هاسکینسون از هارد فورک چانگ کاردانو به عنوان بیت کوین کوتوله استقبال می کند

هاسکینسون از هارد فورک چانگ کاردانو به عنوان بیت کوین کوتوله استقبال می کند

در 1 سپتامبر، بلاک چین Cardano اولین مرحله از چانگ هارد فورک، نشان دهنده عصر جدیدی از حکمرانی غیرمتمرکز برای شبکه.

این ارتقا یک دستاورد قابل توجه برای کاردانو است که گامی اساسی به سوی تحقق چشم انداز آن از یک شبکه کاملا خودگردان و غیرمتمرکز است. همچنین گفته می‌شود که این حرکت آن را به عنوان اولین بلاک چین بزرگ برای پیاده‌سازی سیستم حاکمیت مبتنی بر توکن متمایز می‌کند.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، این دستاورد را بسیار مهم توصیف کرد و حتی از بیت کوین پیشی گرفت و اظهار داشت: “این بیت کوین را کوتوله می کند. . این منحصربه‌فرد است و کتاب‌هایی درباره آنچه اتفاق افتاده نوشته خواهد شد.

هوسکینسون تاکید کرد که دستاورد کاردانو یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فنی بشر است، زیرا یک سیستم توزیع‌شده در بیش از 100 کشور به طور یکپارچه به یک سیستم غیرمتمرکز تبدیل شده است. نهاد، کامل با اساسنامه‌اش، بدون هماهنگی مرکزی.

هوسکینسون در ادامه نظر داد:

“کاردانو اکنون یک ویروس حاکمیتی است که زنده، خود تکثیر شده و خودپایدار است. هوش و اراده ای برای زنده ماندن و رشد دارد. هیچ چیز نمی تواند آن را تعطیل کند. هیچ چیز نمی‌تواند جلوی رشد آن را بگیرد.

اما، علی‌رغم این دستاورد بزرگ، توکن ADA شبکه بلاک چین هیچ سودی نداشت و طی روز گذشته ۴ درصد کاهش یافت و از ۱۰ ارز دیجیتال برتر خارج شد. بر اساس ارزش بازار، بر اساس داده‌های CryptoSlate.

بعدی چیست؟

مرحله اولیه ارتقاء که 90 روز به طول می‌انجامد، ویژگی‌های حاکمیتی اساسی را معرفی می‌کند و آماده می‌شود. برای عملکرد دوران کانوی آینده . در طول این دوره، نمایندگان نمایندگی (DReps) می‌توانند ثبت‌نام کنند و دارندگان ADA می‌توانند قدرت رای خود را تفویض کنند.

یک قانون اساسی موقت نیز ایجاد می‌شود که توسط یک اسکریپت محافظ فنی پشتیبانی می‌شود. بعلاوه، یک کمیته موقت قانون اساسی بر قانون اساسی بودن اقدامات حکومتی تا زمانی که قانون اساسی کامل تصویب شود، نظارت خواهد کرد.

این دوره همچنین محل آزمایشی برای اقدامات محدود حاکمیتی، از جمله تغییرات پارامترها، هارد فورکها، و اطلاعات خواهد بود. ‘ اقدامات.

بعد از 90 روز، مرحله دوم هارد فورک چانگ آغاز خواهد شد و به طور کامل به نهادهای حکومتی جدید، از جمله کمیته قانون اساسی، نمایندگان نمایندگان و اپراتورهای استخر، قدرت می‌دهد.

< بنیاد کاردانو توجه کرد:

«همه نهادهای حاکمیتی، از جمله DReps، SPOs، و کمیته موقت قانون اساسی، می‌توانند در این مرحله در مورد اقدامات حاکمیتی رأی دهند. پایان این مرحله امکان برداشت از خزانه را فراهم می کند.”

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل