دانلود: اپل visionOS 2 بتا 9 را یک هفته قبل از مراسم راه اندازی آیفون 16 منتشر می کند

دانلود: اپل visionOS 2 بتا 9 را یک هفته قبل از مراسم راه اندازی آیفون 16 منتشر می کند

یک هفته قبل از رویداد معرفی iPhone 16 ، اپل تصمیم گرفت نسخه نهایی visionOS 2 را برای توسعه دهندگان منتشر کند که از طریق خود هدست قابل دانلود است. آخرین نسخه بتا برای اهداف آزمایشی برای توسعه دهندگان طراحی شده است، که دارای یکی از ویژگی های نهایی است که این شرکت در رویداد WWDC خود روی صحنه اعلام کرد،

اپل نهمین نسخه بتای توسعه دهنده visionOS 2 را پیش از عرضه آیفون 16 به توسعه دهندگان ارائه کرده است

اگر یک برنامه‌نویس ثبت‌شده هستید، visionOS 2 beta 9 را می‌توانید از طریق برنامه تنظیمات در Vision Pro خود با رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار دانلود کنید. پس از انجام این کار، روی گزینه Beta Updates ضربه بزنید و Developer Beta را تغییر دهید. به عنوان یک پیش نیاز، باید مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب توسعه دهنده شما متصل است. اگر اینطور نباشد، نسخه بتا از طریق هوا در دسترس نخواهد بود.

visionOS 2 اولین به‌روزرسانی بزرگی است که هدست Vision Pro از زمان عرضه دریافت کرده است و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که نه تنها تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد، بلکه ثبات بهتری را برای پلتفرم به ارمغان می‌آورد. این به روز رسانی شامل توانایی جدید برای جمع آوری اطلاعات عمق از عکس های دو بعدی و تبدیل آنها به عکس های سه بعدی با استفاده از یادگیری ماشینی می شود. این به همه عکس‌های موجود، نه تنها عکس‌هایی که با iPhone 15 Pro گرفته شده‌اند، اجازه می‌دهد تا به تصاویر سه بعدی تبدیل شوند.

این به‌روزرسانی همچنین شامل حرکات دست جدید برای کنترل‌های بهتر است که به کاربران امکان می‌دهد صفحه اصلی و مرکز کنترل را فعال کنند. نمای صفحه اصلی را نیز می توان با برنامه هایی که می توانند بر اساس اولویت کاربر تنظیم مجدد شوند، سفارشی کرد. همچنین یک حالت سفر جدید وجود دارد که با پشتیبانی از قطار ارائه می شود. حالت مهمان اکنون نمایه ها را به مدت 30 روز ذخیره می کند، بنابراین لازم نیست هر بار تنظیمات مهمان را تکمیل کنید.

visionOS 2 شامل تعداد زیادی به‌روزرسانی اضافی است که می‌توانید بعداً آن‌ها را بررسی کنید، بنابراین آخرین ویژگی‌های نسخه بتای 9 را بررسی کنید. نسخه نهایی به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود. اواخر این ماه، احتمالاً در 19 یا 20 ام. ما این رویداد را به طور گسترده با پوشش بعدی پوشش خواهیم داد، بنابراین در کنار آن باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل