OKX مجوز سنگاپور را به دست آورد، مقام سابق MAS به عنوان مدیر عامل منطقه ای کنترل می شود

OKX مجوز سنگاپور را به دست آورد، مقام سابق MAS به عنوان مدیر عامل منطقه ای کنترل می شود

شرکت سنگاپوری OKX OKX، OKX SG، مجوز موسسه پرداخت بزرگ (MPI) را از مقامات پولی سنگاپور (MAS) دریافت کرده و تنظیم کننده سابق، گریسی لین را به عنوان مدیرعامل منصوب کرده است. 2 سپتامبر اطلاعیه.

مجوز MPI در سنگاپور بسیار مورد توجه است، زیرا به مشاغل اجازه می دهد بدون محدودیت تراکنش روزانه یا ماهانه فعالیت کنند.

>

برای واجد شرایط بودن، شرکت‌ها باید در سنگاپور ثبت شده باشند، محل کسب و کار دائمی با ثبت سوابق داشته باشند، حداقل پایه سرمایه 250000 دلاری داشته باشند و حداقل یک مدیر را که مقیم یا شهروند سنگاپور باشد شامل شود.

به‌ویژه، بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری، از جمله Coinbase، BitGo و Ripple، مجوزهای MPI را در سنگاپور تضمین کرده است.

در همین حال، این مجوز کامل تقریباً هفت ماه پس از دریافت تأییدیه اصولی مجوز MPI از MAS در فوریه 2024 توسط OKX SG انجام می‌شود.

“Core market”

Gracie Lin، مدیر عامل شرکت از OKX SG، تاکید کرد بر اهمیت سنگاپور به عنوان یک مرکز جهانی دارایی دیجیتال و اهمیت آن برای مبادله. به گفته او، کریپتو مرز بعدی نوآوری است و سنگاپور نقش مهمی در پذیرش دارد.

او اظهار داشت که دریافت مجوز نقطه عطفی در تلاش‌های OKX برای کمک به جامعه محلی و اکوسیستم است.

این صرافی اضافه کرد:

“تأیید مجوز MPI و انتصاب Lin نقاط عطف مهمی را برای OKX در سنگاپور، که یک بازار اصلی برای استراتژی توسعه جهانی OKX است.”

برای دستیابی به این اهداف، لین تجربه گسترده ای از نقش های خود در MAS، صندوق سرمایه گذاری مستقل GIC به ارمغان می آورد. ، و شرکت سواری Grab. تمرکز او بر توسعه محصولات و خدمات رمزنگاری متناسب با سرمایه گذاران سنگاپور خواهد بود.

در همین حال، نظر OKX در مورد سنگاپور تعجب آور نیست، زیرا این کشور در مطالعه انجام شده توسط Henley & Partners در مورد پذیرش کریپتو.

رهبری سنگاپور در پذیرش کریپتو به محیط مالی، تجاری و نظارتی مطلوب آن، با عملکرد قوی در عوامل اقتصادی و فناوری نسبت داده می‌شود.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل