سرمایه‌گذاران سولانا و لایت‌کوین را برای آلت‌کوینی که تابستان امسال 140 درصد رشد کرده است کنار گذاشتند.

سرمایه‌گذاران سولانا و لایت‌کوین را برای آلت‌کوینی که تابستان امسال 140 درصد رشد کرده است کنار گذاشتند.

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای از دارایی های تثبیت شده مانند Solana و Litecoin دور می شوند.  آنها توسط رشد چشمگیر Rollblock، یک رقیب جدید در بازار ارزهای دیجیتال، فریب می‌شوند. 

در حالی که قیمت لایت کوین برای حفظ شتاب تلاش کرده است، Rollblock در تابستان امسال 140 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر در ششمین مرحله پیش فروش، Rollblock با بیش از 2.8 میلیون دلار افزایش قیمت 0.024 دلار معامله می شود. Rollblock که به عنوان یکی از سریعترین رمزارزها در حال رشد معرفی می شود، انتظار می رود در سال 2024 100 برابر افزایش یابد. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی این آلت کوین را به یک فرصت سرمایه گذاری برجسته تبدیل می کند.

سولانا با کاهش قیمت به زیر مقاومت حیاتی مواجه می شود

به دنبال سیگنال‌های بازار، قیمت سولانا در نهایت به زیر سطح مقاومت حیاتی 1.69 دلار سقوط کرد. معامله گران در پاسخ به این شکست ناموفق، زمان کمی را برای پریدن روی باند منفی تلف کردند.

با تغییر نظر سرمایه گذاران، انتظار می رود سهام سولانا ضربه بخورد. نگرش معامله گران به سولانا منفی شده است و نرخ تامین مالی در حال حاضر زیر صفر است. این بدان معنی است که معامله گران برای حفظ شرط های کوتاه خود در برابر SOL پول می پردازند. همچنین نشان می دهد که معامله گران بیشتر و بیشتر در مورد کاهش قیمت SOL گمانه زنی می کنند.

در حال حاضر، یک لایت کوین 63.05 دلار به شما بازگرداند. اما ارزش آن نوسانات قابل توجهی داشته است. قیمت لایت کوین در کل هفته 2.11 درصد کاهش یافته است. قابل درک است که بسیاری از ارزهای دیجیتال تحت تأثیر پویایی بازار بزرگتر قرار گرفته اند. 

در همین حال، قیمت لایت کوین همچنان دارای ارزش بازاری 4.723 میلیارد دلاری و حجم معاملات 24 ساعته 256.586 میلیون دلاری است که باعث می‌شود با ادامه چرخه نزولی فعلی خود، برای افت و خیزهای بیشتری آماده شود. برای معامله گران، پتانسیل آینده لایت کوین بسیار قابل توجه خواهد بود.

چرا سرمایه گذاران به Rollblock هجوم می آورند: آلت کوین پیشی گرفتن از Solana و Litecoin

همانطور که قبلاً گفته شد، اگر شما یک معامله‌گر ارز دیجیتال دقیق هستید، احتمالاً دیده‌اید که سرمایه‌گذاران شروع به دور شدن از نام‌های بزرگی مانند Solana و Litecoin کرده‌اند. آنها به سمت Rollblock (RBLK) هجوم می آورند. چرا؟ زیرا Rollblock در تابستان امسال به میزان باورنکردنی 140 درصد افزایش یافته است و به سرعت در حال تبدیل شدن به سریعترین رمزارز موجود در جهان است. 

یکی از بزرگترین دلایل این امر، اقتصاد Rollblock است. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، Rollblock از سود حاصل از پلتفرم رو به رشد برای پشتیبانی از توکن $RBLK خود استفاده می کند. 

سوختن توکن یک مزیت دو جانبه برای این استراتژی فراهم می‌کند: اول، با کمیاب‌تر کردن و در نتیجه ارزشمندتر کردن توکن. و دوم، از چیزی که اکثر ارزهای دیجیتال از آن رنج می برند – تورم – جلوگیری می کند. اگر برای سرمایه گذاری بلندمدت در بازار هستید، نمی توانید چیز بهتری بخواهید.

اما این همه ماجرا نیست. مکانیسم‌های ثبات قیمت Rollblock دلیل دیگری است که آن را به سریع‌ترین رشد ارز دیجیتال تبدیل می‌کند. این پلتفرم تا 30 درصد از درآمد را با دارندگان توکن به اشتراک می گذارد و بازدهی ثابتی را برای سهامداران ارائه می دهد. 

به‌علاوه، رویکرد تورم‌زدایی آن‌ها، همراه با بازخرید توکن و سوختن، به ثابت نگه داشتن قیمت کمک می‌کند. در بازاری که به خاطر نوساناتش شناخته شده است، این قابلیت اطمینان چیزی است که نمی‌خواهید نادیده بگیرید. جای تعجب نیست که Rollblock سریعترین رشد ارز دیجیتال و انتخاب برتر برای سرمایه گذاران در سال جاری است.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/اجتماعی: https://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل