی ترکیبی را از لبه تا ابر تکمیل می‌کنند و از قدرت محاسبات محلی برای دستیابی به سطوح جدیدی از عملکرد شخصی‌شده، با تجربیاتی که ذاتا خصوصی هستند، استفاده می‌کنند. . و همه اینها در یک پلتفرم قوی که با یک اکوسیستم نرم افزاری واقعی متشکل از میلیون ها برنامه سازگار است.

با 50 TOPS عملکرد هوش مصنوعی، رایانه شخصی Microsoft Copilot+ مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300، دروازه‌ای به این عصر تحول‌آفرین جدید برای مصرف‌کنندگان و مشاغل در همه جا است. جزئیات بیشتر در وبلاگ اخیرا منتشر شده AMD موجود است http://blog.blogs.href. com/windowsexperience/2024/09/03/copilot-pcs-expand-availability-with-new-amd-and-intel-silicon/” data-saferedirecturl=”https://www.google.com/url?q= https://blogs.windows.com/windowsexperience/2024/09/03/copilot-pcs-expand-availability-with-new-amd-and-intel-silicon/&source=gmail&ust=1725470447505000&usg=AOvhVawSl”.

AMD به Wccftech

AMD همچنین تایید می‌کند که تمام لپ‌تاپ‌های Ryzen AI 300 به‌روزرسانی Microsoft Copilot+ را در ماه نوامبر دریافت خواهند کرد، بنابراین کاربران مجبور نخواهند بود برای دسترسی به ویژگی جدید و پیشرفته هوش مصنوعی صبر کنند. مجموعه.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل