اپل ممکن است در حال کار بر روی یک ماده جدید برای قاب های آیفون و سایر لوازم جانبی باشد، زیرا سهام FineWoven کاهش می یابد

اپل ممکن است در حال کار بر روی یک ماده جدید برای قاب های آیفون و سایر لوازم جانبی باشد، زیرا سهام FineWoven کاهش می یابد

کمتر از یک هفته تا رویداد “It’s Glowtime” اپل فاصله داریم و جزئیات لحظه آخری در حال شکل دادن به برنامه های این شرکت برای رونمایی بزرگ آیفون 16 است. ما ایده بسیار مناسبی داریم که کاربران باید منتظر محصولات آیفون 16 باشند، اما لوازم جانبی چطور؟ سال گذشته، اپل لوازم جانبی چرمی خود را با مواد مصنوعی به نام FineWoven جایگزین کرد، اما این مورد در بازار با استقبال خوبی مواجه نشد. اکنون، موجودی لوازم جانبی کم شده است، که ما را به این سوال وا می دارد که آیا شرکت به قاب های چرمی، نوارها و سایر لوازم جانبی خود برمی گردد.

اپل باید قاب‌ها و بند‌های چرمی را برای آیفون و اپل واچ بازگرداند، زیرا پاسخ FineWoven بسیار پایین بود

مارک گورمن در آخرین خبرنامه Power On مبنی بر اینکه موجودی قاب های آیفون و باندهای اپل واچ به پایین ترین حد خود رسیده است. این می تواند به معنای دو چیز باشد: این شرکت می تواند به دنبال جایگزینی کامل لوازم جانبی چرم مصنوعی FineWoven یا جایگزینی آنها با مواد متفاوت باشد، یا اینکه قصد دارد رنگ های اضافی بند و قاب ها را به ترتیب برای اپل واچ و آیفون ارائه دهد.

حرکت اپل برای تغییر از چرم به FineWoven برای نجات محیط زیست با کاهش ردپای کربن آن بود. با این حال، جایگزین چرم به هیچ وجه با آغوش باز پذیرفته نشد، زیرا کاربران مختلف از فرسودگی و پارگی بیش از حد در دوره‌های استفاده کوتاه‌تر شکایت داشتند. ما مطمئن نیستیم که آیا این شرکت برنامه های قبلی خود را برای بازگرداندن چرم به عنوان انتخاب اصلی خود برای سال ها لغو خواهد کرد یا خیر، اما بر اساس واکنش بازار، اپل باید مواد را تغییر دهد.

اگر شرکت قصد معرفی قاب‌های چرمی را ندارد، با توجه به برنامه‌های اولیه زیست‌محیطی آن، مطمئن نیستیم که بازار چه واکنشی به آن نشان خواهد داد. بسیار بعید است که این شرکت به مواد چرمی برای لوازم جانبی بازگردد، اما ممکن است ماده جدیدی در حال کار باشد که می‌تواند بازخورد منفی را از کل خط تولید کند. از آنجایی که اپل بخش قابل توجهی از لوازم جانبی خود به دست می آورد، باید مواد را متناسب با ترجیحات کاربر اصلاح کند.

به غیر از لوازم جانبی، iPhone 16 Pro< /a> و آیفون 16 پرو مکس با توجه به شاسی بزرگ و ویژگی‌های جلویی به‌روزرسانی‌های شایسته‌ای خواهند داشت. غیر از این، iPad mini 7 نیز به طور گسترده ای انتظار می رود برخی از ارتقاء بسیار خوب در داخل. با خیال راحت می‌توانیم حدس بزنیم که این دستگاه می‌تواند دارای یک A17 Pro از آیفون 15 پرو یا تراشه جدید A18 Pro باشد که در مدل‌های iPhone 16 Pro در دسترس خواهد بود. آیا فکر می کنید اپل به لوازم جانبی چرمی آیفون خود برمی گردد؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل