CoinShares می‌گوید که احساسات منفی گسترده در سراسر مناطق «مشخص» است

CoinShares می‌گوید که احساسات منفی گسترده در سراسر مناطق «مشخص» است

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته چندین میلیون جریان خروجی را تجربه کردند که ناشی از کاهش انتظارات کاهش نرخ بهره ایالات متحده به دنبال داده‌های اقتصادی قوی‌تر بود.

با توجه به CoinShares.

در 2 سپتامبر پست وبلاگ، جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares گفت که به نظر می رسد خروجی ها ناشی از داده های اقتصادی قوی تر از حد انتظار ایالات متحده بوده است که احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو را کاهش داده است. .

“ما همچنان انتظار داریم که طبقه دارایی به طور فزاینده ای نسبت به انتظارات نرخ بهره حساس شود، زیرا FED به چرخش نزدیک تر می شود.”

جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares

آمریکا با خروج 318 میلیون دلار پیشتاز این خروجی ها بود، در حالی که آلمان و سوئد نیز به ترتیب شاهد خروجی های خروجی 7.3 و 4.3 میلیون دلاری بودند. در مقابل، سوئیس و کانادا ورودی جزئی 5.5 میلیون دلاری و 13 میلیون دلاری را ثبت کردند.

جریان هفتگی دارایی رمزنگاری | منبع: CoinShares

بیت کوین (BTC) بار عمده خروجی ها را متحمل شد و تقریباً کاهش یافت 320 میلیون دلار با این حال، محصولات کوتاه مدت سرمایه گذاری بیت کوین بیشترین جریان ورودی خود را از ماه مارس داشته اند و برای دومین هفته متوالی 4.4 میلیون دلار جذب کرده اند. اتریوم (ETH) نیز با خروجی 5.7 میلیون دلاری مواجه شد و حجم معاملات در رکود بود. فقط 15٪ از سطوح مشاهده شده در هفته راه اندازی ETF ایالات متحده.

سولانا (SOL) روند کلی را نادیده گرفت و 7.6 میلیون دلار را جذب کرد ورودی ها باترفیل خاطرنشان کرد که سهام بلاک چین نیز حرکت مثبتی را تجربه کرد، با 11 میلیون دلار سرمایه گذاری، به ویژه در محصولات سرمایه گذاری متمرکز بر استخراج کنندگان بیت کوین.

همانطور که crypto.news گزارش شده است پیش از این، بیت کوین تقریباً 10 درصد در ماه آگوست افت کرد، در حالی که شاخص نزدک 100 بیش از 2 درصد افزایش یافت و طلا به بالاترین سطح تاریخ 2530 دلار رسید. این عملکرد علیرغم سقوط شاخص دلار آمریکا به 100.1 دلار رخ داد که بیش از 6 درصد از بالاترین نقطه خود در سال جاری کاهش داشت. تحلیلگران شرکت فرانسوی بلاک چین کایکو پیشنهاد کردند که دلیل احتمالی این فروش این بود که سرمایه‌گذاران نگران کاهش نقدینگی در بازار بیت‌کوین و افزایش نگرانی‌ها مبنی بر اینکه دولت‌ها شروع به فروش دارایی‌های خود کنند، هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل